Het grote Lynk & Co 02 topic - Deel 1

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• OmnikOmvormer
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-01 11:29
Probleem met Android auto heb ik niet, de overvloed aan waarschuwingen en piepjes wel

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:34
De "haperingen" in de audio via Android auto herken in inderdaad ook. Ik mijn vorige auto had ik hier ook geen last van maar daar moest ik wel mijn telefoon via USB bedraad aansluiten. Wellicht dat daar nog een verschil in zit?

De rode knipperbalk is hinderlijk ja, kan ook niet uit totdat de camera het weer voldoende doet. Wie weet komt er verbetering in met een update.

Zelf heb ik na de OTA update naar 1.2.2 problemen met android auto. De verbinding werkt niet meer automatisch. Enkel wanneer ik de telefoon verwijder en opnieuw koppel via bluetooth werkt Android auto weer even. De volgende rit is het probleem weer terug.

Zal binnenkort eens een reset proberen, misschien help dat iets. Anders word het een belletje naar de dealer :)

Update:
Gisteravond een factory-reset gedaan en alles opnieuw ingesteld, vanochtend werd Android auto weer direct gestart toen ik de auto in stapte d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Veen op 10-01-2026 17:04 . Reden: Update ]

• KrlGl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-01 23:45
Hmm, bij een aantal van jullie lijkt de rechtervoet wel wat zwaar, ik kom gemiddeld niet veel hoger dan 20 kWh/100. (Maar ben dan ook braaf een 100 rijder, /105 op teller/)

Nog even een tip voor iedereen die zit te køtten met de richtingaanwijzer: even lichtjes dezelfde kant op tippen als waar hij aanstaat, dan zet je hem weer uit.
Dus als hij naar links staat dan net zo naar links tippen zoals je bij het inhalen doet.

Lynk&co 02 software 1.2.4 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin

Pagina: 1 2 3 4 Laatste