[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 83 84 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.T
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:30
Ik hoor redelijk wat gemixte reactie op de latency en het geschikt zijn voor te gamen. Ik zit momenteel op een gedeeld netwerk met meerdere appartementen en heb hier zo'n 10-20 mbps download met een gemiddelde ping van 20-30 ms en toch hier en daar wel wat rubber banding. Aangezien het internet geregeld is via de eigenaar van de appartementen kan ik hier niet een normale glasvezel/bekabelde verbinding realiseren. Zou Odido klik en klaar toereikend kunnen zijn voor mijn situatie? Ik game niet op professioneel niveau en speel voornamelijk spellen zoals DCS/MSFS en wat shooters zoals foxhole.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bas.T schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:29:
Ik hoor redelijk wat gemixte reactie op de latency en het geschikt zijn voor te gamen. Ik zit momenteel op een gedeeld netwerk met meerdere appartementen en heb hier zo'n 10-20 mbps download met een gemiddelde ping van 20-30 ms en toch hier en daar wel wat rubber banding. Aangezien het internet geregeld is via de eigenaar van de appartementen kan ik hier niet een normale glasvezel/bekabelde verbinding realiseren. Zou Odido klik en klaar toereikend kunnen zijn voor mijn situatie? Ik game niet op professioneel niveau en speel voornamelijk spellen zoals DCS/MSFS en wat shooters zoals foxhole.
Dat ligt niet direct aan de technische mogelijkheden van k&k, maar vooral aan de locatie en bereik van het 5G signaal waar het k&k device mee kan werken. Die combinatie en bruikbaarheid kan je enkel ter plekke testen en is niet zorgvuldig te voorspellen daardoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het beste is het inderdaad een maand af te nemen en gewoon uit te proberen. Zeker als er een ODIDO winkel in je buurt zit kun je het snel in huis hebben, en ook weer makkelijk terug sturen met een retourdoos die je thuis krijgt.

Ik speel op dit moment No Man's Sky, Sons of the Forest, en wat andere tragere games online, en dat gaat prima. Maar op sommige momenten van de dag wil het gewoon wel eens wat minder zijn. Echt een pijl erop trekken kan ik niet.

[ Voor 35% gewijzigd door --MeAngry-- op 02-10-2025 12:07 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.T
RoRoNL schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:03:
[...]

Dat ligt niet direct aan de technische mogelijkheden van k&k, maar vooral aan de locatie en bereik van het 5G signaal waar het k&k device mee kan werken. Die combinatie en bruikbaarheid kan je enkel ter plekke testen en is niet zorgvuldig te voorspellen daardoor.
Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor, als ik m'n gegevens bij Odido invul krijg ik de verwachte snelheid terug. Ik zit ongeveer 600 meter van een tweetal masten af voor zover ik kan zien op de kaart.

"Dit is beschikbaar op je adres: Klik&Klaar Internet via ons 5G-netwerk met een verwachte snelheid tot 62 Mbit/s download en tot 15 Mbit/s upload."

Dat ziet er ook niet heel hoopvol uit qua snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:09
Bas.T schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:13:
[...]

Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor, als ik m'n gegevens bij Odido invul krijg ik de verwachte snelheid terug. Ik zit ongeveer 600 meter van een tweetal masten af voor zover ik kan zien op de kaart.

"Dit is beschikbaar op je adres: Klik&Klaar Internet via ons 5G-netwerk met een verwachte snelheid tot 62 Mbit/s download en tot 15 Mbit/s upload."

Dat ziet er ook niet heel hoopvol uit qua snelheid.
Zoals gezegd; gewoon proberen. Op 600 meter van de mast zul je echt hogere snelheid kunnen halen. De kaart van Odido berust vaak op fantasie.

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.T
ernstoud schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:19:
[...]

Zoals gezegd; gewoon proberen. Op 600 meter van de mast zul je echt hogere snelheid kunnen halen. De kaart van Odido berust vaak op fantasie.
Oke, we hebben gelukkig een winkel hier in de stad dus dat zou makkelijk zijn. Is het retour proces een beetje eenvoudig mits het niet lijkt te zijn waar ik naar op zoek ben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:37
Bas.T schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 12:24:
[...]

Oke, we hebben gelukkig een winkel hier in de stad dus dat zou makkelijk zijn. Is het retour proces een beetje eenvoudig mits het niet lijkt te zijn waar ik naar op zoek ben?
Formulier invullen en je krijgt een retour doos voor de router. Dat is alles/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bas.T schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:29:
Ik ben sinds een week over van glas naar K&K. Ik heb mijn kids dat niet verteld, maar hoor er niets over. Ik zie dat Fortnite nog gewoon gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hier in Zoetermeer zit ik op circa 600 meter van de mast, snelheden PC aan de kabel vanaf november vorig jaar altijd rond 700mbps down en 90mbps up, ping tussen de 12 en 17, de laatste 3 maanden wifi in het hele huis tussen de 250-700mbps down. Wel de goede plek zoeken, bij mij is dit in mijn kamer op 2e etage, niet voor het raam, wel bij mijn computer. ik ben geen gamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siira
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
jk-5 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:51:
Ik krijg uit allerlei hoeken signalen dat Odido bezig is met de landelijke uitrol van n1 (5G2100). Op het antenneforum stond al een post dat iemand in west-Brabant zag dat n1 live was, en 4G2100 uit is. Kunnen jullie hier de komende dagen ook eens het spectrum van K&K in de gaten houden?
Almere, B3+B7+B3 gecombineerd met N78 en N1, het relevante deel:

NR5G-NSA Information
Band
N78
RFCN
637440
UL Bandbreedte (MHz)
100M
DL Bandbreedte (MHz)
100M
RSSI
-61
RSRP (dBm)
-73
RSRQ (dB)
-11
SINR (dB)
12
EcNo
0
CQI
0
PMI
0
RI
0
MCS
0

en

SCC Informatie
# 1
Band
N1
RFCN
427970
UL Bandbreedte (MHz)
N.v.t.
DL Bandbreedte (MHz)
20M
RSSI
N.v.t.
RSRP (dBm)
N.v.t.
RSRQ (dB)
N.v.t.
SINR (dB)
N.v.t.
EcNo
0
CQI
0
PMI
0
RI
0
MCS
0

Wel grappig, de interface laat 2x SCC Informatie #1 zien. Eerst #1 en #2 op 4G en dan #1 voor 5G (NR)

In snelheid merk ik niet echt een groot verschil, maar ik had al bijna 1 Gbps down en 130 Mbps up natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
jk-5 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:51:
Ik krijg uit allerlei hoeken signalen dat Odido bezig is met de landelijke uitrol van n1 (5G2100). Op het antenneforum stond al een post dat iemand in west-Brabant zag dat n1 live was, en 4G2100 uit is. Kunnen jullie hier de komende dagen ook eens het spectrum van K&K in de gaten houden?
Hier in Utrecht zie ik nu ook n78+n1+b3+b7. Geen n28 meer, maar kans is dus dat hij niet meer dan 2 5G banden tegelijk aankan. n1+n28 is wel mogelijk, en n78+n28 ook, alleen dus niet alle drie tegelijk.
Vermoed dat het modem niet meer dan 2CA op 5G aan kan, of dat het netwerk niet meer dan 2CA op 5G toestaat.

n78+n1+b7+b3: 750/60Mbps
n78+n28+b7+b3+b1: 600/60Mbps
n1+n28+b7+b3: 235/72Mbps

[ Voor 27% gewijzigd door BiG-GuY op 02-10-2025 15:54 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Niet online
BiG-GuY schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 15:43:
[...]

Hier in Utrecht zie ik nu ook n78+n1+b3+b7. Geen n28 meer, maar kans is dus dat hij niet meer dan 2 5G banden tegelijk aankan. n1+n28 is wel mogelijk, en n78+n28 ook, alleen dus niet alle drie tegelijk.
Vermoed dat het modem niet meer dan 2CA op 5G aan kan, of dat het netwerk niet meer dan 2CA op 5G toestaat.

n78+n1+b7+b3: 750/60Mbps
n78+n28+b7+b3+b1: 600/60Mbps
n1+n28+b7+b3: 235/72Mbps
Zo te zien kan hij 4 CA aan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3sgWjrSByz1NZurZWHYAsnnVvw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xsS4Ix7NQ0R1ISGS6UmgRn5K.png?f=user_large

Dus 4CA voor download, 2CA voor upload. Het enige dat mij niet helemaal duidelijk is, is dat ze NR gebruiken. Dat is NewRadio, maar of dat dan zowel voor SA als NSA geldt, weet ik niet. Ik vermoed voor beiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstoud
Siira schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:38:
[...]

Zo te zien kan hij 4 CA aan:
[Afbeelding]

Dus 4CA voor download, 2CA voor upload. Het enige dat mij niet helemaal duidelijk is, is dat ze NR gebruiken. Dat is NewRadio, maar of dat dan zowel voor SA als NSA geldt, weet ik niet. Ik vermoed voor beiden.
Maar dat is de niet gekortwiekte versie. De NR5307 van K&K doet bijvoorbeeld geen n28 en wellicht zijn er meer aggregaties disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Niet online
ernstoud schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:53:
[...]
Maar dat is de niet gekortwiekte versie. De NR5307 van K&K doet bijvoorbeeld geen n28 en wellicht zijn er meer aggregaties disabled.
Nee, het is wat de hardware kan. Wat Odido al dan niet heeft laten doen in de firmware blijft natuurlijk altijd giswerk.

Als ik het goed begrijp, vertelt het netwerk welke combinaties beschikbaar/toegestaan zijn en kiest de UE dan welke gebruikt gaat worden, klopt dat @jk-5? Misschien is er een manier om die lijst met beschikbare combinaties op te halen uit het netwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

@Siira
Heb ook andere combinaties geprobeerd, maar krijg nooit drie 5G banden tegelijk, maar ook niet meer dan 4 banden totaal tegelijk. Dus kan zomaar kloppen dat de 4CA op download over 4G en 5G samen telt. Als ik terugdenk over resultaten uit verleden toen ik nog geen n78+n28 zag, was het n78+b1+b7+b3 dus ook 4 banden tegelijk.

n78+n1+b3+b3
n78+n1+b7

Werken bijvoorbeeld ook, maar allemaal lagere performance dan n78+n1+b7+b3 welke hij kiest op 'Auto' wat de standaard instelling is.

n28 was voor mij al niet nuttig hier, maar n28 is nog steeds te gebruiken op de oudere firmware.

Op mijn mobiel wordt ik overigens grotendeels naar n78+b7 geduwd.

[ Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 02-10-2025 17:37 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik heb nu hier in Zoetermeer:
Band N78 - N1 - B7 - #1 B3 - #2 B3
Speedtest aan de kabel: Ping 15 - 711mbs down - 97mbps up.
Mijn snelheid is dus gelijk gebleven, helemaal prima.

Nu is het wel een keer opnieuw gestart zie ik, niets van gemerkt:
Modelnaam NR5307
Firmware-versie V1.00(ACJG.1)NR53_b17D0430
Uptime van systeem 5 days 20 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:29

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

ernstoud schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:53:
[...]

K&K versie doet ook geen wifi 7. Wifi 6 is de limiet.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:32

Gotez

42

Volgens mij heb ik iets heel doms gedaan. Ik wilde mijn wachtwoord aanpassen. Netjes in de Zyxel ingelogd en wachtwoord aangepast. Proton adviseerde een goed wachtwoord en die maar gepakt. Automatisch uitgelogd en nu pikt ie dat wachtwoord niet. "password must be betwee 4-32". Mijn nieuwe wachtwoord is dus 40 karakters. Oude wachtwoord pikt ie ook niet. Eerste 32 karakters ook niet. Moet ik nu resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:11

franssie

Save the albatross

@Gotez laatste 32 zou je ook nog kunnen proberen, anders resetten inderdaad.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jk-5
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-10 09:24
Siira schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:15:
[...]

Nee, het is wat de hardware kan. Wat Odido al dan niet heeft laten doen in de firmware blijft natuurlijk altijd giswerk.

Als ik het goed begrijp, vertelt het netwerk welke combinaties beschikbaar/toegestaan zijn en kiest de UE dan welke gebruikt gaat worden, klopt dat @jk-5? Misschien is er een manier om die lijst met beschikbare combinaties op te halen uit het netwerk?
Tijdens het verbinden met het netwerk geeft je telefoon door aan de mast welke banden en combinaties hij ondersteunt. Het netwerk bepaalt altijd waar je mee verbindt en in welke combinatie. Je telefoon kan zo'n aanbod dan weer weigeren (sommige modems kunnen bijvoorbeeld maximaal 100MHz spectrum tegelijk weigeren).

Bij de K&K doos van Odido zijn de lage banden in de firmware uitgezet. Deze zal de modem dus niet aanbieden aan het netwerk, en dus wordt het niet gekozen. Als je een eigen modem gebruikt is dit dus wel mogelijk. Odido zou hier actief op kunnen sturen vanuit het netwerk (als ze de K&K simkaarten bepaalde IMSI ranges geven en daar andere policies aan hangen in de configuratie van de masten) maar doet dat momenteel niet.

Ook met telefoons wordt n28 nooit secundair gekoppeld. Als je primair op n1 of n78 zit zul je n28 niet secundair koppelen. Andersom wel, als je primair op n28 zit koppelt het netwerk vaak n1 of n78 secundair om toch nog wat extra bandbreedte te krijgen. Uitzondering hierop is Utrecht, daar heeft Odido nu een proef draaien om ook n28 secundair te koppelen. Maar je zult nooit meer dan 2 5G banden tegelijk zien .Ik denk dat dit een restrictie is bij NSA in de modems. Voor het netwerk maakt het eigenlijk niet veel uit. Wanneer we standalone 5G hebben kun je ze ongetwijfeld wel alle drie tegelijk koppelen

Kaart met alle 2G/3G/4G/5G zendmasten in Nederland: https://antennekaart.nl | https://www.antenneforum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jk-5
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-10 09:24
BiG-GuY schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:35:
@Siira
Heb ook andere combinaties geprobeerd, maar krijg nooit drie 5G banden tegelijk, maar ook niet meer dan 4 banden totaal tegelijk. Dus kan zomaar kloppen dat de 4CA op download over 4G en 5G samen telt. Als ik terugdenk over resultaten uit verleden toen ik nog geen n78+n28 zag, was het n78+b1+b7+b3 dus ook 4 banden tegelijk.

n78+n1+b3+b3
n78+n1+b7

Werken bijvoorbeeld ook, maar allemaal lagere performance dan n78+n1+b7+b3 welke hij kiest op 'Auto' wat de standaard instelling is.

n28 was voor mij al niet nuttig hier, maar n28 is nog steeds te gebruiken op de oudere firmware.

Op mijn mobiel wordt ik overigens grotendeels naar n78+b7 geduwd.
Wat je hier beschrijft is waarschijnlijk een limitatie in het modem. Op een Galaxy S21 (oud ding maar echt een topper qua CA combinaties) zit ik vrij constant vrolijk op 3+n78+n1+3+7+20. Dat geeft aan dat het voor het netwerk in elk geval niet uitmaakt. Nieuwere Samsung Galaxy modellen houden het vaak bij de combinaties die jij aangeeft. En blijkbaar K&K dus ook

Kaart met alle 2G/3G/4G/5G zendmasten in Nederland: https://antennekaart.nl | https://www.antenneforum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Niet online
jk-5 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:44:
[...]
Tijdens het verbinden met het netwerk geeft je telefoon door aan de mast welke banden en combinaties hij ondersteunt. Het netwerk bepaalt altijd waar je mee verbindt en in welke combinatie.
Dank voor het uitgebreide antwoord @jk-5. Het werkt dus precies andersom dan hoe ik het me voorstelde. Goed om te weten. Ik zal van het weekend eens spelen met mijn eigen modem. De NR5307 draait in ieder geval nog vrolijk op B1+B3+B3, N78+N1.
BiG-GuY schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:35:
@Siira
Dus kan zomaar kloppen dat de 4CA op download over 4G en 5G samen telt.
Ik heb er (zie hierboven) gecombineerd 5. Denk dat het eerder te maken heeft met wat @jk-5 zegt, op 5G NSA niet meer dan 2 tegelijk, maar dus wel meer dan 4 op 4G en 5G samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez

Gotez

42

franssie schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:43:
@Gotez laatste 32 zou je ook nog kunnen proberen, anders resetten inderdaad.
Dank voor de tip, maar helaas werkt het niet. herstart ben ik beetje huiverig over. Want dan verlies ik waarschijnlijk passthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:14
Gotez schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:33:
[...]

Dank voor de tip, maar helaas werkt het niet. herstart ben ik beetje huiverig over. Want dan verlies ik waarschijnlijk passthrough.
SIM eruit halen, resetten, config herstellen, SIM er weer in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Gotez schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:33:
[...]

Mijn modem is nog altijd op de originele firmware en heb hem al tig keer gereset. Maar was wel al klant in de eerste week ofzo toen de dienst lanceerde. Als je later klant geworden bent, kan het wel zijn dat de update gepushed wordt, bij de mijne dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 03-10-2025 14:07 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
BiG-GuY schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:07:
[...]

Mijn modem is nog altijd op de originele firmware en heb hem al tig keer gereset. Maar was wel al klant in de eerste week ofzo toen de dienst lanceerde. Als je later klant geworden bent, kan het wel zijn dat de update gepushed wordt, bij de mijne dus niet.
In de oude firmware kon je de remote management volgens mij nog uitzetten. Die setting is in de laatste firmware verdwenen.

Overigens heb ik vorige maand K&K opgezegd, zou 26 september uit worden gezet maar heeft tot gisteren (2-10) gewerkt. Mail gekregen dat het uit stond (klopte inderdaad) met DHL verzendlabel om de bende terug te sturen. Al met al loopt dit wel heel netjes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Houtenklaas schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:10:
[...]

In de oude firmware kon je de remote management volgens mij nog uitzetten. Die setting is in de laatste firmware verdwenen.
Die staat bij mij dus nog steeds aan, en hij update nog steeds niet. Zag in het Odido forum dat je dan specifiek je IMEI moet doorgeven, zodat ze die op afstand kunnen forceren. Maar ik vind het wel best voor nu.

Wacht zelf nog steeds op de Unifi 5G modems, die zijn al een tijd terug geleaked zonder announcement of prijzen.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez

Gotez

42

[...]

Klant vanaf dag 1, dus grote kans dat het goed gaat, ga het morgen proberen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
Gotez schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:50:
[...]

Klant vanaf dag 1, dus grote kans dat het goed gaat, ga het morgen proberen. Dank!
Ik was ook klant vanaf dag 1, maar ik heb die management setting nooit "uit" gezet. Ik zou (nu) even goed kijken hoe het staat, want ik ben wel degelijk gemigreerd naar de laatste software versie. Wat ik al eerder zei, maar even een backup van je settings, sim er uit, reset, config terug zetten en als alles identiek is de sim er weer in. Better safe than sorry. Config teruglezen met nieuwe firmware gaat niet hebben we eerder gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstoud
[...]

Ik had ook de NR5307 drie dagen na de introductie. Kort daarna kwam de firmware die n28 uitschakelde. Het is wel wonderlijk dat er nog steeds van deze devices zijn zonder update(s). Hoe FOTA dan werkt bij Odido is bijzonder. Maar in dit geval gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez

Gotez

42

Houtenklaas schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:00:
[...]

Ik was ook klant vanaf dag 1, maar ik heb die management setting nooit "uit" gezet. Ik zou (nu) even goed kijken hoe het staat, want ik ben wel degelijk gemigreerd naar de laatste software versie. Wat ik al eerder zei, maar even een backup van je settings, sim er uit, reset, config terug zetten en als alles identiek is de sim er weer in. Better safe than sorry. Config teruglezen met nieuwe firmware gaat niet hebben we eerder gezien!
Ik ga het proberen. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:25
Ondanks dat het behoorlijk waait en ook geregeld harde buien naar beneden komen merk ik hier eigenlijk niet een grote daling in snelheid. Het schommelt nogsteeds rond wat ik normaal ook altijd heb. Dit terwijl dit wel weersafhankelijk kan wezen. Best knap vind ik. Afstand tot mast is rond de 500m ( schatting)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miglow
  • Laatst online: 04-10 09:34
Cave_Boy schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 06:25:
Ondanks dat het behoorlijk waait en ook geregeld harde buien naar beneden komen merk ik hier eigenlijk niet een grote daling in snelheid. Het schommelt nogsteeds rond wat ik normaal ook altijd heb. Dit terwijl dit wel weersafhankelijk kan wezen. Best knap vind ik. Afstand tot mast is rond de 500m ( schatting)
Dan heeft je signaal blijkbaar wind mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miglow schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 06:31:

Dan heeft je signaal blijkbaar wind mee?
Heb jij dan ook verschil tussen wanneer jij naar de mast toe rijdt of er vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Laatst online: 04-10 09:34
W1ck1e schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:16:
[...]

Heb jij dan ook verschil tussen wanneer jij naar de mast toe rijdt of er vandaan ?
Helemaal niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:21
Sinds ik klik&klaar heb, heb ik moeite met cashback te registreren. weet iemand waar aan het kan liggen?
Daarvoor was het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bobbo90 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:39:
Sinds ik klik&klaar heb, heb ik moeite met cashback te registreren. weet iemand waar aan het kan liggen?
Daarvoor was het geen probleem.
Probeer het eens met een actieve VPN-verbinding.
Pagina: 1 ... 83 84 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.