Dit herken ik niet; ik krijg heel beperkt de melding handen op het stuur. Ook als ik het stuur met één hand vasthoud. Wel merk ik dat ik de neiging heb om te willen bijsturen omdat de auto midden tussen de lijnen blijft en ik liever, bij het inhalen, wat meer afstand neem. Helemaal als de auto rechts van mij dicht op de lijn zit.spacecrap schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:34:
[...]
Gekke vraag wellicht, maar hoe gebruik jij de ADAS? Ik krijg al snel de ‘handen op het stuur’ melding en heb soms het idee dat ik aan het armpje drukken ben met het stuur. Ik houd het vaak bij ACC.
Vandaag ook bevestiging gehad voor 23 juni 1600!
Besteld op 30 januari (huidige lease loopt ook 23 juni af)
Besteld op 30 januari (huidige lease loopt ook 23 juni af)
Bevestiging aflevering op 25 juni om 10.00 uur (onder voorbehoud). Witte Privilage, besteld 19 maart.
Ik kon niet meer wachten op het belletje en ben even langsgegaan in Zeist. Aflevertijdstip wordt definitief met het belletje dat nog komt. Ze bellen deze week de klanten voor de aflever afspraken in juni, mogelijk loopt het bellen uit tot begin volgende week. Even geduld dus.
Ze leveren per tijdstip 3 auto’s uit met 3 delivery managers. Eerst gezamenlijke introductie en uitleg en dan alle drie met eigen delivery manager naar de auto waar de delivery manager uitleg geeft en je helpt alles in te stellen en koppelen.
Ik kon niet meer wachten op het belletje en ben even langsgegaan in Zeist. Aflevertijdstip wordt definitief met het belletje dat nog komt. Ze bellen deze week de klanten voor de aflever afspraken in juni, mogelijk loopt het bellen uit tot begin volgende week. Even geduld dus.
Ze leveren per tijdstip 3 auto’s uit met 3 delivery managers. Eerst gezamenlijke introductie en uitleg en dan alle drie met eigen delivery manager naar de auto waar de delivery manager uitleg geeft en je helpt alles in te stellen en koppelen.
Ik heb vandaag ook een mail gehad met de bevestiging dat ik mijn grijze X7 op mag halen op vrijdag 20 juni om 16u. Ik kijk er erg naar uit. Wel werd er gemeld dat er maar een kwartier de tijd is voor de aflevering. Op zich niet erg, dan vogel ik de rest zelf wel uit.
Bij mij zeiden ze ook een kwartier voor de aflevering te rekenen, maar ze namen uitgebreid de tijd en ben er bijna 2 uur geweest voor ik weg reed.Serage75 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:37:
Ik heb vandaag ook een mail gehad met de bevestiging dat ik mijn grijze X7 op mag halen op vrijdag 20 juni om 16u. Ik kijk er erg naar uit. Wel werd er gemeld dat er maar een kwartier de tijd is voor de aflevering. Op zich niet erg, dan vogel ik de rest zelf wel uit.
Vorige week woensdag mijn 7X opgehaald.
Vanmiddag mail gehad van Vodafone dat de databundel actief is.
Direct naar de auto gegaan en getest. Werkte netjes!
Al iemand een update gehad voor het alarm probleem?
Vanmiddag mail gehad van Vodafone dat de databundel actief is.
Direct naar de auto gegaan en getest. Werkte netjes!
Al iemand een update gehad voor het alarm probleem?
Data werkt!! Heel fijn.
Vandaag een rit van kantoor terug naar huis. Totaal een 75km in een uurtje gereden van Leiden naar Almere. Veel op de lcc 100km/h stukje file rond Amsterdam waar het 70km/h was. Gemiddeld verbruik 15.2 kwh/100 best tevreden mee. Hij staat al op 2588km in twee weken.
Vandaag een rit van kantoor terug naar huis. Totaal een 75km in een uurtje gereden van Leiden naar Almere. Veel op de lcc 100km/h stukje file rond Amsterdam waar het 70km/h was. Gemiddeld verbruik 15.2 kwh/100 best tevreden mee. Hij staat al op 2588km in twee weken.
:strip_exif()/f/image/9Bc25xsEdoJ9J1yK3Odbq71o.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door bullseye1977 op 04-06-2025 20:14 ]
Hier ook melding gekregen dat de internet bundel actief is.
Ben wel benieuwd wanneer de OTA update komt om het Alarm/Laad probleem te verhelpen. Zou vandaag volgens Zeekr uitgerold worden maar nog geen melding ontvangen.
Het lijkt wel per auto/laadpaal te verschillen. Ik zet alleen voor de zekerheid het alarm niveau lager en ben nu aan het laden vanaf 13% bij een openbare laadpaal (17KwH) naast mijn huis.
Ik heb nu 2 keer de melding gekregen dat de auto mogelijk gestolen is in de app maar heb geen loeiende auto dus kan er mee leven.
Ik vind alleen de ACC niet prettig om te gebruiken tijdens de spits. Stand 1 is nog steeds te ver qua afstand waardoor de auto continue aan het vertragen is. Het zou veel fijner zijn om een handmatige cruisecontrol optie te hebben tijdens dat soort situaties.
Dit is eigenlijk het enige wat ik iets minder vind aan de auto maar omdat de rest van de auto gewoon top is ben ik een meer dan te vreden en gelukkig mens. Ik stap elke dag vol trots en met veel plezier in de auto.
Voor de mensen die de auto hebben besteld maar nog niet hebben ontvangen. Geduld is een schone zaak maar snap wel dat je auto liever nu dan morgen krijgt.
Go Zeekr Go!!!!!
Ben wel benieuwd wanneer de OTA update komt om het Alarm/Laad probleem te verhelpen. Zou vandaag volgens Zeekr uitgerold worden maar nog geen melding ontvangen.
Het lijkt wel per auto/laadpaal te verschillen. Ik zet alleen voor de zekerheid het alarm niveau lager en ben nu aan het laden vanaf 13% bij een openbare laadpaal (17KwH) naast mijn huis.
Ik heb nu 2 keer de melding gekregen dat de auto mogelijk gestolen is in de app maar heb geen loeiende auto dus kan er mee leven.
Ik vind alleen de ACC niet prettig om te gebruiken tijdens de spits. Stand 1 is nog steeds te ver qua afstand waardoor de auto continue aan het vertragen is. Het zou veel fijner zijn om een handmatige cruisecontrol optie te hebben tijdens dat soort situaties.
Dit is eigenlijk het enige wat ik iets minder vind aan de auto maar omdat de rest van de auto gewoon top is ben ik een meer dan te vreden en gelukkig mens. Ik stap elke dag vol trots en met veel plezier in de auto.
Voor de mensen die de auto hebben besteld maar nog niet hebben ontvangen. Geduld is een schone zaak maar snap wel dat je auto liever nu dan morgen krijgt.
Go Zeekr Go!!!!!
Gekke vraag misschien, maar hoe komt men hier allemaal aan een persoonlijke verkoper? Krijg je die toegewezen na een proefrit?
Ik heb enkel contact gehad met Zeekr nadat ik zelf had gebeld met de vraag of de bestelling goed door was gekomen en wanneer de volledige betaling voldaan moest zijn.
Ik heb enkel contact gehad met Zeekr nadat ik zelf had gebeld met de vraag of de bestelling goed door was gekomen en wanneer de volledige betaling voldaan moest zijn.
Hij wilde gewoon even aandacht van het baasjeclydevdl schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 20:22:
Whaha het is echt de goden verzoeken. Ik post net mijn bericht en boem Alarm ging nu wel in volle glorie af.
ik wacht nog vol spanning af, als ik morgen niets hoor ga ik maar weer bellenmvrooij schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:15:
[...]
Oké dit is eng. Krijg nu e-mail met de geplande aflevering. 19 Juni mag ik de mijne gaan ophalen. Eindelijk!
Mooie real-life test. Zeekr 7x komt als een van de beste uit de test. De test was met een privilege AWD. Ik ben benieuwd waar de LR uit zou komen.NAmst schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:10:
Leuk om de 7X te zien en hoe hij het doet mbt de WLTP. Ziet er goed uit tot nu toe.
https://www-motor-no.tran...x_tr_hl=no&_x_tr_pto=wapp
[ Voor 8% gewijzigd door Rudi01 op 05-06-2025 07:21 ]
Is het iemand al gelukt een "digitale" sleutel aan te maken vanuit de app? Ik kan alleen NFC sleutels bij maken maar ik kan nergens een digitale sleutel aanmaken? Dit proces doorlopen geeft een foutmelding dat hij de kaart niet kan schrijven en dat klopt omdat ik geen kaart aanbied. Zie ik iets over het hoofd?
:strip_exif()/f/image/oJDMfCsuxGokTYiuTdoHQWlT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YvOoARWlpmAIBd1FhcZH4c7s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hZcSM96mRJbVtKz7bQqrl5PG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oJDMfCsuxGokTYiuTdoHQWlT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YvOoARWlpmAIBd1FhcZH4c7s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hZcSM96mRJbVtKz7bQqrl5PG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ESganey46KAuQtprUmJsTCVc.jpg?f=fotoalbum_large)
Even benieuwd naar de mensen met een Privilege hoe de elektrische deuren bevallen? Ik ben nog steeds bang dat ik mij hier aan ga ergeren maar hoor er niemand verder over daarom mijn vraag!
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Volgens mij kan je het ook instellen dat de deurhendels er gewoon uit komen en je dus niet het knopje hoeft te gebruiken als je het niks vindt.
Voor zover ik weet kan je de deurhendels eruit krijgen in noodgevallen zoals bij een ongeluk. Verder is er alleen de instelling dat de deur (na het drukken op de knop) een stukje los komt, zonder verder open te gaan. Dan kan je hem met de hand openen aan de deurstijl. Is wel een stuk zwaarder dan normaal, omdat je de deurmotor meebeweegt.Msts schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:14:
Volgens mij kan je het ook instellen dat de deurhendels er gewoon uit komen en je dus niet het knopje hoeft te gebruiken als je het niks vindt.
Dit kan dus niet dat ik weet op de privilege. Helaas hebben ze hier niet de "standaard" handgrepen toegepast zoals op de LR. Deur gaat dan een stukje open zodat je hem aan de zijkanten verder zelf open kunt doen.Msts schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:14:
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Precies dit.Blazings schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:24:
[...]
Voor zover ik weet kan je de deurhendels eruit krijgen in noodgevallen zoals bij een ongeluk. Verder is er alleen de instelling dat de deur (na het drukken op de knop) een stukje los komt, zonder verder open te gaan. Dan kan je hem met de hand openen aan de deurstijl. Is wel een stuk zwaarder dan normaal, omdat je de deurmotor meebeweegt.
ok ik had dacht ik ergens in een filmpje gezien waarin ze zeiden dat het wel kon maar wellicht dan idd zwaarder.
Heeft iemand beelden van de standaard stoelbekleding kunnen vinden?
Alleen dit kunnen vinden.
/f/image/pqKrhOulflOXqbYJPkzuKP5L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Msts op 05-06-2025 10:53 ]
Het is een kwestie van wennen en door hebben waar je moet staan om de deur te openen. De deur stopt netjes voor obstakels. Als je langs de weg geparkeerd staat en er rijden auto's voorbij dan krijg je netjes een melding op het scherm dat je moet uitkijken.mvrooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:54:
Even benieuwd naar de mensen met een Privilege hoe de elektrische deuren bevallen? Ik ben nog steeds bang dat ik mij hier aan ga ergeren maar hoor er niemand verder over daarom mijn vraag!
Wel is het goed om te weten hoe de sensoren werken die in de deur zitten. Zie plaatje hierbeneden.
:strip_exif()/f/image/gqpzEGfndSUEw9zJQNKW5sXw.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de buildersapp las ik een melding dat iemand het openen van de deuren wilde demonstreren aan zijn vrouw maar dat dat mis ging omdat de deur tegen een hangende houtenplank was aangekomen. Waarschijnlijk in zijn garage of iets dergelijks en zal dan gebeurd moeten zijn omdat de plank ter hoogte van het raam hing.
Als je je afvraagt stopt de deur dan wel netjes voor de spiegel van de auto welke naast je geparkeerd staat dan kan ik je bevestigen dat dit zonder problemen goed gaat
Ik denk dat die nog niet gemaakt zijn? Vanaf lancering in China en EU zat de leren stoelbekleding er altijd gratis bij. Nu is het een optie en waarschijnlijk dat deze nu ook geproduceerd gaan worden?
Zoals al werd vermeld komen de deurhendels er niet uit bij de Privilege versie. Dit gebeurd alleen als je een ongeluk hebt gehad. Soort van airbag principe zodat de noodhulp diensten makkelijker in de auto kunnen komenMsts schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:33:
ok ik had dacht ik ergens in een filmpje gezien waarin ze zeiden dat het wel kon maar wellicht dan idd zwaarder.
Ik vind de elektrische deuren heerlijk! Helemaal als je gaat zitten, gordel om en tegelijkertijd het rempedaal in (deuren sluiten), schakelen daar D, en gooaann!
Heel soms gaat de deur niet helemaal open, en moet je een beetje helpen. Maar over het algemeen zie ik het zeer zeker als toevoeging.
Mijn dochter van 5 raakt er niet over uitgesproken. Kan nu zelf de auto in zonder dat ik haar hoef te helpen!
Heel soms gaat de deur niet helemaal open, en moet je een beetje helpen. Maar over het algemeen zie ik het zeer zeker als toevoeging.
Mijn dochter van 5 raakt er niet over uitgesproken. Kan nu zelf de auto in zonder dat ik haar hoef te helpen!
Mensen deze update gehad voor het Alarm probleem? Erg benieuwd of dit opgelost is.Vortix schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:54:
Ik kreeg vandaag een automatische e-mail reactie met o.a. de volgende punten (blijkbaar verwachten ze het alarm probleem morgen met een update op te lossen):
1. Connectiviteitsproblemen (Zeekr 7X)
Zorg ervoor dat u de Voertuig Entertainment Certificering (KYC) via de Zeekr App heeft voltooid. Als dit al is gedaan en uw voertuig nog steeds geen connectiviteit heeft na 5 dagen, werken wij nog aan de activatie. Mijn excuses hiervoor. Alle VIN-nummers van voertuigen geleverd in mei zijn al doorgestuurd naar ons connectiviteitsteam en zouden binnenkort moeten werken. Helaas kan ik hierin verder niets betekenen.
2. Alarm gaat willekeurig af (Zeekr 7X)
Wij zijn op de hoogte van dit probleem en zullen dit oplossen met een software-update die gepland staat voor woensdag 4 juni. Deze update verwijdert het probleem met het willekeurige alarm bij 7X-modellen.
Zijn er nog openstaande punten voor nu? Volgens mij is het carplay probleem opgelost, internet probleem opgelost en hopelijk het alarm nu ook.
Nee ik k heb zelf de update nog niet gekregen. Data van de interne Sim-Kaart werkt wel sinds dinsdag.mvrooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:07:
[...]
Mensen deze update gehad voor het Alarm probleem? Erg benieuwd of dit opgelost is.
Zijn er nog openstaande punten voor nu? Volgens mij is het carplay probleem opgelost, internet probleem opgelost en hopelijk het alarm nu ook.
In Amsterdam staat/stond een uitvoering met de stoffen bekleding, tenminste als je de bekleding bedoeld die ook op de Core editie zit en standaard op LR. Is niet een op een hetzelfde als de foto op Zeekr zijn website, wel het zit en rug gedeelte in stofbullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:35:
Ik denk dat die nog niet gemaakt zijn? Vanaf lancering in China en EU zat de leren stoelbekleding er altijd gratis bij. Nu is het een optie en waarschijnlijk dat deze nu ook geproduceerd gaan worden?
Msts schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:33:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/oIefPhBDNWkorWb70TBDn0tK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T3yUJvAWxVTQAsHK79gFoY4q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet wat je precies wil doen. Ik neem aan dat een digitale sleutel hetzelfde is als NFC sleutel. Kun je het niet naar een telefoon schrijven via NFC, door die neer te leggen op de draadloze lader? Zodat je NFC-kaart in je Wallet (iOS) krijgt die je kan gebruiken.bullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:53:
Is het iemand al gelukt een "digitale" sleutel aan te maken vanuit de app? Ik kan alleen NFC sleutels bij maken maar ik kan nergens een digitale sleutel aanmaken? Dit proces doorlopen geeft een foutmelding dat hij de kaart niet kan schrijven en dat klopt omdat ik geen kaart aanbied. Zie ik iets over het hoofd?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een oranje vinkje, maar als je op die link klikt gaat hij naar de vodafone pagina en zie je of je een actief pakket hebt of niet.vanderwolf schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:41:
Mbt de Voertuig Entertainment Certificering; ik vind het verwarrend dat het vinkje daarbij oranje is en niet groen. Toch lijkt het in order te zijn maar voor de zekerheid; voor diegene die het doorlopen hebben en het inmiddels werkt, staat er bij jullie een oranje of groen vinkje in de App
[Afbeelding]
Yep dat is wat er aangeven wordt dus zal goed zijn. Toch slimmer om wanneer alles in orde is zo’n vinkje groen te hebbenspacecrap schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:43:
[...]
Een oranje vinkje, maar als je op die link klikt gaat hij naar de vodafone pagina en zie je of je een actief pakket hebt of niet.
Zijn gewoon de accenten/kleuren van de app daarom is het waarschijnlijk niet groen. Snap wel beetje je verwarring hoor maar het is gewoon hun huisstijl.vanderwolf schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:41:
Mbt de Voertuig Entertainment Certificering; ik vind het verwarrend dat het vinkje daarbij oranje is en niet groen. Toch lijkt het in order te zijn maar voor de zekerheid; voor diegene die het doorlopen hebben en het inmiddels werkt, staat er bij jullie een oranje of groen vinkje in de App
[Afbeelding]
Wanneer ik mijn app open en in inlog op mijn oude telefoon zie ik een digitale sleutel die verbind via bluetooth. Deze is aangemaakt door een medewerker van Zeekr tijdens de oplevering. Ik kan deze ook niet verwijderen in de app of in het infotainment systeem. Wanneer inlog op de app van mijn nieuwe telefoon kan ik geen nieuwe digitale sleutel aanmaken alleen een NFC kaart schrijven.jswinkels schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:42:
[...]
Ik weet niet wat je precies wil doen. Ik neem aan dat een digitale sleutel hetzelfde is als NFC sleutel. Kun je het niet naar een telefoon schrijven via NFC, door die neer te leggen op de draadloze lader? Zodat je NFC-kaart in je Wallet (iOS) krijgt die je kan gebruiken.
Het apparte is dat deze sleutel verbind via bluetooth en ook aangeeft verbonden te zijn want ik kan mijn auto er mee starten. Maar het icoontje rechts boven op het infotainment systeem geeft niet aan dat er een verbinding is.
Hieronder een screenshot van de Zeekr app en de digitale sleutel
:strip_exif()/f/image/DMUcRnXa8n0WgveKkyLiuRhc.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je de handleiding bij 5.4 al geraadpleegd? Zo te zien moet je op de website van Zeekr aangeven welke telefoons zijn goedgekeurd voor digitale sleutel. Misschien kan je daar de oude verwijderen en dan wel een nieuwe digitale sleutel aanmaken op je nieuwe telefoon. (volgens mij doe je dat door een QR code in de auto te scannen met je telefoon, maar ik heb zelf de auto niet dus weet niet precies hoe dit werkt)bullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:16:
[...]
Wanneer ik mijn app open en in inlog op mijn oude telefoon zie ik een digitale sleutel die verbind via bluetooth. Deze is aangemaakt door een medewerker van Zeekr tijdens de oplevering. Ik kan deze ook niet verwijderen in de app of in het infotainment systeem. Wanneer inlog op de app van mijn nieuwe telefoon kan ik geen nieuwe digitale sleutel aanmaken alleen een NFC kaart schrijven.
Het apparte is dat deze sleutel verbind via bluetooth en ook aangeeft verbonden te zijn want ik kan mijn auto er mee starten. Maar het icoontje rechts boven op het infotainment systeem geeft niet aan dat er een verbinding is.
Hieronder een screenshot van de Zeekr app en de digitale sleutel
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Blazings op 05-06-2025 14:34 ]
inderdaad! de S25 is gewoon nog niet goedgekeurd.. Ik had een aanname gedaan dat dat geen propleem had moeten zijn..Blazings schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:27:
[...]
Heb je de handleiding bij 5.4 al geraadpleegd? Zo te zien moet je op de website van Zeekr aangeven welke telefoons zijn goedgekeurd voor digitale sleutel. Misschien kan je daar de oude verwijderen en dan wel een nieuwe digitale sleutel aanmaken op je nieuwe telefoon.
Op de website zeekr.eu/connected kan je alleen zien bij FAQ welke telefoons zijn goedgekeurd daar is verder geen interactie met de auto's of sleutels
Apple
• Apple iPhone 8 Plus
• Apple iPhone X
• Apple iPhone XS
• Apple iPhone XS Max
• Apple iPhone XR
• Apple iPhone 11
• Apple iPhone 11 Pro
• Apple iPhone 11 Pro Max
• Apple iPhone SE 2 (2nd generation)
• Apple iPhone 12
• Apple iPhone 12 Mini
• Apple iPhone 12 Pro
• Apple iPhone 12 Pro Max
• Apple iPhone 13
• Apple iPhone 13 Mini
• Apple iPhone 13 Pro
• Apple iPhone 13 Pro Max
• Apple iPhone SE 3 (3rd generation)
• Apple iPhone 14
• Apple iPhone 14 Plus
• Apple iPhone 14 Pro
• Apple iPhone 14 Pro Max
• Apple iPhone 15
• Apple iPhone 15 Plus
• Apple iPhone 15 Pro
• Apple iPhone 15 Pro Max
• Apple iPhone 16
• Apple iPhone 16 Plus
• Apple iPhone 16 Pro
• Apple iPhone 16 Pro Max
• Google Pixel 6a
• Google Pixel 7
• Google Pixel 8
Huawei
• Huawei P20 Pro
OnePlus
• OnePlus 11
Samsung
• Samsung Galaxy A42
• Samsung Galaxy A52 5G
• Samsung Galaxy A54
• Samsung Galaxy A54 5G
• Samsung Galaxy A55
• Samsung Galaxy A73
• Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
• Samsung Galaxy S9
• Samsung Galaxy S9 Plus
• Samsung Galaxy S10
• Samsung Galaxy S10 Plus
• Samsung Galaxy S20 FE 5G
• Samsung Galaxy S21
• Samsung Galaxy S21 Plus
• Samsung Galaxy S21 Ultra
• Samsung Galaxy S22
• Samsung Galaxy S22 Ultra
• Samsung Galaxy S23 FE
• Samsung Galaxy S23 Plus
• Samsung Galaxy S23 Ultra
• Samsung Galaxy S24
• Samsung Galaxy S24 Plus
• Samsung Galaxy S24 Ultra
• Samsung Galaxy Z Fold 4
• Samsung Galaxy Z Flip 4
• Samsung Galaxy Z Flip 5
Sony
• Sony Xperia 1 II
• Sony Xperia 1 III
Xiaomi
• Xiaomi 12C
• Xiaomi 14
• Xiaomi Poco F6
[ Voor 61% gewijzigd door bullseye1977 op 05-06-2025 15:16 ]
Het delivery team is heel fijn, denken goed mee want ik wilde mijn datum veranderd hebben als hier een mogelijkheid voor was vanwege een privé afspraak en dit is gelukt. VIN nummer net ook in de mail gehad dus het lijkt echt te gaan gebeuren. Heel benieuwd hoe ik alles ga ervaren! Nu nog hopen dat er een service center in mijn buurt erbij gaan komen. Nu is de dichtstbijzijnde 45 minuten.
Ik heb versie 2.0.2a. In welke versie zou het alarm tijdens laden opgelost moeten zijn?bullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:28:
[...]
Nee ik k heb zelf de update nog niet gekregen. Data van de interne Sim-Kaart werkt wel sinds dinsdag.
Alarm ging net af btw
Ook 2.0.2a (de laatste) De update in de mail waarin 4 juni wordt vermeld is nog niet uitgekomen.ReneNeuteboom schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:54:
[...]
Ik heb versie 2.0.2a. In welke versie zou het alarm tijdens laden opgelost moeten zijn?
Alarm ging net af btw
Per email bevestiging voor aflevering gekregen voor 25 juni 10 uur. Geen telefoontje dus. Heel nadrukkelijk dat ze maar 1 kwartier tijd hebben. Gelukkig al gelezen hier dat ze ondanks dat wel meer tijd nemen. Hoop dat dat straks nog steeds kan.
Ik heb zojuist begrepen dat de OTA update er vandaag/ morgen gaat komen.bullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 15:13:
[...]
Ook 2.0.2a (de laatste) De update in de mail waarin 4 juni wordt vermeld is nog niet uitgekomen.
Ben benieuwd!
Poeh, ik zou toch niet zo blij zijn als ik een mooie auto had met HPV op het kentekenMPro schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:49:
Het lijstje groeit gestaag!
Wie telt ze even
https://www.rdwdata.nl/merken/zeekr/7x
Whahaha, nee ik zat er met HPS gelukkig net voor.Blazings schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:54:
[...]
Poeh, ik zou toch niet zo blij zijn als ik een mooie auto had met HPV op het kenteken
HPX hat ik dan wel weer grappig gevonden.
ChatGPT telt ze wel voor ons:MPro schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:49:
Wie telt ze even
Based on the information available on the RDWdata.nl website, there are 128 Zeekr 7X vehicles listed with Dutch license plates.
Haha ja die kan je dan zo aan Carglass doorverkopen!MPro schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Whahaha, nee ik zat er met HPS gelukkig net voor.
HPX hat ik dan wel weer grappig gevonden.
Ik had ook een groen vinkje verwacht! Helaas. Het blijft oranje, ook nadat de bundel geactiveerd is!vanderwolf schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:41:
[Afbeelding]
Vandaag proefrit van een uur gedaan vanuit Zeist met een 7X LR.
(Een auto zonder actieve data-connectie en dat pakket zal ik ook niet bestellen).
Mijn ervaring: Fantastische auto!
Na regelmatig lezen op dit forum en op basis van enkele testrit reviews op Youtube, was ik benieuwd wat ik kon verwachten. Zou ik ook wat issue’s meemaken?
Eigenlijk viel oprecht alles me mee, integendeel ik ben zelfs zeer enthousiast:
Bij begin rit in 3 seconden een paar ondersteunende piepers uitzetten en weg was ik.
Standaard Zeekr navigatie deed het prima.
Via Bluetooth CarPlay vanaf mijn iPhone verbinden naar grote scherm, o.a. google maps en Spotify werkten perfect.
Wat favoriete nummers afgespeeld: top geluid.
Scherm/menu is zeer uitgebreid, maar ook heel snel en intuïtief.
Uurtje gereden, Max 105 km/u op snelweg en wat binnendoor. Verbruik was 18,4 Kwh.
Ik ben om!
(Een auto zonder actieve data-connectie en dat pakket zal ik ook niet bestellen).
Mijn ervaring: Fantastische auto!
Na regelmatig lezen op dit forum en op basis van enkele testrit reviews op Youtube, was ik benieuwd wat ik kon verwachten. Zou ik ook wat issue’s meemaken?
Eigenlijk viel oprecht alles me mee, integendeel ik ben zelfs zeer enthousiast:
Bij begin rit in 3 seconden een paar ondersteunende piepers uitzetten en weg was ik.
Standaard Zeekr navigatie deed het prima.
Via Bluetooth CarPlay vanaf mijn iPhone verbinden naar grote scherm, o.a. google maps en Spotify werkten perfect.
Wat favoriete nummers afgespeeld: top geluid.
Scherm/menu is zeer uitgebreid, maar ook heel snel en intuïtief.
Uurtje gereden, Max 105 km/u op snelweg en wat binnendoor. Verbruik was 18,4 Kwh.
Ik ben om!
Hoeveel dagen voor levering vragen ze kentekens aan? Is dat bekend? Of gaat dat gewoon in 1 grote batch voor alle geleverde autos bij Zeekr zelf?MPro schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:49:
Wie telt ze even
Bij mij: auto afgeleverd op woensdag. De vrijdag ervoor kreeg ik mijn kenteken.mvrooij schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 20:27:
[...]
Hoeveel dagen voor levering vragen ze kentekens aan? Is dat bekend? Of gaat dat gewoon in 1 grote batch voor alle geleverde autos bij Zeekr zelf?
Je moet de privacy opties uitzetten. Je ziet dan een satelliet icoontje naast je bluetooth icoontje op het schermclydevdl schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:32:
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Had het systeem al gereset zodat de gps lokatie in de auto voor de navigatie goed wordt weergeven maar in de Zeekr app krijg ik het niet voor elkaar.
[Afbeelding]
Vandaag het afhaalbericht gekregen. 25 juni, vier maanden na bestellen. Een witte long range. En inderdaad krijg ik maar een kwartier aflevering, later nog even nalezen wat ik zeker moet vragen dan.
Oh jeetje, ik dacht dat je via die link in moest loggen en kon zien welke telefoons er met je auto gekoppeld zijn als key. Dan heb ik met mijn S25U dus ook een probleem?bullseye1977 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:35:
[...]
inderdaad! de S25 is gewoon nog niet goedgekeurd.. Ik had een aanname gedaan dat dat geen propleem had moeten zijn..
Op de website zeekr.eu/connected kan je alleen zien bij FAQ welke telefoons zijn goedgekeurd daar is verder geen interactie met de auto's of sleutels
Apple
• Apple iPhone 8 Plus
• Apple iPhone X
• Apple iPhone XS
• Apple iPhone XS Max
• Apple iPhone XR
• Apple iPhone 11
• Apple iPhone 11 Pro
• Apple iPhone 11 Pro Max
• Apple iPhone SE 2 (2nd generation)
• Apple iPhone 12
• Apple iPhone 12 Mini
• Apple iPhone 12 Pro
• Apple iPhone 12 Pro Max
• Apple iPhone 13
• Apple iPhone 13 Mini
• Apple iPhone 13 Pro
• Apple iPhone 13 Pro Max
• Apple iPhone SE 3 (3rd generation)
• Apple iPhone 14
• Apple iPhone 14 Plus
• Apple iPhone 14 Pro
• Apple iPhone 14 Pro Max
• Apple iPhone 15
• Apple iPhone 15 Plus
• Apple iPhone 15 Pro
• Apple iPhone 15 Pro Max
• Apple iPhone 16
• Apple iPhone 16 Plus
• Apple iPhone 16 Pro
• Apple iPhone 16 Pro Max
• Google Pixel 6a
• Google Pixel 7
• Google Pixel 8
Huawei
• Huawei P20 Pro
OnePlus
• OnePlus 11
Samsung
• Samsung Galaxy A42
• Samsung Galaxy A52 5G
• Samsung Galaxy A54
• Samsung Galaxy A54 5G
• Samsung Galaxy A55
• Samsung Galaxy A73
• Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G
• Samsung Galaxy S9
• Samsung Galaxy S9 Plus
• Samsung Galaxy S10
• Samsung Galaxy S10 Plus
• Samsung Galaxy S20 FE 5G
• Samsung Galaxy S21
• Samsung Galaxy S21 Plus
• Samsung Galaxy S21 Ultra
• Samsung Galaxy S22
• Samsung Galaxy S22 Ultra
• Samsung Galaxy S23 FE
• Samsung Galaxy S23 Plus
• Samsung Galaxy S23 Ultra
• Samsung Galaxy S24
• Samsung Galaxy S24 Plus
• Samsung Galaxy S24 Ultra
• Samsung Galaxy Z Fold 4
• Samsung Galaxy Z Flip 4
• Samsung Galaxy Z Flip 5
Sony
• Sony Xperia 1 II
• Sony Xperia 1 III
Xiaomi
• Xiaomi 12C
• Xiaomi 14
• Xiaomi Poco F6

Zoals eerder gezegd heb ik mijn auto nog niet, dus kan niet uit ervaring spreken. Misschien dat er nog andere mensen in deze thread zijn met een S25 die de auto al wel hebben?
Ik heb de Zeekr Privilege die 540km op papier zou moeten halen. Ik heb hem nu iets langer dan een weekje, maar dit geeft hij aan op 80%.
Zou betekenen dat hij 100 procent maar 408km haalt. Hebben jullie dit accu fenomeen ook qua range indicatie?
Toen ik hem ophaalde stond er gewoon 540km als range op de teller (100% opgeladen).
Zou betekenen dat hij 100 procent maar 408km haalt. Hebben jullie dit accu fenomeen ook qua range indicatie?
Toen ik hem ophaalde stond er gewoon 540km als range op de teller (100% opgeladen).
:strip_exif()/f/image/yWRoyDTc60TrXpQuesGtU9na.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door patrickelectric op 06-06-2025 06:52 ]
Heb je de laatste rit onzuinig gereden?
Ik rij nu ongeveer 22kwh/100km.
Sta nu op 80%:
Ik rij nu ongeveer 22kwh/100km.
Sta nu op 80%:
:strip_exif()/f/image/nelUY13wekXbhvqjcQ9YiIch.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door MPro op 06-06-2025 07:33 ]
Ik heb dit ook nog steeds, met die melding ("zet de locatiefunctie in de auto aan") in de Zeekr app. Is mij helaas ook nog een raadsel .....clydevdl schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:32:
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Had het systeem al gereset zodat de gps lokatie in de auto voor de navigatie goed wordt weergeven maar in de Zeekr app krijg ik het niet voor elkaar.
[Afbeelding]
Bij energiebeheer kan je kiezen tussen wlpt en dynamisch. Waarschijnlijk staat hij op dynamischpatrickelectric schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 06:50:
Ik heb de Zeekr Privilege die 540km op papier zou moeten halen. Ik heb hem nu iets langer dan een weekje, maar dit geeft hij aan op 80%.
[Afbeelding]
Zet alle privacysettings uit in de auto dan deelt hij zijn locatie en zie je ook een satelliet-icoontje op je scherm van je autoSoCruelNU schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:35:
[...]
Ik heb dit ook nog steeds, met die melding ("zet de locatiefunctie in de auto aan") in de Zeekr app. Is mij helaas ook nog een raadsel .....
Heb je er toevallig ook een trekhaak onder besteld?Pete80 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 22:56:
Vandaag het afhaalbericht gekregen. 25 juni, vier maanden na bestellen. Een witte long range. En inderdaad krijg ik maar een kwartier aflevering, later nog even nalezen wat ik zeker moet vragen dan.
Ja! En dakdragersNickdR schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:07:
[...]
Heb je er toevallig ook een trekhaak onder besteld?
Dat biedt kansen, heb de mijne op 7 april besteld LR Zwart met trekhaak. Benieuwd of ik iets te horen ga krijgen via LM.

Ik heb gisteren ook bericht gehad over wanneer mijn witte LR met trekhaak wordt geleverd ( besteld op 28 febr. via LM ).
Zijn er nog mensen die 18 juni mogen ophalen ergens rond 14.00 uur ;-) ?
Zijn er nog mensen die 18 juni mogen ophalen ergens rond 14.00 uur ;-) ?
Dit is gedeeltelijk de oplossing je moet ook nog het volgende doenbullseye1977 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 07:48:
[...]
Zet alle privacysettings uit in de auto dan deelt hij zijn locatie en zie je ook een satelliet-icoontje op je scherm van je auto
Ga naar algemeen->privacy-toestemmingen->autolocatie delen: aanzetten en dan pas werkt het echt
Je moet even kijken of je in de auto bij energiebeheer de optie dynamisch bereik aan hebt staanpatrickelectric schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 06:50:
[Afbeelding]
Ik heb bijvoorbeeld nu 63% bereik en bij standaard bereik geeft hij 343 km en bij dynamisch bereik geeft hij dan 262 km aan
Dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn.
Mijn verbruik zit nu gemiddeld op 19.0kwh/100km
Privilege uitvoering maar rij op de standaard stand ipv sport.
Ik zag in de lijst de OnePlus 11 staan, terwijl ik de OP 13 heb die al een half jaar uit isBlazings schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 00:34:
[...]
Oh jeetje, ik dacht dat je via die link in moest loggen en kon zien welke telefoons er met je auto gekoppeld zijn als key. Dan heb ik met mijn S25U dus ook een probleem?Als ik niet wist dat het bij jou niet werkt, was ik er gewoon vanuit gegaan dat de informatie bij de FAQ niet up to date was.. Je wil met een app toch juist de nieuwste toestellen ondersteunen, zeker als het een vlaggenschip model van Samsung is (die al 6mnd uit is).
Zoals eerder gezegd heb ik mijn auto nog niet, dus kan niet uit ervaring spreken. Misschien dat er nog andere mensen in deze thread zijn met een S25 die de auto al wel hebben?
Gisteren een proefrit gemaakt bij Huis ter Heide. Erg vriendelijke mensen en goede service.
Vond het auto geweldig rijden. Vrijwel geen minpuntje te noemen, behalve dat de auto wat 'lomp' oogt en voelt.
Is toch een erg grote wagen. Ik twijfel nog tussen deze en de Polestar 4.
Iemand ook deze keuze moeten maken? Ben benieuwd naar de meningen.
Voor iedereen die de auto al heeft, veel plezier, het wordt 100% een fijne ervaring.
Vond het auto geweldig rijden. Vrijwel geen minpuntje te noemen, behalve dat de auto wat 'lomp' oogt en voelt.
Voor iedereen die de auto al heeft, veel plezier, het wordt 100% een fijne ervaring.
|- Rotterdam -|
P4 ook overwogen inderdaad maar kon niet wennen aan de digitale spiegel en ook qua prijskaartje (performance was voor mij de enige optie) werd het echt too much.npolm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:46:
Gisteren een proefrit gemaakt bij Huis ter Heide. Erg vriendelijke mensen en goede service.
P4 ook als optie bekeken. In de lease is het wel een auto die het redelijk doet qua restwaarde. Maar de 800v techniek en de velle opties hebben mij toch voor de 7x laten kiezen. In Sweden hebben ze ook enorm ingezet in het verbeteren van de software en is al beter gefinetuned dan de 001.iRenik schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:57:
[...]
P4 ook overwogen inderdaad maar kon niet wennen aan de digitale spiegel en ook qua prijskaartje (performance was voor mij de enige optie) werd het echt too much.
P4 hier ook overwogen, maar het hogere model, de nieuwste techniek(en), geen digitale spiegel en vooral alle opties die de 7x brengt voor een veel betere prijs dan de Polestar 4 was de keus voor mij redelijk makkelijk. Volgens mij kwam ik bij bij de Polestar 4 met dezelfde opties als de 7x op bijna 15.000 euro duurder uit ofzo. Dit blijf je maandelijks voelen in je bijtelling, verzekering etc.
Jullie noemen de digitale spiegel, maar ik vond het zicht in de 7X juist erg minimaal. Tenzij je een bril hebt, is de digitale spiegel toch veel beter? Prijsverschil en laadtechniek zijn twee grote verschillen inderdaad. Maar digitale spiegel lijkt mij juist een pre...
|- Rotterdam -|
Dank, top! Werkt nu inderdaad!clydevdl schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:13:
[...]
Dit is gedeeltelijk de oplossing je moet ook nog het volgende doen
Ga naar algemeen->privacy-toestemmingen->autolocatie delen: aanzetten en dan pas werkt het echt
Net gekeken, bij mij nog steeds 2.0.2a (instelling updates: 's morgens tussen 2 en 5).spacecrap schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:26:
[...]
Ik heb zojuist begrepen dat de OTA update er vandaag/ morgen gaat komen.
Ben benieuwd!
Volgens mij is er afgelopen de OTA update geweest (bij mij). Scherm startte namelijk anders op.
De auto opgeladen aan de laadpaal op m'n werk, waar eerder het alarm enkele keren af ging. En tada, geen alarm gehoord. Het alarm-issue tijdens het laden lijkt dus echt opgelost te zijn.
De auto opgeladen aan de laadpaal op m'n werk, waar eerder het alarm enkele keren af ging. En tada, geen alarm gehoord. Het alarm-issue tijdens het laden lijkt dus echt opgelost te zijn.
Welke versie draait er nu bij jouw?JVH0511 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:37:
Volgens mij is er afgelopen de OTA update geweest (bij mij). Scherm startte namelijk anders op.
Hier even een domper. Auto al besteld op 30 januari, met de toevoeging leveren vanaf 24 juni. Nu 2,5 week voor die datum nog niets gehoord. Aantal keer gebeld, maar kwam er niet doorheen. Dus naar Zeist gegaan, en daar staat hij nog steeds zonder VIN op de lijst. Huidige auto heeft accu problemen en wil ik niet mee op vakantie, dus ik houd mijn hart vast of levering in juni wel gaat lukken…
Erg vreemd dat de VIN nummers zo willekeurig worden toegekend en mensen die in april hebben besteld nu al auto’s geleverd krijgen. Meer mensen hier problemen mee?
Erg vreemd dat de VIN nummers zo willekeurig worden toegekend en mensen die in april hebben besteld nu al auto’s geleverd krijgen. Meer mensen hier problemen mee?
Die volgorde is voor mij ook een raadsel. Ik heb wel het gevoel dat mensen die via een leasemaatschappij hebben besteld eerder aan de beurt zijn?WouterH85 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:56:
Hier even een domper. Auto al besteld op 30 januari, met de toevoeging leveren vanaf 24 juni. Nu 2,5 week voor die datum nog niets gehoord. Aantal keer gebeld, maar kwam er niet doorheen. Dus naar Zeist gegaan, en daar staat hij nog steeds zonder VIN op de lijst. Huidige auto heeft accu problemen en wil ik niet mee op vakantie, dus ik houd mijn hart vast of levering in juni wel gaat lukken…
We hebben 0 inzicht in welke auto's op de boot stonden en hoe deze verdeeld zijn over de bestellingen. Je zou verwachten first come first serve, maar als jouw versie/kleur/opties al zijn vergeven komen mensen met een andere configuratie die ook op de boot stond eerst.
Bij mij ook! Merk je aan het langer laden, zeekr logo op scherm en start muziek.JVH0511 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:37:
Heb nog niet getest met laden overigens.
Welke software versie hebben jullie dan? Hier nog op 2.0.2aspacecrap schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:21:
[...]
Bij mij ook! Merk je aan het langer laden, zeekr logo op scherm en start muziek.
Heb nog niet getest met laden overigens.
Dat is wel apart inderdaad. Hier 27 feb besteld, geen lease en mag hem nu 17e op gaan halen. Was eigenlijk 19 maar door een privé afspraak die ik niet kon verzetten heb ik dit kunnen regelen met het delivery team. Erg netjes van ze. Zodra de aflevering gepland is gaat contact erg makkelijk, maar helaas daarbuiten weet niemand iets.WouterH85 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:56:
Hier ook nog steeds 2.0.2a (versie ook bij aflevering vorige week). Als er een software update is geweest verwacht je ook een versie update.bullseye1977 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:30:
[...]
Welke software versie hebben jullie dan? Hier nog op 2.0.2a
Hopppaaa
Volgorde en Logica niet helemaal te volgen.
Maar hier ook het positieve bericht dat ik 25 Juni de auto kan ophalen om 14.00!!!!
Besteld via lease (Alphabet) op 30 januari. LR wit met trekhaak en dakdragers
Kan niet wachten
Volgorde en Logica niet helemaal te volgen.
Maar hier ook het positieve bericht dat ik 25 Juni de auto kan ophalen om 14.00!!!!
Besteld via lease (Alphabet) op 30 januari. LR wit met trekhaak en dakdragers
Kan niet wachten
Vraagje: Doet de wireless charger het goed in de 7x en werkt de koeling ook?
Ik heb een Oneplus 13 en die ondersteunt wireless charging tot 50W en ik vraag me af of de telefoon tijdens rijden goed blijft liggen.
Ik heb een Oneplus 13 en die ondersteunt wireless charging tot 50W en ik vraag me af of de telefoon tijdens rijden goed blijft liggen.
Mijn telefoon blijft netjes liggen tijdens het rijden en laad ook op (heb een iPhone 16 Max Pro).WizzyBrown schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:28:
thanks @SoCruelNUSoCruelNU schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:32:
[...]
Mijn telefoon blijft netjes liggen tijdens het rijden en laad ook op (heb een iPhone 16 Max Pro).
Leuk! Hoe laat mag jij? Ik moet er om 12:00 uur zijn, de 17e...mvrooij schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 13:32:
[...]
Dat is wel apart inderdaad. Hier 27 feb besteld, geen lease en mag hem nu 17e op gaan halen. Was eigenlijk 19 maar door een privé afspraak die ik niet kon verzetten heb ik dit kunnen regelen met het delivery team. Erg netjes van ze. Zodra de aflevering gepland is gaat contact erg makkelijk, maar helaas daarbuiten weet niemand iets.
Ik zou zeggen maak een proefrit met de P4. Heb ik ook gedaan en kon niet wennen aan de digitale spiegel. Bij normaal rijgedrag kijk ik vaak in de spiegel om snel een beeld te vormen en dan weer vooruit kijken.npolm schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 11:48:
Jullie noemen de digitale spiegel, maar ik vond het zicht in de 7X juist erg minimaal. Tenzij je een bril hebt, is de digitale spiegel toch veel beter? Prijsverschil en laadtechniek zijn twee grote verschillen inderdaad. Maar digitale spiegel lijkt mij juist een pre...
Ik had iedere keer 1-2 seconden nodig om mijn ogen opnieuw scherp te stellen zodat ik het schermpje goed zag. Ik vond dit totaal niet prettig en eerlijk gezegd ook minder veilig (ps heb een bril).
De koeling werkt. Heb ik eergisteren in Zeist zelf gechecked met de verkoper. Je kan telefoon ook op ventilatiegaten leggen en dan laadt hij nog op. Schuiven hangt ook af van je hoesje, maar er is bij AliExpress en anderen voor heel weinig geld een zwart rubberen pad te krijgen: linkje.WizzyBrown schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:28:
:strip_exif()/f/image/AKelgeFjqPDHkQXR8JtMAmA0.png?f=user_large)
Edit:
Volgens de manual is er 50W. Echter Qi is 7,5W en recenter Qi2 15W. Waarschijnlijk is het Qi2 wat ondersteund wordt en slaat 50W op totale vermogen voor de draadloze Qi laders en de 2 USB aansluitingen. Daarover las ik in deze thread dat iemand rapporteerde dat vermogen tegenviel via de USB-C.
Qi 2.2 heeft 50W en komt komende 12 maanden op telefoonmodellen en werkt met magnetische alignment, dus denk niet dat hij daarop voorbereid is omdat de geometrie van het laadvak en telefoon daar niet op afgestemd is.
In Specsheet vind ik maximaal 60W voor USB-C voor and 27W voor USB achter.
Vanuit de manual:
/f/image/Q6LP7STAwRBZ7EEownbCAGPG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door cvisser op 06-06-2025 15:22 ]
thanks voor de uitgebreide reactiecvisser schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:06:
[...]
De koeling werkt. Heb ik eergisteren in Zeist zelf gechecked met de verkoper. Je kan telefoon ook op ventilatiegaten leggen en dan laadt hij nog op. Schuiven hangt ook af van je hoesje, maar er is bij AliExpress en anderen voor heel weinig geld een zwart rubberen pad te krijgen: linkje.
[Afbeelding]
Edit:
Volgens de manual is er 50W. Echter Qi is 7,5W en recenter Qi2 15W. Waarschijnlijk is het Qi2 wat ondersteund wordt en slaat 50W op totale vermogen voor de draadloze Qi laders en de 2 USB aansluitingen. Daarover las ik in deze thread dat iemand rapporteerde dat vermogen tegenviel via de USB-C.
Qi 2.2 heeft 50W en komt komende 12 maanden op telefoonmodellen en werkt met magnetische alignment, dus denk niet dat hij daarop voorbereid is omdat de geometrie van het laadvak en telefoon daar niet op afgestemd is.
In Specsheet vind ik maximaal 60W voor USB-C voor and 27W voor USB achter.
Vanuit de manual:
[Afbeelding]
Bij mij is vandaag het alarm afgegaan terwijl ik niet aan het laden was. En er was ook niets aan de hand!JVH0511 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:37:

Deze heb ik gekocht en geleverd gekregen:WizzyBrown schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:31:
Is er ook al een 7X rijder die via AliExpress een V2L adapter heeft gekocht? Zoja, welke? Wil je de link toesturen? Ze zijn allemaal in de 30 euro.
:strip_exif()/f/image/5BSyilPE1Mynlq9Vea89g2ZG.png?f=user_large)
Edit:
Met dank aan @brambo123 :
Ik had de verkeerde.
De meeste V2L adapters hebben een 2000 ohm weerstand, Zeekr heeft 2700 ohm nodig.
Bij deze kun bijvoorbeeld specifiek de 2.7k versie selecteren.
Of neem deze waar duidelijk Zeekr bij staat.
Let weinig maximaal amperage/vermogen, laatste linkje is 10A (2300 W) en je hebt 16A nodig voor volledige capaciteit van 3500W.
[ Voor 39% gewijzigd door cvisser op 07-06-2025 17:04 ]
En die werkt ook?cvisser schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:46:
[...]
Deze heb ik gekocht en geleverd gekregen: linkje
[Afbeelding]
Edit: prijs is 15,49 euro.
Kan ik pas na levering van de auto zelf op 25 juni zeggen
@cvisser wil je dit dan ff laten weten hier, daar maak je veel mensen blij meecvisser schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:53:
[...]
Kan ik pas na levering van de auto zelf op 25 juni zeggen
Ja kan dit natuurlijk niet posten zonder linkje 🤣MPro schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:29:
[Afbeelding]
Nu kan de sleutel ook aan de bos. Toch wel erg fijn!
Mooi, waar besteld ?MPro schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:29:
[Afbeelding]
Nu kan de sleutel ook aan de bos. Toch wel erg fijn!