Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 113 114 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:24
Rioja1969 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:06:
[...]

Als ik inlog bij Vodafone via Vehicle Entertainment in de Zeekr app dan zie ik nog steeds de melding ‘Geen actieve bundel’ staan. Als ik rechtsboven op de steepjes klik en daarna op Mijn Auto dan is die regel leeg. Hoort daar het Vin nummer van mijn auto te staan? Dat is het enige wat ik nog kan proberen. En anders rij ik even langs bij Zeekr in Huis ter Heide, want telefonisch krijg ik niemand te pakken. Thanks voor de check!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bR8DENp6r_aOxroh7JDTmHHgUxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ili73KMyNOZaRtviUw0g97Z5.jpg?f=fotoalbum_large

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:02
RVMano schreef op maandag 11 mei 2026 @ 16:31:
[...]

Bij mij stond het opeens weer goed, niks gedaan..
Had na een tijdje zoeken gevonden dat je een modem reset kan forceren door 15 seconden de SOS knop ingedrukt te houden. Redelijk spannend maar dit heeft bij mij wel het probleem opgelost. De auto zijn navigatie werkt terug en de app communiceerde onmiddellijk terug met het voertuig.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• Jeffdbr
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
Nee, bij mij staat er geen VIN nummer.

Werkt je internet wel? Bij duurde het zeker twee maanden voor ik de actieve bundel daadwerkelijk zag. De bundel was echter wel geactiveerd en was werkend. Zeekr hierover gebeld en Vodafone echter opeens was het zichtbaar.

• Rioja1969
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22:29
Dank jullie wel. Heldere feedback. Ik ga bij Zeekr langs want er klopt bij mij iets niet. Hopelijk wordt het geen heen en weer verwijzen tussen Zeekr en Vodafone, maar ik vrees het ergste 🫣

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:55
Rioja1969 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 07:43:
Dank jullie wel. Heldere feedback. Ik ga bij Zeekr langs want er klopt bij mij iets niet. Hopelijk wordt het geen heen en weer verwijzen tussen Zeekr en Vodafone, maar ik vrees het ergste 🫣
Daar moet je jezelf vooral niet tussen laten zetten: Zeekr heeft Vodafoon als leverancier inschakeld, zij moeten dat oplossen.

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:24
Jeffdbr schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 07:08:
[...]

Nee, bij mij staat er geen VIN nummer.

Werkt je internet wel? Bij duurde het zeker twee maanden voor ik de actieve bundel daadwerkelijk zag. De bundel was echter wel geactiveerd en was werkend. Zeekr hierover gebeld en Vodafone echter opeens was het zichtbaar.
Bij mij staat er ook een actieve bundel, duurde +/- 5 dagen maar dan hebben we het over meer dan een jaar geleden alweer.

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Rioja1969 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 07:43:
Ik heb support@zeekr.eu gemaild toen het bij mij te lang duurde - en na wat info uitwisselen wat het na een paar dagen geregeld. Het is gewoon geen soepel process (lijkt me echt easy te fixen, maar goed)

Zeekr 7x Privilege AWD

• Rioja1969
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22:29
4v4t4r schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:40:
[...]

Ik heb support@zeekr.eu gemaild toen het bij mij te lang duurde - en na wat info uitwisselen wat het na een paar dagen geregeld. Het is gewoon geen soepel process (lijkt me echt easy te fixen, maar goed)
Ze hebben te weinig mensen op de service afdeling werken. Loonkosten blijft een dingetje, maar dit raakt helaas wel de klantbeleving. Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen in de toekomst.

• PolestarB
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:05
4v4t4r schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 08:40:
[...]

Welke info heb je uitgewisseld? Ik ben al 6 mnd bezig, maar nog steeds geen actieve bundel volgens Vodafone. Heb trouwens wel file info binnen de navi maar kan geen Spotify gebruiken (geen verbinding, met de juist inlog gegevens).
Pagina: 1 ... 113 114 Laatste