Maarten051 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:23:
Er heerst een totale paniek bij de klantenservice. Triest voor zo’n bedrijf, maar ergens ook wel weer vermakelijk. Na 2 uur en 7 minuten eindelijk te woord gestaan door een medewerkster. Volgens haar kon ik via odido.nl/retouformulier mijn herroeping doorgeven. Netjes gemeld dat er staat dat dit voor Klik&Klaar niet mogelijk is. De medewerkster surfde daarom zelf naar de website en las het stuk tekst hardop voor gevolgd door een “
*knip*
De medewerkster heeft mij daarop haar verontschuldiging en aangeboden voor het schelden en heeft een andere collega gevraagd hoe nu verder. De conclusie was dat er nog een script klaar ligt van hoe om te gaan met het annuleren van Klik&Klaar. Ik krijg nu een persoonlijke bevestiging (dus geen standaard e-mail vanuit het systeem) van mijn herroeping en moet mijn pakket naar het antwoordnummer sturen vanwaar het ook verzonden is. Schiphol - Rijk dus.
Ik wacht voor de zekerheid nog even een paar dagen af met het terugsturen van het pakket. Heb zo’n vermoeden dat dit namelijk niet de juiste procedure is…
Ik krijg weer helemaal TrosRadar vibes.
In het voorjaar kwam Odido ook met regelmaat in de uitzending wegens een zooitje op de klanten service.
Ikzelf heb (gelukkig) nog niet met de klantenservice hoeven te bellen. Maar ik hoor om mij heen dat gewoon 1 uur in de wacht staan bij ze de gewoonste zaak geworden is, het lijkt gewoon maanden te spelen dit probleem.
Met K&K lijkt het dat het gewoon veels te vroeg in de markt is gezet.
Klantenservice lijkt niet eens de nodige training te hebben gehad hoe je met dit product om moet gaan.
Maar ook op Technische vlak; De firmware geeft vreemd gedrag soms maar ook op Mast niveau, je moet eigenlijk bij een N78 cell vrij in de buurt zitten wilt dit oke werken voor de meesten.
Dit is vaak al in de stad soms een uitdaging omdat lange na nog niet alle Sites zijn omgebouwd om uberhaupt 5G te doen. Maar voor mensen in het buitengebied zitten juist vaker van een Site af aangezien de density van de masten stukken minder is (wegens kosten vs baten).
Wellicht hadden ze beter nog 1 jaartje kunnen wachten met de introductie. Dan was de klantenservice wellicht beter op de hoogte, de software langer in de oven kunnen zitten en waren er stukken meer sites vervangen met 5G installaties, Misschien was zelfs de migratie naar 5G zelfs voltooid.
[
Voor 0% gewijzigd door
rens-br op 21-10-2024 21:59
]