[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:31

franssie

Save the albatross

Korting lijkt me op de maandelijkse factuur, en tsja soms gaan dingen gewoon kapot (technisch of in de back-office), dus logisch dat ze dat niet gaan onderzoeken verder, kost meer dan het oplevert - tenzij het klachten gaat regenen natuurlijk, en dan is Odido al niet de meest proactieve partij zeg maar :P

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Fietspomp86
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:21
vdr01 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 16:03:
Fijn dat hiermee je probleem is opgelost. Mag ik nog vragen waar je dan precies 10 Euro korting op hebt gehad? Begrijp uit je reactie nieuwe sim en nieuwe modem maar daar heb je toch niets voor hoeven betalen mag ik hopen?
Aangezien hij het huidige abonnement moest stoppen en een nieuwe moest aanzetten. De oude prijs was 25€/maand en het nieuwe tarief is 26€.
Dus voor dat feit en het feit dat ik het halve weekend geen internet had werd ik gecompenseerd.

Ik heb inderdaad niks hoeven te betalen verder!
Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Berichten over de recente hack mogen in: Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)