Red flag incomming
[ Voor 5% gewijzigd door djmuggs op 26-10-2024 23:16 ]
ICE ICE Baby
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door djmuggs op 26-10-2024 23:16 ]
ICE ICE Baby
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We hebben vannacht toch een uur extradjmuggs schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:15:
Red vlag incomming
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waarvoor?djmuggs schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:15:
Red flag incomming
Geen tijd. Dit haalt ie niet..NotSoSteady schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:16:
Waarom geen nieuwe banden voor Piastri?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er waren toen die langskwam nog meer dan drie minuten te gaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 5% gewijzigd door hoevenpe op 26-10-2024 23:18 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ICE ICE Baby
Die wordt weer terug op aarde gezet.Waah schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:18:
Oh nee colapinto!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hele lucratieve sponsorsRobbie T schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:18:
Man man als Perez alsnog mag blijven zitten dan heeft Perez vast iets om Red Bull te chanteren ofzo.
What's in the case?
[ Voor 7% gewijzigd door metofzonder op 26-10-2024 23:20 ]
Dat is toch ook onderdeel van de kwalificatie ervaring? Ze willen je niet teveel belasten door meteen alles te wijzigenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:17:
Ja hoor, Perez weer eruit...
Ze willen graag meer tijd in de windtunnel.Pyr0_ schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:20:
Hoe?! Verantwoorden ze het bij RB het aanhouden van Perez nog altijd?! On-ge-looflijk!
Geld!Pyr0_ schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:20:
Hoe?! Verantwoorden ze het bij RB het aanhouden van Perez nog altijd?! On-ge-looflijk!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog meer chatlogs van HornerRobbie T schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:18:
Man man als Perez alsnog mag blijven zitten dan heeft Perez vast iets om Red Bull te chanteren ofzo.
DoubleDutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:20:
Perez koekebakker, mag hopen dat Yuki Liam er snel voor in de plaats komt. ☺️
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Het potje aan RB geven zodat ze een fatsoenlijke coureur erin kunnen zetten
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
ik Vermoed dat lawson eerder gaat ivm RB jr vs Honda, maar ik zou het wel echt cool vinden als Yuki het een jaar mag proberenDoubleDutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:20:
Perez koekebakker, mag hopen dat Yuki er snel voor in de plaats komt. ☺️
En dan hebben McLaren en de drivers het toch echt zelf weggegooid. Grotendeels een dominante auto, in ieder geval top 3 auto. En dan nog het WCC verliezen is pijnlijk...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:19:
Terwijl Perez weer faalt, is Piastri nog erger.
Want Ferrari kan hier heel goede zaken gaan doen voor het WCC. RBR gaat daar gewoon derde worden, maar Ferrari heeft misschien echt een kans om het WCC te pakken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
www.google.nl
Dat hebben ze dan ook.Waah schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:22:
[...]
En dan hebben McLaren en de drivers het toch echt zelf weggegooid. Grotendeels een dominante auto, in ieder geval top 3 auto. En dan nog het WCC verliezen is pijnlijk...
Norris ook nietMisteRMeesteR schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:23:
En wederom heeft VER morgen geen klote aan zijn teammaat, man man man.
Taco naar binnen propStefanVerkerk schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:23:
Potjandorie, nu heb ik zin in tacos. Bedankt F1TV.
ICE ICE Baby
Ik snap dat Yuki een Honda-coureur is, maar wat houdt hem of RB tegen hem over te nemen of hoe dat ook werkt? Als ie niet bij RB blijft, waar moet je dan heen? Daar hoor ik nooit iemand over.Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:21:
[...]
ik Vermoed dat lawson eerder gaat ivm RB jr vs Honda, maar ik zou het wel echt cool vinden als Yuki het een jaar mag proberen
Dat is al sinds 2019 zo. Verstappen heeft bijna al zijn race overwinningen en al zijn kampioenschappen zo behaald.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:23:
En wederom heeft VER morgen geen klote aan zijn teammaat, man man man.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2024 23:25 ]
Checo bij de volgende races idem, doei...djmuggs schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:24:
Taco naar binnen prop
Wees gewoon goed voorbereid.
Naar Aston Martin natuurlijk. En dan Alonso in de RBR...SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:24:
[...]
Ik snap dat Yuki een Honda-coureur is, maar wat houdt hem of RB tegen hem over te nemen of hoe dat ook werkt? Als ie niet bij RB blijft, waar moet je dan heen? Daar hoor ik nooit iemand over.
Heeft RBR nog iemand over dan om in die stoel te plaatsen?DoubleDutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:25:
Gezicht van Perez zegt ind boekdelen, laatste race in de Rb?
RicciardoSomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
Heeft RBR nog iemand over dan om in die stoel te plaatsen?
Dat roep ik al bijna 3 jaar... In geloof niet meer dat Peres weg gaat. Hij heeft horner echt keihard bij de ballenDoubleDutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:25:
Had begrepen dat Yuki zijn naam was gevallen.SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
Als ik Perez was zou ik mezelf de Ricciardo afgang besparen, afscheid aankondigen en met Max binnenkort wat donuts doen.DoubleDutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:25:
Ik zie hem echt niet naar AM gaan. Alonso naar RBR idem. Ain't gonna happen.Dentist schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:25:
[...]
Naar Aston Martin natuurlijk. En dan Alonso in de RBR...
RBR rijdt officieel met een RBR motor op basis van Honda techniek.SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:24:
[...]
Ik snap dat Yuki een Honda-coureur is, maar wat houdt hem of RB tegen hem over te nemen of hoe dat ook werkt? Als ie niet bij RB blijft, waar moet je dan heen? Daar hoor ik nooit iemand over.
ICE ICE Baby
Dat doet er helemaal niet toe. Ik had het over Perez, niet Verstappen. Het verschil tussen beide is duidelijk, niet te vergelijken met elkaar.
Ricciardo, Tsunoda, Lawson, alle reserve coureurs van alle teams?SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
The minister of defenseRobbie T schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:28:
Wellicht geeft dat ook wel de klasse van Max aan. Al 5? seizoenen rijdt hij gewoon alleen. Geen teamgenoot die hem kan steunen, kan helpen bij de strategie maar altijd alleen.
Een Sainz en Leclerc doen het vaak samen, Hamilton en Bottas, Piastri en Norris. En Max en.. Max.
ICE ICE Baby
Heeft Sainz al een stoeltje?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:28:
Ricciardo, Tsunoda, Lawson, alle reserve coureurs van alle teams?
Gewoon een van de 2 uit de VCARB trekken en duw daar vervolgens maar een rookie in. Laat ze het maar eens proberen.SomerenV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
Nee, Nieuw-Zeeland is een veel te mooi land en de mensen te vriendelijk. De troep moet elders gedumpt worden.jgj82 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:26:
Sainz kopen. En de pappa's een enkeltje Nieuw Zeeland
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
GP: "Your brakes are too hot"
Williams want RBR wou hem blijkbaar niet.
Was dat niet als gekkigheidje op die eerdere boordradio "banden zijn wat tricky" ?StefanVerkerk schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:32:
[...]
GP: "Your brakes are too hot"
Max: "What does that mean?"
GP: "They caught fire"
Je zou het andersom maar hebben...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Een Verstappen regel per race is afdoende.drfruit schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:32:
Max nu de enige die in elke race Q3 heeft gehaald.
Misschien willen de anderen daar ook een regel tegen verzinnen.
We noemen het een 'crisiswet', maakt niet uit waarheen maar lozen die hap.gambieter schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:31:
Nee, Nieuw-Zeeland is een veel te mooi land en de mensen te vriendelijk. De troep moet elders gedumpt worden.
Als het goed is heeft Sainz wel een vertrekclausule bij Williams als een topteam hem will hebben. Red Bull schijnt graag Colapinto in een RB te krijgen maar James doet lastig.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:32:
[...]
Williams want RBR wou hem blijkbaar niet.
Is er ergens een overzicht te vinden welke auto's tijdens welke GP's gewogen worden?
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq