[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste
Acties:

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03
Nog even getest met een ander LTE-modem, maar helaas hetzelfde resultaat:
2026-03-03 09:27:24 lte,info lte1 IPv4: 178.231.37.10, DNS: 84.241.227.85,84.241.227.86
2026-03-03 09:31:33 lte,info lte1 IPv4: 178.231.228.182, DNS: 84.241.227.85,84.241.227.86
2026-03-03 09:35:42 lte,info lte1 IPv4: 178.229.157.138, DNS: 84.241.227.85,84.241.227.86
2026-03-03 09:39:46 lte,info lte1 IPv4: 178.229.101.57, DNS: 84.241.227.85,84.241.227.86
(dat maakt het AI-geneuzel in deze post over een TR-069/CWMP provisioning-loop irrelevant)

De helpdesk is op de hoogte:
quote: 0800-0092
Er zijn momenteel problemen met onze mobiele en Klik&Klaar-diensten. We lossen dit snel op. Bel later terug.
(waarom zou ik later terug moeten bellen?)

Het forum:
[03-03-2026/08:40] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met de Mobiele diensten op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

[Update 10:27 uur] We werken met man en macht aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. Als er meer bekend is, zullen we het direct in dit topic delen.
De storingspagina 8)7 :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIUvzBul7K5TZGrapw1_ffbUMeA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ewMIWoHYZGGjxWOmpUa0JufG.png?f=user_large

[ Voor 63% gewijzigd door nescafe op 03-03-2026 10:30 ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:11
Ik heb in de regio Limburg-Noord, behalve geen verbinding tussen 05:15-05:45, nergens last van sindsdien.

• pribo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03 10:07

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Zuidwolde Groningen ook vanaf vanmorgen vroeg GEEN of SLECHT of HEEL LANGZAAM internet.
4G doet het bij mij nog het beste, ik heb KLIK&KLAAR dus even overgeschakeld van 5G naar volledig 4G.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hah, en ik dacht dat het (mobiel) kwam omdat ik abonnement van Snelst naar Basis had teruggeschroefd :D Het was erg sloom. (Stad Utrecht).

[ Voor 14% gewijzigd door Keypunchie op 03-03-2026 10:12 ]

• s e k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:03
Brabant oost-zijde: flipperkast

• cdvc
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:08
Limburg zuid-west ook flipperkast. Ik begin langzaamaan te begrijpen waarmee ik met K&K te maken heb :|

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Mania-92 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:47:
Ik heb in de regio Limburg-Noord, behalve geen verbinding tussen 05:15-05:45, nergens last van sindsdien.
Hier hetzelfde, Weesp, werkt. Alleen mijn ddns had last van de vele IP wisselingen.

edit: ik krijg om de haverklap wel een nieuw IP adres lijkt het. Mijn smokeping (Weesp) laat dus steeds gaten zien terwijl ik wel verbinding heb.

[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 03-03-2026 11:16 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• tjarkeh
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-03 13:34
Dank iedereen voor het delen van informatie. Hier in Den Haag ook problemen. Ligt dus gelukkig niet aan mij.

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 11:12
is dit de reden dat ik op Odido bij veel sites DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN krijg in de browser? Met KPN nergens last van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wtoQVj1KGAZC5YFgXBowIIJqFoE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hIyD1Yy7nVLzTfj10pkzSV3d.png?f=user_large

[ Voor 105% gewijzigd door TheJoe op 03-03-2026 11:11 ]

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-03 18:45
Hier ook storing/problemen met mobiel in Almere en Voorthuizen. En op andere locaties.

https://smokeping.hostio....et=nl_isp_client.odidofwa

[ Voor 3% gewijzigd door ikbenjoeri op 03-03-2026 11:10 ]

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03
Ik heb nu voor het eerst sinds 05:15 langer dan 4 minuten verbinding :)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• jusw_
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 03-03 11:33
In Arnhem werkt het weer :)

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-03 11:29
In Rotterdam lijkt het ook weer te werken, 🤞

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
Yes hier ook weer stabiel

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 20:10
Apeldoorn ook weer ok

• ed-win
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 13:29
Noord-Brabant werkt sinds 11:05 ook weer ok.

Ben benieuwd of we ooit gaan horen wat de oorzaak was en waarom deze storing ruim 5 en een half uur moest duren.

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-03 18:24

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

ed-win schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:41:
Noord-Brabant werkt sinds 11:05 ook weer ok.

Ben benieuwd of we ooit gaan horen wat de oorzaak was en waarom deze storing ruim 5 en een half uur moest duren.
Stroomstoring bij Stedin. https://www.telegraaf.nl/...ing-stedin/138633667.html

GT7 ID: ONYX_PdeG69

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:40
abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 05:51:
Hier hetzelfde. Alles kapot! :(((

[...]
Waar komt deze tekst vandaan? Bron?

RIPE Atlas probe: 1005104

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:08
Om maar een tegengeluid te laten horen: noord Nederland geen issues.

• Kyle
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 03:59
ernstoud schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:55:
[...]

Begrijp ik het goed dat een herconfiguratie niet afgemaakt kan worden en daarom steeds opnieuw opgestart wordt met bijbehorend nieuw IP adres ? Valt zoiets met langere ingestelde timing daarvoor op te lossen ?
Ik ben maar een leek opdit gebied maar ik leer er graag bij.

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:57

Gotez

42

Ik had ook last van storing. Nu wel opeens download naar 850 mbit. Dit was deze week 700 mbit. hiervoor altijd rond de 200mbit. Dus mij hoor je niet klagen nog...

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
@Kyle @ernstoud Ik vermoed dat dit een AI-bot conclusie is, gebaseerd op het log van @abmcosta . (Die hebben nogal de neiging om met heel veel zekerheid te poneren dat dit een "klassiek geval" van is... zelfs als het iets anders is)

[ Voor 6% gewijzigd door Keypunchie op 03-03-2026 14:39 ]

• abmcosta
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:56
ernstoud schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 11:55:
[...]

Modem logs gedownload en geanalyseerd.
Het lijkt erop dat ze opnieuw gehackt zijn. 🤷‍♂️

• Kyle
abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:12:
[...]

Die STEDIN toch. Wie had nou gedacht dat er achter STEDIN een hackers collectief schuil gaat ?. Om Maaarten Toonder (Olie B Bommel) aan te halen: Mijn "Denkraam" is weer verruimd. :+ /s off

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:12:
[...]

Waarom opnieuw hacken als je de hele dataset zonder moeite van het darkweb kunt downloaden. Mijn analyse luidt dat u loopt te trollen.

• abmcosta
Je moet het beter weten. 🙄
Dat is wat er daadwerkelijk in de modem gebeurde.

• Kyle
abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:33:
En hoe kom je dan bij een hack ? Dat er sprake geweest is van loops wil ik best nog geloven en dan neem ik aan dat Odido de herstel software c.q. instellingen voor bepaalde situaties niet volledig op orde had.

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:33:
@abmcosta , ik heb even uw profiel bekeken en dat bevestigd mijn vermoedens.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-03 16:23

Dutch_guy

WYSIWYG

Dutch_guy schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 09:57:
[...]
Ik heb exact dit probleem, om gek van te worden. Gaat om een zakelijk abonnement, hetzelfde modem. Met geen mogelijkheid lukt het om een bekabelde printer te benaderen vanaf een apparaat verbonden met Wifi.

Laptop via netwerkkabel en geen probleem om te printen.

Iemand een idee?
Uiteindelijk die dag ervoor gekozen om de ZTE in bridge-mode te zetten met een eigen router. Probleem opgelost. Geen oplossing of reactie van Odido meer ontvangen helaas.

Pay peanuts get monkeys !

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Ik probeer via WiFi van een USB stick die in de PC zit, verbinding te maken met de K&K modem, maar ik krijg telkens de melding 'no internet "secured".

Met Perplexity kom ik er niet, hij had een aantal suggesties gedaan wat ik geprobeerd had, helaas zonder succes.

Als ik verbinding maak met m'n telefoon die als hotspot dan fugeerd heb ik wel gewoon gelijk verbinding.
Check modem/router en andere apparatenKijk of telefoon/tablet op dezelfde wifi wél internet heeft.Werkt daar ook niets: modem/router opnieuw opstarten (stroom er 30 sec af, dan weer aan). �Werkt het daar wél: het ligt aan je Windows‑pc, ga door.2. Wifi‑adapter even uit/aanRechts onder op de taakbalk: klik op het netwerk‑icoontje.Klik op je wifi en kies “Disconnect” en dan weer verbinden.Helpt dat niet:Start > typ “ncpa.cpl” > Enter. �Rechtsklik op je Wi‑Fi adapter > “Disable”.Na een paar seconden opnieuw rechtsklikken > “Enable”. �3. IP- en DNS-instellingen controlerenStart > typ “ncpa.cpl” > Enter. �Rechtsklik op je Wi‑Fi > “Properties”.Vink “Internet Protocol Version 6 (TCP/IPv6)” uit (tijdelijk voor test). �Klik “Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4)” > “Properties”.Zorg dat beide opties op “Obtain an IP address automatically” en “Obtain DNS server address automatically” staan > OK. ��Verbreek en maak de wifi‑verbinding opnieuw.4. Proxy uitschakelen (veelvoorkomend)Start > typ “inetcpl.cpl” > Enter. �Tabblad “Connections” > “LAN settings”.Zorg dat “Use a proxy server for your LAN” uitgevinkt is, “Automatically detect settings” mag aan. ��5. Netwerk herstellen via opdrachten (iets technischer)Start > typ “cmd” > rechtsklik “Run as administrator”. �Voer deze commando’s één voor één uit (Enter na elke regel):ipconfig /releaseipconfig /flushdnsipconfig /renewnetsh int ip resetnetsh winsock reset ���Daarna pc opnieuw opstarten en wifi opnieuw verbinden. �6. Netwerk volledig resetten (laatste redmiddel)Dit gooit alle netwerkadapters en wifi‑netwerken terug naar fabrieksinstellingen, je moet daarna wifi‑wachtwoorden opnieuw invoeren. ��Instellingen (Win + I) > “Network & Internet”.“Advanced network settings” > helemaal onderaan “Network reset”. ��Klik “Reset now” en bevestig met “Yes”.Pc herstart automatisch, daarna opnieuw met je wifi verbinden. �
Onderstaande had ik ook gedaan en daar komt naar voren dat ik een 168xxxxx ip adres krijg wat volgens Perplexity duid op een DHCP probleem
Check: krijgt de pc wel een IP van de router?Verbind met je gewone wifi (die ‘no internet, secured’ geeft).Druk Win + R → typ cmd → Enter.Typ ipconfig → Enter.Kijk onder “Wireless LAN adapter Wi-Fi”:Staat er iets als IPv4 Address .... 192.168.x.y en Default Gateway .... 192.168.x.1?Of zie je iets als 169.254.x.y of helemaal geen IPv4‑adres?
Kan iemand mij verder helpen?

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@NicoHF wat voor USB stick? Oudere kunnen wellicht niet omgaan met de laatste beveiligingsstandaarden (WPA3). Dus controleer de of ze aan beide kanten overeen komen.

edit: en een 169 adres betekent dat er gewoon null nada niets verbinding is. Kan aan DHCP liggen maar daar snappen die AI-bots toch niets van.

[ Voor 30% gewijzigd door franssie op 03-03-2026 16:36 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• NicoHF
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:31:
@NicoHF wat voor USB stick? Oudere kunnen wellicht niet omgaan met de laatste beveiligingsstandaarden (WPA3). Dus controleer de of ze aan beide kanten overeen komen.

edit: en een 169 adres betekent dat er gewoon null nada niets verbinding is. Kan aan DHCP liggen maar daar snappen die AI-bots toch niets van.
Ik zie het Mac adres van de PC wel in de modem staan, dus dan is er wel verbinding toch of niet?

Geen idee of deze WPA3 heeft, ik denk het eigenlijk niet.
Dus het zou daar kunnen liggen?
Het betreft de StarTech KINAMAX High-Power Wireless-n Usb Adapter 802.11n USB WITH double ANTENNA

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:40:
[...]

Ik zie het Mac adres van de PC wel in de modem staan, dus dan is er wel verbinding toch of niet?

Geen idee of deze WPA3 heeft, ik denk het eigenlijk niet.
Dus het zou daar kunnen liggen?
Het betreft de StarTech KINAMAX High-Power Wireless-n Usb Adapter 802.11n USB WITH double ANTENNA
Zet je router eens op WPA2 en probeer het. Ik weet zo uit mijn hoofd niet of de zyxel en mix 2/3 mode heeft

• ernstoud
vdr01 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:55:
[...]

:Y

• NicoHF
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:44:
[...]

Zet je router eens op WPA2 en probeer het. Ik weet zo uit mijn hoofd niet of de zyxel en mix 2/3 mode heeft
Kennelijk stond die al op WPA2 ingesteld.
Had het net gewijzigd naar WPA3-SAE/WPA2-PSK, helaas werkt die nog steeds niet.

• ernstoud
NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:54:
[...]

Kennelijk stond die al op WPA2 ingesteld.
Had het net gewijzigd naar WPA3-SAE/WPA2-PSK, helaas werkt die nog steeds niet.
Gebruik je wel het goede wachtwoord?

• NicoHF
  • Niet online
ernstoud schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 16:57:
[...]

Gebruik je wel het goede wachtwoord?
Yes! Anders had die helemaal geen verbinding kunnen maken.
Ik zie het MAC adres ook staan in de modem.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:05:
[...]

Dat van het MAC is wel apart inderdaad. En op de PC wel gewoon DHCP aanstaan en geen fixed IP's op de router ingesteld neem ik ook aan.

• abmcosta
vdr01 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:55:
[...]

Ik heb geen idee wat dat betekent en ik weet niet zeker of het me iets kan schelen.

Dit ligt absoluut aan het netwerk. En ik ben er absoluut zeker van, want ik heb net de modem en simkaart vervangen en het probleem is precies hetzelfde.

Zoals ik al zei: je moet het beter weten.

• ernstoud
NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:05:
[...]

Er is dus wel een draadloze verbinding maar er wordt je geen IP adres toegewezen. Staat in de configuratie van de wifi adapter dat deze via DHCP een adres moet krijgen?

Van boven naar beneden, laatste dialoog moet er zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yn6lbrLlQlwwn7kO6I-FA-YUe48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W4xLEqUZaQdP1Q5ixVuPMj6u.jpg?f=fotoalbum_large

• NicoHF
  • Niet online
ernstoud schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:19:
[...]

Er is dus wel een draadloze verbinding maar er wordt je geen IP adres toegewezen. Staat in de configuratie van de wifi adapter dat deze via DHCP een adres moet krijgen?

Van boven naar beneden, laatste dialoog moet er zo uit zien:

[Afbeelding]
Die staat inderdaad zo ingesteld.
@franssie

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:22:
[...]

@franssie
Heb je andere netwerkapparaten die wel werken? Zo ja, vast ip of via dhcp? Zit eraan te denken dat dhcp op router misschien per ongeluk uitstaat.

• vdr01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:16:
[...]

Ik heb geen idee wat dat betekent en ik weet niet zeker of het me iets kan schelen.

Dit ligt absoluut aan het netwerk. En ik ben er absoluut zeker van, want ik heb net de modem en simkaart vervangen en het probleem is precies hetzelfde.

Zoals ik al zei: je moet het beter weten.
Ten eerste moet ik helemaal niets. Ten tweede krijg ik het idee dat uw internet niet naar behoren werkt terwijl u in eerdere posts aangeeft dat Odido opnieuw gehackt is nadat u het log van uw modem heeft geanalyseerd. Wat is het nu?

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03 20:34
vdr01 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:30:
[...]

Ten eerste moet ik helemaal niets. Ten tweede krijg ik het idee dat uw internet niet naar behoren werkt terwijl u in eerdere posts aangeeft dat Odido opnieuw gehackt is nadat u het log van uw modem heeft geanalyseerd. Wat is het nu?
Het lijkt er zelfs op of hij hier speciaal geregistreerd heeft om te klagen over K&K. Dat hebben we wel vaker gezien, waait vanzelf voorbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Miglow op 03-03-2026 17:40 ]

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NicoHF schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:22:
[...]

@franssie
Vreemd. En je gebruikt een eigen netwerknaam (SSID) en wachtwoord? Misschien kan je daar ook nog spelen. De logging van de Zyxel is dacht ik redelijk afwezig, maar ik heb een eigen router in de DMZ staan dus hier houdt het meedenken bij mij helaas wat op

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Miglow schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:39:
[...]

Het lijkt er zelfs op of hij hier speciaal geregistreerd heeft om te klagen over K&K. Dat hebben we wel vaker gezien, waait vanzelf voorbij.
K&K bestond dacht ik in 2004 nog niet :P

Verder zie ik weinig geks in de posts behalve de claim tot wederom gehacked zijn

• NicoHF
  • Niet online
vdr01 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:25:
[...]

Heb je andere netwerkapparaten die wel werken? Zo ja, vast ip of via dhcp? Zit eraan te denken dat dhcp op router misschien per ongeluk uitstaat.
Diverse telefoons, tablets, en nog wat WiFi spulletjes en dat werkt gewoon perfect.
Maar geen andere PC op het moment.

Hoe kan ik dat zien in m'n Android telefoon?

• NicoHF
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:42:
[...]

Vreemd. En je gebruikt een eigen netwerknaam (SSID) en wachtwoord? Misschien kan je daar ook nog spelen. De logging van de Zyxel is dacht ik redelijk afwezig, maar ik heb een eigen router in de DMZ staan dus hier houdt het meedenken bij mij helaas wat op
Dat had ik inderdaad gedaan, ik had de gegevens van mijn vorige modem overgenomen zodat alles automatisch ging verbinden.

Ik denk eerlijk gezegd dat jou suggestie niet gaat helpen, maar misschien heb ik het fout.
Want ik had namelijk het gastnetwerk van het K&K modem aangezet en daar op ingelogd met de PC en hetzelfde probleem trad op.

• abmcosta
franssie schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:47:
[...]

K&K bestond dacht ik in 2004 nog niet :P

Verder zie ik weinig geks in de posts behalve de claim tot wederom gehacked zijn
😹👏 Inderdaad 22 jaar geleden

Een ISP die elke 50 seconden herstelberichten verstuurt die de verbinding verbreken. Dezelfde ISP waarvan onlangs ALLE klantgegevens zijn gehackt... 🤔 hmmm 🕵️

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:03:
[...]

Een ISP die elke 50 seconden herstelberichten verstuurt die de verbinding verbreken. Dezelfde ISP waarvan onlangs ALLE klantgegevens zijn gehackt... 🤔 hmmm 🕵️
ja, maar dat is nog al een aanname, zonder onderbouwing van log etc krijg je wel gefronste wenkbrauwen natuurlijk.

• ernstoud
abmcosta schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:03:
[...]

Joh. Hou op. Die twee hebben niets met elkaar te maken.

• abmcosta
franssie schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 23:10:
[...]

ja, maar dat is nog al een aanname, zonder onderbouwing van log etc krijg je wel gefronste wenkbrauwen natuurlijk.
Ja, dat is een aanname. Laat me dan de ACS (Auto Configuration Server) logs van Odido zien. Of los het probleem gewoon op. ✌️

Dit is een probleem met de infrastructuur van Odido/Indetel. De oplossing moet van Odido/Indetel komen. Anders moeten ze betalende klanten toestaan ​​om TR-069/CWMP op de NR5307 uit te schakelen om de herconfiguratie-lus te stoppen. Dit kost Odido-klanten nu tijd en geld!

[ Voor 27% gewijzigd door abmcosta op 04-03-2026 03:03 ]

Pagina: 1 ... 96 97 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Berichten over de recente hack mogen in: Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)