Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 61 ... 68 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 04:59
Over verbruik gesproken, dit is mijn verbruik van 2 dagen…

- Navigatie 2.0 Satellite (altijd aan naar praktische elke locatie)
- Spotify high quality (altijd aan, skip wel veel nummers).

Gemiddeld zit ik dan ook per maand op de +/- 15GB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PImnoy06ww9jNLkfg2AgrijC1pc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kpqt8L3EshwnVktBp223TPMv.png?f=fotoalbum_large

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-11 17:00

npolm

P8

WizzyBrown schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:25:
Ik heb de 7x sinds donderdag. Ik moest in de app iets doen om de data bundel te activeren. Nu zie ik staan: Vehicle Entertainment is gecertificeerd. Als ik daar op klik zie ik: Geen actieve bundel.

Kwam de laatste melding omdat het een aantal dagen kan duren tot de bundel is geactiveerd?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb de auto sinds 19 september en had de volgende dag al internet in de auto. MAAR volgens de vodafone pagina heb ik ook geen actieve bundel, dus het loopt niet soepel.

PS. Dit weekend rit gemaakt van 1000 km. Helaas ook zoekerig weggedrag, maar valt mee te leven. Wat echter wel irriteert is (bij gebruik van de 'oude' navigatie) dat er automatisch een laadpaal wordt toegevoegd aan je route als je met minder dan 20% ongeveer aankomt. Verwijderen werkt helaas niet. Rete-irritant.

Verder natuurlijk een giga-fijne auto :)

|- Rotterdam -|

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 16:56
Karel Apple schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:44:
[Afbeelding]

Ik vroeg bij aflevering of die ook hard kan. Nou, dat hadden ze verkeerd begrepen dus.

#humor
Kreeg mijn auto na het wisselen naar neiuwe voorbanden ook terug van de garage met deze waarden. kreeg op de snelweg melding dat de bandenspanning te laag werd (?). Na controle bijtankstation bleken ze allebei 3.6 te zijn.. wat eruit gelaten, opnieuw kalibreren aangezet, en toen was het goed. (geen zeekr 7x trouwens)

• NAmst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 04-11 11:33
npolm schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 10:55:
[...]

Ik heb de auto sinds 19 september en had de volgende dag al internet in de auto. MAAR volgens de vodafone pagina heb ik ook geen actieve bundel, dus het loopt niet soepel.

PS. Dit weekend rit gemaakt van 1000 km. Helaas ook zoekerig weggedrag, maar valt mee te leven. Wat echter wel irriteert is (bij gebruik van de 'oude' navigatie) dat er automatisch een laadpaal wordt toegevoegd aan je route als je met minder dan 20% ongeveer aankomt. Verwijderen werkt helaas niet. Rete-irritant.

Je kan in de instellingen het minimum percentage van 20% aanpassen, bijvoorbeeld naar 10%, zodat hij dat niet doet.

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-11 18:14
npolm schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 10:55:
[...]

Ook ik heb de auto sinds woensdag 1 oktober en navigatie 2.0 werkt gewoon (zonder hotspot), dus lijkt internet te werken maar er staat nog steeds bij mij geen actieve bundel, dus inderdaad loopt het denk niet soepel. Ik wacht nog even een dag of 10 en dan ga ik wel even bellen.

overigens inderdaad op de snelweg wat zoekerig weggedrag, irritant maar valt mee te leven. Wel extreme trillingen van de auto na een km van 125 km/p. Valt dit onder dezelfde issue?

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:37

Elayais

Die ene daar

HavermansP schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:38:
[...]

Ook ik heb de auto sinds woensdag 1 oktober en navigatie 2.0 werkt gewoon (zonder hotspot), dus lijkt internet te werken maar er staat nog steeds bij mij geen actieve bundel, dus inderdaad loopt het denk niet soepel. Ik wacht nog even een dag of 10 en dan ga ik wel even bellen.

overigens inderdaad op de snelweg wat zoekerig weggedrag, irritant maar valt mee te leven. Wel extreme trillingen van de auto na een km van 125 km/p. Valt dit onder dezelfde issue?
Voor zover ik begrepen heb zijn er 2 types internet die je in de auto hebt.
  • De standard connectivity, deze werkt altijd en valt ook de 2.0 Navi onder (misschien niet satelliet), maar ook bijvoorbeeld voor de OTA's
  • De premium connectivity, deze schaf je apart aan en wordt gebruikt voor spotify e.d., maar ook voor de AI functies en zo. Persoonlijk zie ik geen waarde in de premium op dit moment omdat je schandalig weinig GB krijgt en de functionaliteiten die eronder vallen ook niet indrukwekkend zijn. Voor spotify e.d. kan ik gewoon mijn telefoon als hotspot gebruiken, heb daar toch teveel GB op.

• Anton54
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 04-11 01:16
Volgende week krijg ik op mijn 7x Long range met 19 inch velgen mijn eerste bandenwissel! Het zijn de Michelin PILOT ALPIN 5 SUV geworden.

Erg benieuwd hoe dit gaat zijn! Keep you posted.

• Ian_
Anton54 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:59:
Volgende week krijg ik op mijn 7x Long range met 19 inch velgen mijn eerste bandenwissel! Het zijn de Michelin PILOT ALPIN 5 SUV geworden.

Erg benieuwd hoe dit gaat zijn! Keep you posted.
Mijn Zeekr 7X Long Range met 20inch krijgt ook volgende week de Michelin Pilot Sport Alpin 5 SUV. Vanuit de LM was de voorkeur naar Hankook maar daar was Euromaster het niet mee eens ;)

• Ian_
HavermansP schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:38:
[...]

Hier heb ik zelf geen last van Zeekr 7X Long Range met 20inch. Zelfs met 208 km/h weinig last van trillingen.

• Ian_
Rmaxx schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:01:
[...]

Kreeg mijn auto na het wisselen naar neiuwe voorbanden ook terug van de garage met deze waarden. kreeg op de snelweg melding dat de bandenspanning te laag werd (?). Na controle bijtankstation bleken ze allebei 3.6 te zijn.. wat eruit gelaten, opnieuw kalibreren aangezet, en toen was het goed. (geen zeekr 7x trouwens)
Nieuwe voorbanden?

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 16:56
Ja, geen zeeker 7x .. zou erg snel zijn , en dan eerder achter 😅

• fz1971
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-11 15:01
Ik heb via de LM een 7x Priv. in bestelling staan voor midden december. Maar heb vandaag al de VIN nummer toegezonden gekregen en een datum voor levering (15 december). ZOu dit betekenen dat dit een voorraad auto is die al ergens staat?

• taa_nl
  • Laatst online: 18:59
fz1971 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:21:
Ik heb via de LM een 7x Priv. in bestelling staan voor midden december. Maar heb vandaag al de VIN nummer toegezonden gekregen en een datum voor levering (15 december). ZOu dit betekenen dat dit een voorraad auto is die al ergens staat?
Ja dan staat auto al in NL. Mijn auto zou op 17 december worden uitgeleverd maar ivm defect aan huidige auto mag ik mijn KIA EV6 al donderdag achterlaten bij Zeekr en de 7x ophalen

• RVMano
  • Laatst online: 20:32
Zie heel veel berichten over internet en bundels. Is dit nodig? Kun je niet gewoon telefoon koppelen en via je telefoon alles doen of mis je dan bepaalde opties?

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:57
Ik krijg begin december mijn priv geleverd. Ter voorbereiding heb ik een aantal vragen:
- we gaan de auto met 3 personen regelmatig rijden. Het is voor mij nog onduidelijk wat het verschil is tussen accounts en profielen. Het liefst wil ik dat voor iedere persoon de stand van stoelen en spotifyaccount wordt onthouden (en eigenlijk ook de instellingen qua rijstand). Kan dit met 1 account en 3 profielen?
- andere Geely merken hebben (polestar 4, Volvo EX30 en EX90) of krijgen (Smart) Apple Digital Key. Is hier al wat van bekend bij Zeekr? Staat dit al in de buildersapp als request?
- ik had gelezen dat bij Apple CarPlay alleen de app van Apple zelf in de HUD wordt getoond. Klopt dit? Ik weet dat het bij mijn Volvo XC40 ook wel 2 jaar heeft geduurd voordat andere apps goed ondersteund werden.
- Ik maak (op vakantie) altijd gebruik van ABRP (vooral vanwege de beschikbaarheidsgegevens van laadpalen). Ik vroeg me af of er al een mogelijkheid is om autogegevens naar ABRP te sturen? Via OBD of een app?

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21:47
Is er een Zeekr 7x rijder die de Sentry beveiligingsmodes regelmatig gebruikt? Hoe betrouwbaar is die? Gaat er geen alarm af bij opname die blijft doorloeien tot je bij de auto komt? Krijg je ook een melding van de app als er iemand te dicht bij de auto komt?

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:27
WizzyBrown schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:12:
Is er een Zeekr 7x rijder die de Sentry beveiligingsmodes regelmatig gebruikt? Hoe betrouwbaar is die? Gaat er geen alarm af bij opname die blijft doorloeien tot je bij de auto komt? Krijg je ook een melding van de app als er iemand te dicht bij de auto komt?
Ik heb hem laatst uitgetest omdat ik alleen naast een bouwterrein gratis kon parkeren. Op de app kreeg ik geen live meldingen (heb geen premium connectivity, weet niet of dat nog wat uitmaakt). Toen ik in de auto stapte stond er op het scherm dat er 9 "niet ernstige" momenten waren vastgelegd en 0 "ernstige" momenten.
Je kan ze dan terug kijken en het filmen begint zo'n 20 sec voor het moment en loopt door 20 sec na het moment. De auto is dus eigenlijk constant op alle camera's aan het filmen, maar slaat alleen op wanneer er wat wordt gedetecteerd.
In mijn geval waren het mensen die op de stoep langs liepen en net iets te dicht langs de auto kwamen voor zijn gevoel. Voor zover ik weet gaat er geen alarm af wanneer een opname start. Dat zal vast anders zijn wanneer er fysiek iets met de auto gebeurt, maar dat heb ik gelukkig niet in de praktijk ondervonden :)

• nskr83
  • Laatst online: 20:58
Ik heb de afgelopen twee dagen in een Tesla Model 3 uit 2020 gereden, en ik ben weer tot de conclusie gekomen dat het voor mij niet genoeg is dat mijn auto alleen maar stabiel rechtdoor gaat bij hoge snelheden. Ik weet dat veel mensen hierover klagen, maar ik geloof nog steeds niet dat dit met software opgelost kan worden. Als het een softwareprobleem was, zou toch iedereen het merken?

Volgens mij heeft het eerder te maken met iets in de vooras of de ophanging, en dan waarschijnlijk alleen bij een bepaalde productiebatch.

Het is echt jammer dat een auto met zoveel geweldige features en zulke hoge kwaliteit juist op zo’n fundamenteel rijgedrag tekortschiet…

• HavermansP
Wie heeft er ook issue met de verwarming?
Privilege.

De auto wordt niet warm, ook niet als de temperatuur op maximaal (lees; hoog) staat. Uit de ventilatie komt alleen lauwe lucht, zelfs na vijf minuten wachten. De ventilatorsnelheid staat op de hoogste stand.

Update; inmiddels lijkt hij warmer te gaan. Alleen voor de hoogste stand vind ik het meevallen als ik dit vergelijk met andere auto’s.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3D2E0MFyxF2RnKt9eIoBj87L5WY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tN8GHHp0RqH4ptFEEHP2Cnf7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door HavermansP op 07-10-2025 09:08 ]

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 18:05
HavermansP schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:36:
Privilege.

De auto wordt niet warm, ook niet als de temperatuur op maximaal (lees; hoog) staat. Uit de ventilatie komt alleen lauwe lucht, zelfs na vijf minuten wachten. De ventilatorsnelheid staat op de hoogste stand.

[Afbeelding]
Eco mode aan?

• Rioja1969
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 23:24
Privilege.

[Afbeelding]
Het viel mij ook al op dat het niet echt warm wordt. Hebben we een nieuwe bug geconstateerd of is het weer zo dat sommige mensen wel last hebben en andere weer niet ….

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:48
fz1971 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:21:
Heb je deze via LM gehad of via Zeeker Delivery?

'The truth is not afraid for Questions

• fz1971
M13z1 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:04:
[...]

Heb je deze via LM gehad of via Zeeker Delivery?
Via Zeekr Delivery. Ik kon hem ook eerder krijgen maar zit met huidige leasecontract.

• HavermansP
Nee staat uit. Hij wordt nu wel echt warm gelukkig maar niet waarvan je zegt “wauw” voor de hoogste stand.

• Ian_
Privilege.

[Afbeelding]
Zelf zou ik de volgende aanpassingen doen in de instellingen:
- AUTO [ON]
- Second row [ON]
- Recirculation [AUTO]
- Temperature 21.0 [MAX]
- Fan speed 2/5 [3/5 MAX]
- Fan direction [SWEEP or FOCUS]
- Smart seat detection [OFF]

Zelf heb ik nog ECO aanstaan en op 20.0 graden staan. De auto wordt warm genoeg dat ik met ambient temperature van 15 graden zonder jas in de auto zit.

Heb je ook voorverwarmen/koelen aangezet?

• M13z1
fz1971 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:08:
[...]

Via Zeekr Delivery. Ik kon hem ook eerder krijgen maar zit met huidige leasecontract.
Zeekr Delivery heeft bij mij aangegeven dat ze een VIN hebben toegekend aan mijn ordernummer maar welke dit is geven ze (nog) niet. Het lijkt wel een beetje rommelig daar, mijn aflevering stond op 28 november en ze bevestigen 28 december, ik heb al wel de afleverdatum en tijd concreet gekregen nu.

• fz1971
M13z1 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:18:
[...]

Zeekr Delivery heeft bij mij aangegeven dat ze een VIN hebben toegekend aan mijn ordernummer maar welke dit is geven ze (nog) niet. Het lijkt wel een beetje rommelig daar, mijn aflevering stond op 28 november en ze bevestigen 28 december, ik heb al wel de afleverdatum en tijd concreet gekregen nu.
Ik kom zelf mijn datum en tijd keizen

• jtalloen
  • Laatst online: 23:59
Voor mijn (groene) Privilege heb ik in juli de Zeekr 20" winterwielen besteld.
Ik krijg nu te horen dat ze pas vanaf week 44 leverbaar zouden zijn. Helaas is dit te laat voor mijn trip door de bergen van Zwitserland en Italië ,waar winterbanden verplicht zijn.
Heeft iemand al leuke (zwarte) alternatieven gevonden, die snel leverbaar zijn?

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:53
jtalloen schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:50:
Ik krijg nu te horen dat ze pas vanaf week 44 leverbaar zouden zijn. Helaas is dit te laat voor mijn trip door de bergen van Zwitserland en Italië ,waar winterbanden verplicht zijn.
En winterbanden op je huidige velgen zetten?

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

• JP62
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 29-10 15:57
Mijn achterruitenwisser kan alleen op interval, als de auto in P staat. Zodra ik hem in D zet, gaat deze constant wissen. Weet iemand of ik kan instellen dat deze altijd naar interval gaat?

• Sander28
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:29
fz1971 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:08:
[...]

Welke kleur heb jij besteld? Ik heb een groene privilege in bestelling met afleverdatum 2 december, maar ik heb nog geen vin nummer of bericht dar er een auto is gekoppeld.

• IIwouterNL
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:13
Vandaag m'n zwarte 7X privilige opgehaald. Helaas wat schade door transport aan de voorbumper, dit wordt wel netjes opgelost en wordt morgen gebeld voor een afspraak.

Bij de aflevering wist de beste man te vertellen dat ze enkel bij een paar 7x'en een paar ml vloeistof in de airco hebben gedaan maar dat dit geen verschil maakte, ik hoor hier echter andere verhalen. Ik vond de airco zelf niet heel koud of warm worden... Daarnaast gaven ze aan dat de 001 gewoon een stuk koeler en warmer wordt en dat het maar gewoon zo is... Vond het een apart verhaal.

Verder is de auto wel met trekhaak maar zonder de module geleverd, die waren niet op voorraad. Ook dit wordt later gemonteerd.

De rechtuit stabiliteit is niet echt om over naar huis te schrijven. Het voelt echter niet als een mechanisch probleem maar eerder als een probleem wat te maken heeft met de afstelling van de stuurbekrachtiging. Volgens mij werd dit van de week hier ook beschreven. Ik heb er niet heel veel last van, aangezien ik eigenlijk altijd met LCC en ACC rij op de snelweg maar het is wel irritant. In de stad merk ik niks van de rechtuit stabiliteit.

Nou klinkt dit verhaal heel negatief, en wellicht is dat ook wel een beetje zo maar de auto rijdt verder echt fantastisch en is erg comfortabel. Al met al ben ik erg blij met m'n keuze maar er zijn wel wat puntjes hier en daar. Zonde want dit soort problemen had mijn goedkopere Xpeng G6 Performance niet (via oude werkgever).

• Ruben_sim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21:01
Voor de nieuwe rijders die tevens problemen ervaren met de rechtuit stabiliteit, vote en comment even op het builders ticket (kan alleen via de app als je een auto gekoppeld hebt).

Zoek even op 'Improve steering response on the highway for Zeekr 7x'.

👌🏼

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:22
jtalloen schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:50:
Weet je toevallig welke banden bij deze winterset geleverd worden?

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:22
4v4t4r schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:04:
[...]

En winterbanden op je huidige velgen zetten?
Daar denk ik ook aan om te doen.

• Blazings
IIwouterNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:20:
Bij de aflevering wist de beste man te vertellen dat ze enkel bij een paar 7x'en een paar ml vloeistof in de airco hebben gedaan maar dat dit geen verschil maakte, ik hoor hier echter andere verhalen. Ik vond de airco zelf niet heel koud of warm worden... Daarnaast gaven ze aan dat de 001 gewoon een stuk koeler en warmer wordt en dat het maar gewoon zo is... Vond het een apart verhaal.

De rechtuit stabiliteit is niet echt om over naar huis te schrijven. Het voelt echter niet als een mechanisch probleem maar eerder als een probleem wat te maken heeft met de afstelling van de stuurbekrachtiging. Volgens mij werd dit van de week hier ook beschreven. Ik heb er niet heel veel last van, aangezien ik eigenlijk altijd met LCC en ACC rij op de snelweg maar het is wel irritant. In de stad merk ik niks van de rechtuit stabiliteit.
Heel eerlijk heb ik het gevoel dat dit gewoon neerkomt op: autoverkoper praatjes. Geen enkele persoon daar gaat zeggen "u heeft helemaal gelijk, we krijgen dagelijks meldingen dat dit niet goed is en we hebben geen idee wat de oorzaak is en of/wanneer we dit kunnen gaan oplossen". Zelfde als dat iemand vorige week in de showroom te horen kreeg dat ze er achter waren dat het aan de stuurbekrachtiging ligt en verholpen wordt met een software update. De software update wordt op die manier een soort wortel aan de hengel waar je net niet bij kan. Ik begreep dat er bij de 001 ook heel lang software updates beloofd zijn die nooit kwamen.

Ondertussen is het radiostilte op de builders app, afgezien van een Zeekr medewerker die in september (na aansporen van de thread starter met de vraag of er nog een keer respons komt) een keer gaat vragen wie er AWD/RWD rijdt.

Het euvel van rechtuit rijden is inmiddels al bijna een jaar bekend vanuit China en er wordt niet eens helder gecommuniceerd. Wat zijn de statistieken, hoeveel auto's hebben dit probleem? Wat doet Zeekr voor "onderzoek" om dit te verhelpen? Op welke termijn kunnen we iets verwachten?
Dit probleem zou naar mijn mening prio #1 moeten zijn voor Zeekr om op te lossen, nu ze de 7X in steeds meer landen aan het lanceren zijn. Voordat iedereen zijn geduld straks op is en Zeekr in gebreke gaat stellen omdat ze geen fatsoenlijk product hebben geleverd. Een krakende stoel of telefoon die nog niet ondersteund wordt is bijzaak en kan worden opgelost, maar ik vind dit toch wel een levensgevaarlijk gebrek. Je zal een moment van onoplettendheid hebben en op tegengestelde rijbaan belanden omdat de auto zin had om naar links te sturen.

Dit klinkt nu ook heel negatief, maar ik hoop dat iedereen het hier met me eens is dat ze nooit een auto in Europa uit hadden moeten brengen voordat een probleem zoals deze was opgelost bij de Chinese modellen. Zeker als het een auto betreft die gemaakt is voor comfort en lange afstanden rijden. Dan mogen ze bij de bestelling wel een gratis Basic Fit abonnement geven om je armspieren vast te trainen >:)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-11 20:39

admiral866

The King Personality Disorder

is er eigenlijk een soort van auto-hold?
Als ik achteruit rijd (inparkeren bijv) en de auto staat goed, dan druk ik op de rem. Maar als ik de rem dan weer los laat dan gaat ie gewoon verder met achteruit rijden. En dat wil ik eigenlijk niet.
Mogelijk ook een stuk gewenning en moet ik eigenlijk "gewoon" de parkeer stand activeren op dat moment, maar liefst zou ik een dergelijke auto-hold functie hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 07-10-2025 19:58 ]

• Blazings
admiral866 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:57:
is er eigenlijk een soort van auto-hold?
Als ik achteruit rijd (inparkeren bijv) en de auto staat goed, dan druk ik op de rem. Maar als ik de rem dan weer los laat dan gaat ie gewoon verder met achteruit rijden. En dat wil ik eigenlijk niet.
Mogelijk ook een stuk gewenning en moet ik eigenlijk "gewoon" de parkeer stand activeren op dat moment, maar liefst zou ik een dergelijke auto-hold functie hebben.
Auto hold zit erop, maar je moet de rem dan even iets harder intrappen. Dit probleem had ik in het begin ook wanneer ik achter een auto stopte bij het stoplicht, mijn voet van de rem haalde en vervolgens bijna achterop reed. Wanneer je het rempedaal (in stilstand) even een extra duwtje geeft komt de groene A in het display te staan dat auto-hold geactiveerd is.
Het kan zijn dat je de instelling aan moet zetten in het menu dat je omlaag swiped. Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-11 20:39

admiral866

The King Personality Disorder

top, dankje. daar valt mee te leven :-)
morgen even uitproberen.

• LKBoer
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20:12
LKBoer schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:06:
[...]

Gisteravond na update 2.0.4 even de fietsendrager er aan gehangen om te testen. Helaas bij mij geen oplossing / verbetering. Ik heb sinds ontvangst van de auto 3x de fietsendrager gebruikt, maar nog geen enkele keer stroom / verlichting op de fietsendrager gehad (en dus ook 3 zonder verlichting gereden.... |:( ).
Het in- en uitklappen van de trekhaak gaat overigens wel zonder problemen.
Ik begin te twijfelen of het 1) aan de fietsendrager ligt of 2) dat de stroomtoevoer van trekhaakverlichting niet is aangesloten.
Van het weekend nog maar eens kijken of het bij de aanhanger wel werkt en wellicht nog eens een reset proberen (knoppen op het stuur indrukken).
Hoewel het soms even tijd mag kosten lost Zeekr ook zaken netjes op:
Via de app melding gemaakt dat de verlichting / elektra van de trekhaak niet werkte. Twee dagen later werd ik gebeld om een afspraak in te plannen. En vandaag is het na een bezoekje van een half uurtje aan Zeist opgelost; een massa-kabel was niet (goed) aangesloten.

Tevens werkte vanaf de aflevering van de auto (22 augustus) het premium connected abonnement nog niet (melding dat er geen databundel actief is). Na diverse verzoeken en reminders naar het WhatsApp nummer van Zeekr werd ik rond 20 september gebeld door Zeekr dat het nu wel zou moeten werken. Het werkt, maar heeft dus wel een maand geduurd.
Overigens is de enige extra toevoeging door het premium connected abonnement volgens mij dat je de Spotify app van de auto zelf kunt gebruiken. Alle andere zaken als navigatie 2.0 inclusief satellietweergave werkten ook zonder het premium abonnement

• HavermansP
LKBoer schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:21:
[...]

Hoewel het soms even tijd mag kosten lost Zeekr ook zaken netjes op:
Via de app melding gemaakt dat de verlichting / elektra van de trekhaak niet werkte. Twee dagen later werd ik gebeld om een afspraak in te plannen. En vandaag is het na een bezoekje van een half uurtje aan Zeist opgelost; een massa-kabel was niet (goed) aangesloten.

Tevens werkte vanaf de aflevering van de auto (22 augustus) het premium connected abonnement nog niet (melding dat er geen databundel actief is). Na diverse verzoeken en reminders naar het WhatsApp nummer van Zeekr werd ik rond 20 september gebeld door Zeekr dat het nu wel zou moeten werken. Het werkt, maar heeft dus wel een maand geduurd.
Overigens is de enige extra toevoeging door het premium connected abonnement volgens mij dat je de Spotify app van de auto zelf kunt gebruiken. Alle andere zaken als navigatie 2.0 inclusief satellietweergave werkten ook zonder het premium abonnement
Goed om te horen! Welk whatsapp nummer heeft Zeekr voor dit soort gevallen?

• LKBoer
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20:12
HavermansP schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:41:
[...]

Goed om te horen! Welk whatsapp nummer heeft Zeekr voor dit soort gevallen?
06 - 45569136
Dit nummer wordt alleen gebruikt voor (aankomende) aflevering van de auto en alle zaken daar omheen. Het probleem met verlichting van trekhaak werd afgewezen aangezien dat een "technical issue" was. Daar dus een service-verzoek via de app voor gedaan.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 20:15
Ik rij dagelijks langs de Zeekr in HtH en zie ze dagelijks met vrachtwagens wel enkele 7x uitladen. Vandaag zelfs 2 vrachtwagens.
Gaat dus erg goed met de verkoop.

Zijn hier mensen die van een Polestar 2 afkomen? Ik vraag me af of de 7x nu voorloopt qua software op de PS2.
Ik vind het nog steeds de mooiste Chinese SUV en qua prijs heel interessant, maar vind het uitermate teleurstellend de tempo waarmee ze dingen fixen.
Het verbaast mij niks van Geely, maar met een zweedse team erachter had ik meer verwacht.

• sjakie02
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 15:05
7X LR in juli besteld (private lease via Arval). Omdat mijn huidige contract begin december afloopt gevraagd of hij eind november/begin december geleverd kon worden. Tuurlijk, was geen probleem. Gisteren contact gehad met Zeekr Delivery om te vragen of ze al een datum hadden. Er was nog geen auto gekoppeld aan mijn bestelling en ze hopen nog in december te kunnen leveren. Toch wel een erg teleurstellende ervaring. Het voelt alsof ze steeds een willekeurige batch auto's uit de fabriek krijgen en die dan matchen met de bestellingen ipv andersom.

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 18:01
sjakie02 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 08:13:
7X LR in juli besteld (private lease via Arval). Omdat mijn huidige contract begin december afloopt gevraagd of hij eind november/begin december geleverd kon worden. Tuurlijk, was geen probleem. Gisteren contact gehad met Zeekr Delivery om te vragen of ze al een datum hadden. Er was nog geen auto gekoppeld aan mijn bestelling en ze hopen nog in december te kunnen leveren. Toch wel een erg teleurstellende ervaring. Het voelt alsof ze steeds een willekeurige batch auto's uit de fabriek krijgen en die dan matchen met de bestellingen ipv andersom.
Ik heb ook een vertraagde levering gehad. Arval geeft aan dat contract pas ingaat per levering. Die levering is dus leidend, niet je afspraak met Arval. Dus ik zou zeker Arval pushen om voor jou dit goed te regelen.

• M13z1
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat er een schip met alle configuratiemogelijkheden naar EU vaart en daar uit geplukt wordt? Dus niet dat er echt een auto op bestelling wordt gemaakt en dat zakelijke contracten dan naar voren worden geschoven ?

• boxtel
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-11 15:07
Beste,

Ik mag mijn Zeekr 7X Privilege met trekhaak op 1 december ophalen in Zeist.

Zijn er zaken waar jullie adviseren extra aandacht aan te besteden bij de aflevering?

• Elayais

Elayais

Die ene daar

kx22 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:40:
Ik rij dagelijks langs de Zeekr in HtH en zie ze dagelijks met vrachtwagens wel enkele 7x uitladen. Vandaag zelfs 2 vrachtwagens.
Gaat dus erg goed met de verkoop.

Zijn hier mensen die van een Polestar 2 afkomen? Ik vraag me af of de 7x nu voorloopt qua software op de PS2.
Ik vind het nog steeds de mooiste Chinese SUV en qua prijs heel interessant, maar vind het uitermate teleurstellend de tempo waarmee ze dingen fixen.
Het verbaast mij niks van Geely, maar met een zweedse team erachter had ik meer verwacht.
Er zijn er volgens mij redelijk wat die overstappen van de P2 naar de 7X, ook ik ga de Launch Edition P2 inleveren voor de 7X. Het is pas in december, dus heb de 7X nog niet. Er zijn wel 2 OTA's geweest op dit moment en dat tempo verschilt niet echt van de P2 moet ik zeggen.

Ik ben nog steeds heel erg tevreden met de P2, het blijft een fantastische auto, het enige wat mij nu begint te irriteren is how traag het systeem is qua opstarten en wanneer je acties uitvoert. Hier zitten natuurlijk limieten onder qua hardware, maar in die zin is het systeem van de 7X razendsnel.

Ik vind dat de P2 in de afgelopen 4 jaar significant verbeterd is doormiddel van de OTA's en ik verwacht dat dit voor de 7X ook gaat gelden. Zeker ook omdat het erop lijkt dat de 007GT (of 7GT) op korte termijn naar Europa gaat komen (hij is gespot in Europa) en het onderliggende software pakket is grotendeels hetzelfde. Dat betekent meer auto's die draaien op dezelfde software, dus verwacht niet dat de ontwikkeling daar stil komt te liggen.

Alleen ik snap dat het soms wellicht voelt alsof het erg langzaam gaat omdat je elke dag met de auto leeft en wellicht maar eens in de 3/4 maanden een OTA krijgt. Maar ook je telefoon krijgt niet zo vaak updates (maandelijkse updates van Android zijn vooral security technisch, niet zozeer heel veel nieuwe functies of dergelijke). En een telefoon lijkt mij een stuk makkelijker te updaten dan een auto waar veel meer afhankelijkheden en variabelen zijn.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Zeekr EU bestelt geen auto's op bestelling in China, maar simpelweg een x aantal van elke configuratie en die worden dan na aankomst (of als ze onderweg zijn) gekoppeld aan de bestellingen die er liggen. Mijn auto is bijvoorbeeld recent pas gekoppeld terwijl mijn bestelling al van April is. Wel is mijn levering ook pas in December gepland vanwege aflopen huidige lease. Maar er is niet altijd een lijn op te trekken hoe het precies gaat.

Maar het is inderdaad zo dat ze gewoon een x aantal van elke configuratie bestellen en laten leveren en wat ze dan binnen krijgen matchen met de bestellingen die er liggen. Dat is ook waarom je weinig variaties hebt (en bijvoorbeeld bij de LR alleen Cockpit + Leren stoelen kunt nemen en niet eentje los kunt kopen).

• BUX73
  • Laatst online: 22:59
Klopt helemaal.
Ik kreeg daarom het advies om elke twee weken Zeekr Delivery een app te sturen met de vraag of ze al een specifieke auto die geproduceerd is en onderweg is naar NL, hebben kunnen linken aan mijn specifieke order.
(LR standaard, zwart, zonder verdere opties, leveren in december 2025).

Daarbij werd aangegeven dat mijn order van 29/7 bekend is bij de fabriek in China en die weet dat er dit jaar nog 10 auto's met precies deze configuratie geleverd moet worden aan NL.

• Elayais

Elayais

Die ene daar

BUX73 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:01:
Klopt helemaal.
Ik kreeg daarom het advies om elke twee weken Zeekr Delivery een app te sturen met de vraag of ze al een specifieke auto die geproduceerd is en onderweg is naar NL, hebben kunnen linken aan mijn specifieke order.
(LR standaard, zwart, zonder verdere opties, leveren in december 2025).

Daarbij werd aangegeven dat mijn order van 29/7 bekend is bij de fabriek in China en die weet dat er dit jaar nog 10 auto's met precies deze configuratie geleverd moet worden aan NL.
Mij is inderdaad verteld dat alles wat besteld is (waarschijnlijk voor datum x, ik weet niet precies wanneer maar sowieso alles voor September volgens mij) dit jaar nog geleverd moet gaan worden.

• npolm

npolm

P8

HOLY SHIT.... ik heb dus na bijna een maand nog geen actieve internet in de auto. Ik kan bijv. niet inloggen bij Spotify, behalve via Carplay. Maar nu bel ik met Zeekr Customer Care (0031332093046) en die mevrouw meldt het volgende: je kan alleen internet gebruiken als je de premium connectivity aanschaft. Dit is toch helemaal niet waar of moet ik werkelijk bij een auto van 60k extra kosten maken voor het gebruik van internet????

|- Rotterdam -|

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 20:15
Elayais schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Er zijn er volgens mij redelijk wat die overstappen van de P2 naar de 7X, ook ik ga de Launch Edition P2 inleveren voor de 7X. Het is pas in december, dus heb de 7X nog niet. Er zijn wel 2 OTA's geweest op dit moment en dat tempo verschilt niet echt van de P2 moet ik zeggen.

Ik ben nog steeds heel erg tevreden met de P2, het blijft een fantastische auto, het enige wat mij nu begint te irriteren is how traag het systeem is qua opstarten en wanneer je acties uitvoert. Hier zitten natuurlijk limieten onder qua hardware, maar in die zin is het systeem van de 7X razendsnel.

Ik vind dat de P2 in de afgelopen 4 jaar significant verbeterd is doormiddel van de OTA's en ik verwacht dat dit voor de 7X ook gaat gelden. Zeker ook omdat het erop lijkt dat de 007GT (of 7GT) op korte termijn naar Europa gaat komen (hij is gespot in Europa) en het onderliggende software pakket is grotendeels hetzelfde. Dat betekent meer auto's die draaien op dezelfde software, dus verwacht niet dat de ontwikkeling daar stil komt te liggen.

Alleen ik snap dat het soms wellicht voelt alsof het erg langzaam gaat omdat je elke dag met de auto leeft en wellicht maar eens in de 3/4 maanden een OTA krijgt. Maar ook je telefoon krijgt niet zo vaak updates (maandelijkse updates van Android zijn vooral security technisch, niet zozeer heel veel nieuwe functies of dergelijke). En een telefoon lijkt mij een stuk makkelijker te updaten dan een auto waar veel meer afhankelijkheden en variabelen zijn.
Maar na hoeveel jaar werd het echt goed?
Want ik als ik vergelijk met een een Xpeng waar ze in 6/7 maanden heel ver zijn gekomen en nu met alleen kleine dingen zoals vertalingen en wat omslachtige functies zitten, ben ik bang dat het wel 2-3 jaar duurt voordat alles naar verwachting werkt.

• M13z1
Ik zie dat er op Autoscout nu ook een nieuwe 7X Privilege wordt aangeboden via een 'niet Zeekr' kanaal voor 70K, die willen nog een graantje meepikken voor het einde van het jaar.

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
npolm schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:57:
HOLY SHIT.... ik heb dus na bijna een maand nog geen actieve internet in de auto. Ik kan bijv. niet inloggen bij Spotify, behalve via Carplay. Maar nu bel ik met Zeekr Customer Care (0031332093046) en die mevrouw meldt het volgende: je kan alleen internet gebruiken als je de premium connectivity aanschaft. Dit is toch helemaal niet waar of moet ik werkelijk bij een auto van 60k extra kosten maken voor het gebruik van internet????
Dat is toch niet zo heel vreemd? Een internet abo kost nu eenmaal geld.

Je opties:
1) Hotspot met je telefoon en op die manier internet gebruiken
2) Op je telefoon streamen en afspelen via Bluetooth
3) Premium connectivity aanschaffen zodat je internet via de auto hebt
4) Geen van bovenstaand, de auto heeft dan alsnog wel verbinding maar alleen voor updates, aansturing via de app en dat soort dingen. Streaming services kun je dan niet gebruiken, radio wel ;)

Je kunt iets vinden van de kosten en de datalimieten, maar los daarvan werkt dit precies hetzelfde zoals ik al 5 jaar gewend ben van mijn huidige Tesla. Wil je dat de auto connected is, dan moet je daar een abo voor afsluiten.

• sjakie02
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 15:05
Elayais schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:36:
[...]

Mij is inderdaad verteld dat alles wat besteld is (waarschijnlijk voor datum x, ik weet niet precies wanneer maar sowieso alles voor September volgens mij) dit jaar nog geleverd moet gaan worden.
Ok, dat geeft enige geruststelling :)

• Ian_
jsiegmund schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:16:
[...]

Je opties:
4) Geen van bovenstaand, de auto heeft dan alsnog wel verbinding maar alleen voor updates, aansturing via de app en dat soort dingen. Streaming services kun je dan niet gebruiken, radio wel ;)

Je kunt iets vinden van de kosten en de datalimieten, maar los daarvan werkt dit precies hetzelfde zoals ik al 5 jaar gewend ben van mijn huidige Tesla. Wil je dat de auto connected is, dan moet je daar een abo voor afsluiten.
Inderdaad, vrij normaal en de kosten zijn in lijn met andere Chinese of Amerikaanse merken. EU is helemaal achterlijk duur.

Dit had ik al een keer eerder aangegeven maar niemand geloofde het 😅

• npolm

npolm

P8

Hmm.. blijf het bijzonder vinden dan. Maar was mij er ook niet van bewust dat je dus helemaal geen internet hebt behalve navi en nog wat mini-diensten.

|- Rotterdam -|

• sjoerd-p
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-11 21:24
npolm schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:37:
Hmm.. blijf het bijzonder vinden dan. Maar was mij er ook niet van bewust dat je dus helemaal geen internet hebt behalve navi en nog wat mini-diensten.
Welke auto heeft dat dan wel? Ik ken eigenlijk niet anders. Ik zie het zelfs vaker dat je voor de "basis" diensten al moet betalen, omdat je anders je app niet kunt gebruiken om de status te zien en ook navigatie niet kunt gebruiken. Dat zit bij Zeekr dus wél gratis in je pakket en is al eerder een uitzondering dan regel. Verwachten dat je ook gratis onbeperkt internet krijgt voor streamen of hotspot heb ik nog niet eerder gezien. Welke 3 merken hebben dat dan als voorbeeld?

Home Assistant, Zonneplan 20kWh thuisbatterij, Quatt Duo warmtepomp voor twee onder één kap uit 2008 met doel full electric zomer 2025 (huidig gasverbruik 900 kuub)

• npolm

npolm

P8

Mijn XC40 had dat gewoon, evenals de Volvo die ervoor had.

|- Rotterdam -|

• sjoerd-p
npolm schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:10:
Gek, in mijn Volvo moet ik zelfs voor het "basis" abonnement al 39 Euro per jaar betalen om de App te mogen gebruiken. In februari nog betaald zie ik in de Volvo app. Dat heet "Volvo Cars App" en was alleen de eerste twee jaar gratis. En met die basis functionaliteit kan ik vervolgens niet streamen in de auto, daar moet ik dan mijn telefoon als hotspot voor gebruiken of een extra SIM kaart in de auto stoppen. Het is puur om de app te kunnen laten connecten met de auto en zo bijvoorbeeld op afstand de standkachel te kunnen starten of te kunnen zien hoe vol hij nog is.

Het is wel fijn dat ik daar zelf een SIM kaart in kan stoppen, maar dat abonnement betaal ik dan dus wel. Gratis is het dus zeker niet bij mijn Volvo en dus eigenlijk slechter dan bij Zeekr waar de basis functies wel gratis zijn (en zij de SIM kaart maandelijks voor betalen). Ik zou dus geen drie merken kunnen noemen die het gratis bieden. En zelfs geen één. Maar laten we voor minimaal drie merken gaan voordat we iets "normaal" durven noemen.

Home Assistant, Zonneplan 20kWh thuisbatterij, Quatt Duo warmtepomp voor twee onder één kap uit 2008 met doel full electric zomer 2025 (huidig gasverbruik 900 kuub)

• rob s
  • Laatst online: 30-10 10:51
Heeft iemand al zijn iPhone 17 aan de gang gekregen als sleutel? bij mij wil dat niet lukken.

• sjoerd-p
En ik weet niet hoe nieuw jouw XC40 is, maar hier staat dat je ook voor een XC40 daarvoor gewoon moet betalen voor "Connected Services", wat bij Zeekr dus gratis is:
https://www.volvocars.com...a51bc437c0a801513cd36745/

Maar dat is dus maar tot modeljaar 2024, dus kan inmiddels veranderd zijn. Mijn auto valt wel onder die oude regeling en dus betaal ik 39 Euro per jaar zodat de app verbinding kan maken met de auto...

• npolm

npolm

P8

Je zal wel gelijk hebben dan. We doen het er maar mee.

|- Rotterdam -|

• Ian_
rob s schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:29:
Heeft iemand al zijn iPhone 17 aan de gang gekregen als sleutel? bij mij wil dat niet lukken.
De hele serie nieuwe iPhones wordt nog niet ondersteund, zelf heb ik hiervoor al een melding gemaakt in de buildersapp

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Het is gratis in mijn P2, maar dat is ook puur omdat de launch edition eigenaars dat hebben gekregen van Polestar als compensatie omdat ze later waren met Apple Car Play dan ze origineel hadden gecommuniceerd. Dus standaard is dit in principe ook betaald.

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 18:01
Ian_ schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

Inderdaad, vrij normaal en de kosten zijn in lijn met andere Chinese of Amerikaanse merken. EU is helemaal achterlijk duur.

Dit had ik al een keer eerder aangegeven maar niemand geloofde het 😅
Doet me weer denken aan de cd roms/kaart updates bij de Duitse merken. Connectiviteit kost helaas geld.

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:53
ik heb mn auto besteld voor 1 april - en toen was het eerste jaar gratis. Hoop dat ze het er gelijk bij doen en het niet iets is waar ik achteraan moet.

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

• WizzyBrown
Kan iemand uitleggen hoe ik mijn telefoon als Digital key kan instellen?
Ik heb een Samsung S25
Ik zie in de app een optie Mijn Sleutels. Daar staat niks onder terwijl ik een werkende kaart heb gekregen bij aflevering van mijn 7x Privilege vorige week. Met die pas kan ik instappen en wegrijden.
Dan zou ik die pas toch ook al moeten zien onder Mijn Sleutels in de app?

[ Voor 58% gewijzigd door WizzyBrown op 08-10-2025 18:12 ]

• Blazings
WizzyBrown schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:10:
Ik heb een Samsung S25
Ik zie in de app een optie Mijn Sleutels. Daar staat niks onder terwijl ik een werkende kaart heb gekregen bij aflevering van mijn 7x Privilege vorige week. Met die pas kan ik instappen en wegrijden.
Die doet het nog niet op de S25, ondanks dat die telefoon al sinds februari uit is. Welkom bij de club. Ik wilde de digital key gebruiken ipv de normale sleutel omdat ik die nogal onhandig vind, maar dat gaat dus niet.
Ik snap niet zo goed waarom het wel goedgekeurd is voor de 001 en X, maar niet de 7X. Nog vreemder is dat de S24 en S24U ook ondersteund worden, maar de S24+ niet :?

Samsung
• Samsung Galaxy A42 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A52 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy A54 (001 & X)
• Samsung Galaxy A54 5G (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A55 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A73 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy S9 (001 & X)
• Samsung Galaxy S9 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S10 (001 & X)
• Samsung Galaxy S10 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S20 FE 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 FE (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S22 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S22 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S23 FE (001 & X)
• Samsung Galaxy S23 Plus (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S23 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S24 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S24 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S24 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S25 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 4 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 5 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 6 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Flip 4 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Flip 5 (001, X & 7X)

• Ian_
WizzyBrown schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:10:
Ik heb een Samsung S25
Wordt nog niet ondersteund.: https://zeekrdigitalkey.com/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnZKUTmNmVa0FhCgDKVpS5pC4m8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QnLy9cVhWS1efZka2elcDtjs.png?f=fotoalbum_large

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:16
Volgens die lijst de iPhone 16 Pro Max ook niet maar dit was wel het geval. Mijn iPhone 17 Pro Max in ieder geval nog steeds niet.. dit duurt echt te lang want zo spannend is dit met Apple/iphone niet.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

• Ian_
mvrooij schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:42:
[...]

Volgens die lijst de iPhone 16 Pro Max ook niet maar dit was wel het geval. Mijn iPhone 17 Pro Max in ieder geval nog steeds niet.. dit duurt echt te lang want zo spannend is dit met Apple/iphone niet.
Het duurt inderdaad te lang. Zelf had ik verwacht dat je als EOM een testkit krijgt en zo bij launch 🚀 de telefoon kan ondersteunen.

• Blazings
Ian_ schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:45:
[...]

Het duurt inderdaad te lang. Zelf had ik verwacht dat je als EOM een testkit krijgt en zo bij launch 🚀 de telefoon kan ondersteunen.
En de iPhone 17 is pas 1 maand uit. De Galaxy S25 ligt al 8 maanden in de schappen. Aangezien 80% van de mensen in China een Android toestel hebben had ik bij bestellen in april wel verwacht dat de S25 ondersteund zou worden tegen de tijd dat de auto geleverd werd haha

• Ian_
Blazings schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 20:12:
[...]

En de iPhone 17 is pas 1 maand uit. De Galaxy S25 ligt al 8 maanden in de schappen. Aangezien 80% van de mensen in China een Android toestel hebben had ik bij bestellen in april wel verwacht dat de S25 ondersteund zou worden tegen de tijd dat de auto geleverd werd haha
Onbegrijpelijk dat deze wel op de 001 en X wordt ondersteund 😅

• WizzyBrown
Blazings schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 18:34:
[...]

Die doet het nog niet op de S25, ondanks dat die telefoon al sinds februari uit is. Welkom bij de club. Ik wilde de digital key gebruiken ipv de normale sleutel omdat ik die nogal onhandig vind, maar dat gaat dus niet.
Ik snap niet zo goed waarom het wel goedgekeurd is voor de 001 en X, maar niet de 7X. Nog vreemder is dat de S24 en S24U ook ondersteund worden, maar de S24+ niet :?

Samsung
• Samsung Galaxy A42 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A52 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy A54 (001 & X)
• Samsung Galaxy A54 5G (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A55 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy A73 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy S9 (001 & X)
• Samsung Galaxy S9 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S10 (001 & X)
• Samsung Galaxy S10 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S20 FE 5G (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 FE (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S21 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S22 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S22 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S23 FE (001 & X)
• Samsung Galaxy S23 Plus (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S23 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S24 (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S24 Plus (001 & X)
• Samsung Galaxy S24 Ultra (001, X & 7X)
• Samsung Galaxy S25 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 4 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 5 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Fold 6 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Flip 4 (001 & X)
• Samsung Galaxy Z Flip 5 (001, X & 7X)
bedankt voor jullie reacties, maar totaal onlogisch idd

• patrickelectric
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 04-11 04:31
sjoerd-p schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:26:
[...]

Gek, in mijn Volvo moet ik zelfs voor het "basis" abonnement al 39 Euro per jaar betalen om de App te mogen gebruiken. In februari nog betaald zie ik in de Volvo app. Dat heet "Volvo Cars App" en was alleen de eerste twee jaar gratis. En met die basis functionaliteit kan ik vervolgens niet streamen in de auto, daar moet ik dan mijn telefoon als hotspot voor gebruiken of een extra SIM kaart in de auto stoppen. Het is puur om de app te kunnen laten connecten met de auto en zo bijvoorbeeld op afstand de standkachel te kunnen starten of te kunnen zien hoe vol hij nog is.

Het is wel fijn dat ik daar zelf een SIM kaart in kan stoppen, maar dat abonnement betaal ik dan dus wel. Gratis is het dus zeker niet bij mijn Volvo en dus eigenlijk slechter dan bij Zeekr waar de basis functies wel gratis zijn (en zij de SIM kaart maandelijks voor betalen). Ik zou dus geen drie merken kunnen noemen die het gratis bieden. En zelfs geen één. Maar laten we voor minimaal drie merken gaan voordat we iets "normaal" durven noemen.
Cupra ook 120 euro per jaar om de auto te kunnen verwarmen via de cupra app (internetdiensten). Super normaal.

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:36
WizzyBrown schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:06:
[...]

bedankt voor jullie reacties, maar totaal onlogisch idd
Ik heb een S25 en de digital key werkt bij mij. Dus ja met de telefoon ontgrendelen. Dan in stappen en de bluetooth verbinden en dan kan ik hem in D zetten en wegrijden zonder sleutel zonder key-card.

[ Voor 28% gewijzigd door bullseye1977 op 08-10-2025 23:27 ]

• bullseye1977
bullseye1977 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:09:
De digitale sleutel via Bluetooth werkt sinds deze middag ook met mijn S25

[Afbeelding]
Zie deze post van een tijdje terug

• WizzyBrown
bullseye1977 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:22:
[...]

Ik heb een S25 en de digital key werkt bij mij. Dus ja met de telefoon ontgrendelen. Dan in stappen en de bluetooth verbinden en dan kan ik hem in D zetten en wegrijden zonder sleutel zonder key-card.
maar dan zag jij in de app onder Mijn Sleutels de optie om de telefoon als Digital Key aan te maken?
Ik zie alleen de optie Kaartsleutel met een + er achter om een kaart te programmeren.

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 20:32
jsiegmund schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:16:
[...]

Je opties:

Het zou netjes zijn als ze een optie zouden aanbieden om je eigen (e)sim te gebruiken ipv je te "dwingen" een premium connectivity via Zeekr af te sluiten zeker als het zo'n slechte deal is.

Anyway, ik ruil vrijdag mijn Polestar 2 in voor de 7X
In mijn P2 heb ik 5 jaar zonder kosten onbeperkt data gehad

• bullseye1977
WizzyBrown schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:37:
[...]

maar dan zag jij in de app onder Mijn Sleutels de optie om de telefoon als Digital Key aan te maken?
Ik zie alleen de optie Kaartsleutel met een + er achter om een kaart te programmeren.
Die sleutel hoef je zelf niet aan te maken dat doet de app zelf wanneer deze is verbonden via bluetooth. De app eerst eens helemaal verwijderen dan de bluetooth verbinding maken met je telefoon en de 7x. Deze verbinding opzetten vanuit de 7x dus vanuit het 7x scherm je eigen telefoon zoeken. Eerdere verbinding verwijderen. Dan je eerdere app verwijderen en de app opnieuw installeren en inloggen. De app openen en dan zie je rechtsboven een bluetooth icoontje op je startscherm. Deze is vaak grijs daar opklikken dit doet ie soms vanzelf. Wanneer je daar de Bluetooth verbinding ziet is er ook een digitale key.

Wat ik niet snap is dat de s25 nu niet meer in dat lijstje opgenomen is. Bij de laatste update van de app was deze namelijk toegevoegd als vrij gegeven telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eURv8pgVbSJ7O94XmJ6p_RBvlyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wJzWvk4EfiHxXzmDCe6XAHpO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTRc8RvDaj0JgyULe_8KjPp3R54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zLufxiTzcjvQThXU7UCqnMQS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYMqKNNHiCudk17kPhEA2H4k0gQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9mKb7jhNKeft0oZ8zv9o4nU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door bullseye1977 op 09-10-2025 07:03 ]

• Ian_
All builder app tickets hebben een status.

113 tickets: IN REVIEW (30 heb ik aangemaakt)
1 ticket: READY FOR RELEASE (toevallig mijn ticket maar eentje die minder hoog op de prioriteit bij mij stond).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Occ0Xnn3n4kX-541mXhz2vCCnDI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H1DvNxVh34NCdrekPouJz1l6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9n367cEtLwkjcQtuHXzeLtdDe5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ro1XSNayvLiDwH7cQJIUPWdb.jpg?f=fotoalbum_large

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:16
Ian_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:10:
All builder app tickets hebben een status.

113 tickets: IN REVIEW (30 heb ik aangemaakt)
1 ticket: READY FOR RELEASE (toevallig mijn ticket maar eentje die minder hoog op de prioriteit bij mij stond).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik iets zie staan onder Ready for release. Sinds wanneer is dit weet je dit toevallig? Wei weet zijn ze nu meer aan het oppakken. Goeie input, want dit zou ik ook wel willen.

Deze week in de avonden veel door polderwegen gereden maar wat is die verlichting toch een uitvinding, werkt echt top! Alleen het activeren is beetje dubbel inderdaad.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:18

Freedive

] Ken sent me _

mvrooij schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:21:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik iets zie staan onder Ready for release. Sinds wanneer is dit weet je dit toevallig? Wei weet zijn ze nu meer aan het oppakken. Goeie input, want dit zou ik ook wel willen.

Deze week in de avonden veel door polderwegen gereden maar wat is die verlichting toch een uitvinding, werkt echt top! Alleen het activeren is beetje dubbel inderdaad.
Werkt top, tenzij het wat drukker is, dan flipt hij soms door een soort disco te starten.
Maar als het zo drukker is heb je grootlicht doorgaans ook niet nodig :)

• Ian_
mvrooij schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 08:21:
[...]

De verlichting werkt top inderdaad, alleen als ik niet zeker weet of iemand factor 50 voor mij heeft activeer ik hem maar niet…

Zo’n knop is perfect, dan hoef je niet eerst ‘te seinen’.

To be honest, geen idee 🤷‍♂️ volgens mij na mijn laatste bericht wat ik op de foto heb gedeeld.

• Ian_
Builders APP, ik zou het waarderen en denk dat de rest er ook mee geholpen is als we massaal deze topics upvoten en commentaar erop geven. Dit zijn de topics die ik heb openstaan waarvan weinig tot niks mee is gedaan (naar ons toe in ieder geval)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-dOlljC0sOJphetuBv8erLVicw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BdpYxSwGrRQvAnTDG7nidKg4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cY09Z9JZMTXJgQlk1YcBK7gIZYc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kozO2UqNp6XB0G4kLU8yDbDj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDGlIHvVSPZj1feB9dtTixALOjc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oSSh7T2XL1ackcKtNL1S8zlr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oR3rMrEsfDh7sSz9Uu-4RfQDBIA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sb9JbTw3hBh3fEfMUdE6D6eo.png?f=fotoalbum_large

• WizzyBrown
bullseye1977 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 06:56:
[...]

Die sleutel hoef je zelf niet aan te maken dat doet de app zelf wanneer deze is verbonden via bluetooth. De app eerst eens helemaal verwijderen dan de bluetooth verbinding maken met je telefoon en de 7x. Deze verbinding opzetten vanuit de 7x dus vanuit het 7x scherm je eigen telefoon zoeken. Eerdere verbinding verwijderen. Dan je eerdere app verwijderen en de app opnieuw installeren en inloggen. De app openen en dan zie je rechtsboven een bluetooth icoontje op je startscherm. Deze is vaak grijs daar opklikken dit doet ie soms vanzelf. Wanneer je daar de Bluetooth verbinding ziet is er ook een digitale key.

Wat ik niet snap is dat de s25 nu niet meer in dat lijstje opgenomen is. Bij de laatste update van de app was deze namelijk toegevoegd als vrij gegeven telefoon.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
thanks @bullseye1977 . Die Digital Key is me inmiddels duidelijk. Alleen die kaartsleutel die jij in je screenshot toont, is dat de kaart die je bij de auto kreeg? Ik kreeg ook een kaart bij mijn auto, en daar kan ik de auto mee openen/sluiten en mee wegrijden, alleen die kaart zie ik niet in de app onder Mijn Sleutels.....

• Jerres8
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 31-10 07:07
Hallo, ik had veel interesse in de Zeekr 7X, ik heb hem ook getest en deze leek toen wel ok. Maar als ik nu lees hoeveel kinderziektes deze auto’s hebben, en komende van een Tesla m3 highland die qua software en range echt top in elkaar zit, ik echt wel niet meer achter een aankoop van deze auto kan staan. De vele bugs , extreem trage service en vreemde problemen die opduiken tijdens het rijden ( rechtuit stabiliteit ) vs de hoge prijs voor deze wagen ( 57-67k voor de long range varianten) zijn toch wel echt een no go. Ik heb de indruk dat hier mensen bij elkaar zitten die dat allemaal normaal vinden , sorry voor de wake Up maar dit is echt ver van normaal!

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Jerres8 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 21:52:
Hallo, ik had veel interesse in de Zeekr 7X, ik heb hem ook getest en deze leek toen wel ok. Maar als ik nu lees hoeveel kinderziektes deze auto’s hebben, en komende van een Tesla m3 highland die qua software en range echt top in elkaar zit, ik echt wel niet meer achter een aankoop van deze auto kan staan. De vele bugs , extreem trage service en vreemde problemen die opduiken tijdens het rijden ( rechtuit stabiliteit ) vs de hoge prijs voor deze wagen ( 57-67k voor de long range varianten) zijn toch wel echt een no go. Ik heb de indruk dat hier mensen bij elkaar zitten die dat allemaal normaal vinden , sorry voor de wake Up maar dit is echt ver van normaal!
Ik weet niet hoe lang je al Tesla rijd, maar Tesla stond er in de eerste jaren ook niet zo florrisant voor qua auto's.

Nog even los van alle onderzoeken die er op dit moment lopen naar Tesla's omdat mensen niet uit gecrashte auto's kunnen komen en ook de manual release niet werkt.

Software issues is iets van alle electrische auto's, die ga je overal tegen komen. Voor zover ik het tot nu toe allemaal mee krijg is er maar 1 serieus issue en dat is de rechtuit stabiliteit. De anderen zijn over het algemeen niet echt kritisch.

Je mag verder helemaal je eigen mening hebben, maar ik vind het niet echt een wake up, want zo schokkend is het allemaal niet en vooral zaken die je bij 90+% van de electrische auto's gaat tegen komen. Naar mijn mening, in elk geval.

• RVMano
  • Laatst online: 20:32
Je hebt een punt. Wil zelf nog geen Tesla voor niks, niet om Elon maar puur omdat ze op elke hoek van de straat staan en ik ze niet mooi vind. Vind zeker de Privilege een zeer goed aanbod en geweldig om 646 pk, luchtvering en al die luxe te hebben.. Denk dat deze groep de goede hoop heeft dat het allemaal goed komt en het motto heeft dat het leven te kort is om in een standaard auto te rijden..

• Ian_
Ik ben Zeker geen Fanboi van ZEEKR maar zoals genoemd heeft het 1 echt issue (waar niet eens iedereen last van heeft).

Maar om ook even het in perspectief te brengen hieronder een Wake up voor meneer Tesla:

**2003-2008: Roadster Development Crisis**
- The company was founded on assumptions that Musk admitted “turned out to be staggeringly dumb,” particularly the plan to use AC Propulsion drivetrain technology and Lotus chassis
- Musk revealed the early Roadster “was completely unsafe,” “broke down all the time,” and “didn’t really work”
- Early owners reported battery failures, malfunctioning tire pressure monitor systems, water intrusion in headlamps, and excessive road noise

**2009: First Major Recall**
- Tesla recalled 345 Roadsters for under-torqued rear hub flange bolts that could cause drivers to lose control

**2010: Fire Risk Recall**
- 439 Roadsters were recalled due to improperly routed 12V auxiliary cables that could cause shorts and potential fires

**Build Quality Problems**
- Hundreds of reports of sudden unintended acceleration, brake failures, and “whompy wheels” (collapsing wheels due to faulty suspension)
- Panel misalignment and quality issues have been recurring problems
- Poor manufacturing and electrical issues are common across all Tesla models

**Autopilot/Self-Driving Concerns**
- The company is facing criminal and civil investigations into its self-driving claims
- Autopilot system failures and malfunctions are among the most common Tesla problems

**Cybertruck Disasters (2023-2025)**
- Delayed production timeline, endless construction quality problems, and front/back passenger door misalignment
- Rust and corrosion on the stainless-steel body, especially in vehicles exposed to rain
- Multiple owners reported 25 critical system errors including steering malfunctions and power system failures
- Tesla recalled all Cybertrucks due to accelerator pedals that could become stuck, sending trucks accelerating beyond control
- Fourth recall for windshield wipers that could fail and trim pieces that could come loose
- Eight recalls in less than 17 months of production

**Recall Statistics**
- Tesla has been forced into recalls 79 times according to NHTSA data
- Tesla’s largest recall affected over 2.1 million vehicles for incorrect font size on warning lights.

• MPro
  • Laatst online: 23:35
Ik rij de 7x nu een aantal maanden. Heb er 22000km mee gereden, met en zonder caravan, met en zonder kinderen.
Er zitten wat vertaalfoutjes jn het systeem en sommige dingen zouden iets gefinetuned kunnen worden in de software. Had een issue met de trekhaak verlichting en het alarm maar dat is redelijk snel opgelost.
Maar het is gewoon een fantastische auto die heel heel veel te bieden heeft voor relatief weinig geld!
Mocht iemand twijfelen? Gewoon doen. Kan me niet voorstellen dat je spijt krijgt.

• M13z1
Ik zet over 6 weken mijn Tesla M3 performance aan de kant voor de 7X Privilege. De Tesla doet alles goed maar de 7X ziet er goed uit, full options, veel ruimte, praktisch, laadt snel en heeft power ‘ohne ende’. Gewoon een goede keuze vind ik, met elk merk zijn er wel issues in de opstart van een nieuw model, dus ik reken er op dat het wel goed komt.

• patrickelectric
Ian_ schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:25:
Builders APP, ik zou het waarderen en denk dat de rest er ook mee geholpen is als we massaal deze topics upvoten en commentaar erop geven. Dit zijn de topics die ik heb openstaan waarvan weinig tot niks mee is gedaan (naar ons toe in ieder geval)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
No offense, maar ik vind de meeste topics ook wel echt nice to haves ipv must solved ones, dus snap dat er geen actieve op ondernomen is tot op heden.

• patrickelectric
Reed een Tesla Model 3 Performance, die niet weg hoefde, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb (Privilegde nu). Range was belabberd slecht. De 7X haalt de beloofde km range wel (huidige Teslas nu ook). Geniet zoveel meer van deze luxe wagen op een daily base, tis niet eens te vergelijken met een Tesla aan de binnenkant qua luxe. Ik denk dat je pas kan oordelen als je er 1 hebt en zelf ervaart. Ik zou wel echt een Privilege nemen om zo het stuurwiel probleem mogelijk niet te ervaren (wat hopelijk snel opgelost wordt voor de meeste).

En ik zag trouwens een Tesla Model Y (Juniper) rijden op de snelweg van de week. Grappig dat de achterklep niet goed uitgelijnd was. Aan de linkerzijde van de klep zat een flink grotere spleet dan aan de rechterzijde. Heb bij mijn Zeekr geen oneffenheden aangetroffen of bodyparts/deuren die niet naadloos aansluiten (zoals bij Tesla wel vaker het geval is). Vind persoonlijk dat dit soort dingen niet kunnen bij een bewezen automerk. Blijkbaar kwantiteit over kwaliteit qua in elkaar zetten/massaal aantallen.

Enfin, scheelt iig weer 1 zeekr minder op de weg, zodat de auto prima exclusief blijft.

[ Voor 25% gewijzigd door patrickelectric op 10-10-2025 07:17 ]

• patrickelectric
-

[ Voor 100% gewijzigd door patrickelectric op 10-10-2025 07:16 ]

• patrickelectric
-

[ Voor 100% gewijzigd door patrickelectric op 10-10-2025 07:16 ]

• patrickelectric
-

[ Voor 100% gewijzigd door patrickelectric op 10-10-2025 07:15 ]

• Ian_
patrickelectric schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 06:52:
[...]

No offense, maar ik vind de meeste topics ook wel echt nice to haves ipv must solved ones, dus snap dat er geen actieve op ondernomen is tot op heden.
No worries, zelf verwacht ik meer en zou het vanaf het begin erop moeten zitten.

Zo’n 480 kW wat een USP is verbaasd mij enorm. Werk zelf in de industrie en kom tot op heden niet boven de 425 kW

Dolby Atmos werd geadverteerd maar zit alleen op de Chinese versie nu. De speakers in de stoelen werken niet samen met muziek.

[ Voor 11% gewijzigd door Ian_ op 10-10-2025 07:41 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 68 Laatste