Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Koude bandjes aldus Verstappen. Altijd maar weer die smoesjes...Charles Hill schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:03:
[...]
Tijdens kwalificatie was hij de rondetijd kwijt geraakt door overschrijden tracklimits.

De enige op softs. Juig maar niet te vroegStefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:03:
[...]
Koude bandjes aldus Verstappen. Altijd maar weer die smoesjes...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2024 20:09 ]
Die hadden ze al vorig races maar lijkt nu wat beter te werken. De updates zijn voor nieuw ontwerp, als je de carbon layup verhouding een paar weken later anders maakt dan is het geen update die je hoeft te delenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:03:
[...]
Die hebben ze? Want er staat niks over een voorvleugel in de car upgrade lijst.
Och jeetje, zal ik voortaan bij elke sarcastische opmerking een /s neerzetten dan? Dan moeten we nog heeeel erg veel /s'jes neer gaan zetten hier tijdens vrije trainingen.

Edit: koude bandjes gaf Verstappen zelf aan via team radio overigens. Dat stukje is dus wel een feit.
[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2024 20:11 ]
Die word nu gedeeld, maar Norris krijgt die voor de rest van het weekend.
McLaren got only one new front wing spec available for Austin. Both drivers will get a chance to run it in FP1. But then it will go on to Landos car for the rest of the weekend.#AMuS #F1 #USGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 18 oktober 2024
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. ExcuusStefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:08:
[...]
Och jeetje, zal ik voortaan bij elke sarcastische opmerking een /s neerzetten dan? Dan moeten we nog heeeel erg veel /s'jes neer gaan zetten hier tijdens vrije trainingen.
En helaas is het alles behalve vreemd om aan te nemen dat het wel gemeend is, gezien de vele reacties die wel van dat niveau zijn.
Geen probleem. Kan gebeuren, tekst is maar tekst zonder emotie op internet. Ik probeer dat meestal met een smilie/emoji wat te ondersteunen.Charles Hill schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:10:
[...]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Excuus
Mag overigens hopen dat Perez niet echt zo'n gat heeft op Verstappen met dezelfde configuratie en brandstofhoeveelheid.
:strip_exif()/f/image/5nPPI5CvjhZ7x0ZCi6JYLLlL.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt nog hoop m.b.t. Perez?StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:11:
[...]
Geen probleem. Kan gebeuren, tekst is maar tekst zonder emotie op internet. Ik probeer dat meestal met een smilie/emoji wat te ondersteunen.
Mag overigens hopen dat Perez niet echt zo'n gat heeft op Verstappen met dezelfde configuratie en brandstofhoeveelheid.
[Afbeelding]
Weinig longrun voor RBR vergeleken met de rest. Al krijgen ze morgen een longrun van 100km.
Gezien de prestaties van Perez, afgezonderd van een enkele uitschieter, is dit het gat wat hij heeft op VerstappenStefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:11:
[...]
Geen probleem. Kan gebeuren, tekst is maar tekst zonder emotie op internet. Ik probeer dat meestal met een smilie/emoji wat te ondersteunen.
[Afbeelding]

Deze baan is zo vloeiend mogelijk rijden, dat zijn de banen waar Verstappen het sterkst is.
Komen nu.plizz schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:15:
Andere teams test geen softs?
Haha, nee, absoluut niet. Maar als Perez zijn daadwerkelijke pace op +0.7 sec uitkomt en de rest zo achter Verstappen zit met +0.1 tot +0.4 sec dan is het oude beeld bij Red Bull hersteld...siggy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:13:
[...]
Je hebt nog hoop m.b.t. Perez?Ik zie nog eerder dat unicorns voor mijn deur komen.
Er is nog bijna een kwartier te gaan.plizz schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:15:
Andere teams test geen softs?
Dichtbij Verstappen zijn tijd komen, zegt nu dus eerder dat je er niet bent.
De mooiste auto was Monaco 2021, de Gulf Oil livery.
Edit: oranje chroom blijkbaar. Dat is toch minder mooi dan wit.
[ Voor 12% gewijzigd door Charles Hill op 18-10-2024 20:31 ]
En Verstappen rijdt nu niet meer op nieuwe softs, dus die zal nu geen representatieve tijd meer neerzetten denk ik. Tenzij hij nog wel nieuwe softs gaat halen. Maar dat zal wel niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:22:
De baan zal aardig wat track evolution kennen.
Oranje Wit? Tis chroom?Charles Hill schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:23:
Overigens ziet de McLaren auto er weer goed uit, dat oranje wit. Doet denken aan oude tijden, retro, toen auto's nog een eigen uitstraling hadden, ipv zoveel mogelijk kaal zwart.
De mooiste auto was Monaco 2021, de Gulf Oil livery.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Flowvis gok ik.NaZ- schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:27:
Wat voor spul spoten ze op de front van Norris?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
18 Oct 2024, 20:27:46
Alleen Norris heeft die en eerder in FP1 heeft Piastri die gebruikt.
Mja serieus??? Hadden ze gewild dat ie zich in de vangrail had geboord?StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:28:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 81 (PIA) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – KEEPING TO CORRECT SIDE OF THE BOLLARD AT PIT ENTRY
18 Oct 2024, 20:27:46

Met Kralen als sponsor is dat goed mogelijk. Heb het niet gezien, komt vast nog een keer langssiggy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:21:
Heeft Williams serieus meme-coins op de achterkant van zijn achtervleugel?
TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 31 (OCO) NOTED - VIRTUAL SAFETY CAR INFRINGEMENT
18 Oct 2024, 20:29:08
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Oja, chroom. Lijkt wit. Dan weet ik het niet zo.
Standaard 5 seconden tijdstraf voor Ocon toch?StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:29:
Boefjes.
TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 31 (OCO) NOTED - VIRTUAL SAFETY CAR INFRINGEMENT
18 Oct 2024, 20:29:08
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
I know, maar wel bizar dat die shit nog geaccepteerd wordt na FTX en Rich energy debacles. Tis borderline.Charles Hill schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:29:
[...]
Met Kralen als sponsor is dat goed mogelijk. Heb het niet gezien, komt vast nog een keer langs
Oh oh Mr. B, oh oh!
Wel ok. Veel beter dan bij PER.NotSoSteady schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:34:
Heeft iemand nog onboards gezien van Verstappen, hoe was de balans?
Kwam nou goed in beeld, leek op NFT crap.Charles Hill schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:29:
[...]
Met Kralen als sponsor is dat goed mogelijk. Heb het niet gezien, komt vast nog een keer langs
Bizar dat dit in F1 legit is.
Ik ken nog wel een goede business. Madoff & Ponzi GmBH. Lijken compleet legit, goede boekhouding enzo. Kunnen investeren.
[ Voor 17% gewijzigd door siggy op 18-10-2024 20:36 ]
Die auto lijkt aardig te liggen tot dusver.NotSoSteady schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:34:
Heeft iemand nog onboards gezien van Verstappen, hoe was de balans?
Ook waren de banden nog wat koud en was de run vrij vroeg.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Hij leek vrij rustig te sturen dus dat is goed. Is weleens anders geweest dit seizoen.
SQ1 - medium (geel), SQ2 - medium, SQ 3 - soft (rood). Alle sets moeten nieuw zijn.mr thee schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:39:
Hoe zat dat ook alweer met de banden tijdens de sprintQ, is dat vrij of is dat q1 wit, q2 geel, q3 rood ?
Ja want Rich Energy had veel te maken met Cryptosiggy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:33:
[...]
I know, maar wel bizar dat die shit nog geaccepteerd wordt na FTX en Rich energy debacles. Tis borderline.

Als het geld maar in het laatje rolt.
De 'main theme' is 'scam', niet 'crypto' . Ik had er Shannon en T-minus nog bij moeten zetten, maar dit waren recentelijk de meest bekende crap wat in F1 terecht gekomen was.Waah schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Ja want Rich Energy had veel te maken met CryptoNot.... En al die andere sponsoren zijn lekker schoon en hebben geen rare bijsmaak
Zeker, maar ik denk als giga-bedrijven er toch wel ff iets meer moeite gedaan mag worden naar waar dat geld vandaan komt. Zeker met FTX heeft echt 0,0 effect gehad op Merc. Met Rich Energy werd Lotus best wel afgefakkeld en bij FTX ging het om iets meer knaken.Als het geld maar in het laatje rolt.
Daarom snap ik niet dat Kraken, toegegeven wel een van de weinige beurzen met nagenoeg (zover ik weet) geen controverses, maar ze traden in crap, een sponsor is. Geld is alles, maar ik zou me echt niet willen branden aan crypto.
De memecoins vind ik wel een beetje jammer, doe dan gewoon bitcoin.
Illegal_Alien schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:28:
[...]
Semi offtopic; maar mischien van elk circuit in een land degene die er vandaan komt erin plaatsen? (Voor volgens jaar).
Zoiets als Perez bij Miami, Spielberg, Silverstone, Austin, Mexico-Stad, Sao Paulo en Las Vegas plaatsen die bestempeld zijn als zijn "home races"?
*kuch* #bestcrowdever *kuch* #freshprinceofstevenageChocoball schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:07:
[...]
offtopic:
Zoiets als Perez bij Miami, Spielberg, Silverstone, Austin, Mexico-Stad, Sao Paulo en Las Vegas plaatsen die bestempeld zijn als zijn "home races"?.

Late reactie.. I know..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:03:
[...]
Die hebben ze? Want er staat niks over een voorvleugel in de car upgrade lijst.
Wat ik heb begrepen (uit wat Robert in een Race Cafe enkele maanden terug zei) is dat als iets (de front wing in dit geval) qua ontwerp niet is veranderd, maar ze alleen de carbon-layup is veranderd (bv om iets meer flex te geven) dan hoeft dat niet te worden gemeld als wijziging.
Visueel zal het onderdeel er ook het zelfde uit zien dan.. Anyhow..
Werkt dat zo qua regels?
Ja want eerder in het seizoen had Mercedes een hele nieuwe vloer die qua vormgeving identiek was en niet vermeld hoefde te worden, maar blijkbaar wel een stuk lichter was omdat ze die vloer op een andere manier maakten.RoelandD schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Late reactie.. I know..
Wat ik heb begrepen (uit wat Robert in een Race Cafe enkele maanden terug zei) is dat als iets (de front wing in dit geval) qua ontwerp niet is veranderd, maar ze alleen de carbon-layup is veranderd (bv om iets meer flex te geven) dan hoeft dat niet te worden gemeld als wijziging.
Visueel zal het onderdeel er ook het zelfde uit zien dan.. Anyhow..
Werkt dat zo qua regels?
Dat is van alle tijden. Wie herinnert zich Moneytron nog?siggy schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:36:
[...]
De 'main theme' is 'scam', niet 'crypto' . Ik had er Shannon en T-minus nog bij moeten zetten, maar dit waren recentelijk de meest bekende crap wat in F1 terecht gekomen was.
[...]
Zeker, maar ik denk als giga-bedrijven er toch wel ff iets meer moeite gedaan mag worden naar waar dat geld vandaan komt. Zeker met FTX heeft echt 0,0 effect gehad op Merc. Met Rich Energy werd Lotus best wel afgefakkeld en bij FTX ging het om iets meer knaken.
Daarom snap ik niet dat Kraken, toegegeven wel een van de weinige beurzen met nagenoeg (zover ik weet) geen controverses, maar ze traden in crap, een sponsor is. Geld is alles, maar ik zou me echt niet willen branden aan crypto.
Vast, maar is toch zeker wel een onderdeel van een bedrijf zo groot als een F1 team die niet wilt dat er contoversieel geld in het team vloeit..... toch
Je zegt dat ik te jong ben?Wie herinnert zich Moneytron nog?
[ Voor 98% gewijzigd door RobertMe op 18-10-2024 23:28 ]
Veel plezier allemaal!

Ach jah, somebody like scams....RobertMe schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:28:
En alle 30 andere rant posts van siggy over sponsoren. Volgens mij is het hele randzaken topic toch opgericht juist op basis van een sponsor (Rich Energy, die siggy intussen ook al meermaals heeft benoemd). En al deze rants nu hebben niks met deze race te maken.
[ Voor 46% gewijzigd door siggy op 18-10-2024 23:32 ]
Knap dat je dat zo ziet, ze hebben vrijwel geen andere onderdelen voor zover ik weet.dawg schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:32:
Oki, heb afgelopen dagen niet echt gevolgd maar de RB auto ziet er fors anders uit dan voorheen, zou het dan toch het jaar 4 van max blijven?
18 Oct 2024, 23:34:08

Ze hebben blijkbaar aardig wat gedaan aan de achterkant van de vloer.dawg schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:32:
Oki, heb afgelopen dagen niet echt gevolgd maar de RB auto ziet er fors anders uit dan voorheen, zou het dan toch het jaar 4 van max blijven?
TracklimitesStefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:34:
CAR 11 (PER) TIME 1:34.716 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 3 16:33:00
18 Oct 2024, 23:34:08
VER had gewoon een slechte ronde zo te zien, +0.8s nu ten opzichte van P1. Dat is niet best.Humma Kavula schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:35:
Die eerste tijden... wauw
Verstappen blokkeerde zelf nog z’n linkervoorwiel voor de laatste bocht om z’n snelle ronde in te gaan. Er zit nog wel meer snelheid in de auto en het circuit. Wel mooi om te horen dat Russell vroeg hoever andere coureurs gaan bij bocht 9 en 11 (als ik mij niet vergis)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:39:
[...]
Die auto lijkt aardig te liggen tot dusver.
Ook waren de banden nog wat koud en was de run vrij vroeg.
Dan had dat gemeld moeten worden denk ik, maar ze hebben wel twee varianten side pods dacht ik dus misschien nu de andere spec?dawg schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:37:
@Shinji @DaniëlWW2 volgens mij zijn ook de sidepods heel anders. Of nouja, de hoge uitloop daarvan, ik weet niet precies hoe dat genoemd wordt.
Ah dat zou kunnen inderdaad. Ik zei al, ik heb de laatste dagen, weken, niet echt gevolgd.Shinji schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:40:
[...]
Dan had dat gemeld moeten worden denk ik, maar ze hebben wel twee varianten side pods dacht ik dus misschien nu de andere spec?
Mooie spin hoor Albon.
Ja, die leek al echt op het randje...StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:43:
Daaaaag PIA.
CAR 81 (PIA) TIME 1:34.285 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 19 LAP 6 16:41:35
18 Oct 2024, 23:42:25
Jup. Track limits. Was op de livestream te zien, net over het randje.dawg schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:43:
Piastri out?
CAR 14 (ALO) TIME 1:34.306 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 19 LAP 6 16:42:26
18 Oct 2024, 23:43:29
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 18-10-2024 23:44 ]
Bijna elke kwalificatie dit seizoen.
British Randomness
Het lijkt vaak als of coureurs buiten lijntjes kleurt.StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:44:
[...]
Jup. Track limits. Was op de livestream te zien, net over het randje.
Yep outdawg schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:43:
Piastri out?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |