WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!

Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 116 117 Laatste
Acties:

• Djvdz
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 12:19
Arjan90 schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:57:
Ik ga hier toch even "serieus" buurten. Ik heb al wat rondgekeken en ben benieuwd of er iemand in de buurt van Steenwijk woont met een 7X om eens een kijkje te nemen? Zeist is 1 uur en 15 minuten rijden, best een rit voor een "eerste blik". Vrouwlief twijfelt echt nog over de auto of hij mooi is, hier wel een Witte privilege in het topic tegengekomen en die vond ze wél mooi, dus er is nog hoop :+

Ik rij nu een Enyaq iV80 uit 2020. Alternatieven die we nu overwegen zijn Model Y, misschien een Polestar 4 maar dan moet vrouwlief haar keuze herzien.

Ik zie dat Zeekr ook inruilpremie heeft vergelijkbaar met Tesla, niet helemaal duidelijk wanneer het wel of niet geldt behalve "voor 30 juni bestellen", 5.000 euro kan nogal aantikken vooral omdat de Model Y het alleen op de Standard en Premium RWD heeft, maar niet op de AWD en Performance.
@Arjan90 ik woon in Nijeveen en heb een 7x Privilege wit. Heb hiervoor een Enyaq 80x gehad. Dus ik kan je een redelijk goed beeld geven dat de stap naar een 7x geen verkeerde is. Kan je momenteel geen prive mails sturen omdat ik in het buitenland zit “tweakers beperking”. Mogelijk heb je al wat van mijn filmpjes op youtube gezien betreffende de 7X. Kanaal naam “like to build”

[ Voor 55% gewijzigd door Djvdz op 02-06-2026 11:17 ]

• Rmaxx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:42
Malortje schreef op maandag 1 juni 2026 @ 16:12:
[...]

Ik merk dit ook steeds vaker de afgelopen tijd.
Is dat niet beveiliging, dat je 2x moet klikken ivm mogelijk fietsens/voetganges/obstakels?

• Tshw3
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:26
Pimmetje651 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:26:
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik "de geluidjes" van snelheid, niet opletten enz uit kan zetten of ik iedergeval dat ze niet ervoor zorgen dat bijvoorbeeld Spotify telkens gedempt zal worden als je weer 105 km/u rijd waar je maar 100 mag. Dit is zo frustrerend, en hoop echt dat er een mogelijkheid is 😇
Het scherm van boven naar beneden swipen en dan de 3 knoppen indrukken van snelheid, moeheidswaarschuwing etc.

Helaas moet dat elke keer bij rijden, hopelijk komt er een update waarbij je een fysieke knop kan assignen om alle drie uit te zetten.

Teun

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Nou zeg je me wat ...da's eng een handleiding lezen 🤣

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:18

admiral866

The King Personality Disorder

JW Zeekr7X schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:17:
Hallo, ik ben al een paar keer met de caravan op pad geweest en het valt me op dat bij een aangekoppelde caravan enkel de ‘Comfort’ stand beschikbaar is. Als ik probeer de modus aan te passen naar ‘Eco’ of ‘Sport’ dan krijg ik de melding: ‘kan de rijmodus niet wijzigen. Zet de modus Super-energiebesparing uit en probeer opnieuw’. Interessant is dat ik vervolgens deze modus niet kan uitzetten. Nu heb ik geen behoefte aan meer dan 600 pk om de caravan vooruit te trekken maar ik wil wel graag AWD tot mijn beschikking hebben op het moment dat de situatie daar om vraagt (bv een drassig campingveld).

Iemand een idee? Thnx!
Sneeuwmodus mss een optie?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16
Djvdz schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:15:
[...]

@Arjan90 ik woon in Nijeveen en heb een 7x Privilege wit. Heb hiervoor een Enyaq 80x gehad. Dus ik kan je een redelijk goed beeld geven dat de stap naar een 7x geen verkeerde is. Kan je momenteel geen prive mails sturen omdat ik in het buitenland zit “tweakers beperking”. Mogelijk heb je al wat van mijn filmpjes op youtube gezien betreffende de 7X. Kanaal naam “like to build”
Dankjewel! Ook al een berichtje gehad uit een andere hoek, wat fijn! :D Maar, helaas, we hebben de Zeekr 7x gereden en waren er niet heel enthousiast over. Dat wilde ik hier niet al teveel tentoonspreiden, want jullie moeten vooral lekker genieten van jullie auto. We vonden hem zowel van buiten als binnen wat minder mooi dan op de foto's, maar het voelde kwalitatief echt geweldig. Hoe de deuren opengaan en dichtslaan, de cockpit zelf, etc. Ik snap echt dat er mensen heel blij zijn met deze auto!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Donjeffa
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16:49
Hajé Lelystad 600 kv Van Fastned!

• Donjeffa
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16:49
Tshw3 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:55:
[...]

Het scherm van boven naar beneden swipen en dan de 3 knoppen indrukken van snelheid, moeheidswaarschuwing etc.

Helaas moet dat elke keer bij rijden, hopelijk komt er een update waarbij je een fysieke knop kan assignen om alle drie uit te zetten.
Het irritante geluidje met de melding blijf geconcentreerd en rij voorzichtig komt voort uit de gezichtherkenning camera tussen stuur en dashboard. Ik heb er een papiertje over gelegd waardoor het geluid weg is. Rijdt heerlijk.

Plakkertje erop werkt natuurlijk ook!

[ Voor 3% gewijzigd door Donjeffa op 02-06-2026 16:49 ]

Pagina: 1 ... 116 117 Laatste