Het grote Zeekr 7x topic

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste
Acties:

• Tommyniesje1980
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 22:31
RCZ schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 19:26:
[...]

Top dat je het hebt ontdekt over de trilfunctie en hebt gedeeld. Heb er al de hele week plezier van. Auto stuurt een stuk beter en fijner. Bedankt!
Waar wijzig je deze functie in het menu…☺️☺️
Alvast bedankt! 👌🫡

• jeroenkleen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
Jerome.c schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 19:31:
[...]

Het is gefixed. Het probleem zat in de naam van de Auto. De complexe naam (zie foto hieronder) van de auto heeft ervoor gezorgd dat elk apparaat wat ik koppelde (3 verschillende telefoons waaronder Android en iOS), niet direct wilde verbinden. Ik moest elke keer opnieuw de koppelcode invullen. Nu ik de naam naar Zeekr7X heb veranderd, lukt het direct en is het probleem op alle apparaten opgelost.

[Afbeelding]
Die BT naam van je auto heeft idd illegale karakters en vandaar idd dat BT elke keer opnieuw wil koppelen. Idd gewoon even platte tekst van maken en het probleem is over. Bekende bug voor leveringen van okt25

• RCZ
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 22:20

RCZ

Tommyniesje1980 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 21:07:
[...]

Waar wijzig je deze functie in het menu…☺️☺️
Alvast bedankt! 👌🫡
Zie hieronder. Op geluid zetten
Daar blijft deze functie dan ook iedere rit op staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLBxFI8_TAUHzoj18i9L_ZFX3lo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pNYo8xqlnWunKPE1zeWNcEki.jpg?f=fotoalbum_large

• WizzyBrown
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 22:26
Er staat inderdaad een nieuwe V3 versie klaar van de navigatie in de Zeekr App store in de auto. Die kun je vervolgens installeren waarna je ook de gedownloade kaarten mag verwijderen om de nieuwere versies te downloaden. Ik heb nu parkeercomfort aangezet voor 2 uur (in de Snelle Instellingen) zodat de download via mijn WIFI in de tuin kan doorgaan....
Pagina: 1 ... 101 102 Laatste