“Hallo,HermanDMLint schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:45:
Hallo Zeekr7X rijders, ik ben nieuw op dit forum. Hopelijk doe ik geen gekke dingen en zet ik mijn vraag in de juiste rubriek en op de juiste plaats. Ik woon in België en wil een trekhaak laten plaatsen op mijn Zeekr7X. Nergens vind ik een trekhaakdealer die dat kan in België. Ik hoor steeds : een trekhaak voor de Zeekr7X is er nog niet, die is nog in ontwikkeling .Enkel de garage waar de Zeekr7X besteld is zou het kunnen doen - dus een trekhaak bestaat blijkbaar wel- maar die vragen zo maar eventjes €1800 wat ik extreem duur vind. Een gemiddelde trekhaak in naplaatsing voor een andere SUV kost in België gemiddeld niet meer dan €800-900. Zijn er dealers/garages in Nederland waar ze het wel kunnen voor de Zeekr7X en hebben jullie een idee wat het kost. Graag naam en adressen van firma's. Bij voorbaat hartelijk dank.
Ik heb onder die van mij ook direct een trekhaak via Zeekr laten plaatsen. Op dit moment zijn er inderdaad nog geen andere partijen die dit doen of ondersteunen. Die kosten ben je dus helaas wel kwijt.
Maar daar krijg je ook wat voor terug: volledig handsfree en vanuit je Zeekr je trekhaak tevoorschijn laten komen en weer laten inklappen — wie wil dat nou niet 😉”
/f/image/IoUg3UlvSnOzMejNa3IFV3Ay.png?f=fotoalbum_large)