Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste
Acties:

• ff2000
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 22:37
tmhe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:15:
Hi,
Hier na 6000 km nog steeds een tevreden 7x rijder.
Wel merk ik nu ‘s avonds in het donker dat de voorlampen/koplampen zenuwachtig lijken te zoeken/bewegen (licht omhoog/omlaag)
Hebben anderen hier ook last van, of is dit anders in te stellen?
Dat is mij ook al opgevallen. Maar de ene keer valt het mij meer op dan de andere keer. 🤷🏼‍♂️

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 00:29
bullseye1977 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 10:57:
[...]

Hahaha 2 stappen vooruit en weer 1 terug..
En ook bij het lezen van de Servicevoorwaarden staat het afsluiten "Hebbes" ipv OK oid. Blijf dit ergens wel schattig vinden O+

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 18:25
mailis schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:39:
[...]

En ook bij het lezen van de Servicevoorwaarden staat het afsluiten "Hebbes" ipv OK oid. Blijf dit ergens wel schattig vinden O+
Ik vind het echt een flater als je als auto producent in een tijd waarin AI de teksten tegenwoordig met zeer hoge kwaliteit kan vertalen, je nog steeds dit soort fouten in je software oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 20:48
WizzyBrown schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:01:
[...]

Ik vind het echt een flater als je als auto producent in een tijd waarin AI de teksten tegenwoordig met zeer hoge kwaliteit kan vertalen, je nog steeds dit soort fouten in je software oplevert.
No idea, heb altijd alles in het Engels staan. Geen last van.

• Elayais
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:15

Elayais

Die ene daar

Ian_ schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:28:
[...]

No idea, heb altijd alles in het Engels staan. Geen last van.
Same, al mijn apparaten staan altijd in het Engels.

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:37
In het dashbord staat nog steeds "GemiddeldEn"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bullseye1977
npolm schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:01:
Vandaag mijn Long Range mogen ophalen! Extreem blij mee. Ik merk alleen dat de melding voor frontale botsing bij elke rit op Gemiddeld staat. Terwijl ik ‘m toch echt uit zet. Slaat de auto dit niet op? Of doe ik wat fout? Volgens mij geldt dit voor meer rij-instellingen.
Volgens mij gaat dat systeem altijd weer aan na een herstart, vanwege EU-regelgeving. Dus wanneer je het uitzet en daarna de auto opnieuw start, staat het weer ingeschakeld en op de standaardwaarde “gemiddeld”. Bij mij blijft de instelling “laat” wel onthouden.

Wat wel kan gebeuren, is dat je vergeet de functie rijdersafleiding uit te zetten. Wanneer die dan aanslaat omdat je niet op de weg let, schakelt hij automatisch de frontale botsingsfunctie weer in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 19:58
Voor de geïnteresseerden: een korte blik achter de schermen op het dashboardgedeelte. Best interessant om te zien hoe bepaalde zaken zijn ontworpen en afgewerkt.
Als ik het zo begrijp, zou men vanuit hier ook bij de SIM unit kunnen komen met mogelijke idee voor een eigen datasim.

YouTube: Официальное приложение Zeekr 7X в России | Перепайка сим-карты Zeekr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taa_nl
  • Laatst online: 14:28
In mijn huidige Kia EV6 kan ik “lane centering” aanzetten zonder cruise control. Rijdt erg fijn op snel en provinciale wegen als cruise control niet handig is. Heeft de Zeekr 7x deze mogelijkheid ook?
In december de LR wit met alle introductie pakketten ophalen😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bullseye1977
taa_nl schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:34:
In mijn huidige Kia EV6 kan ik “lane centering” aanzetten zonder cruise control. Rijdt erg fijn op snel en provinciale wegen als cruise control niet handig is. Heeft de Zeekr 7x deze mogelijkheid ook?
In december de LR wit met alle introductie pakketten ophalen😃
Nee dat kan niet.. ik had dit ook in mijn VW was echt heel fijn. Dit stond ook altijd aan zonder dat ik dat iedere keer hoefde in te schakelen ook na het herstarten van de auto. 7x zet dit alleen aan in de "autopilot" modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O-B-One
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 07:55
O-B-One schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:57:
Ik heb nu 3 keer meegemaakt dat de auto zijn alarm af laat gaan (luid toeteren) omdat er “detectie van levensaanwezigheid” is. Wanneer ik vervolgens de auto ontgrendel en opnieuw vergrendel is het “probleem” verholpen. Alle keren was er niemand, geen mens en geen dier, in de auto aanwezig. Wel stond de auto op een lichte helling geparkeerd (oplopende bestrating parkeervak).

