Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBvdH
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 07:13
Vandaag contact gehad met Zeekr. Ik had verzoek voor uitlijnen gedaan ivm rechtuitstabiliteit en werd daarvoor teruggebeld. In de tussentijd was de auto ook door aftersales getest en conclusie het ligt niet aan uitlijnen. Als eerder vermeld mogelijk combinatie toespoor en stuurbekrachtiging. Ook de medewerker bevestigde de vele (dagelijkse) meldingen over zoekend rijgedrag. Men heeft nog steeds geen oplossing of idee waar het aan ligt, maar dat het een serieus en lastig issue is, is duidelijk. Vooralsnog geen oplossing. Heel erg jammer voor een in mijn ogen verder geweldige auto binnen zijn segment. Blijf het verbazingwekkend vinden dat dit zoekende rijgedrag bij de vele autotests ook nooit wordt geconstateerd, maar goed voorlopig flink met het stuurwiel aan de gang.

• m.v.d.heuvel
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 25-09 19:09
Weet iemand welke steek Zeekr hanteert? Heb nog wielen van mijn PS2 over en vraag me af of die zouden passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickelectric
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 25-09 19:21
Htmmkr schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:03:
[...]

Haha waarom Carbon? Denk je dat die blijft zitten met de plakkertjes? Ik wacht dan met bestellen tot jij je ervaring ermee deelt hahaha
Haha nou ik had een Tesla Model 3 Performance, donker grijs en had toen ook een carbon spoiler. Kon het niet laten ;) fomo

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:28
kamphuisbert schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:31:
[...]

Dank voor je heldere antwoord! Heel jammer, ook van de app. Iets wat ik nu gewend ben bij mijn huidige wagen.
Erg jammer inderdaad dat je met je telefoon alleen niet kan instappen. Ik denk dat ik het pasje achter in mijn telefoonhoes bewaar en op die manier instap i.p.v. de sleutel. Ben het nu ookal jaren gewend zonder sleutel in te stappen. Hopelijk komt hiervoor een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Htmmkr
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08:07
RVMano schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:20:
Gefeliciteerd, mooie auto. Bij mij staat de levering op 1e week december (via Arval). Wanneer hoor je wat de exacte datum word? Of is dat echt maar een paar dagen eerder? Verder ben ik benieuwd naar de echte (gemiddelde) range van een privilege..
Ik heb mijn Core ook via Arval besteld, besteldatum 4 september. In ‘Mijn Arval’ staat al 3 weken 16 oktober als leverdatum. Blijkbaar doet Arval 3 weken voor daadwerkelijke besteldatum een check bij Zeekr of het ongewijzigd is. Bij geen bericht in Mijn Arval, blijft de leverdatum staan. Zou het erg lullig vinden als ze binnen 3 weken alsnog van datum wisselen. Is dit al eerder bij iemand gebeurd?

Ik heb ook het whatsapp nr van ZDN en daar om een update gevraagd. Daar kreeg ik weer te horen dat er een auto aan mijn bestelling is gekoppeld met levering november/december. Terwijl ik vorige week gebeld werd door iemand van ZDN die me vertelde dat er maar 1 persoon voor mij in de wachtrij staat voor de Core.

Ik weet niet meer wat ik moet geloven, en hoop toch echt dat het 16 oktober wordt ipv november/december. Vindt het leuk om al jullie ervaringen te lezen :):):)

Heb trouwens een CarPlay box op Temu besteld waarmee je kan Netflixen/youtuben en alles wat je maar kan bedenken op Google Play store, €96. Werkt echt perfect en soepel. Wie interesse heeft, kan me een PB sturen en zal ik de video mee delen. Weet niet wanneer ik het ga gebruiken, maar er zal vast een passend moment komen

[ Voor 3% gewijzigd door Htmmkr op 25-09-2025 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:31
Htmmkr schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:34:
[...]
Ik heb mijn Core ook via Arval besteld, besteldatum 4 september. In ‘Mijn Arval’ staat al 3 weken 16 oktober als leverdatum. Blijkbaar doet Arval 3 weken voor daadwerkelijke besteldatum een check bij Zeekr of het ongewijzigd is. Bij geen bericht in Mijn Arval, blijft de leverdatum staan. Zou het erg lullig vinden als ze binnen 3 weken alsnog van datum wisselen. Is dit al eerder bij iemand gebeurd?
Uit mijn hoofd 1 post over gelezen op dit forum. Dat was een bericht op vrijdag over de levering van maandag die 3 maanden uitgesteld werd. Ik ga er vanuit dat dit een uitzondering betreft. Zelf niet via lease besteld, dus ik kan je niet zeggen hoe die ervaring is :)
Privé bestelling kreeg ik geen enkele update over, behalve de "levering vanaf juni" op de website. Ik moest er zelf via meerdere wegen achteraan gaan en uiteindelijk bleek dat ze mijn bestelling vergeten waren.
jsmid6 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 17:48:
Mijn auto (Privilege in groen met trekhaak) was een tijdje terug al besteld, dus ik had al verschillende accessoires besteld die inmiddels ook al geleverd zijn. We kregen een verwachte leverdatum van maandag 1 september, helaas kregen wij op vrijdag 29-08 een berichtje van de dealer dat de bestelling vertraagd was en dat deze pas 4 december geleverd kan worden. Ik vind dat wel erg kort dag, het lijkt mij toch dat ze eerder al wisten dat ze die leverdatum niet gingen redden, en dan ook nog met meer dan 3 maand vertragen. Dit is wel enorm balen want ik heb meerdere trips gepland met de auto in het najaar en ik moet nu eerst gaan zie hoe ik dat ga oplossen, zeker de trip naar Engeland wordt wel een uitdaging met de huidige auto.

[ Voor 6% gewijzigd door Blazings op 25-09-2025 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:22
Aanstaande maandag kan ik mijn 7x LR zwart met alle pakketten ophalen. Ze belde gisteren alleen een probleem met de trekhaak. Deze wordt gemonteerd, maar de motor die de trekhaak aanstuurt hebben ze als onderdeel niet meer op voorraad. Dus moet over enige tijd nog terug zodra dit onderdeel er is. Kan dus zijn dat meer mensen dit straks ook hebben die een trekhaak hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 07:52
nosfertu schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:36:
Aanstaande maandag kan ik mijn 7x LR zwart met alle pakketten ophalen. Ze belde gisteren alleen een probleem met de trekhaak. Deze wordt gemonteerd, maar de motor die de trekhaak aanstuurt hebben ze als onderdeel niet meer op voorraad. Dus moet over enige tijd nog terug zodra dit onderdeel er is. Kan dus zijn dat meer mensen dit straks ook hebben die een trekhaak hebben besteld.
Ik kan de Privilege van mij met electrische trekhaak donderdag ophalen maar heb nog niks gehoord over een motor, maar ga vandaag wel even langs bij Zeekr

[ Voor 3% gewijzigd door WizzyBrown op 26-09-2025 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
BUX73 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:25:
[...]

Je kunt appen met Zeekr Delivery Service: 06-45569136.
Maar ze plannen pas een aflevermoment in als ze een specifieke auto gelinked hebben aan jouw specifieke order. Dit gebeurt op basis van de auto's die vanuit China beschikbaar komen voor Europa/NL, wanneer deze aankomen in Europa per schip en het moment dat je hem afgeleverd wil hebben.

In mijn geval heb ik op 30 juli een standaard LR besteld, zonder extra opties (en Zwart). Gewenste aflevering vanwege mijn huidige lease-contract in december. Ze gaven aan dat er hiervan in totaal nog maar 10 besteld zijn. Maar dat er voor mijn order op dit moment nog geen geproduceerde auto te linken valt.
Ik heb eigenlijk nul info gekregen van de leasemij - hoe weet Zeekr waar ze hem aan moeten koppelen? Als ik dat nummer app met de vraag wanneer mn witte PR met trekhaak word geleverd - hoe weten ze dan dat het de mijne is? (eigenaar is Multilease, of hebben die mijn naam ook aan de order gekoppeld)

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:01
Is deze site up to date? Want dat zou betekenen dat de 7X ook iPhone 16 Pro niet ondersteund, terwijl dat toestel al meer dan een jaar op de markt is. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:54

admiral866

The King Personality Disorder

4v4t4r schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:43:
[...]

Ik heb eigenlijk nul info gekregen van de leasemij - hoe weet Zeekr waar ze hem aan moeten koppelen? Als ik dat nummer app met de vraag wanneer mn witte PR met trekhaak word geleverd - hoe weten ze dan dat het de mijne is? (eigenaar is Multilease, of hebben die mijn naam ook aan de order gekoppeld)
Er is ook een bestelnummer ergens bekend, kan je die bij Multilease opvragen?
Ziet er ongeveer zo uit: PYUK592314qWffGT (fictief nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
admiral866 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:15:
[...]

Er is ook een bestelnummer ergens bekend, kan je die bij Multilease opvragen?
Ziet er ongeveer zo uit: PYUK592314qWffGT (fictief nummer)
Thanks ! Ik zie op de bestelbevestiging alleen mn order nummer bij Multilease - dus ik ga ze even mailen!

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:54

admiral866

The King Personality Disorder

Het middelste nummer is de datum van bestellen zie ik nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:09
nb90 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:01:
[...]

Is deze site up to date? Want dat zou betekenen dat de 7X ook iPhone 16 Pro niet ondersteund, terwijl dat toestel al meer dan een jaar op de markt is. Kan iemand dat bevestigen?
Mijn oude iPhone 16 Pro Max werkte zonder problemen. Enkel de 17 Pro Max nog niet lijkt.. en volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat ze bij iPhone (iOS) een toestel heel snel kunnen accepteren/goedkeuren bij Zeekr. Zal wel een app update nodig zijn..

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:28
Voor de mensen die de GetPairr box hebben welke versie hebben jullie en werkt goed? 1.0 of 2.0?

Daarnaast hoelang duurde het voordat jullie deze ontvingen. Dit ivm vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BUX73
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 10:56
4v4t4r schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:43:
[...]

Ik neem aan dat de leasemaatschappij ook jouw naam en telefoonnummer deelt met Zeekr op het moment dat de order besteld wordt. Dus ze kunnen zien aan je telefoonnummer wie je bent en dat is dan weer gekoppeld aan een specifieke order. Maar dit is een aanname.
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste