@Arjan90 ik woon in Nijeveen en heb een 7x Privilege wit. Heb hiervoor een Enyaq 80x gehad. Dus ik kan je een redelijk goed beeld geven dat de stap naar een 7x geen verkeerde is. Kan je momenteel geen prive mails sturen omdat ik in het buitenland zit “tweakers beperking”. Mogelijk heb je al wat van mijn filmpjes op youtube gezien betreffende de 7X. Kanaal naam “like to build”Arjan90 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:57:
Ik ga hier toch even "serieus" buurten. Ik heb al wat rondgekeken en ben benieuwd of er iemand in de buurt van Steenwijk woont met een 7X om eens een kijkje te nemen? Zeist is 1 uur en 15 minuten rijden, best een rit voor een "eerste blik". Vrouwlief twijfelt echt nog over de auto of hij mooi is, hier wel een Witte privilege in het topic tegengekomen en die vond ze wél mooi, dus er is nog hoop![]()
Ik rij nu een Enyaq iV80 uit 2020. Alternatieven die we nu overwegen zijn Model Y, misschien een Polestar 4 maar dan moet vrouwlief haar keuze herzien.
Ik zie dat Zeekr ook inruilpremie heeft vergelijkbaar met Tesla, niet helemaal duidelijk wanneer het wel of niet geldt behalve "voor 30 juni bestellen", 5.000 euro kan nogal aantikken vooral omdat de Model Y het alleen op de Standard en Premium RWD heeft, maar niet op de AWD en Performance.
[ Voor 55% gewijzigd door Djvdz op 02-06-2026 11:17 ]