Ik zal het in de gaten houden en eventueel binnenkort een ticket aanmaken. Zijn er mede rijders die hier ook last van hebben?
UPDATE:
Ik heb nog steeds last van valse alarmen wanneer er niemand in de auto achterblijft. Tegenwoordig ook wanneer de auto op een vlakke ondergrond staat. Toen ik een ticket wilde aanmaken bleek hier al een ticket voor te zijn dus die heb ik maar ge-upvote met mijn eigen commentaar erbij. Mochten meerdere rijders deze problemen gaan ervaren: wanneer je zoekt op “vital signs” in de builders app dan kom je de post vanzelf tegen.

Overigens nog steeds vreselijk blij en tevreden met de auto! :D *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Htmmkr
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:58
Heeft iemand de spoiler al besteld en uitgeprobeerd ? Geeft em wel echt een coole look!

https://a.aliexpress.com/_EzncQDu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbNtnIYTI1VDTeRofTmrCBi9vKo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ovo21QsBC1iN39gpaxQC3Ey.jpg?f=user_large

[ Voor 45% gewijzigd door Htmmkr op 21-09-2025 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elayais

Elayais

Die ene daar

Australië krijgt wel een stuk betere specs op de LR, zoals de koeling en massage, zwart/grijs interieur, de camera achterin voor als je kids hebt...

Niet slecht daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jjuliana86
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 15:42
Iemand enig idee hoe deze chinese tekens weggaan op het scherm?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REYJXjVFr97rbPSUHOO5aQzUnLg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AN49ZLKZGZMJ0BF4TCOgiyXH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubzY3.eMBstiLL
YouTube: ZEEKR 7X – Sveriges mest hypade elbil!
Hier wordt de 7X stevig aan de tand gevoeld op het circuit – en je ziet meteen wat voor echte beastmode dit is. 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clydevdl
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 22-09 06:20
Jjuliana86 schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:44:
Iemand enig idee hoe deze chinese tekens weggaan op het scherm?

[Afbeelding]
Ja gewoon even de taal op Engels zetten en daarna weer terug op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:41

Freedive

] Ken sent me _

Hier nog altijd de update niet. Nog meer mensen die deze nog niet hebben en nog op 2.0.3 zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
Htmmkr schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:23:
Heeft iemand de spoiler al besteld en uitgeprobeerd ? Geeft em wel echt een coole look!

https://a.aliexpress.com/_EzncQDu

[Afbeelding]
Zal dit met plakkertjes werken?
Of vastschroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

bullseye1977 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:07:
Volgens mij is dat niet zozeer een maar een bewust gekozen afkorting voor Gemiddeld Energieverbruik

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

bullseye1977 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:07:
Volgens mij is dat niet zozeer een vertaalfout maar een bewust gekozen afkorting voor Gemiddeld Energieverbruik

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Htmmkr
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:58
kx22 schreef op maandag 22 september 2025 @ 07:59:
[...]

Zal dit met plakkertjes werken?
Of vastschroeven?
Geen idee. Ben daarom zelf ook erg benieuwd of iemand er al ervaring mee heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

Hoe is de stoelverwarming bij jullie?
Bij mij merk ik dat het voorste gedeelte van de zitting (het verstelbare stuk, zit verlenging) niet warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52
Htmmkr schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:53:
[...]

Staat in de omschrijving.. ik zou het niet doen 😆😆 (ziet er wel goed uit)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqWp2TvdWrLRSoDc91m2_0MQJIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UhmpalKga6LUIM6z6Sp1GnR7.jpg?f=fotoalbum_large

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:13
Elayais schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:33:
Australië krijgt wel een stuk betere specs op de LR, zoals de koeling en massage, zwart/grijs interieur, de camera achterin voor als je kids hebt...

Niet slecht daar.
En, niet te vergeten, een vééél lagere prijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyuu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:22
fideba schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:56:
[...]

zelf in prijsbeleid zijn we voorgestreeft door de Chinezen. Waar wij hier nog, naar Europees mode,l voor vloermatten zijn bereid bij te betalen, is de consument daar veel veeleisender. Dus Zeekr kan hier zaken er uit halen en als premium aanbieden, terwijl het daar standaard is + nog meer zaken standaard.
Ook dit zal wel langzaam gaan veranderen nu Europese fabrikanten op eigen markt ook echt moet gaan oppassen. Zou wat zijn dat de luxe beleving omdraait van Europees naar Chinees...

Wij hebben echt zitten snurken hier. Teveel intern gericht.

[ Voor 6% gewijzigd door Rickyuu op 22-09-2025 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elayais

Elayais

Die ene daar

fideba schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:56:
[...]

Al ligt dat deels volgens mij ook aan de regelgeving. Dus stukje importtarieven voor Chinese auto's, stukje belastingen die erop zitten, etc.

Ik weet dat toen de P3 uitkwam deze in België ook bijna 10k goedkoper was dan in NL puur door regelgeving. Dus dat licht niet alleen aan Zeekr.

Bovendien, is die prijs nog niet de prijs waarvoor je de auto koopt. De MSRP (Manufacturer's Suggested Retail Price) is wat Zeekr communiceert (bijvoorbeeld LR voor 63.900 AUSD (ongeveer 35.750 EUR) is maar een onderdeel. Daar bovenop komen nog de On Road Costs, deze zijn afhankelijk van de plek waar je deze koopt, en Dealer Delivery Fees. Dus de Drive Away Price zoals zij het noemen, ligt wel een stukje hoger.

Maar nog steeds goedkoper dan hier, dat zeker. Denk alleen dat veel van dat verschil door de EU/NL komt en niet Zeekr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 18:25
Weer een mooie review van een kenner van EVs, de Electric Viking
YouTube: Zeekr 7X AWD Test Drive in Australia - The best EV I've ever driven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:25
Sorry hoor, maar die gast is gewoon een YT influencer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:01

admiral866

The King Personality Disorder

beetje het gevoel dat ik 3 of 4 keer hetzelfde filmpje in 1 filmpje aan het kijken ben met allerlei flashbacks.

Deze is wel eens weer wat anders, racetrack :-)
YouTube: Complete Zeekr 7X Review – Everything You Need to Know

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blazings
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:56
Ik vind zijn reviews/content niet heel betrouwbaar als ik eerlijk ben. Heb zijn content gekeken toen ik benieuwd was naar welke veranderingen de nieuwe Model Y zou hebben en er klopte geen hout van wat hij "bijna zeker" wist te weten. Daarnaast hemelt hij steeds een andere auto op. Eerst was de Model Y de meest perfecte auto en vervolgens cancelt hij die order voor een 7X. In de video die je linkt switcht hij nog eens van de LR naar de Privilege :+

Altijd leuk om te lezen dat anderen jouw keuze ook de beste vinden, maar deze man veranderd zijn mening afhankelijk van de windrichting lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:25
Blazings schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:41:
[...]

Ik vind zijn reviews/content niet heel betrouwbaar als ik eerlijk ben. Heb zijn content gekeken toen ik benieuwd was naar welke veranderingen de nieuwe Model Y zou hebben en er klopte geen hout van wat hij "bijna zeker" wist te weten. Daarnaast hemelt hij steeds een andere auto op. Eerst was de Model Y de meest perfecte auto en vervolgens cancelt hij die order voor een 7X. In de video die je linkt switcht hij nog eens van de LR naar de Privilege :+

Altijd leuk om te lezen dat anderen jouw keuze ook de beste vinden, maar deze man veranderd zijn mening afhankelijk van de windrichting lijkt wel.
windrichting -> welke autofabrikant hem nu betaalt om content op YT te plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:13
Elayais schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:25:
[...]

Al ligt dat deels volgens mij ook aan de regelgeving. Dus stukje importtarieven voor Chinese auto's, stukje belastingen die erop zitten, etc.

Ik weet dat toen de P3 uitkwam deze in België ook bijna 10k goedkoper was dan in NL puur door regelgeving. Dus dat licht niet alleen aan Zeekr.

Bovendien, is die prijs nog niet de prijs waarvoor je de auto koopt. De MSRP (Manufacturer's Suggested Retail Price) is wat Zeekr communiceert (bijvoorbeeld LR voor 63.900 AUSD (ongeveer 35.750 EUR) is maar een onderdeel. Daar bovenop komen nog de On Road Costs, deze zijn afhankelijk van de plek waar je deze koopt, en Dealer Delivery Fees. Dus de Drive Away Price zoals zij het noemen, ligt wel een stukje hoger.

Maar nog steeds goedkoper dan hier, dat zeker. Denk alleen dat veel van dat verschil door de EU/NL komt en niet Zeekr.
Helemaal mee akkoord, was zeker geen sneer naar Zeekr toe. Het prijsverschil ligt voor het allergrootste deel inderdaad aan importtarieven, in het geval van Geely rond de 28% minimum. Plus BTW verschil….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVMano
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 20:51
Even iets totaal anders iemand al zijn auto laten blaffen of hinniken als een paard? Of kan dit alleen met de Chinese versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVMano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:24

npolm

P8

Nee dat kan ook in NL. Miauwen, hinniken, zelf praten kan, maar ook gewoon muziek afspelen voor als je bijv. bij een BBQ in een park bent.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Hierbij mijn LR incl. pakketten. Had hiervoor een XC40 P8 met alle opties.
Deze wagen is op vrijwel alle punten beter en luxer. Zowel qua rijden, interieur als exterieur.
Enige nadeeltjes tov de P8:
- Geen prullenbakje (was echt top)
- Kofferbak niet met voet te openen
- ADAS systemen kunnen iets flexibeler/beter
- Pano-dak dat niet open kan
Maar dat is echt alles ongeveer. Verder is de Zeekr 7x superieur t.o.v. de P8 wat mij betreft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SR8XWv-TTsucQuMKDnR1cV3mlVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XozU3wxBlyPtX1mqB6BePJXa.jpg?f=fotoalbum_large

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVMano
Gefeliciteerd, mooie auto. Bij mij staat de levering op 1e week december (via Arval). Wanneer hoor je wat de exacte datum word? Of is dat echt maar een paar dagen eerder? Verder ben ik benieuwd naar de echte (gemiddelde) range van een privilege..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubzY3.eMBstiLL
Zeekr 7X vs Tesla Model Y comparison review
Australia
https://youtu.be/pUGU8U5MjNU

[ Voor 9% gewijzigd door ubzY3.eMBstiLL op 23-09-2025 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

RVMano schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:20:
Gefeliciteerd, mooie auto. Bij mij staat de levering op 1e week december (via Arval). Wanneer hoor je wat de exacte datum word? Of is dat echt maar een paar dagen eerder? Verder ben ik benieuwd naar de echte (gemiddelde) range van een privilege..
Denk ik afhankelijk van Zeekr en je LM. Ik kreeg het 9 dagen van tevoren te horen. Werkelijke range kan ik nog niet zeggen na 1 week.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:53
Heeft iemand al ervaring met het laden bij Tesla superchargers? Ik heb hier iets gelezen dat Zeekr 7X daar geen goede snelheden haalt? Ik ga januari op wintersport met wat collega's waarbij de een in een Tesla Model Y rijdt, en ik in de Zeekr. Op zich wel nice als je beide bij dezelfde charger kan stoppen, maar als de Zeekr daar bedroevend langzaam laadt is dat geen optie. Iemand die mij meer info hierover kan geven?

