Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Klopt, same here maar dan moet je dus nog extra handmatig op defrost drukken in de app.mvrooij schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 14:23:
[...]
Is bij de 7X ook, zodra ik de achterruit verwarming aanzet worden de spiegels pas schoon. Erg jammer dat dit bij een Geplande Rit niet meegenomen wordt. Ik heb namelijk vast ingesteld staan dat mijn auto iedere ochtend om 07:30 warm is. Spiegels en ramen zijn helaas allemaal niet schoon bij vertrek.
Top duidelijk! Hopelijk gaan ze dit nog verbeteren zodat bij gepland vertrek dit automatisch gebeurd. Nu moet ik alsnog wachten of een extra handeling zelf doen van te voren.Ian_ schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:11:
[...]
Klopt, same here maar dan moet je dus nog extra handmatig op defrost drukken in de app.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Drie keer raden wat ik morgenochtend vroeg ga proberen 😅mvrooij schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:24:
[...]
Top duidelijk! Hopelijk gaan ze dit nog verbeteren zodat bij gepland vertrek dit automatisch gebeurd. Nu moet ik alsnog wachten of een extra handeling zelf doen van te voren.
Ik heb net met Euromaster gesproken over banden.
Continental EcoContact is ontwikkeld voornamelijk voor BMW en Volkswagen. Ze worden ook standaard vanuit de fabriek geleverd en sommige banden worden zelfs specifiek daarvoor ontwikkeld. Daarom zijn de banden ook zo ‘ruk’ met ZEEKR.
Voor mijn winterbanden heb ik bevestigd gekregen dat ik: Michelin Pilot Spot Alpin 5 SuV als winterband krijg.
Standaard was Hankook… vanuit de LM maar Euromaster was het daar zelf al niet mee eens 😂 +10 voor Euromaster administratie.
https://www.michelin.nl/a...ichelin-pilot-alpin-5-suv
Continental EcoContact is ontwikkeld voornamelijk voor BMW en Volkswagen. Ze worden ook standaard vanuit de fabriek geleverd en sommige banden worden zelfs specifiek daarvoor ontwikkeld. Daarom zijn de banden ook zo ‘ruk’ met ZEEKR.
Voor mijn winterbanden heb ik bevestigd gekregen dat ik: Michelin Pilot Spot Alpin 5 SuV als winterband krijg.
Standaard was Hankook… vanuit de LM maar Euromaster was het daar zelf al niet mee eens 😂 +10 voor Euromaster administratie.
Jep bij Petit ChefViewty schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 15:47:
[...]
Ha leuk! In de Herenstraat? Was mijn auto. Ik was niet de bestuurder 😁
Via justlease/Arval is het voor de PR enkel kiezen tussen zomerband en all-weather band. Ben nieuwsgierig naar welke band ze dan voor ogen hebben voor die laatste.Ian_ schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:30:
Klinkt als een vervelende situatiejeehaa schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Via justlease/Arval is het voor de PR enkel kiezen tussen zomerband en all-weather band. Ben nieuwsgierig naar welke band ze dan voor ogen hebben voor die laatste.
Waar word de auto op geleverd in november? Zomerbanden?
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Zijn er hier Belgen die hem al hebben kunnen testrijden? Hoe doen jullie dat?
In België is er tot op heden nog geen mogelijkheid. De showroom vlakbij Gent ging in september openen, nu is het al eind oktober.
Ik dacht, ik probeer in Breda, maar daar zeggen ze dat het enkel in Amsterdam of Zeist kan... En dat is echt wel effe rijden...
In België is er tot op heden nog geen mogelijkheid. De showroom vlakbij Gent ging in september openen, nu is het al eind oktober.
Ik dacht, ik probeer in Breda, maar daar zeggen ze dat het enkel in Amsterdam of Zeist kan... En dat is echt wel effe rijden...
Hier een Privilege rijder met EcoContact banden, tot op heden niks op aan te merken. Banden hebben erg goed grip, zowel met droog als nat wegdek.Ian_ schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:30:
Ik scheur goed met dat ding net als in de Tesla Model 3 Performance die ik had, Sport modus altijd aan, gaspedaal vol in.
Dat je daar de ruimte voor hebt! Ik zit met vol gas al in een paar seconden bij een andere auto/drempel/stoplicht hahahpatrickelectric schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 21:59:
Ik scheur goed met dat ding net als in de Tesla Model 3 Performance die ik had, Sport modus altijd aan, gaspedaal vol in.