Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_sim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20:54
JustTrying schreef op donderdag 17 april 2025 @ 22:38:
Wat wel opvalt in de 7 GT configurator en wat waarschijnlijk dan ook zo zal zijn bij de 7x, is dat de 75 accu een 5.5c accu is, en de 100 accu een 4c, dus toch een stukje trager (maar nog steeds snel genoeg), het lijkt erop dat alleen de kleine accu van Zeekr de zgn 'Golden Brick' is..
Dat wisten we toch al..
100kwu is een nmc battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
JustTrying schreef op donderdag 17 april 2025 @ 22:38:
Wat wel opvalt in de 7 GT configurator en wat waarschijnlijk dan ook zo zal zijn bij de 7x, is dat de 75 accu een 5.5c accu is, en de 100 accu een 4c, dus toch een stukje trager (maar nog steeds snel genoeg), het lijkt erop dat alleen de kleine accu van Zeekr de zgn 'Golden Brick' is..
Waar zie je de 7 gt configurator?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
7x filmpje;
Ik weet niet of deze link al gedeeld is door iemand (anders excuses), maar deze man duikt ook wat dieper in de menu’s en is erg te spreken over het geluidsysteem (ook al laat hij het niet horen ivm copyright).

YouTube: ZEEKR 7X im Test: So fährt sich das Premium-SUV aus China! Elektroau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:22
marteltor schreef op donderdag 17 april 2025 @ 22:48:
[...]

Waar zie je de 7 gt configurator?
Zeekr Internationaal en dan China selecteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickdR
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 09:59
Goedemorgen all,

Blijft toch bijzonder hoe onze maatschappij geprogrammeerd is om de nadruk vaak op het negatieve/ontbrekende/foute onderdeel te leggen. Mooi voorbeeld is de review van AD wat in basis een prima review is alleen blijft het enige mindere punt in hun beleving hangen op het 'niet premium zijn' in de kop.

https://www.ad.nl/auto/de...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Blijf dat altijd bijzonder vinden en daarom goed dat er zoveel reviews uitkomen nu om een eigen beeld te vormen. Ik blijf vooral enthousiast over de 7x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:21
NickdR schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:35:
Goedemorgen all,

Blijft toch bijzonder hoe onze maatschappij geprogrammeerd is om de nadruk vaak op het negatieve/ontbrekende/foute onderdeel te leggen. Mooi voorbeeld is de review van AD wat in basis een prima review is alleen blijft het enige mindere punt in hun beleving hangen op het 'niet premium zijn' in de kop.

Blijf dat altijd bijzonder vinden en daarom goed dat er zoveel reviews uitkomen nu om een eigen beeld te vormen. Ik blijf vooral enthousiast over de 7x!
Door die reviews ben ik zelf nog meer nieuwsgierig geworden naar het "premium" gevoel zodra ik mijn proefrit heb. Ik ben BMW, Mini en Volvo gewend dus ben erg benieuwd hoe dit bij mij over gaat komen. In andere revies niet NL zijn ze juist zo te spreken over het "premium" gevoel qua materiaal etc. Ik snap het ook niet goed.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Groc86
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13-08 19:59
Ik heb in BMW, Audi, Mini etc gereden. Ik ben in Amsterdam geweest en tijd in de Zeekr 7X gezeten.

Ik vind het echt wel Premium. Ik heb ook in de nieuwste Audis en BMWs gereden en qua interieur en kwaliteit materialen en afwerkingen is het wat mij betreft echt hetzelfde niveau.

BMW is misschien iets hoogwaardiger, en persoonlijk vind ik Audi er sterk op achteruit gegaan de afgelopen jaren.

En als je dit dan afzet tegen de prijs, dan ben ik echt van mening dat de westerse merken veel terrein gaan verliezen van de Chinezen op de korte termijn.

Het is goed dat de markt een keer wordt opgeschud

[ Voor 21% gewijzigd door Groc86 op 18-04-2025 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Groc86 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:26:
Vandaag mail gehad van Zeekr dat ik op 21 mei mijn 7X LR Zwart met trekhaak kan ophalen. Besteld halverwege maart door LM. Mijn huidige auto loopt tot eind juni, hopen dat de LM zich flexibel wil opstellen.
Zie dit nu pas, goed om te horen maar mij werd duidelijk verteld dat alle auto's met trekhaak sowieso niet voor Juni komen. Levering trekhaken staat namelijk pas in Juni gepland. Apart dit weer anders is.. Zou wel mooi zijn als ze alsnog eerder komen.

Ik heb helaas nog niks vernomen, besteld laatste week Feb.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blyzz
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-09 13:01
Groc86 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 18:26:
Vandaag mail gehad van Zeekr dat ik op 21 mei mijn 7X LR Zwart met trekhaak kan ophalen. Besteld halverwege maart door LM. Mijn huidige auto loopt tot eind juni, hopen dat de LM zich flexibel wil opstellen.
Mijn exact dezelfde 7x besteld op 15 februari maar nog geen enkel bericht van Zeekr .... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmhe
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-09 17:49
Volg het op de voet. Want ik kan hier ook niet wachten op de levering.
Eind januari besteld LR Wit met trekhaak, en laatste bericht Zeekr ook dat levering Juni/Juli zal zijn.
Hopelijk eerder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
YouTube: The Zeekr 007 GT - I Didn't Want to Give it Back !!

Leuk om de software te zien, blijft natuurlijk hetzelfde voor de 7x al heeft het daar wel iets meer mogelijkheden dan dat wij gaan krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy.S
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:55
blyzz schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 09:21:
[...]

Mijn exact dezelfde 7x besteld op 15 februari maar nog geen enkel bericht van Zeekr .... :'( :'(
Hier half januari besteld en ook nog niets gehoord van een datum. Ik zou wel op het lijstje staan voor de eerste levering begreep ik van diegene waar ik bij besteld heb.
Blijft vervelend om te lezen dat mensen die 2 maanden later hebben besteld wel al een datum hebben.
Los dat ik het diegene natuurlijk net zo goed gun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickdR
Roy.S schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:29:
[...]

Hier half januari besteld en ook nog niets gehoord van een datum. Ik zou wel op het lijstje staan voor de eerste levering begreep ik van diegene waar ik bij besteld heb.
Blijft vervelend om te lezen dat mensen die 2 maanden later hebben besteld wel al een datum hebben.
Los dat ik het diegene natuurlijk net zo goed gun >:)
Wellicht komt dat omdat het via een LM is besteld of privé? Ik kreeg namelijk dezelfde week van bestelling (begin april) al te horen wat de verwachte datum vanuit Zeekr A'dam is en mijne is via LM gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy.S
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:55
NickdR schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:32:
[...]

Wellicht komt dat omdat het via een LM is besteld of privé? Ik kreeg namelijk dezelfde week van bestelling (begin april) al te horen wat de verwachte datum vanuit Zeekr A'dam is en mijne is via LM gegaan.
Ik heb hem zelf zakelijk gekocht idd en niet via een LM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M13z1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:22
Door die reviews ben ik zelf nog meer nieuwsgierig geworden naar het "premium" gevoel zodra ik mijn proefrit heb. Ik ben BMW, Mini en Volvo gewend dus ben erg benieuwd hoe dit bij mij over gaat komen. In andere revies niet NL zijn ze juist zo te spreken over het "premium" gevoel qua materiaal etc. Ik snap het ook niet goed.
Ik heb een kwartier achter het stuur gezeten zonder te rijden verder, maar dat premiumgevoel is dik in orde. Echt mooie materialen en ik heb het idee dat de cabine ook meer geluiddicht is dan mijn TM3P, als ik daar in stil sta hoor je altijd wel de omgeving en een beetje wind suizen. Hier deed het mij denken aan de gehoortest bij mijn dienstkeuring, dan moest je in zo'n geïsoleerde cabine. :) De stoelbekleding (Privilege) ziet er stug uit maar je zakt lekker weg in de stoel, net als diverse reviews beschreven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-N3IRiMaCu4QAWdKaG75Oi0EV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PmNzGCW8592a7dx8jGHydE4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door M13z1 op 18-04-2025 12:44 ]

'The truth is not afraid for Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
Weet iemand welke functies/specs de headlights hebben? Adaptive Led? Staat dit ergens beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruben_sim
NickdR schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:35:
Goedemorgen all,

Lijkt heel veel op de autoweek review. Mogelijk spelen ze onder 1 hoedje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_sim
Ja dus. Door diezelfde z*k geschreven...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fHljqviSb5Gb2OxSvk3qp8A1U0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z890sIBMXql4d2yBNT54Jww7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:43

npolm

P8

Leterlijk dezelfde review en reviewer. Cornelis Kit vond het niet 'premium' en het ADAS systeem werkte niet. (maar was volgens mij zelfs van tevoren aangegeven) Op Youtube ook veel kritiek op de reviewer.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M13z1
Ik weet niet of deze hier al is gedropt maar op de website vond ik de handleiding in het Nederlands;

https://www.zeekr.eu/manu...AR&lk=nl_NL&ln=Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:15
Ik ben ook nog niet gebeld.. wel wat lijntjes uitgegooid maar ook eind januari besteld met trekhaak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDEZhScetaa_kgtU12nOHQELOnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vVnjsxra8btEMRobfNQfYa0D.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door bullseye1977 op 18-04-2025 16:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruben_sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtalloen
  • Laatst online: 19:22
Inderdaad, een van de betere video's over de 7X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
Gisteren een mailtje ontvangen dat hij 30 mei klaar staat. In maart besteld. Op zich super maar moet tot december wachten ivm de huidige auto haha. Na de proefrit besluiten of ik de reservering omzet naar de LM en definitief maak. En anders toch wachten op de GT. Wel benieuwd wat ze nu met ‘mijn’ auto gaan doen. Blijft die ruim een half jaar staan daar? Of krijg ik er dan een uit een volgende batch…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:41
iRenik schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:08:
Gisteren een mailtje ontvangen dat hij 30 mei klaar staat. In maart besteld. Op zich super maar moet tot december wachten ivm de huidige auto haha. Na de proefrit besluiten of ik de reservering omzet naar de LM en definitief maak. En anders toch wachten op de GT. Wel benieuwd wat ze nu met ‘mijn’ auto gaan doen. Blijft die ruim een half jaar staan daar? Of krijg ik er dan een uit een volgende batch…
Zou ook maar eens navragen bij je LM of dat wel zolang mag....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
Juancho schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:17:
[...]

Ja dat is allemaal geen probleem 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57
Juancho schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 23:17:
[...]

Zeekr doet er niet moeilijk over, ik heb hetzelfde namelijk.

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterH85
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-09 17:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wmliTVni5xDE3Ry3CBfWCtjQlA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1jEflsOErd4DYBRG4aE4MKB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxTL647nZrO_uG2s3xfFePHkcLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TN4OQXPLCHwZ9mSeQd7wIDqS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtyV66IJMTPYN96mPwdZzVjwdc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d0sLnokQELZteZ2xAljivSLC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
4v4t4r schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 07:50:
[...]

Zeekr doet er niet moeilijk over, ik heb hetzelfde namelijk.
And same here, ik moet 1 december over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donjeffa
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20:11
Hoe lang mag je een proefrit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:55
Mooie kleur, ook op een 'echte' foto!
De auto's staan denk ik uit het zicht? Kom 2de paasdag daar in de buurt, maar dan zullen ze gesloten zijn denk ik maar wellicht is er vanaf de straat ook iets te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_sim
Donjeffa schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 10:12:
Hoe lang mag je een proefrit maken?
1 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRenik
JustTrying schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 10:15:
[...]

Mooie kleur, ook op een 'echte' foto!
De auto's staan denk ik uit het zicht? Kom 2de paasdag daar in de buurt, maar dan zullen ze gesloten zijn denk ik maar wellicht is er vanaf de straat ook iets te zien?
Ze staan achter het pand en de oprit is afgesloten dus als ze dicht zijn kun je ze niet zien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
M13z1 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 10:12:
[...]

And same here, ik moet 1 december over.
Misschien tegen die tijd andere import tarieven ook.

Maakt waarschijnlijk niet uit als je de auto al (nu) besteld hebt maar mocht ‘je’ nog switchen naar de GT als die op tijd komt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:27
Vandaag in de showroom in huis ter heide geweest om even te kijken naar de 7x en een proefrit in te plannen. Vlak daarvoor nog een proefrit gemaakt met een xpeng g6. Maar is toch wel een andere klasse!

Stoelen van de 7x zitten echt lekkerder en geven meer steun.

Ben benieuwd naar de proefrit op 16 mei.
Ga hem al wel vast bestellen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTrying
nosfertu schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:44:
Vandaag in de showroom in huis ter heide geweest om even te kijken naar de 7x en een proefrit in te plannen. Vlak daarvoor nog een proefrit gemaakt met een xpeng g6. Maar is toch wel een andere klasse!

Heb je heel toevallig gezien of ze op tweede paasdag open zijn? Ik heb ze een paar keer proberen te bellen maar dan krijg je te horen dat ze vandaag gesloten zijn :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:32
nosfertu schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:44:

Vond je de stoel van de 7X niet te zacht? De stoel leek een stuk zachter te zijn vergeleken met stoelen in andere auto’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yordy25
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 14:01
Ik kom van een tesla en daar kun je gewoon met je iPhone naar de auto toe lopen en dan kun je de auto openen. Als je weggaat gaat hij automatisch op slot. Zonder dat je dus de app moet openen. Je telefoon blijft gewoon in je broekzak.

Ik kom er maar niet achter of dit ook in de zeekr 7x kan.

Het lijkt er nu op dat je wel een app kunt gebruiken maar dat je dan wel die app moeten open en de auto moet unlocken. Het kan niet automatisch op basis van aanwezigheid.

Weet iemand of dit wel of niet kan? Of misschien dat dit wel of niet kan in de Zeekr 001?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickelectric
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 05:48
yordy25 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 18:47:
Ik kom van een tesla en daar kun je gewoon met je iPhone naar de auto toe lopen en dan kun je de auto openen. Als je weggaat gaat hij automatisch op slot. Zonder dat je dus de app moet openen. Je telefoon blijft gewoon in je broekzak.

Ik kom er maar niet achter of dit ook in de zeekr 7x kan.

Het lijkt er nu op dat je wel een app kunt gebruiken maar dat je dan wel die app moeten open en de auto moet unlocken. Het kan niet automatisch op basis van aanwezigheid.

Weet iemand of dit wel of niet kan? Of misschien dat dit wel of niet kan in de Zeekr 001?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzM7G0Ox8NtcxW8KwcJ610yS2Z4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XFyRsQ582S3oybx7MHuYm5VR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u88hHJyeIMtQy3QWvRyYnjr4RJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51SCXne8OtngEieuMNdbnPY3.jpg?f=fotoalbum_large

Lijkt dus vooral via de sleutelhanger wel erin te zitten, maar niet via de app/mobiel.

"Digitale sleutel bied geen ondersteuning voor naderings/wegloopvergrendeling."

[ Voor 5% gewijzigd door patrickelectric op 19-04-2025 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:38
Oef, dat wordt wel weer heel erg wennen dan. Ik ben er zo aan gewend bij de M3..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
vanderwolf schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 23:05:
Oef, dat wordt wel weer heel erg wennen dan. Ik ben er zo aan gewend bij de M3..
Je gaat aan heel veel dingen wennen :p
Qua software mag je vanuit gaan dat het minder is dan de Tesla van 5 jaar terug.
Qua comfort/stilte/kwaliteit ga je weer 20 jaar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
JustTrying schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 17:50:
[...]

Heb je heel toevallig gezien of ze op tweede paasdag open zijn? Ik heb ze een paar keer proberen te bellen maar dan krijg je te horen dat ze vandaag gesloten zijn :)..
Nee helaas. Heb ik niet op gelet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nosfertu
funkylicious schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 18:26:
[...]

Vond je de stoel van de 7X niet te zacht? De stoel leek een stuk zachter te zijn vergeleken met stoelen in andere auto’s.
Ze waren wel zacht, maar niet te. Ze gaven mij het gevoel dat ze wel meer steun gaven dan in de xpeng. Vooral omdat je de zitting kan verlengen. Iets wat bij de xpeng niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux89
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:15
vanderwolf schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 23:05:
Ik heb exact hetzelfde. Dat is zo’n fijne feature en mis het nog dagelijks. Ik heb nu een tijdelijke auto ter overbrugging en het is al vaak gebeurd dat ik de auto niet op slot heb gedaan bij het weglopen. Overigens dacht ik dat iemand een tijd terug stelde dat dit wel op de 7x zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groc86
Softwarematig zouden ze de wegloopfunctie makkelijk kunnen toevoegen.

De praktijk zal het uitwijzen in mei.

Als iemand nog naar Amsterdam of Zeist gaat zou dit gevraagd kunnen worden.

[ Voor 63% gewijzigd door Groc86 op 20-04-2025 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M13z1
Want zou dit betekenen dat, bij de Privilege, je met een knop de deur dicht laat gaan bij het verlaten van de auto en dan ook nog een knop in moet drukken om hem te vergrendelen? Dat geeft je te denken, zou veel eenvoudiger moeten zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
Pollux89 schreef op zondag 20 april 2025 @ 08:46:
[...]

Overigens dacht ik dat iemand een tijd terug stelde dat dit wel op de 7x zou zitten.
Dat herinner ik mij ook!
Een andere Tesla feature is de zijcamera bij het richting aangeven. In china hebben ze dat op de 7X maar in de Europese reviews heb ik dat nog nergens terug zien komen. Ik hoop dat het iets is wat enigzins weggestopt zit in het menu en er wel op zit. Ook heel erg fijn als je eraan gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchigan
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:46
Vraag aan iemand die de zwarte gezien heeft. Hebben de wielkasten etc dezelfde kleur als het zwart op de auto? Of is dit een andere "Kleur" zwart? En hoe staat dit in het echt?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphaxe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:46
Voor het eerst iemand die de sound uitgebreid test. Kan alleen geen Spaans, maar zijn uitdrukkingen ogen tevreden.
Natuurlijk op YouTube slecht te bepalen.

YouTube: Zeekr 7X SOUND: Brutal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groc86
Mitchigan schreef op zondag 20 april 2025 @ 21:26:
Vraag aan iemand die de zwarte gezien heeft. Hebben de wielkasten etc dezelfde kleur als het zwart op de auto? Of is dit een andere "Kleur" zwart? En hoe staat dit in het echt?

Groet,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzTMQGm-JD-Ofh7TeAXPV7liqys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g6ylqq8F7oehXP6mnwcvLomw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

vanderwolf schreef op zondag 20 april 2025 @ 10:28:
[...]

Dat herinner ik mij ook!
Een andere Tesla feature is de zijcamera bij het richting aangeven. In china hebben ze dat op de 7X maar in de Europese reviews heb ik dat nog nergens terug zien komen. Ik hoop dat het iets is wat enigzins weggestopt zit in het menu en er wel op zit. Ook heel erg fijn als je eraan gewend bent.
Dat verwacht ik wel aangezien de kleine X dat ook heeft. Daar is het echter niet heel fijn geïmplementeerd. Soms gaan die camera's aan, soms niet, maar wat nu de trigger is ben ik nog niet achter. Zal ongetwijfeld met de snelheid te maken hebben.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
Mitchigan schreef op zondag 20 april 2025 @ 21:26:

Groet,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6viYzE_xJpGwWQcjllgguY8G0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgsrQZBxaUHc8NkifkhlvMAE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kx22

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustTrying
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kyw8E3iFz-tje7PbxGJEonxpyK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVusGfHvXaX4ZudAzzb7gpD3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWfD9diXvJppdA9YDZeoj_3kOFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjeoWKJy1yn5NQLFMTmHGL2f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UL-yTUERVZTwvkXkCSdwntVPTYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IxDim2ZSvuD8aTqPVUch9AfM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfdWWUWmKKrHARBWQYSpXDrPJSE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUmxjKOZvWc2nErn97S8Rc2N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2i1JPLYhGEidobz_MWzhWpDVsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELdqfyvg7kTlAMO12bl2UaiG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUThEIWawHMYfdTcRKCV39Qx1a8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtQ7EcNBxLdOiomCUfCDy6gr.jpg?f=fotoalbum_large

Die 7x met de verkeerde wielen stond er inderdaad vandaag, de andere wielen lagen achterin.. ben toch maar op de gok even langs gegaan, terrein was gewoon open, dus je kon gewoon achterom lopen. De forest green 7x was helaas weg, wellicht had een van de medewerkers die even mee naar huis genomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• andrewfile
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 11:24
Voor what its worth..

Met mijn X kan ik instellen dat mijn telefoon als sleutel mag functioneren. Dat betekent dat als ik met mn telefoon in de broek zak op de auto afloop, hij vanzelf open gaat. Ik hoef dus niet in de app en dan op 'openen' klikken. (Dat kan uiteraard ook maar niet nodig).

Ook bij het weglopen gaat hij op slot als je uit bereik bent, een meter of 20 uit mn hoofd. Het is niet altijd even handig (als de auto voor de deur staat en ik ga in het raam zitten gaat die wel eens open ;-)

Maar die functie zit er dus wel in. Je moet het alleen even goed inregelen in de auto/app dat je telefoon als volwaardige sleutel mag functioneren!

Rijdt een Zeekr X LR in Pine Green en werkzaam bij Zeekr EU. Alles wordt op persoonlijke titel beantwoord en is daarom geen officiële communicatiekanaal vanuit Zeekr EU of haar dochterondernemingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickdR
Hierbij nog een vergelijk met de nieuwe Xpeng G9 2025 vs Zeekr 7x. Voor mij een duidelijke winnaar maar laat wel wat interessante vergelijkingen zien.

YouTube: Zeekr 7X vs 2025 XPeng G9 – Which is China’s Hottest EV SUV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donjeffa
Zijn er al eigenaren geconfronteerd met vreemde eisen vanuit de verzekeraars? Verplicht alarm type 3, 4 of zelfs 5 met voertuig volgsysteem (trackers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
Donjeffa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:30:
Zijn er al eigenaren geconfronteerd met vreemde eisen vanuit de verzekeraars? Verplicht alarm type 3, 4 of zelfs 5 met voertuig volgsysteem (trackers)?
ik krijg vanuit de leasemij een tracker (nadiefstal) systeem. zal wellicht met verzekering te maken hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Donjeffa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:30:
Ik heb een offerte laten opmaken voor de Zeekr 7x zonder extra alarm (op basis van een kenteken die nu in NL bekend zijn), merk wel dat het maandelijks wat hoger is dan mijn XC40 omdat er eigenlijk maar 1 of 2 verzekeraars zijn die hem "kennen" en willen verzekeren. Hopelijk tegen de tijd dat ze geleverd gaan worden dat dit beter gaat worden, of ik laat er alarm op maken weet niet of dat makkelijk gaat? Geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donjeffa
mvrooij schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:59:
[...]

Ik heb een offerte laten opmaken voor de Zeekr 7x zonder extra alarm (op basis van een kenteken die nu in NL bekend zijn), merk wel dat het maandelijks wat hoger is dan mijn XC40 omdat er eigenlijk maar 1 of 2 verzekeraars zijn die hem "kennen" en willen verzekeren. Hopelijk tegen de tijd dat ze geleverd gaan worden dat dit beter gaat worden, of ik laat er alarm op maken weet niet of dat makkelijk gaat? Geen verstand van.
Hieruit blijkt dat het best nog weleens een (duur) grapje kan gaan worden. Voor een tracker erop moet je maandelijks een abonnement kopen.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
NickdR schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:22:
Hierbij nog een vergelijk met de nieuwe Xpeng G9 2025 vs Zeekr 7x. Voor mij een duidelijke winnaar maar laat wel wat interessante vergelijkingen zien.

Volgens hem geen hard plastic in de 7x, maar ik weet al dat op 2 belangrijke plekken pianolak plastic is.
Bij alle handgrepen/raambesturing en achter de voorstoelen.
Precies de plekken waar je het niet wilt hebben.

de 7x is een veel mooiere auto en dat is belangrijkste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
NickdR schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:22:

De G9 25 komt standaard met luchtvering, ook de rwd versies. En xpeng zal wat met de prijs moeten doen denk ik, mede onder druk van de 7x.

Ik schat xpeng ook hoger in met autonoom rijden en software updates, laadt iets sneller maar vooral efficiënter in gebruik.

De 7x zou iets beter sturen/rijden.

Anyway, hoe meer concurrentie hoe beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
Spekkie99 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 13:15:
[...]

De G9 25 komt standaard met luchtvering, ook de rwd versies. En xpeng zal wat met de prijs moeten doen denk ik, mede onder druk van de 7x.

Ik schat xpeng ook hoger in met autonoom rijden en software updates, laadt iets sneller maar vooral efficiënter in gebruik.

De 7x zou iets beter sturen/rijden.

Anyway, hoe meer concurrentie hoe beter.
Het is jammer dat we in NL zo een uitgeklede 7x krijgen
achterstoelen niet in ligmodus, geen starlight en geen 2e scherm achter.

Xpengs bijrijdersscherm is toch wel een dikke plus. Bij mij zouden ze nu gaan vechten wie voorin mag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
kx22 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 13:37:
[...]

Het is jammer dat we in NL zo een uitgeklede 7x krijgen
achterstoelen niet in ligmodus, geen starlight en geen 2e scherm achter.
Naast de ontbrekende lidar vallen mij ook de ontbrekende chroomlijsten onder de bumpers en skirts nog op (die ik wel fraai vind). Benieuwd wat er nog meer anders is. Misschien een idee om in de topic start hier een opsommimg van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
ik denk dat de auto al aankomt met wasstraat cirkels op de zwarte balk voorop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Edelijn
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:26
Independer zijn meerdere verzekeringen waar je het kan afsluiten. Centraal beheer kan pas offerte geven als je kenteken hebt. Maar tot 75000,- geen extra beveiliging nodig voor de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clydevdl
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 10:11
P. Edelijn schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:28:
Independer zijn meerdere verzekeringen waar je het kan afsluiten. Centraal beheer kan pas offerte geven als je kenteken hebt. Maar tot 75000,- geen extra beveiliging nodig voor de auto.
Ja inderdaad dat wordt waarschijnlijk ook mijn keuze (CB). Wilde eerste naar Unive maar die hebben de Zeekr sinds maart geschrapt vanwege te weinig reparatiepunten en te lange doorlooptijden icm vervangend vervoer. Nu alleen nog WA mogelijk waar je niks aan hebt. Bij Xpeng en nog een aantal andere merken hebben ze dat ook gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door clydevdl op 22-04-2025 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. Edelijn
Vandaag om 10.00 uur proefrit gehad van 1 uur met 7X. Voldoende steun aan de onderbenen van de voorstoelen. Top
HUD werkt perfect.
Luchtvering van de Privilege werkt ontspannen.
Het verschil van de Tesla Model S ( 3 gehad vanaf eind 2013) is de keuze die
ik gedaan heb goed bevallen. Mijn vrouw heeft ook in de Tesla gereden en in de 7X en vond het ook een fijne auto om in te rijden. De draaicirkel en lengte past beter op de Europese wegen. Ik kan niet wachten tot de auto voor de deur staat. Mocht alles goed gaan kan ik hem ophalen op vrijdag 16 mei volgens delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donjeffa
P. Edelijn schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:40:
Vandaag om 10.00 uur proefrit gehad van 1 uur met 7X. Voldoende steun aan de onderbenen van de voorstoelen. Top
HUD werkt perfect.
ik gedaan heb goed bevallen. Mijn vrouw heeft ook in de Tesla gereden en in de 7X en vond het ook een fijne auto om in te rijden. De draaicirkel en lengte past beter op de Europese wegen. Ik kan niet wachten tot de auto voor de deur staat. Mocht alles goed gaan kan ik hem ophalen op vrijdag 16 mei volgens delivery.
Privé of lease aangeschaft? Indien privé aankoop had je dan wat in te ruilen en kreeg je daar nog een goede prijs voor? Ben voornemens om mijn auto Q4 model 50 bij de koop te betrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
P. Edelijn schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:40:
HUD werkt perfect.
Hoe was het rijgeluid?
Hoe was de audio in de auto?
Laden zeker niet geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Edelijn
Het geluid was goed niks mis mee.
Het geluid radio niet uitgeprobeerd.
Autopilot werkt wel goed.
Stekker Tesla geweest geen probleem. Was alleen 75% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander28
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:19
Ik heb een privilege in aanvraag staan, maar ik maak mij zorgen over de elektrische deuren. Hoe ervaren de mensen die een proefrit hebben gedaan dit? Zijn de deuren makkelijk open te duwen als ze niet volledig open gaan? Werken ze voldoende snel om niet irritant te zijn? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20
Donjeffa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:12:
[...]

Hieruit blijkt dat het best nog weleens een (duur) grapje kan gaan worden. Voor een tracker erop moet je maandelijks een abonnement kopen.................
En als je pech hebt, nog jaarlijks keuren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
P. Edelijn schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:28:
Geloof mij maar, paar daarvan wil je echt niet.

Ik heb nu een offerte vanuit a.s.r. liggen, ook niks mis mee maar vind prijs toch aardig fors helaas. CB alleen nog duurder dus voor mij al geen optie meer door de offerte bij a.s.r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRenik
Sander28 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:39:
Ik heb een privilege in aanvraag staan, maar ik maak mij zorgen over de elektrische deuren. Hoe ervaren de mensen die een proefrit hebben gedaan dit? Zijn de deuren makkelijk open te duwen als ze niet volledig open gaan? Werken ze voldoende snel om niet irritant te zijn? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Heb dit enkele weken uitgebreid kunnen testen en voor mij persoonlijk werkt het prima.
Je kunt ze te allen tijde open/dicht duwen en niet meer hard dichtslaan i.v.m. softclose.

In krappe plekjes houden ze ruim marge aan en je kunt ze dan heel precies verder openduwen omdat het zware gemotoriseerde deuren zijn. Ze zullen dus niet zomaar even ergens tegenaan 'openvliegen'.

Downside zou de snelheid kunnen zijn maar dat is persoonlijk. Ander puntje is dat wanneer je met je hele familie tegelijk in wilt stappen (in een krappere plek) dan zul je als bestuurder (of bijrijder) snel (gedeeltelijk) voor de achterdeur staan om in te stappen. Deze zal dan niet (of een heel klein stukje) opengaan en is het dus even wachten.

Zou verder een mooie toevoeging zijn wanneer je met de sleutel/app op afstand als je aan komt lopen tenminste de deur van de bestuurder vast zou kunnen openen.

Dus zelf even testen en ervaren blijft het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
P. Edelijn schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:41:
Het geluid was goed niks mis mee.
Het geluid radio niet uitgeprobeerd.
Autopilot werkt wel goed.
Stekker Tesla geweest geen probleem. Was alleen 75% vol.
heb je nog een beetje met de software kunnen spelen? App voor de tel bijv?
Hoe ziet dat er allemaal uit?
Ik heb nog geen proefrit in de agenda staan, mijn auto komt pas in december dus ik vermoed dat er nog wel wat zaken qua updates komen, dus wacht er nog even mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
4v4t4r schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:08:
[...]

heb je nog een beetje met de software kunnen spelen? App voor de tel bijv?
Hoe ziet dat er allemaal uit?
Ik heb nog geen proefrit in de agenda staan, mijn auto komt pas in december dus ik vermoed dat er nog wel wat zaken qua updates komen, dus wacht er nog even mee :)
Stiekem hoop ik nog wel op 1 erg grote update voordat ze de eerste gaan uitleveren, het zou mooi zijn als we ergens een connectie vinden die soms wat meer hierover kan "lekken" haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M13z1
Sander28 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:39:
Ik vraag me af of je ze ook gewoon op eigen kracht kan openen en sluiten als een reguliere deur (dus dat de motor ontgrendelt tot het stukje softclose)? Iemand die dit al in een review heeft gezien of zelf ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4v4t4r
M13z1 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:11:
[...]

Ik vraag me af of je ze ook gewoon op eigen kracht kan openen en sluiten als een reguliere deur (dus dat de motor ontgrendelt tot het stukje softclose)? Iemand die dit al in een review heeft gezien of zelf ervaren?
volgens mij heb ik in een review gehoord dat je het uit kan zetten.
Je drukt dan op de knop - de deur opent een beetje en de rest doe je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsmid6
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:58
Ik heb volgende week een proefrit ingepland.
Aleen ben ik er nog steeds niet over uit of ik voor de LR of Privilege ga, de Privilege kost in totaal zo'n €100/mnd meer in bijtelling en eigen bijdrage. De nice-to-haves voor mij zijn toch wel de massage en geventileerde stoelen maar ik ben vooral benieuwd naar hoe de luchtvering rijd en of dat de extra kosten waard zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4v4t4r
mvrooij schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:15:
[...]

Stiekem hoop ik nog wel op 1 erg grote update voordat ze de eerste gaan uitleveren, het zou mooi zijn als we ergens een connectie vinden die soms wat meer hierover kan "lekken" haha.
haha ja dat zou fijn zijn.
Wellicht kunnen de mensen die proefritje hebben staan de SW versie bekijken en hier posten? Dan kunnen we zien of er verschil zit tussen nu en aflevering etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clydevdl
mvrooij schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:11:
[...]

Geloof mij maar, paar daarvan wil je echt niet.

Ik heb nu een offerte vanuit a.s.r. liggen, ook niks mis mee maar vind prijs toch aardig fors helaas. CB alleen nog duurder dus voor mij al geen optie meer door de offerte bij a.s.r.
Wat ook goed is om te weten en je vaak niet op de sites ziet staan van de verzekeraars is dat je ook een combi kan doen met een 2e auto van bijvoorbeeld je partner. Je kan dan gebruik maken van de schadevrije jaren van je partner. Bij Centraal Beheer kom ik dan bijvoorbeeld op 136 euro per maand uit bij all risk verzekerd (13 schadevrije jaren) Dat vind ik nog wel acceptabel dan.

Op hoeveel kwam je bij A.S.R. uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
clydevdl schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:48:
[...]

Wat ook goed is om te weten en je vaak niet op de sites ziet staan van de verzekeraars is dat je ook een combi kan doen met een 2e auto van bijvoorbeeld je partner. Je kan dan gebruik maken van de schadevrije jaren van je partner. Bij Centraal Beheer kom ik dan bijvoorbeeld op 136 euro per maand uit bij all risk verzekerd (13 schadevrije jaren) Dat vind ik nog wel acceptabel dan.

Op hoeveel kwam je bij A.S.R. uit?
Ik zie dat het Allianz is, kom nu incl. assurantiebelasting uit op 134,85.(12 schade vrije jaren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NAmst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16:44
Iemand wel eens Zeekr insurance overwogen?
https://zeekr-insurance.q...f0-4514-ab5a-14f2fcefdff5

Wat vinden jullie de voor en nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
NAmst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:25:

Hmmm die had ik nog niet gezien. Zit op 119 euro per maand zie ik met mijn schadevrije jaren incl. 24 maanden vergoeding tegen vervangingswaarde, 350 euro eigen risico en pechhulp verzekering. Ook een optie!

Edit: Zie dat je ook Advanced hebt. Dan heb je enkel geen bandenschade inbegrepen zitten, iets hogere eigen risico en maar 12 maanden tegen vervangingswaarde. Kosten zitten dan op 96 euro bij mij.

[ Voor 17% gewijzigd door mvrooij op 23-04-2025 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qube2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:36
jsmid6 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:16:
Ik heb volgende week een proefrit ingepland.
Aleen ben ik er nog steeds niet over uit of ik voor de LR of Privilege ga, de Privilege kost in totaal zo'n €100/mnd meer in bijtelling en eigen bijdrage. De nice-to-haves voor mij zijn toch wel de massage en geventileerde stoelen maar ik ben vooral benieuwd naar hoe de luchtvering rijd en of dat de extra kosten waard zijn.
Ben benieuwd hoe je gaat kijken of de luchtvering de extra kosten waard zijn, ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
qube2 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:20:
[...]

Ben benieuwd hoe je gaat kijken of de luchtvering de extra kosten waard zijn, ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
Luchtvering was leuk - maar voor mij niet de drijfveer voor de priviledge. De stoelverwarming/airco/massage was het meer, en de electrische deuren (fijn met kids in garage) en de extra PK voor de leuk.

Probeer naast snelweg dan ook lekker N wegen en beetje door dorpje crossen als je luchtvering heb. Ik hoor graag of het wagenziekte aanwoekert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTrying
beetje offtopic maar wel dezelfde techniek, wordt zojuist gebeld door de lokale Mercedes dealer dat ze de Smart #5 al over 2 weken in showroom verwachten en binnen 4 weken proefritten aanbieden. Ze krijgen een Summit en Brabus versie.. ik ga toch eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clydevdl
NAmst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:25:

Geen optie voor mij, is alleen voor particulieren niet voor zakelijke rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_sim
Verzekeringen zijn sowieso belangrijk duur tegenwoordig (wat niet..)

Betaal voor mijn polo ook rond de 60 euro all risk met 16 schade vrije jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
clydevdl schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:59:
[...]

Geen optie voor mij, is alleen voor particulieren niet voor zakelijke rijders.
Ik zie het inderdaad, dan hier ook geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullseye1977
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:15
JustTrying schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:57:
beetje offtopic maar wel dezelfde techniek, wordt zojuist gebeld door de lokale Mercedes dealer dat ze de Smart #5 al over 2 weken in showroom verwachten en binnen 4 weken proefritten aanbieden. Ze krijgen een Summit en Brabus versie.. ik ga toch eens kijken :)
Ja zeker ook een interessante optie qua uitvoeringen etc. Wel weer 10cm korter dan de 7x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
Deze is erg interessant: YouTube: Как скачать обновление Zeekr 7X в России | Как настроить сценарии

In Rusland hebben ze een software update gedaan en laten de verbeteringen zien, aardig wat mooie leuke nieuwe functies. Dat geeft me positieve hoop betreft de software.

Kunt nu afstellingen doen in de schokdempers bij bepaalde snelheden als ik het goed zie, de hoogte en hoe stijf het moet zijn. Leuke functie.

Je kunt nu hele condities maken, dat als dit dan dat etc.
Als je bijv. 130 rijd dat de auto zakt, of dat als je met gps ergens komt hij iets anders doet. etc etc.

[ Voor 30% gewijzigd door mvrooij op 24-04-2025 07:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4v4t4r
mvrooij schreef op donderdag 24 april 2025 @ 07:53:
Deze is erg interessant: YouTube: Как скачать обновление Zeekr 7X в России | Как настроить сценарии

In Rusland hebben ze een software update gedaan en laten de verbeteringen zien, aardig wat mooie leuke nieuwe functies. Dat geeft me positieve hoop betreft de software.

Kunt nu afstellingen doen in de schokdempers bij bepaalde snelheden als ik het goed zie, de hoogte en hoe stijf het moet zijn. Leuke functie.

Je kunt nu hele condities maken, dat als dit dan dat etc.
Als je bijv. 130 rijd dat de auto zakt, of dat als je met gps ergens komt hij iets anders doet. etc etc.
Dat maakt de mens zeker positief :) ik ga even kijken of ik ze oed genoeg begrijp met subs :D
Zoals ik al eerder zei : Voor de mensen die een proefrit hebben, kijk even welke SW versie erop zit in NL ? Wellicht zitten ze al op 633 ivm de portugal trip?

/edit
Die condities zijn echt een hele leuke toevoeging trouwens ! Ik weet zeker dat er hier een paar knappe koppen zitten die met fantastische automatiseringen komen :D

[ Voor 7% gewijzigd door 4v4t4r op 24-04-2025 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
4v4t4r schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:28:
[...]

Dat maakt de mens zeker positief :) ik ga even kijken of ik ze oed genoeg begrijp met subs :D
Zoals ik al eerder zei : Voor de mensen die een proefrit hebben, kijk even welke SW versie erop zit in NL ? Wellicht zitten ze al op 633 ivm de portugal trip?

/edit
Die condities zijn echt een hele leuke toevoeging trouwens ! Ik weet zeker dat er hier een paar knappe koppen zitten die met fantastische automatiseringen komen :D
Ja subs maken het wel wat makkelijker haha.

Ja klopt, erg slim bedacht om dit ook in een auto toe te passen. Heb dit bij mijn slimme huis natuurlijk ook met alles (Home Assistant) dus mooi om te zien dat dit straks in de auto met condities ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
mvrooij schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:24:
[...]

Ja subs maken het wel wat makkelijker haha.

Ja klopt, erg slim bedacht om dit ook in een auto toe te passen. Heb dit bij mijn slimme huis natuurlijk ook met alles (Home Assistant) dus mooi om te zien dat dit straks in de auto met condities ook kan.
wanneer word je auto geleverd? Ik weet dat jij ook dezelfde auto komt als ik, dus ben extra nieuwsgierig naar je ervaringen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
4v4t4r schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:29:
[...]

wanneer word je auto geleverd? Ik weet dat jij ook dezelfde auto komt als ik, dus ben extra nieuwsgierig naar je ervaringen :D
Doordat ik een trekhaak heb op zijn vroegst pas Juni gaf de verkoper mij vorige week aan. De eerste batch die in NL komt hebben namelijk geen trekhaak.

Ik heb 28ste proefrit, ik kijk dan even naar de software versie en ga dan om een update qua levering vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. Edelijn
De levering van mijn Privilege zwart is op vrijdag 16 mei.

Ik laat de gehele auto in de PPF zetten ook ivm de kunststof aan de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:58
P. Edelijn schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:38:
De levering van mijn Privilege zwart is op vrijdag 16 mei.

Ik laat de gehele auto in de PPF zetten ook ivm de kunststof aan de buitenkant.
Dan ben je een van de eersten die ermee gaat rijden, tof! Zelf ben ik een week later met dezelfde configuratie, dus geniet van die 6 dagen alleenrecht ;)

Heb je al een adres voor PPF en waar kan ik aan denken qua kosten?
Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste