Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 107 108 Laatste
Acties:

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:20
Frietkot schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:58:
Ik merk dat de stuurverwarming erg tegen valt in vergelijking met de Model Y waar ik voorheen in reed. Zijn er meer mensen waarbij zelfs op stand 3 het stuur een slechts klein beetje warm wordt? Dit valt erg tegen moet ik zeggen.

Voor de rest; top auto, kan niet anders zeggen!
Voorheen meerdere andere auto's. De stuurverwarming is zeer zwak. Mijn Kia Sorento heeft 1 stand welke "zeer heet" wordt ivm stand 3 van de Zeekr. Dus ja, valt erg tegen.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:53
Nu 10 maanden mijn 7x en vandaag voor de 4de keer snel moeten laden. Ik dacht ik pak ook eens de IONITY 350kW lader want kwam er toch langs. 30 minuten van te voren de route daar naar toe aangezet en hij geeft ook netjes aan dat hij de batterij klaarmaakt voor opladen.
Helaas haalde ik vandaag (SOC 35%) maximaal tussen de 150 en 185, had gehoopt nieuwe laadsnelheden te zien. FastNed vorige 2 keer constant 250kW + gehaald. Ik was de enige die aan het laden was, 10 stuks beschikbaar.

Gewoon pech met de locatie of had ik zelf wat anders kunnen doen?

Even bak koffie gehaald en 10 minuten met de hond gewandeld was genoeg, dus totaal geen probleem verder maar was leuk geweest keer richting die 300/350 te gaan.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
MvRtje schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:21:
Nu 10 maanden mijn 7x en vandaag voor de 4de keer snel moeten laden. Ik dacht ik pak ook eens de IONITY 350kW lader want kwam er toch langs. 30 minuten van te voren de route daar naar toe aangezet en hij geeft ook netjes aan dat hij de batterij klaarmaakt voor opladen.
Helaas haalde ik vandaag (SOC 35%) maximaal tussen de 150 en 185, had gehoopt nieuwe laadsnelheden te zien. FastNed vorige 2 keer constant 250kW + gehaald. Ik was de enige die aan het laden was, 10 stuks beschikbaar.

Even bak koffie gehaald en 10 minuten met de hond gewandeld was genoeg, dus totaal geen probleem verder maar was leuk geweest keer richting die 300/350 te gaan.
30 mins is te kort gezien de buiten temp. Gister was het 18 graden ofzo, dan was het vast beter geweest.
ik zou minimaal een uur voorverwarmen, (en dan nog geen garanties, want indd - kan ook aan de locatie liggen)

Zeekr 7x Privilege AWD

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 21:26
Frietkot schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:58:
Ik merk dat de stuurverwarming erg tegen valt in vergelijking met de Model Y waar ik voorheen in reed. Zijn er meer mensen waarbij zelfs op stand 3 het stuur een slechts klein beetje warm wordt? Dit valt erg tegen moet ik zeggen.

Voor de rest; top auto, kan niet anders zeggen!
Maximaal op standje 2, krijg meteen zweethanden ervan hoe warm.

• MPro
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 20:29

Ik had gisteren een fastned 300kw. Na lange rit met 8% gestart. Starte direct op 298kw, zakte soms even naar 275kw maar liep ook weer op naar 295kw. Tot 60% geladen en was erg snel weg.

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:03

Kan het zijn dat er naast de 350kW laders ook tragere laders waren? In Duitsland hadden ze bv. 3 'supersnelle' 350 laders naast 3 'snelle'.
Misschien even in ChargeMap kijken (of Ionity app of Google Maps, die kan dat tegenwoordig ook dacht ik)
Pagina: 1 ... 107 108 Laatste