Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:

• Tommyniesje1980
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 26-03 18:29
HermanDMLint schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:45:
Hallo Zeekr7X rijders, ik ben nieuw op dit forum. Hopelijk doe ik geen gekke dingen en zet ik mijn vraag in de juiste rubriek en op de juiste plaats. Ik woon in België en wil een trekhaak laten plaatsen op mijn Zeekr7X. Nergens vind ik een trekhaakdealer die dat kan in België. Ik hoor steeds : een trekhaak voor de Zeekr7X is er nog niet, die is nog in ontwikkeling .Enkel de garage waar de Zeekr7X besteld is zou het kunnen doen - dus een trekhaak bestaat blijkbaar wel- maar die vragen zo maar eventjes €1800 wat ik extreem duur vind. Een gemiddelde trekhaak in naplaatsing voor een andere SUV kost in België gemiddeld niet meer dan €800-900. Zijn er dealers/garages in Nederland waar ze het wel kunnen voor de Zeekr7X en hebben jullie een idee wat het kost. Graag naam en adressen van firma's. Bij voorbaat hartelijk dank.
“Hallo,
Ik heb onder die van mij ook direct een trekhaak via Zeekr laten plaatsen. Op dit moment zijn er inderdaad nog geen andere partijen die dit doen of ondersteunen. Die kosten ben je dus helaas wel kwijt.

Maar daar krijg je ook wat voor terug: volledig handsfree en vanuit je Zeekr je trekhaak tevoorschijn laten komen en weer laten inklappen — wie wil dat nou niet 😉”

• LPiC
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
Wat mij de laatste tijd is opgevallen dat tijdens het regeneratief remmen ineens de voorste electro motor wordt bijgeschakeld.
Dit kan je ook zien op het scherm.
Dit gaat erg schokkerig, zo rond de 20km/h hebben jullie ook deze ervaring?

• clydevdl
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 26-03 23:15
Hebben meer mensen last van de GPS ontvangst?
Navigatie springt echt alle kanten op. Reset op stuur en 10 sec sos knop ingedrukt houden heeft er niet voor gezorgd dat de navigatie weer precies weet waar hij zich begeeft.

• Mcjack
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 00:58
HermanDMLint schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 15:45:
Hallo Zeekr7X rijders, ik ben nieuw op dit forum. Hopelijk doe ik geen gekke dingen en zet ik mijn vraag in de juiste rubriek en op de juiste plaats. Ik woon in België en wil een trekhaak laten plaatsen op mijn Zeekr7X. Nergens vind ik een trekhaakdealer die dat kan in België. Ik hoor steeds : een trekhaak voor de Zeekr7X is er nog niet, die is nog in ontwikkeling .Enkel de garage waar de Zeekr7X besteld is zou het kunnen doen - dus een trekhaak bestaat blijkbaar wel- maar die vragen zo maar eventjes €1800 wat ik extreem duur vind. Een gemiddelde trekhaak in naplaatsing voor een andere SUV kost in België gemiddeld niet meer dan €800-900. Zijn er dealers/garages in Nederland waar ze het wel kunnen voor de Zeekr7X en hebben jullie een idee wat het kost. Graag naam en adressen van firma's. Bij voorbaat hartelijk dank.
Je kunt eens bij deze firma informeren stond op marktplaats.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4H2OJ_dgTCP2Mh_mFNEReEhTCD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IoUg3UlvSnOzMejNa3IFV3Ay.png?f=fotoalbum_large

MY22 Volvo C40 Twin Recharge Red Fushion

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 14:18
clydevdl schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 23:15:
Hebben meer mensen last van de GPS ontvangst?
Navigatie springt echt alle kanten op. Reset op stuur en 10 sec sos knop ingedrukt houden heeft er niet voor gezorgd dat de navigatie weer precies weet waar hij zich begeeft.
Ja, af en toe. De navigatie wordt compleet onbruikbaar hierdoor. Gelukkig gebeurde het precies op het moment dat ik met de Nederlandse directeur After Sales en Service van Zeekr in de auto zat.

Hij heeft alles vastgelegd en intern is hier al een ticket van gemaakt. Zal eens polsen hoe ver ze ermee zijn.

• tbee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47
Ian_ schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 07:08:
[...]

Ja, af en toe. De navigatie wordt compleet onbruikbaar hierdoor. Gelukkig gebeurde het precies op het moment dat ik met de Nederlandse directeur After Sales en Service van Zeekr in de auto zat.

Hij heeft alles vastgelegd en intern is hier al een ticket van gemaakt. Zal eens polsen hoe ver ze ermee zijn.
Humor. Heb je toevallig ook de paniek LCC laten zien? 😄

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:56
Ja vreemd, benieuwd of er meerdere last hebben. Het is bij mij bij hobbels en drempels als ik en bij langzaam
Optrekken. Het komt echt van linksachter voor mijn gevoel. Op internet lees ik rubbers maar goed ik heb een service ingeboekt bij een partner ipv Zeist. Ik denk dat Zeist snel afhandelt en niet naar t probleem kijkt.
nskr83 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:46:
[...]

Ik ben ook al een tijd gefrustreerd over dit probleem. In januari heb ik een afspraak aangevraagd bij de service, maar ze hadden pas in maart plek. Ik ben naar Zeist gegaan, maar ze zeiden dat ze geen probleem konden vinden. Ze raden me aan om voor de volgende afspraak naar een andere garage in de buurt te gaan.

Het geluid dat van achteren komt, was er niet toen ik de auto nieuw had, maar het is steeds erger geworden. Ik denk dat het uit de ophangingspunten aan de achterkant komt. Het is vooral goed te horen bij lage snelheden en wanneer ik over verkeersdrempels rij.

Omdat de service er niets aan deed, heb ik het probleem maar even laten rusten. Als het erger wordt, overweeg ik misschien weer een afspraak te maken bij de garage

• Ian_
tbee schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:47:
[...]

Humor. Heb je toevallig ook de paniek LCC laten zien? 😄
Het was een gezellige rit naar Fastned en we hebben een groot aantal punten besproken.
  • LCC
  • ACC
  • Dolby Atmos
  • HUD AR
  • Fair Use Policy Internet
  • GPS
  • Snelladen

• Nacho1978
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:11
Ian_ schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 09:25:
[...]

Het was een gezellige rit naar Fastned en we hebben een groot aantal punten besproken.
  • LCC
  • ACC
  • Dolby Atmos
  • HUD AR
  • Fair Use Policy Internet
  • GPS
  • Snelladen
Mooi dat dit besproken is.
Gaf hij concreet aan of dit al opgepakt wordt in een komende release? Ik denk dat we nu nog een goed momentum hebben. Over een jaar en verder zal de 7X waarschijnlijk steeds minder prioriteit krijgen voor updates.

• Ian_
Nacho1978 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 10:27:
[...]

Mooi dat dit besproken is.
Gaf hij concreet aan of dit al opgepakt wordt in een komende release? Ik denk dat we nu nog een goed momentum hebben. Over een jaar en verder zal de 7X waarschijnlijk steeds minder prioriteit krijgen voor updates.
Dit was een maand of iets langer geleden, ik zal eens polsen.

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:08
Ik overweeg een Zeekr 7X te leasen. De adviseur van de leasemaatschappij gaf daarbij aan dat zij terughoudend zijn met het leasen van Chinese auto’s in vergelijking met Europese merken. Zijn belangrijkste punt is dat bij schade, storingen of andere technische problemen het soms lang kan duren voordat reparaties uitgevoerd kunnen worden, bijvoorbeeld door beperkte beschikbaarheid van onderdelen.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Hoe verloopt dit in de praktijk bij Chinese merken — en specifiek bij Zeekr, als daar al ervaring mee is? Denk aan onderhoud, schadeherstel, storingen of andere zaken die niet goed functioneren.

Zijn er inderdaad langere wachttijden of valt dat mee? Alle ervaringen of inzichten zijn welkom.
Pagina: 1 ... 106 107 Laatste