Had ik zelf ook gevonden inderdaad. Ook simhuis.nl , ik denk dat @BiG-GuY die bedoelt.Hyllan10 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 00:59:
@Fietspomp86 Is er wel.Kijk eens bij internetviademast.nl
Ik heb zelf het idee dat de provider waarvan ze gebruik maken KPN is.
Drie keer zo duur als K&K en zo te zien krijg je een Oppo T1 router. Niet de beste, maar goed dat is de Zyxel van K&K ook niet. Althans niet als je wilt tweaken.Hyllan10 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 00:59:
@Fietspomp86 Is er wel.Kijk eens bij internetviademast.nl
Ik heb zelf het idee dat de provider waarvan ze gebruik maken KPN is.
Nee, ik heb het enkel over zakelijk gebruik. Dus deels offtopic in dit topicFietspomp86 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 16:23:
[...]
Had ik zelf ook gevonden inderdaad. Ook simhuis.nl , ik denk dat @BiG-GuY die bedoelt.
offtopic:
We zijn uiteindelijk via hun moederorganisatie uitgekomen bij InternetOnDemand. Zoals je kan zien gaat het om hele andere tarieven, maar zijn ook andere voorwaarden. Ze zijn gewoon transparant over wat de voorwaarden precies zijn en nemen nu al enkele jaren via hun simkaarten af voor de verschillende providers.
We zijn uiteindelijk via hun moederorganisatie uitgekomen bij InternetOnDemand. Zoals je kan zien gaat het om hele andere tarieven, maar zijn ook andere voorwaarden. Ze zijn gewoon transparant over wat de voorwaarden precies zijn en nemen nu al enkele jaren via hun simkaarten af voor de verschillende providers.
"Draadloos glasvezel." Hoe kom je er op. Marketing, het is gelegaliseerd liegen.BiG-GuY schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 17:26:
[...]
Nee, ik heb het enkel over zakelijk gebruik. Dus deels offtopic in dit topic.
offtopic:
Het is zo zinnig als zeggen dat 2 biertjes en een dubbele boterham met kaas dezelfde hoeveelheid calorieën hebben, dus dat je net goed 2 bier voor de lunch kan nemen.
Maar we dwalen af.
Maar we dwalen af.
Ik moet overstappen van Ziggo en ik ben een beetje aan het oriënteren en ik kwam ook op Klik & Klaar uit. Is het aan te raden voor beetje webbrowsen en series streamen in een appartement? Via de website van odido zie ik dat ik een snelheid tot 109mbit down en 29mbitup kan krijgen. Lijkt erg langzaam haha.
En hoe zit het eigenlijk met het verbinden van de chromecast?
[ Voor 9% gewijzigd door hotymoty op 14-04-2026 19:40 ]
Gewoon een maand proberen. Dan weet je alles. De snelheid die Odido toont klopt vrijwel nooit.hotymoty schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 19:33:
Ik moet overstappen van Ziggo en ik ben een beetje aan het oriënteren en ik kwam ook op Klik & Klaar uit. Is het aan te raden voor beetje webbrowsen en series streamen in een appartement? Via de website van odido zie ik dat ik een snelheid tot 109mbit down en 29mbitup kan krijgen. Lijkt erg langzaam haha.
Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.
Berichten over de recente hack mogen in: Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.
Berichten over de recente hack mogen in: Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)