"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik doelde op de hot laps op donderdag voor de VIPsWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:34:
[...]
Blijkbaar is temp nogal van invloed. Dus de flap-afstelling kan je dan nog mooi aanpassen denk ik?
@F1TV, James Hinchcliff & Ruth Buscomb die "track guide" deden met een hot lap, en toen ze naar de auto liepen was Verstappen er ook bij.
Dat was mijn punt. Zijn Streak kan niet 3x dood zijn als er geen Streak is geweestsiggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:35:
[...]
Een streak is iets lang. En 1 is niet iets lang, dat is letterlijk 1. Dus per definitie geen streak. 10 overwinningen achter elkaar dat is een streak.
1 kill vs triple kill. Het ene is 1 het andere is een streak.
"When you grow up your heart dies"
Dat was wel even leuk om te zien.RobertMe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
@F1TV, James Hinchcliff & Ruth Buscomb die "track guide" deden met een hot lap, en toen ze naar de auto liepen was Verstappen er ook bij.
Stilgeboren dan?Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:37:
[...]
Dat was mijn punt. Zijn Streak kan niet 3x dood zijn als er geen Streak is geweest
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De ambities van MercedesStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:41:
Goedenavond! Even de gridwalk met Martin nog meepakken. Er liepen net wat mensen in witte overhemden rond met zwarte rouwbanden... is er iemand in F1 overleden?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kan mijn chromecast ultra niet verbinden op de B&B waar ik nu ben…Kakzooi.
Helaas geen F1 voor mij vanavond of ik moet op mijn iPhone mini gaan kijken… niet ideaal.
Ik wens jullie heel veel plezier.
Ben erg benieuwd.
Ik gok toch Max op 1 en Lando op 2 of DNF
[ Voor 0% gewijzigd door streamnl op 20-10-2024 20:46 . Reden: Dikke worstenvingers en t9… ]
Did Not Start? Wut?streamnl schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:42:
🤬🤬🤬
Ik kan mijn chromecast ultra niet verbinden op de B&B waar ik nu ben…Kakzooi.
Helaas geen F1 voor mij vanavond of ik moet op mijn iPhone mini gaan kijken… niet ideaal.
Ik wens jullie heel veel plezier.
Ben erg benieuwd.
Ik gok toch Max op 1 en Lando op 2 of DNS
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Nog niks gehoord, maar niet elke hemd heeft er eentje. Raar dat Brundle het niet opmerkt.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:41:
Goedenavond! Even de gridwalk met Martin nog meepakken. Er liepen net wat mensen in witte overhemden rond met zwarte rouwbanden... is er iemand in F1 overleden?
Geen idee waarom. Misschien nog vanwege hurricane Milton van vorige week?StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:41:
https://f1manager.info/ranking/4605
Edit: Wel een mooie studio opname overigens...
[ Voor 22% gewijzigd door StefanVerkerk op 20-10-2024 20:46 ]
Zonder Amerikaanse overkill show element.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:45:
Och kijk, een fatsoenlijk vertolking van het Amerikaanse volkslied. Het kan dus wel.
Ik wilde net zeggen. Een stuk beter dan het overdreven gegalm ook al vind ik dit ook een klein beetje ongemakkelijk klinken.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:45:
Och kijk, een fatsoenlijk vertolking van het Amerikaanse volkslied. Het kan dus wel.
Toch nog wat vuurwerk en dansende dames er bij
[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-10-2024 20:48 ]
Met alle respect, is er iemand buiten de FIA die weet wie dat is?
Wel fucking jong zeg....
[ Voor 14% gewijzigd door siggy op 20-10-2024 20:49 ]
Ja, de mensen die bij FOM werken. Medewerker van FOM.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:49:
Sorry, maar wie?
Wij kennen hem niet, maar voor alle medewerkers binnen FOM zal het wel een erg belangrijk persoon zijn geweest. Bovendien, wellicht kunnen wij nu F1TV kijken op de manier waarop wij dat nu doen dankzij hem, gezien zijn functie.
Mooi dat ze het doen, ook al kennen wij hem niet.
Dus? Als er iemand bij mijn bedrijf overlijdt o..i.d. dan hangen de vlaggen e.d. ook halfstok, en niemand die diegene kent. Dat is respect hebben voor je medewerker(s).siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:49:
Sorry, maar wie?
Liever de Bad Piper of 2Cello`s.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:50:
Ik hoor Thunder Struck en dan dit.
[YouTube: 2024 Halloween Light Show Part 1]
[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-10-2024 20:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Serieus? Zo'n groot bedrijf of is het zo'n gevaarlijk werk...?Illegal_Alien schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Dus? Als er iemand bij mijn bedrijf overlijdt o..i.d. dan hangen de vlaggen e.d. ook halfstok, en niemand die diegene kent. Dat is respect hebben voor je medewerker(s).
Ik heb er duidelijk een hele andere mening over. Het zij zo.
Morgenochtend gaat de wekker weer veel te vroeg...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Poll: Bocht 1?
• Norris drukt Verstappen de muur in, Ferrari's profiteren
• Verstappen goede start, Norris 2, Ferrari's 3/4
• Iedereen komt de bocht goed door
• Sainz torpedeert Verstappen
• Sainz torpedeert Norris
• Leclerc bowlt iedereen er uit
• Piastri profiteert van het gesteggel en pakt beide ferrari's
• Anders, namelijk:
Ook een poll maken? Klik hier
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
20 Oct 2024, 20:45:08, Lap 1
(Grmbl, toch jammer)
Dus toch niet met alle respectsiggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:55:
[...]
Serieus? Zo'n groot bedrijf of is het zo'n gevaarlijk werk...?
Ik heb er duidelijk een hele andere mening over. Het zij zo.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekker zondagavond een GP.
Veel plezier allen!
Bottas: "first time here?"
"Damn this is far back"
Norris zei het goed: Hamilton heeft nooit een slechte auto gereden.... Eye opener voor hemMisterEagle schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:59:
Hamilton realiseert zich nu pas echt hoe goed íe t heeft gedaan..
"Damn this is far back"
het gaat HELEMAAL anders dan andere starts daar.
Ik zou het doen!
Jacy-gor25 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:00:
wat, een asfalt temperatuur van bijna 47 graden? Ik neem aan dat dit veel invloed gaat hebben op de banden?
Hoe? geen idee
Tot en met 21 was hij de enige coureur die elk jaar een winnende auto heeft gehad. Best bizar.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:00:
[...]
Norris zei het goed: Hamilton heeft nooit een slechte auto gereden.... Eye opener voor hem
362 dagen per jaar: bouwvakkersSilent Thunder schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:01:
Ik vraag me af welke personen daar op die daken van de gebouwen mogen lopen.
3 dagen per jaar: mensen met HEUUUL veel geld en connecties
asfaltwarmers ingefreesd voor ze de nieuwe laag hebben gelegd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Snipers en degene die een moordaanslag willen plegenSilent Thunder schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:01:
Ik vraag me af welke personen daar op die daken van de gebouwen mogen lopen.
ICE ICE Baby
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
https://f1manager.info/ranking/4605
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
NopeWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:03:
Op risico van straffen, maar echt amerikaans:
Yeeeehaw! Let's go f*ckers!
Boogity, boogity, boogity!
Zo doe je dat
ver en nor vechten.
lec gaat er vandoor
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |