Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 03:00
Jeffdbr schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:32:
[...]

Persoonlijk vindt ik de ruimte naar mijn voorganger prima. Het zijn alleen de andere weggebruikers die jouw gevoel veroorzaken. De ruimte die er is bij 100km behoor je nu eenmaal te hebben. Mijn vorige auto Volvo XC60 had echt dezelfde ruimte.
Klopt, over het algemeen zijn Nederlanders heel agressief qua rijden en pakken elk plekje.

Ga wat meer naar het noorden (Scandinavië) en je zult dit rijgedrag niet ervaren.

Nederlanders bumperkleven om die 10 seconden eerder op kantoor te zijn of net even ertussen om 1 auto lengte winst te behalen.

Maargoed, de Zeekr hoeft niet als een drama queen te reageren en de noodstop werking te testen. Kan ook allemaal wat soepeler.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
rbisschops schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:22:
[...]

Helemaal mee eens. Het enige echte issue dat ik met m'n 7X Privilege heb is de ACC.
Die is gewoon echt niet fijn als je in druk verkeer rijdt. Het werkt redelijk ok als je op bijv. een provinciale weg rijdt (alleen in bochten kan ie dan te sterk afremmen, afhankelijk van de hoek). Maar op de snelweg laat de ACC teveel ruimte tussen de 7X en de voorligger. Daardoor krijg je de situatie dat andere auto's genoeg ruimte zien om ertussen te komen, waarna de 7X veel te abrupt op de rem gaat, in plaats van 'gas' loslaten. Op die momenten zet ik de ACC niet meer aan.

Maar voor de rest een heerlijke auto!
Heb jij v2.2 al? Ik heb het gevoel dat ie sinds de update weer wat minder snel schrikt als er iemand tussen komt.

Heb zelf ook ff wat van die situaties opgezocht en moet eerlijk bekennen: hij remt nu weer een stuk soepeler dan voorheen. Als je de update al hebt, zou ik m zeker nog ff opnieuw testen.

Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
RVMano schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:29:
Heb de voorkeursinstelling gevonden, echter te snel ingevuld, stond een beetje vreemd vond ik en nu zie ik niet hoe ik mijn voorkeur weer kan wijzigen, iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFK64xWbyx26AuRpkh0QBaDZYUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9sznYZTLd1XiM96a5O30DCpe.jpg?f=fotoalbum_large

Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste