Ik heb vandaag ook voor het eerst een beetje met de airco lopen spelen. Ik vind het niet heel slecht qua temperatuur gezien de berichten die ik hier lees. Het volgende valt mij wel op:
- de ventilatie op de benen/ voeten lijkt een stuk kouder dan de lucht die op het hoofd gericht is.
- als je de airco op handmatig zet heb je meer ventilatiestanden en heb ik het idee dat er beter gekoeld wordt.
- ik heb standaard automatisch op stand 2, maar die bleef vandaag ook flink blazen. Ik snap het systeem nog niet helemaal.
- de stoelventilatie doet niet zo veel meer wanneer de andere ventilatie hard blaast. Ik heb stoelventilatie ook wel eens aangedaan bij minder warm weer en dan komt er veel meer lucht uit.
- de ventilatie op de benen/ voeten lijkt een stuk kouder dan de lucht die op het hoofd gericht is.
- als je de airco op handmatig zet heb je meer ventilatiestanden en heb ik het idee dat er beter gekoeld wordt.
- ik heb standaard automatisch op stand 2, maar die bleef vandaag ook flink blazen. Ik snap het systeem nog niet helemaal.
- de stoelventilatie doet niet zo veel meer wanneer de andere ventilatie hard blaast. Ik heb stoelventilatie ook wel eens aangedaan bij minder warm weer en dan komt er veel meer lucht uit.
/f/image/9Mc9AWC37tciIm0wTqX4yzFr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MTE86hjv0bnxAoVeam4ddz3I.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bm5eV2Xopz6BRk8Vtr6mzfin.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DsPILxAu2G7WpzVo2Mv3gQyB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eUqnpI909BY72cMsbijQGgAV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UOjR20nCUOdpJKFa50pZX7aJ.jpg?f=fotoalbum_large)