Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste
Acties:

• Ian_
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 09:13
Wat ik nu lees en zelf ook alledrie geprobeerd:
  1. Vodafone pagina werkt niet meer
  2. Agenda en meetings werkt niet meer
  3. Adres naar de auto sturen werkt niet meer

• Tommyniesje1980
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 08:46
Goedemorgen, herkent iemand dit probleem/dingetje? ☺️

Ik rijd meestal met de native navigatie (vind ik gewoon erg fijn 😉) en heb mijn telefoon op het oplaadpad liggen met Flitsmeister open.

Nu gebeurt het volgende: zodra er een melding van Flitsmeister komt, dempt de audio/muziek van de auto… maar ik hoor vervolgens géén melding van Flitsmeister zelf.

Heeft iemand dit ook?

Wat ik eigenlijk het prettigst zou vinden, is dat de audio niet dempt, maar dat Flitsmeister wél gewoon een melding geeft 😉 Alleen weet ik niet of dat überhaupt mogelijk is.

Alvast bedankt!

Groet!

[ Voor 20% gewijzigd door Tommyniesje1980 op 21-03-2026 07:00 ]

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:49
Sinds kort heb ik een soort krakend geluid uit de deuren, enkel wanneer de buitentemperatuur 15 graden is of hoger. Meestal rechtsachter, maar ik hoor het ook regelmatig van andere deur(en). Lijkt wat op krakend leder. Heel duidelijk bij iedere versnelling of afremmen. Nog iemand last van ?

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:15
Mcjack schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 22:24:
Even een introductie ben nieuw op dit forum, ik volg het al een tijdje maar sinds gisteren toekomstige eigenaar van 7X Privilege Forest Green. In de komende tijd zal ik alle Tips &Tricks met belangstelling volgen en oude post teruglezen in zover (zoveel) het nog mogelijk is.

Kom uit west-brabant wat nog een beetje een blindspot is voor de 7X, pas een paar zien rijden maar in het algemeen een zeldzaamheid op de weg.
Nog een paar maanden, ik kan niet wachten!
Hoe lang moet je wachten? Ik kreeg de mijne in dezelfde samenstelling na een week of 4.
Pagina: 1 ... 105 106 Laatste