Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste
Acties:

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:37
Ik heb vandaag ook voor het eerst een beetje met de airco lopen spelen. Ik vind het niet heel slecht qua temperatuur gezien de berichten die ik hier lees. Het volgende valt mij wel op:

- de ventilatie op de benen/ voeten lijkt een stuk kouder dan de lucht die op het hoofd gericht is.

- als je de airco op handmatig zet heb je meer ventilatiestanden en heb ik het idee dat er beter gekoeld wordt.

- ik heb standaard automatisch op stand 2, maar die bleef vandaag ook flink blazen. Ik snap het systeem nog niet helemaal.

- de stoelventilatie doet niet zo veel meer wanneer de andere ventilatie hard blaast. Ik heb stoelventilatie ook wel eens aangedaan bij minder warm weer en dan komt er veel meer lucht uit.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Registratie: April 2025
  • Niet online
Voor degene die AC issues ervaren: de AUTO modus lijkt de airco niet altijd even efficiënt aan te sturen. Dit is mogelijk ook een side effect van het bekende issue waarbij AUTO climate + AUTO luchtinlaat niet altijd correct word aangestuurd.

Main issue is bekend, is ondertussen ook al gemeld bij de devs en wordt aan gewerkt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qMbDKjuC_R_o1x2TzDI5wE4bnhk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9Mc9AWC37tciIm0wTqX4yzFr.png?f=fotoalbum_large

Reply van KryptonAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJKpJGvyfQ6gqWajXJtDBW0lbj4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MTE86hjv0bnxAoVeam4ddz3I.png?f=fotoalbum_large

Op warme dagen zet ik m zo, koelt hij eigenlijk goed tot zelfs koud. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WzYi8lRr_8vqAG25jVfDDwwfjE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bm5eV2Xopz6BRk8Vtr6mzfin.jpg?f=fotoalbum_large

Check zelf ook eens zonder de AUTO modus, ben benieuwd of jullie dan hetzelfde verschil merken 🙂

Zeekr 7X Core | Men and women alike. What we do, we do for the benefit of all.

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
qube2 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:11:
Goedemorgen

Afgelopen week een heerlijke rit naar Frankrijk en Italy gemaakt. Het laden onderweg is niet te geloven. Zoals anderen ook al melden, je hebt je koffie nog niet op of hij zit al vol.

Misschien is het eerder besproken, als ik op de cruise control rijd en het gaat zachtjes bergafwaards op de snelweg. (wat natuurlijk in Italy, Zwitserland en Duitsland nog wel een voorkomt) Lijkt het telkens dat de auto op een soort van kantelpunt zit van remmen en gasgeven. Je ziet dit ook op het dashboard, dit geeft een vervelend gevoel in de auto. En ik merk dat als ik de cruise control eraf haal ik het zelf veel beter kan dosseren.

Is dit iets wat andere ook merken en/of is dit een instelling in de auto.

Groeten

John
Je auto beschikt over deze functie, check even of dit al aan stond of nog juist aangezet moet worden.

Settings > Driving > Hill Descent Control:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaVSGWUazPAJwBe0MiwApLvCf8E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DsPILxAu2G7WpzVo2Mv3gQyB.jpg?f=fotoalbum_large

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Draquilla schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 12:47:
[...]

Ook al een paar keer (bijna) gehad, maar nog net op tijd mijn hand weg kunnen trekken. Je moet oppassen dat je niet per ongeluk met je duim/vinger dat rechthoekig "touch" oppervlak aanraakt wanneer jouw hand tussen de deurhendel zit, want daarmee kun je de deurhendel openen/sluiten.
Best vreemd eigenlijk, dat er wel een sensor zit dat waar kan nemen dat jouw hand er tussen zit om zodoende de portier een stuk te openen, maar diezelfde sensor niet wordt gebruikt om voorkomen dat de deurgreep sluit wanneer er iets gedetecteerd wordt.

[Afbeelding]
Al gemeld in de BA? Anders wil ik m evt doorzetten voor je. Lijkt me een leuke voor de devs 🤣

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Alboqa schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 15:27:
Sinds afgelopen vrijdag kan ik mij ook een Zeekr 7x (LR + opties) rijder noemen. 🥳

Omdat ik dit topic al een tijdje volg, heb ik een hoop geleerd over de auto. Ik kon de tips en tricks gelijk toepassen.

Mijn bevindingen tot nu toe:
  • App koppelen en verbinden tot nu toe zonder problemen.
  • Digitale sleutel (iPhone 16 pro en Apple Watch Ultra) in een keer aangemaakt zonder problemen
  • Geluidsinstellingen overgenomen van @ubzY3.eMBstiLL. Thanks! Geluid gaat bij mij niet hoger dan 40% volume en klinkt goed.
  • Airco staat op auto en staat 2 graden lager dan wat ik gewend ben in mijn vorige auto’s. (VAG) ik ben benieuwd hoe het met aankomende warme dagen zal zijn. Ik overweeg de uv-coating op de ramen aan te brengen die is geadviseerd door @Ian_
  • ACC en LCC getest in een aantal ritjes de afgelopen dagen. A27, A28, A1 en ring Amsterdam. Vertraging bij het inschakelen is vervelend. Ik begin wel door te krijgen dat ik bij het inschakelen mijn voet op het gaspedaal moet houden zodat hij niet afremt. De verkeersbordherkenning heeft er een paar keer voor gezorgd dat ik opeens op de snelweg of ring af ging remmen. Dit had een instelling moeten zijn die je aan en uit kunt zetten. LCC lane changing was een hit en miss. Tot nu toe 50/50 slagingspercentage. Moet echt heel veel ruimte voor je en achter je zijn anders weigert hij.
  • CarPlay werkt ook feilloos maar heb bewust ervoor gekozen om de Zeekr navigatie te gebruiken. Ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt maar heb nog geen lange ritten gemaakt. Fijn dat ik Flitsmeister via CarPlay (heb een abo) kan gebruiken en de meldingen in mijn hoofdsteun speakers hoor.
  • De auto rijdt super comfortabel en stuurt goed. De stoelen zitten heerlijk en kunnen precies naar mijn wens afgesteld worden.
Erg blij met de auto tot nu toe. Als er nog bugs/feature requests zijn die ik moet upvoten in de builders app, laat het me weten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_CebuXo44uhGkqLKt1E4JEhcw4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eUqnpI909BY72cMsbijQGgAV.png?f=fotoalbum_large

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
4v4t4r schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:42:
Ik heb laatste dagen wat aparts ook - donker/zwart scherm op Android Auto (wel alle knoppen onderin)

Ik moet dan echt BT verbreken - opnieuw verbinden en dan werkt het vaak weer wel. Ook weer last vandaag van de GPS glitch in de v3 navi. Kleine irritaties wel nu hierdoor !
Hier ook van tijd tot tijd, bluetooth zelf hoeft niet uit. Disconnect Android Auto vanuit dat zelfde schermpje en connect m weer inderdaad:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1fNZD16QY_zcOIt6HPno2ZFPF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UOjR20nCUOdpJKFa50pZX7aJ.jpg?f=fotoalbum_large

• ubzY3.eMBstiLL
  • Niet online
Rioja1969 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 07:54:
[...]

Zijn deze EQ settings gekoppeld aan Bass mode of Hifi mode?
Ik had m eerst gekoppeld aan HiFi, nu met Opera House. Muziek komt hierdoor een stuk beter naar boven vind ik. (AA > Spotify Lossless)

Moet er wel meteen bij zeggen dat ik de 12 speaker set heb ipv 21/22 in de meeste LR/Privs. Hierdoor moet ik wat meer spelen met gevolg dat dit voor mij de beste setup is.

Core heeft overigens specifiek wat audio issues die nog steeds lopen, waar hopelijk zsm een software fix voor komt.

• Tommyniesje1980
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 06:45
Tommyniesje1980 schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:23:
Iemand nog een linkje waar ik caravanspiegels kam bestellen voor de Zeekr 7x? Txs👍

[ Voor 4% gewijzigd door Tommyniesje1980 op 27-05-2026 06:45 ]

Pagina: 1 ... 115 116 Laatste