Terecht
Aso gedrag van Max hoor.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
jeez VER gooi anders direct je titelkansen weg.
Nou, nu wordt het leuk. Verstappen die gaat natuurlijk kwoad worden. Boze Max is Mad Max.
Waar is RB? Kansloos dat ze max niet de plek terug lieten geven..
I served in a company of heroes.
Tsja, terechte straf vind ik (als Max fan)
10 sec voor max, race weggegooid
Ja, +10 sec voor VER, terecht hoor, die tweede actie was gewoon een torpedoactie.
Tuulk niet. Zn voorsprong is groot genoeg.cy-gor25 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:26:
Sinds dit jaar. Ze hebben de penalties dit jaar verhoogt omdat 5s niet fair was.Vos schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:26:
Sinds wanneer is dit 10s?
Mwoah...cy-gor25 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:26:
De Max haters laten van zich horen hier, al is de straf terecht.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dom en compleet onnodig, maar terecht. Hier maak je geen vrienden mee.
10 seconden? De stewards zijn ook weer om te lachen 
Als ik Norris was zou ik er nu vooral achter blijven, anders kan je er zomaar eens beide af vliegen.
Als ik Norris was zou ik er nu vooral achter blijven, anders kan je er zomaar eens beide af vliegen.
Kampioenschap is bepaald deze race. Norris of lecrerc heeft hem
PSN: McMillan0984
Dat was geloof ik toch ook stiekem een beetje het doel van die 2e actie / divebomb...?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
10 seconden voor forcing driver of the track en gaining an advantage?
Als hij plek had teruggegeven was het dus max 5 seconden geweest?
Als hij plek had teruggegeven was het dus max 5 seconden geweest?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Doen ze die 10s normaliter direct nemen bij een pitstop?
Die laten zich wel kennen jahansvk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
Perez inmiddels al P11. Kom op Checo, je kunt nog op het podium komen!
Norris gaat er in eerste instantie over het gras voorbij.
Als hij hem nou gewoon terug geeft, dan heb je daarna dit gezeik niet. Doet Max niks terug.
..
Maar neeeeeee. Lando blijft er voor rijden.
Als hij hem nou gewoon terug geeft, dan heb je daarna dit gezeik niet. Doet Max niks terug.
..
Maar neeeeeee. Lando blijft er voor rijden.

Die eerste kan je nog over discussiëren. Die tweede was echt raar.Hippocampus schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
Ja, +10 sec voor VER, terecht hoor, die tweede actie was gewoon een torpedoactie.
Aan de radio te horen boeit t Max ook niks
Dat moet.Silent Thunder schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ipv damage limitation moet hij nu aan de bak om er nog uberhaupt iets van te maken.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ging het nou echt om bocht 4? Bocht 7 lijkt me aannemelijker
Ja, moet.Silent Thunder schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Wat een onzinClavat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nou zo ver zijn we nou ook weer nietClavat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
Ook al.is de straf meeer dan terecht die reactie van max was wel echt gouder dan goud hahhaha
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
10 sec penalty!! Dat is echt veel te veel!
Verstappen had de plek meteen terug moeten geven. Was veel minder pijnlijk geweest
Verstappen had de plek meteen terug moeten geven. Was veel minder pijnlijk geweest
Rondetijden voor ronde 14
1 | SAI | 1:21.475 |
2 | LEC | 1:21.310 |
3 | VER | 1:21.758 |
4 | NOR | 1:21.988 |
5 | RUS | 1:23.414 |
6 | HAM | 1:23.557 |
7 | MAG | 1:23.002 |
8 | HUL | 1:22.883 |
9 | GAS | 1:22.988 |
10 | LAW | 1:22.791 |
11 | PER | 1:22.399 |
12 | STR | 1:23.191 |
13 | ALO | 1:24.366 |
14 | COL | 1:24.305 |
15 | PIA | 1:24.172 |
16 | BOT | 1:24.189 |
17 | ZHO | 1:23.979 |
18 | OCO | 1:23.956 |
Schumacher won van Hill, die bedoel je toch?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, hij zal dan helemaal naar p10 zakkenSilent Thunder schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Want?Clavat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
DUGG
Daarom was McLaren zo aan het zeiken de laatste tijd denk ik, voor een volgende keer. Niet heel slim van Max dat ie nu niet iets kalmer doet maar goed, zo is ie.dutchgio schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:26:
Pff 10 seconden is wel heel fors.
Niet WK waardig, nu mag ie 'm verliezen. Idioot gedrag 🤬
Testing, one, two ...
Nee waarom?sly___ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Lando gaat toch ook een straf krijgen of niet?
Max blijft er mooi koel onder.
"When you grow up your heart dies"
Tja, foutloze goldenboy Norris is onheus bejegend, dus die ruiken bloed. Was een move over het randje van Max, maar Norris gaat ook niet vrijuit, nou ja, volgens de stewards wel dan.hansvk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
Ja, team radio klopte nietsoulcrusher schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Ging het nou echt om bocht 4? Bocht 7 lijkt me aannemelijker
Bocht 4 moet nog behandeld worden door de stewards toch?
[ Voor 12% gewijzigd door ZeRoC00L op 27-10-2024 21:29 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat is de straf volgens de regels. Dus nee, dat is gewoon zoals het hoort.TheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
10 seconden? De stewards zijn ook weer om te lachen
Max-fan hier, maar dit is gewoon terecht én volgens de regeltjes.
Wat een onzin, in de huidige vorm haalt Norris Verstappen helemaal niet in, hij moet veel meer inlopen.Clavat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
Nee, stomme actie van Max. Typisch weer onze oude agressieve Max. Hij moet ondertussen weten dat dit soort geintjes niet gewaardeerd worden.desalniettemin schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
Wat een koele reactie van Max
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Doe eens normaal johhardware-lover schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
Ach ja, Max voelde waarschijnlijk al in de eerste paar rondjes dat het hem niet zou worden... Beetje een 'do or die' move.
Die 10 seconden kost Max echt zijn kampioenschap niet hoor.
Wat een bs om voor die eerste 10 seconden te geven. Voor het tweede incident meer als terecht maar de eerste is toch eerder een race incident. Lando was echt niet voor Max bij de apex..
Haas doet het ook lekker trouwens
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haalt weer in buiten de baan! Verstappen remde later en zat er weer voor.
Maar blijkbaar zit hij daar fout. Belachelijk natuurlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Charles Hill op 27-10-2024 21:30 ]
Ik denk dat VER ondertussen ook al door had dat dat geen goed idee was. Maarja, gedaan is gedaan.Tk55 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:28:
[...]
Die eerste kan je nog over discussiëren. Die tweede was echt raar.
Aan de radio te horen boeit t Max ook niks
Norris en lec eindigen voor verstappen als lec voor norris eindigd staat lec 2 en heeft hij de meeste kans met norris.
PSN: McMillan0984
Bleef hij maar zo koel toen norris hem voorbij ging
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
zolang FER hier wint zeker nietdesalniettemin schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
400e grand prix en er uit? Jammer voor Alonso.
400 races en dan de pitbox missen 
Edit, retired dus...
Edit, retired dus...
[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 27-10-2024 21:30 ]
Alonso....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eens, de Mercs rijden 2 seconden langzamer op dit moment per ronde. Hij verliest hier maximaal 1 plekje tijdens de stop vermoed ik aan Norris. En als Norris niet 1e of 2e wordt, is het verschil ook niet megagroot wat Norris inloopt.desalniettemin schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
Dusseh, twee Ferrari coureurs kort achter elkaar…
"Better ask questions before you shoot"
Hij is nooit gestopt met die agressie... Alleen zie je het niet als ie P1 rijdtMicrokid schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Nee, stomme actie van Max. Typisch weer onze oude agressieve Max. Hij moet ondertussen weten dat dit soort geintjes niet gewaardeerd worden.
VER lost het nog wel even op met NOR, samen de banden in
ICE ICE Baby
Dus dit wordt een P6 voor Max....... en P3 voor Norris. 7 puntjes verlies.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik denk niet dat het bewust is, maar hij kan nu Lando wel ver van p1 houden en dat is voor het kampioenschap veel waard
Ik lees vaak vooral mee tijdens races, maar dacht exact hetzelfde. Ineens allemaal reacties van 'heerlijk' en dergelijke. De straf is i.m.o. niet heerlijk (wie m ook krijgt) maar wel terecht in deze situatie.hansvk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:
I.m.o. is deze groep de groep die liever naar een optocht kijkt dan naar een race.
Haha heb je vroeger ooit Prost/Senna/Schumacher etc. gezien?hardware-lover schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
Vaak bu'j te bang!
Dan Fer maar 1 en 2 en met een beetje geluk Sainz op 1. Max zal ergens 7e eindigen en dan valt het inlopen van Norris nog mee.
Lec staat nog lang geen 2eClavat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Norris en lec eindigen voor verstappen als lec voor norris eindigd staat lec 2 en heeft hij de meeste kans met norris.
Grappig genoeg zie ik dat nog wel gebeuren vandaag ja. Of: Norris rijdt er wel netjes voorbij maar vergooit het later in de race nog door een eigen fout.djmuggs schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:30:
VER lost het nog wel even op met NOR, samen de banden in

Jammer had wel deel 2 willen zien van het gevecht tussen Max en Lando
Huh, wie?-tom-562 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Haha heb je vroeger ooit Prost/Senna/Schumacher etc. gezien?
Wat een onzin over het kampioenschap weggooien. Norris moet flink inlopen en Ferrari is op dit moment duidelijk favoriet voor deze GP.
Max rijdt voor de stop toch wel 10 seconden weg van Russell? Zit inmiddels al over de helft.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:30:
Dus dit wordt een P6 voor Max....... en P3 voor Norris. 7 puntjes verlies.
Is het dom? Of is het nog eens Norris in zn kop kruipen? Op de baan was het sowieso al uitdagend geworden.Microkid schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Nee, stomme actie van Max. Typisch weer onze oude agressieve Max. Hij moet ondertussen weten dat dit soort geintjes niet gewaardeerd worden.
Hier kijk je toch voor! Al dat gejank, ook van Palmer
PSN: Sluuz
Hamilton zal toch wat positiever zijn over zijn komende jaar, zeker als je deze en de vorige race bekijkt voor Ferrari
Ik ben benieuwd of ze deze lijn door kunnen trekken naar komend jaar.
Zucht, je kunt ook gewoon het oneens zijn dat hij zich als een dwaas gedraagt en daarmee volledig McLaren en Norris in de kaart speelt. Daarvoor hoef je geen Max hater te zijn. Niveau kleuterklas hoeft hier echt niethansvk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:27:

Beetje dubbelop, Norris was Max nog niet voorbij en ik twijfel of hij de bocht zelf wel gehaald had. Vervolgens blijft hij er ook voor. Dus hoewel het forcing of the track is vraag ik mij erg erg sterk af of hij de bocht wel gehaald had.
Verwijderd
Dat komt in het vliegtuigFormula one schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:31:
Jammer had wel deel 2 willen zien van het gevecht tussen Max en Lando
Ja hij had ook makkelijk 4e achter norris kunnen eindigen. Gewoon oerdom en onsportief gedrag dit.Robbie T schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:31:
Dan Fer maar 1 en 2 en met een beetje geluk Sainz op 1. Max zal ergens 7e eindigen en dan valt het inlopen van Norris nog mee.
Die crash tussen Coulthard en Schumacher op een hele mistige of regenachtig circuit van Spa, dat was pas iets vrij.....discutabel-tom-562 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Haha heb je vroeger ooit Prost/Senna/Schumacher etc. gezien?
Max klaagt over te warme banden inmiddels
Begin zelf wel steeds minder te begrijpen. Straf is terecht maar Lando had die plek in eerste instantie toch terug moeten geven? Waar is die straf dan..
Het is 10 seconden langer stilstaan, dat is wel wat meer tijdverliesTheBrut3 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:31:
[...]
Max rijdt voor de stop toch wel 10 seconden weg van Russell? Zit inmiddels al over de helft.
Norris zou precies hetzlefde doen als het eenmaal om een kampioenschap gaat, als hij ooit kampioen wordt tenminste.
Lando was anders ook niet heel netjes. Het is gewoon elkaar uitlokken en kijken hoe ver de ander wil gaan en met Max weet je dat die ver gaat. De straf is terecht en nog niet heel rampzalig voor het kampioenschap zolang Ferrari 1 en 2 zijn. Lando had Max sowieso wel voorbij gegaan.VidaR-9 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Bleef hij maar zo koel toen norris hem voorbij ging
"When you grow up your heart dies"
Ja hoor, Perez schade?! Lekker bezig haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |