@
marktweakt
Kan opzeggen ook worden toegevoegd aan topicstart onder ‘Hoe kan ik het beste mijn Klik & Klaar abonnement weer opzeggen?’
Opzegging kan telefonisch door te bellen naar 0800-0092 of 0624001200
Je krijgt geen verzendpakket of QR code sticker van Odido en dient zelf alle apparatuur, inclusief kabels, simkaart en accessoires in een doos te doen en te sturen naar:
Odido Internet + TV (Klik & Klaar)
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk
Dit lever je in bij een PostNL punt. Let op! Bewaar na het versturen het verzendbewijs.
Mijn eigen ervaring:
Administratief is het een chaos bij Odido Klik & Klaar. Ik kreeg 2 abonnementen i.p.v. 1.
Mijn 2de abonnement heb ik direct opgezegd nadat ik een email kreeg en 2 weken voordat Odido mij een modem stuurde. Odido zei dat het opgezegd is, maar ik kreeg alsnog een modem + simkaart.
Ik moest 4 keer bellen en heeft uiteindelijk 4 weken geduurd voordat Odido het heeft verwerkt. Elke keer vertelde ze dat het was verwerkt en elke keer kreeg ik als smoes dat de vorige persoon een stap vergeten was. Dat betekent dat ik 2 maanden moest betalen. Het 2de abonnement heb ik nooit gebruikt. Het is ongeopend terug naar Odido gegaan na ontvangst. Tot heden heeft Odido het nog steeds niet verwerkt en één van de Odido medewerkers verteld dat het regelmatig voorkomt dat klanten een boete krijgen, ondanks dat Odido de spullen retour heeft. Bewaar aub alle bewijsstukken. Het gaat niet soepel bij Odido!