Backoffice Zeekr is 'kaput' en werkt helaas niet (de meetings applicatie).Griekos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 12:08:
Hallo allemaal,
Ik rij een kleine maand met veel plezier een LR en hoewel ik nog steeds dingen ondek wou ik hier 2 bragen stellen.
Na de auto met winterbanden ontvangen te hebben zijn er gisteren de zomer banden zoals af fabriek erop gezet.( Michelin Pilot Sport EV ) Winterbanden waren Bridgestone Blizzak en opzich hoorbaar maar niet echt storend. Sinds gisteren ochtend en 300km verder met Zomerbanden ervaar ik een storend zoemend geluid terwijl ik verwacht had dat ze stiller zouden zijn dan de winterbanden. Profile geeft aan terug te komen en ritje te rijden en kan van alles zijn. Bandenspanning koud op 2.8bar wat best snel naar 3.0 ~3.1 bar gaat.
Hebben andere mensen dit toevallig meegemaakt ? Enig idee wat het kan zijn ?
Tweede vraag gaat over app van agenda en meetings.. klopt het dat deze niet werkt ? Als ik erop klik geeft ie aan geen verbinding te kunnen maken met backned. Mobiele data is wel actief en gecontroleerd met Zeekr in Zeist.
Bedankt
Heel vreemd, dinsdag de zomerbanden erop gezet, 3.0 koud en veel stiller en meer relaxed dan de winterbanden.