"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Vooral als hij heel snel is geweest , vaak dus
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het zag er enigszins voorzichtig uit inderdaad. Maar sneller dan Norris zo lijkt het dus no biggie.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:57:
Niet de beste ronde. Max lijkt voor de laatste bocht wat meer marge genomen te hebben en hij had wat last van instabiliteit achter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Scheelt dat Piastri er ook uit ligt... zowel Mclaren als Red Bull zonder een 2e rijder in de top 5.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:59:
Ja hoor, Perez weer eruit...
CAR 14 (ALO) TIME 1:34.251 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 19 LAP 9 16:59:31Hippocampus schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:00:
ALO tracklimits
19 Oct 2024, 00:00:02
19 Oct 2024, 00:00:25
Hmm, gaat Perez toch door?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
19 Oct 2024, 00:01:55
Die was wel erg snel. Deden ze dat ook maar elke keer.........StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:02:
CAR 30 (LAW) TIME 1:34.284 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 1 LAP 9 16:57:52
19 Oct 2024, 00:01:55
19 Oct 2024, 00:03:07
Morgen nog twee keer proberen danNotSoSteady schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:03:
Perez verslaat Piastri, uitstekend werk geleverd.
Ik heb zo'n hekel aan sprintweekeinden heKwali is nu he. Trouwens. Sprintweekend.
Edit: dat Perez nu al exit is verbaast me dan weer niet
[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 19-10-2024 00:05 ]
Zijn ook landen in Europa die dat soort grote vlaggen hebben. Nationalisme!Treveo schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:07:
Come on, die vlag weer....

Alleen jammer dat hij nog geen stoeltje heeft voor volgend jaar....
Tip, mocht je je agenda digitaal bijhouden, er zijn diverse kalender linkjes beschikbaar die je kunt toevoegen aan je agenda zodat alle sessies in je agenda staan.SomerenV schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:05:
Ik heb zo'n hekel aan sprintweekeinden heWord er altijd door verrast.
:strip_exif()/f/image/mOcK7i05L56ATciRPOPQVaK0.jpg?f=fotoalbum_large)
(link: webcal://files-f1.motorsportcalendars.com/nl/f1-calendar_p1_p2_p3_qualifying_sprint_gp.ics )
[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-10-2024 00:09 ]
Hij verdient er zeker een.Fauna schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:08:
[...]
Alleen jammer dat hij nog geen stoeltje heeft voor volgend jaar....
Seriously? Kan iemand die uitleggen? Of is het zo duidelijk we hoeven niet meer te onderzoeken het is +3 plekken?StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:10:
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 43 (COL) AND 10 (GAS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
19 Oct 2024, 00:10:08
Of zaten ze allebei niet in fast lap? Het leek wel alsof Colapinto bezig was aan fast lap.
[ Voor 11% gewijzigd door Shinji op 19-10-2024 00:14 ]
Volgens mij was niemand op een hot lap.Shinji schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:12:
[...]
Seriously? Kan iemand die uitleggen? Of is het zo duidelijk we hoeven niet meer te onderzoeken het is +3 plekken?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Jup, hier ook weer eens wat hoger.Arjantje72 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:16:
Mijn hartslag...
BAM
Ik loop seieus een minuut achter.....

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
+0,250 ofzo valt mee nog toch?Drials schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:18:
McLaren is ineens nergens??
Verstappen rijdt met 1 en P1
Norris rijd met 4 en P4
Perez rijdt met 11 en P11
edit:
Alonso rijdt met 14 en P14
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-10-2024 00:25 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kunnen ze Perez het nummer van Ricciardo niet geven?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:
Maar uh:![]()
Norris rijd met 4 en P4
Tja, vandaag hetzelfde gevoel met Piastri. Steeds als ik begin te geloven dat ie beter is dan Norris doet ie weer iets waardoor ik weer ga twijfelen
En Alonso op 14DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:
Norris rijd met 4 en P4
Ik zei toch, “zoals het hoort”.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:
Norris rijd met 4 en P4
Doe ze na de race.NotSoSteady schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:23:
[...]
Kunnen ze Perez het nummer van Ricciardo niet geven?
Zo weinig budget en toch momenteel 7e in de wk stand, elke keer weer minimaal die Hulk weer in Q3, mooi man.
"Suck it Zach! Im going to P1! Get F*cked"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Begon je te geloven dat Perez beter is dan Max?Hippocampus schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:23:
[...]
Tja, vandaag hetzelfde gevoel met Piastri. Steeds als ik begin te geloven dat ie beter is dan Norris doet ie weer iets waardoor ik weer ga twijfelen
Maar ik vond inderdaad algemeen Piastri beter dan Norris.
En dat in zijn tweede seizoen.
Metric to imperial conversion errorsiggy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:31:
Button claimt dat de run up to t1 is steeper then eau rouge. Doubt,
Als ik Perez zo zie spartelen heb ik keer op keer meer het gevoel dat hij niet meer dat een ordinaire pay-driver is met zijn Mexicaanse sponsoren.
Weg met die gast, iedereen is helemaal blij als hij een keer op een straten circuit mee doet, maar wanneer de baan een beetje technisch word is hij al zijn racecraft kwijt.
COTA is een heerlijke baan, zit echt van alles in. Zeker één van mijn favorieten....
[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 19-10-2024 01:30 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
I served in a company of heroes.
Is ook zo.oops het was laatsiggy schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:31:
Button claimt dat de run up to t1 is steeper then eau rouge. Doubt,
Spa:
Cota:
[ Voor 45% gewijzigd door Vuvuzela op 19-10-2024 11:28 ]
I served in a company of heroes.
Zonder schaalverdeling dan wel meer cijfertjes zeggen deze plaatjes niet zoveelVuvuzela schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:37:
[...]
Is ook zo.
Spa:
[Afbeelding]
Cota:
[Afbeelding]
Mijn Google resultaten vertellen dat COTA’s eerste bocht 11% is, en eau rouge 14% is.Vuvuzela schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:37:
[...]
Is ook zo.
Spa:
[Afbeelding]
Cota:
[Afbeelding]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Als dit op schaal is zouden ze ook exact even lang zijnVuvuzela schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:37:
[...]
Is ook zo.
Spa:
[Afbeelding]
Cota:
[Afbeelding]
Deze schaalverdeling gaat natuurlijk nergens over. Bij Spa lijkt de 100 meter hoogteverschil even hoog als de 30 meter bij COTAVuvuzela schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:37:
[...]
Is ook zo.
Spa:
[Afbeelding]
Cota:
[Afbeelding]
Hoe die Brown nu van de toren blaast laat maar weer zien hoe een slecht korte termijn geheugen en hypocrisie hoogtij vieren in de F1. Zelf worden ze gedwongen om vorige race de achtervleugel aan te passen en iedereen loopt gewoon door, nu roept die Brown alles over de “onderste steen” rondom een onderdeel van de red bull auto. Die man is hard op weg om de positie van Wolff over te nemen als meest onuitstaanbare pisvlek van de F1.wontcachme schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:29:
Nou Max, tijd om je innerlijke Deadpool op te roepen voor de camera.
"Suck it Zach! Im going to P1! Get F*cked"
Nog even in spoilertags voor wie nog niet gekeken heeft:
Wow wat gaaf, groot fan van Eminem!
:strip_exif()/f/image/spplyk5Mm9GBwNJbw6qSvRQr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2024 09:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dankzij de FIA is het probleem opgelostAmaze86 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:22:
Die bib zat goed vast bij RB en meteen weer een pole
Benieuwd wat dit voor vanavond gaat betekenen.

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |