Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 131 132 Laatste
Acties:

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Ian_ schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:57:
[...]

Vermijd Fastned of ga echt wanneer niemand er is.
Wat is dan beter?

• cvisser
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:02
Pete80 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 10:47:
Vandaag voor het eerst gereden met de 2.2 versie en het volgende valt mij op:
  • De regen in de hoogste stand lijkt mij wat strakker afgesteld te zijn, ik vind het beter rijden zo, zou nog iets sneller tot een volledige stop mogen komen
  • De knop op het stuur werkt wel, nu heb je 3 handelingen om alles in te stellen zoals je zelf wil. (Knop, bevestiging en nogmaals bevestigen, al verdwijnt die laatste vanzelf na 10 seconden
  • Ik heb er wel een kleine bug bij. Via Carplay draait Waze op de achtergrond en die waarschuwt voor rood licht camera's en daarmee stopt de radio. Dit is ongeveer 50% van de gevallen geweest. Dan moet ik handmatig de radio weer starten, dit was voorheen niet zo.
Ook update binnen gekregen. Opmerkingen:
  • Knop op voor stuur voor alle voorkeuren gebruiken bevalt goed. Tip hier in thread is 2x indrukken zodat je niet meer op het scherm te drukken. Moet ik nog testen.
  • Regeneration in hoogste stand valt tegen, Tesla kan duidelijk meer vermogen regenereren en staat sneller stil.
  • Ik heb ook de bug ontdekt dat hij bij luisteren naar radio bij melding Waze de audio blijvend naar CarPlay geschakeld blijft.
  • Bij de navigatie waren Thuis, Werk en alle favorieten weg.
  • Opnieuw inloggen TuneIn en Spotify nodig.
  • Meer snelheidsmeldingen hoor ik wel (fijne stem), maar nog niet in HUD gezien. Mijn zoon had er 2 in de HUD gezien. Lijkt niet consistent en betrouwbaar, weet ook niet of hij tijdelijke flitsers doet.
Na een vakantie met mijn BMW 430i cabrio met super soepele en fijne LCC voelt het echt 2 stappen terug om weer met de Zeekr op de LCC te rijden.

Na Tesla MS, M3P en BMW is Zeekr LCC toch echt minder. Terwijl zelf rijden de Zeekr wel echt het fijnste is van alle en het interieur zich kan meten met mijn BMW.

Eén troost, de goed werkende BMW voice command is na een update nog slechter dan die van de Zeekr geworden🤣

• O-B-One
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17:25
Pete80 schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:25:
[...]

Het duurde wel een dag voordat de Parking optie beschikbaar kwam in mijn app. Terwijl ik al wel de laatste versie had.

Verder, ik zag de optie en ben naar buiten gelopen om te proberen. Het werkte wel. Ik heb de dag ervoor alle toestemmingen op 1 jaar gezet, mogelijk dat dat helpt?

Verder gebruik ik alleen Carplay en niets via bluetooth direct. Ik heb vanochtend gereden met de auto en de radio stopte na een melding van waze maar ik had toen wel een direct bluetooth koppeling gemaakt, terwijl ik dat nooit doe. Vanmiddag nog even weggeweest met de auto zonder die bluetooth koppeling en toen deed de radio het goed, ook na vier keer een melding van waze. Dus daar lijkt wel iets brak? Je kan dan proberen om je bluetooth koppeling te verwijderen (auot en telefoon) en opnieuw te koppelen, kijken of dat iets oplost?
Ik ben er inmiddels achter dat via CarPlay alles idd nog wel gewoon werkt. Ik heb mijn Zeekr app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hiermee heb ik nu een bijna werkende RSPA….. Ik klik op de parkeer app, heb nogmaals akkoord gegeven voor alles en nu schuift wel de 001 opzij voor het bovenaanzicht van de 7X, ik kan nu ook op de knop recht in en uit parkeren drukken onder in beeld. Maar vlak voordat de knop met de pijl naar voren en naar achter verschijnt vliegt er een halve seconde een melding inn beeld dat de parkeeractie beëindigd gaat worden wegens teveel handelingen. Het is net alsof die Bluetooth verbinding steeds opnieuw aan het verbinden is. Vervolgens telt er een klokje van 3 seconden af en ben ik terug in het home screen. Wonderful! -O-

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Bijna alles 🤣, Ionity, elektra, engie, Total energies , BP pulse werkten in Frankrijk allemaal dikke prima
Pagina: 1 ... 131 132 Laatste