Mijn LR wordt als het goed is eind november geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door nb90 op 23-09-2025 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52
npolm schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:15:
Hierbij mijn LR incl. pakketten. Had hiervoor een XC40 P8 met alle opties.
Deze wagen is op vrijwel alle punten beter en luxer. Zowel qua rijden, interieur als exterieur.
Enige nadeeltjes tov de P8:
- Geen prullenbakje (was echt top)
- Kofferbak niet met voet te openen
- ADAS systemen kunnen iets flexibeler/beter
- Pano-dak dat niet open kan
Maar dat is echt alles ongeveer. Verder is de Zeekr 7x superieur t.o.v. de P8 wat mij betreft.

[Afbeelding]
bij mij gebruik ik prullenbakje als muntenbakje :D kan ik best missen denk ik
Pano-dak niet open : Helaas 1x de P8 vergeten te sluiten en best nat dan als er een regenbui overheen is gekomen, ga ik niet missen.. de rest denk ik ook wel van toepassing (kofferbak idee was volgens mij - knopje zit op makkelijke plek dus je kan erbij ook met handen vol?)

Mooie auto >:) 8)

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive

Freedive

] Ken sent me _

nb90 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:52:
Heeft iemand al ervaring met het laden bij Tesla superchargers? Ik heb hier iets gelezen dat Zeekr 7X daar geen goede snelheden haalt? Ik ga januari op wintersport met wat collega's waarbij de een in een Tesla Model Y rijdt, en ik in de Zeekr. Op zich wel nice als je beide bij dezelfde charger kan stoppen, maar als de Zeekr daar bedroevend langzaam laadt is dat geen optie. Iemand die mij meer info hierover kan geven?

Ja iets terug schrijven mensen er wel over, was inderdaad niet snel.
Bovendien, als jij met 300+ kW kan laden heb je sowieso een ander laadschema :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Ik heb, na de ervaring met polestar 2, liever een knopje dan 3 of meer keer met de voet onder de auto te klooien :-)
Als het altijd in 1 keer goed gaat dan is de voet beweging net wat beter wellicht. Maar imo een knopje op goed bereikbare plek die het wel altijd in 1 keer doet heeft bij mij de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:23
[Wanneer hoor je wat de exacte datum word? Of is dat echt maar een paar dagen eerder? Verder ben ik benieuwd naar de echte (gemiddelde) range van een privilege..
Ik heb een afspraak gemaakt via Zeekr Delivery Netherlands voor eind november, de datum en tijd staat al gepland.

'The truth is not afraid for Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19:09
nb90 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:52:

Bij een V4 Charger zou 800v ondersteund moeten worden wat ik begrepen heb, de andere versies idd 65kw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

hm, goed punt ter voorbereiding ja.
heb even gezocht en dit lijkt wel nuttig:
https://supercharge.info/map
en dan linksboven het blauwe trechter icoontje en dan in de popup bij "Stall type" voor V4 kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e02z1otQ_ilkHrNTglBo1UY2YQQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6nyrD6agzVxhuFUca6C6p5Eg.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ian_
admiral866 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:26:
hm, goed punt ter voorbereiding ja.
heb even gezocht en dit lijkt wel nuttig:
https://supercharge.info/map
en dan linksboven het blauwe trechter icoontje en dan in de popup bij "Stall type" voor V4 kiezen.
[Afbeelding]
Maakt allemaal niks uit, V3 of V4. Softwarematig is alles gelimiteerd op de 400 V tesla architectuur en haal je met ZEEKR rond de 65 kW.

Beter dat Tesla met jou naar een andere lader gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ian_
Sinds de update toch even de taal moet wisselen van Engels naar Nederlands naar Engels om die Chinees terug te sturen na de update.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4yO_hPftEzdco9O_WWvNo556lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XEwhMJ89BF9VSdmmHfuw8L4P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZWCkIK93lkldodCxZSWeivvWL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/beFD5b5SyS2UTZBVkCfOk5gN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
Ian_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:02:
[...]

Maakt allemaal niks uit, V3 of V4. Softwarematig is alles gelimiteerd op de 400 V tesla architectuur en haal je met ZEEKR rond de 65 kW.

Beter dat Tesla met jou naar een andere lader gaat
De cybertruck heeft 800v ook en daar zijn de v4 voor volgens mij. Wellicht dat dat in europa dan niet beschikbaar is op de v4.

[ Voor 7% gewijzigd door Msts op 23-09-2025 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St3ve-0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18:54
M13z1 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:01:
[...]

Ik heb een afspraak gemaakt via Zeekr Delivery Netherlands voor eind november, de datum en tijd staat al gepland.
Via de LM of heb je gewoon met Zeekr gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msts
Zeekr delivery heeft mij zelf een bericht gestuurd voor levering op 17 dec.

[ Voor 6% gewijzigd door Msts op 23-09-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ian_
Msts schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:00:
[...]

De cybertruck heeft 800v ook en daar zijn de v4 voor volgens mij. Wellicht dat dat in europa dan niet beschikbaar is op de v4.
Tesla heeft de software niet rond. Laatst hadden wij een Tesla cybertruck op ons testterrein.

‘Sad day for the EV World’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubzY3.eMBstiLL
St3ve-0 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:54:
[...]

Via de LM of heb je gewoon met Zeekr gebeld?
Als je bij Zeekr op locatie bent geweest en daar e.e.a. kan bevestigen, geeft 1 van de medewerkers daar de 06nr van Zeekr Delivery Netherlands team mee aan jou.
Vervolgens kan je via whatsapp met ZDN e.e.a. ook weer verifieren met je naam/achternaam en LM. Daarna is het simpel afspraak inplannen en done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvisser
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07
Not amused.
Na frontale schade auto bijna 4 weken bij schadehersteller (Splinter). Splinter prima bedrijf, maar pech dat de bestelling en levering van de radar verkeerd liep waardoor hij onnodig weken te lang daar gestaan heeft. Ik miste mijn Zeekr en een Qashqai als vervangende auto is toch een hele grote stap terug. Dus heel blij dat mijn Zeekr weer terug thuis is.

Maar nu komt het vreemde waardoor ik nog minder amused ben:
Terwijl de Zeekr bij de garage al die tijd, eind augustus en heel september tot nu toe, stil stond, is in die tijd de gehele 7GB van de databundel voor September opgebruikt.
Hoe dan?!

Garage heeft update van os gedaan naar 2.0.4, dus kan alleen bedenken dat dat de oorzaak is. Maar 7GB is wel heel veel data voor een update en update zou niet in bundel horen te vallen, toch?
Benieuwd naar jullie mening en inzichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickelectric
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20:37
Htmmkr schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:53:
[...]

Heb hem thuis liggen, is met plakkertjes dus kan iedereen bevestigen. Heb hem er nog niet opzitten, twijfel. Heb een zwarte maar heb Carbon spoiler B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ubzY3.eMBstiLL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:58:
[...]

Als je bij Zeekr op locatie bent geweest en daar e.e.a. kan bevestigen, geeft 1 van de medewerkers daar de 06nr van Zeekr Delivery Netherlands team mee aan jou.
Vervolgens kan je via whatsapp met ZDN e.e.a. ook weer verifieren met je naam/achternaam en LM. Daarna is het simpel afspraak inplannen en done.
Om een tussen-periode te overbruggen met shortlease/huur auto vandaag eens even gebeld met Zeekr of er al iets meer bekend is dan "dit jaar nog" mbt levertijd. Dan is die tijdelijke auto beter te plannen als dat (meer) bekend is.
Kreeg ook die ZDN gegevens door. En ze gingen gelijk kijken en bleek dat er al zo een auto volgens bestelling beschikbaar zou zijn in Belgie. Dus is mij die toegewezen en kan ik em 2e week oktober al ophalen :-D Dit is zonder LM ertussen trouwens.
Privilege groen met alle opties. Mooie verrassing!
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste