Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 123 124 Laatste
Acties:

• Pete80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Alboqa schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Check. Volgende keer wasstraat modus afsluiten. Tot nu toe altijd gedaan maar dit keer niet. Gelukkig ging de kofferbak wel open anders had ik mezelf buitengesloten en mijn telefoon binnengesloten.
Goede redenen om een Apple Watch te kopen :P

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:43

Freedive

] Ken sent me _

Alboqa schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:58:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gemeld hier maar even een waarschuwing voor als je in de wasstraat bent geweest en je wasstraat modus nog aan hebt staan. Als je de auto dan in P zet en uitstapt en de deur dichtdoet. Dan gaat de deur van buiten niet meer open. Ik had mijn telefoon nog in de auto liggen, dus die kon ik niet gebruiken. De deurhendels waren allemaal open maar ik kreeg de deuren niet open. Proberen de hendels dicht te doen met de touchknop werkte ook niet. Kofferbak ging gelukkig nog wel open en ben dus via de kofferbak naar binnen gekropen en heb de deur via de binnenkant geopend. Geen idee of het een glitch is geweest of een probleem wat reproduceerbaar is. Ik ga het in ieder geval niet nog eens proberen.
Als ik het me goed herinner heb ik ergens gelezen dat je lang op de het ‘deukje’ je vinger moet houden, of wellicht bij privilege op de deurknop op de b stijl.

Niet zeker, maar er stond iets over in de handleiding 😊

• Karel Apple
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20:52
Alboqa schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:15:
[...]

Check. Volgende keer wasstraat modus afsluiten. Tot nu toe altijd gedaan maar dit keer niet. Gelukkig ging de kofferbak wel open anders had ik mezelf buitengesloten en mijn telefoon binnengesloten.
Wat ik vreemd vindt, is dat als je de band van de autowasstraat oprijdt, en de jongeman zegt STOP, dat je dan op je rem moet trappen om hem in de neutraal te zetten. Ik heb al eens meegemaakt dat de rol die je voorttrekt onder m’n voorwielen werden getrokken. Met alle paniek van dien.

• nb90
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:20
Alboqa schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:58:
Ik weet niet of iemand dit al heeft gemeld hier maar even een waarschuwing voor als je in de wasstraat bent geweest en je wasstraat modus nog aan hebt staan. Als je de auto dan in P zet en uitstapt en de deur dichtdoet. Dan gaat de deur van buiten niet meer open. Ik had mijn telefoon nog in de auto liggen, dus die kon ik niet gebruiken. De deurhendels waren allemaal open maar ik kreeg de deuren niet open. Proberen de hendels dicht te doen met de touchknop werkte ook niet. Kofferbak ging gelukkig nog wel open en ben dus via de kofferbak naar binnen gekropen en heb de deur via de binnenkant geopend. Geen idee of het een glitch is geweest of een probleem wat reproduceerbaar is. Ik ga het in ieder geval niet nog eens proberen.
Ik heb dit helaas laatst ook ervaren in een wasbox. Had mijn telefoon binnen laten liggen. Auto afgespoten en nadien kreeg ik geen deur meer open. Gelukkig kon mijn vrouw die nog binnen zat de deur van binnenuit nog opendoen, maar anders ben je inderdaad dus de pineut… dacht eerst ook een glitch maar als je erover gaat nadenken begrijp ik best dat je niet wilt dat de deuren perongeluk open gaan als er een borstel langs je deur gaat.

Toch voelt het raar dat als je je telefoon wel bij hebt je in dat geval de auto op slot moet doen en weer open moet doen via de app om weer toegang te krijgen..

Iemand anders een betere werkwijze?

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 00:43
Pete80 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:54:
Even wat aparte snelheden! Soms zie ik 110 op de N11, raar want die snelheid kennen we niet in Nederland. Maar net terug van werk had ik op de A12 160 staan! Geen idee waar dat vandaan kwam en voorbij het bord autoweg op de N11, waar ik 100 had verwacht, sprong de auto naar 176?

Om vervolgens bij de oprit vanuit Bodegraven naar 110 te springen. Wat?

[Afbeelding: Verschillende snelheden]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/KRFej0yWEqbSURIaedILrpi3.jpg

Wie bied meer??

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 23:16
Pete80 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:54:
Even wat aparte snelheden! Soms zie ik 110 op de N11, raar want die snelheid kennen we niet in Nederland. Maar net terug van werk had ik op de A12 160 staan! Geen idee waar dat vandaan kwam en voorbij het bord autoweg op de N11, waar ik 100 had verwacht, sprong de auto naar 176?

Om vervolgens bij de oprit vanuit Bodegraven naar 110 te springen. Wat?

[Afbeelding: Verschillende snelheden]
Max snelheid weergave is een drama. Is meerdere malen benoemt in dit forum, met name door mij met foto's erbij. Iedere keer als je dit ziet, dan graag op de Feedback knop drukken rechtsonderin de navigatie en in het Engels melden. Het staat ook in de builders app. HtH zegt gewoon: afwachten tot het in een nieuwere versie is opgelost. Als je de optie om automatisch je snelheid te corrigeren in AC mode (adaptive cruise control) aanzet is dit echt levensgevaarlijk, hij remt gewoon midden op de snelweg af naar 60!

• Alboqa
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 00:59
Pete80 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:19:
[...]

Goede redenen om een Apple Watch te kopen :P
Vergeten te vermelden. Die heb ik (inclusief car key in de wallet) maar die deed helaas niks. Apple Watch app zou dan wel nice zijn met knopjes voor openen en sluiten. Maar dat is een long shot.

• Alboqa
Freedive schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:43:
[...]

Als ik het me goed herinner heb ik ergens gelezen dat je lang op de het ‘deukje’ je vinger moet houden, of wellicht bij privilege op de deurknop op de b stijl.

Niet zeker, maar er stond iets over in de handleiding 😊
Ook gedaan. Zelfs 10 seconden lang, vinger op het deukje gehouden. Ook van de passagiersdeur. Apple Watch bij 10 seconden bij het rondje op de B stijl gehouden. Ook niks.

• Alboqa
Karel Apple schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 20:50:
[...]

Wat ik vreemd vindt, is dat als je de band van de autowasstraat oprijdt, en de jongeman zegt STOP, dat je dan op je rem moet trappen om hem in de neutraal te zetten. Ik heb al eens meegemaakt dat de rol die je voorttrekt onder m’n voorwielen werden getrokken. Met alle paniek van dien.
Klopt. Je moet de auto zo snel mogelijk in neutraal zetten en soms is de timing net niet goed en word je al getrokken voordat, dat gelukt is.

• Alboqa
🤣🤣🤣
Pagina: 1 ... 123 124 Laatste