Ik overweeg om de Acer Connect m6e MiFi te kopen. Is er iemand die ervaring heeft met de klik en klaar sim in deze mifi router?
Ik las dat de reset elke 24 uur plaatsvind, wat ervaren jullie hier exact van?
Ik had gisteravond namelijk haperingen in een stream, het gebeurde paar keer in paar minuten tijd en daarna was het weer stabiel. Ik vroeg mij af of dat de reset is of een storing.
Wat ik dan wel apart vind is dat ik de modem in de middag had aangedaan en het kennelijk 1x per 24 uur gebeurt, gebeurt dit dan om de 24 uur of willigkeurig?
Ik had gisteravond namelijk haperingen in een stream, het gebeurde paar keer in paar minuten tijd en daarna was het weer stabiel. Ik vroeg mij af of dat de reset is of een storing.
Wat ik dan wel apart vind is dat ik de modem in de middag had aangedaan en het kennelijk 1x per 24 uur gebeurt, gebeurt dit dan om de 24 uur of willigkeurig?
@NicoHF normaliter om de 24 uur, dus als jij 's middags om 14:00 een herstart doet, zou ie de volgende dag rond dat tijdstip weer een nieuw IP adres kunnen komen met een aantal seconden verstoring.
edit: staat overigens ook in de topic start uitgelegd.
edit: staat overigens ook in de topic start uitgelegd.
[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 20-09-2025 12:43 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
zolang je de apn instellingen goed hebt staan, dan is de sim in elk willekeurig apparaat te stoppenbadjakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:28:
Ik overweeg om de Acer Connect m6e MiFi te kopen. Is er iemand die ervaring heeft met de klik en klaar sim in deze mifi router?
Hij heeft nog een leuke optie die je kan instellen :-)ikbenjoeri schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:52:
Ik heb Odido 5G outdoor (zakelijke versie) modem gekocht en mijn gewone Odido Klik Klaar simkaart gebruikt. Zit een flink verschil in de upload snelheid.
Met de Zyxel NR7302 | 471Mbps download | 27Mbps upload | B7+N78
[Afbeelding]
ZTE 5G Max | 456Mbps download | 51MMbps | B7+N78
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/3paB644yUSS11kwUf4KPcCOG.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh, dat is leuk om met de MiMo antennes zo te spelen.ikbenjoeri schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:08:
[...]
Hij heeft nog een leuke optie die je kan instellen :-)
[Afbeelding]
/f/image/cB1zeebpnrR1OXBurtTElOvI.png?f=fotoalbum_large)
Met de Zyxel NR7302 bleef ik vaak op B7+N78 en ik kom net thuis en nu heb ik gewoon meerdere bands met flinke snelheid.
/f/image/xEftqc1RitcqqMPsR7rMwdin.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door ikbenjoeri op 20-09-2025 22:14 ]
Grappig, op het Italiaanse fibraclick forum (met Google Translate prima te lezen) wordt hij besproken:ikbenjoeri schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:52:
Ik heb Odido 5G outdoor (zakelijke versie) modem gekocht en mijn gewone Odido Klik Klaar simkaart gebruikt. Zit een flink verschil in de upload snelheid.
Met de Zyxel NR7302 | 471Mbps download | 27Mbps upload | B7+N78
[Afbeelding]
ZTE 5G Max | 456Mbps download | 51MMbps | B7+N78
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://forum.fibra.click/d/72498-zte-g5-max/78
Daar heeft iemand hem op de kop weten te tikken. En de firmware er op heeft als kenmerk… NL Odido
Conclusie op dat forum: “… it does deliver good line speed... as for the rest, it sucks.”.
Algemene klacht: zwaar dichtgetimmerde firmware, geen bandselectie, geen b20, geen n28 e.d., dus voor mij niet interessant.
Hier te koop voor EUR 299: https://amzn.eu/d/4g063kD
[ Voor 5% gewijzigd door ernstoud op 20-09-2025 22:48 ]
Ik zie inderdaad geen b20 en geen n28 bij jou. Jij hebt goede n78 ontvangst en daardoor hoge snelheid. Maar te ver van een mast (zoals bij mij) en dan zonder n28 is het dan alleen een 4G modem. Dan niet interessant.ikbenjoeri schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:13:
[Afbeelding]
Met de Zyxel NR7302 bleef ik vaak op B7+N78 en ik kom net thuis en nu heb ik gewoon meerdere bands met flinke snelheid.
[Afbeelding]
Staat ook bij de specificaties op Amazon:
5G -NR interface ondersteunt zowel de NSA- als de SA -modi frequenties: N1/3/7/38/78 4 MIMO: N1/3/7/38/78
4G-LTE interface frequenties: B1/3/7/38 4 MIMO: B1/3/7/38
Geen b20, geen b32, geen n28.
Vraag me wel af hoe Keepgo toch iedere keer aan die provider branded devices weet te komen.
[ Voor 17% gewijzigd door ernstoud op 20-09-2025 22:58 ]
Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.
Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.
Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.