Lynk&co 02 software 1.2.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin
Ben nu nog even met de caravan op stap, maar over een paar dagen kan ik voor je meten.Lidrosio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:09:
Besloten om de More uitvoering in het grijs te nemen als volgende lease 😬
Zou iemand met de 02 misschien de afstand (voor naar achter en links naar rechts) kunnen opmeten tussen de 4 fixed mounting points? Dan kan ik die vergelijken met de Zeekr X.
Dit zijn de fixed mounting points (niet mijn foto):
[Afbeelding]
Mijn trekhaak op de 02 is een handmatig afneembare, geen wegklapbare helaas.
Deze is via de dealer erbij besteld als accessoire.
Deze is via de dealer erbij besteld als accessoire.
Ik mag volgende week ook de 02 ophalen hoor! Het is de blauwe More geworden. Ben benieuwd!
Ik heb de eerst 3500 km er alweer op zitten. Zag vanochtend dat de eerste servicebeurt pas bij 40.000 is (of na 2 jaar)
Ik zit inmiddels bijna aan de 18.000 km. 🚗⚡
Aankomende week gaat de auto een paar dagen naar de dealer vanwege een tikkend/ratelend geluid tijdens het regenereren. Het geluid is inmiddels zó aanwezig dat je het niet alleen in de auto duidelijk hoort, maar ook voorbijgangers op de stoep opkijken. Het neemt bovendien per week in volume toe.
De vorige keer dat ik bij de dealer langs was, liet de monteur al doorschemeren dat dit geluid bij Polestar ook wel eens voorkomt. Herkent iemand dit? Zijn er anderen die eerder met zo’n probleem te maken hebben gehad?
Ik ben benieuwd wat ze de komende dagen vinden en zal hier weer een update delen zodra ik meer weet.
Aankomende week gaat de auto een paar dagen naar de dealer vanwege een tikkend/ratelend geluid tijdens het regenereren. Het geluid is inmiddels zó aanwezig dat je het niet alleen in de auto duidelijk hoort, maar ook voorbijgangers op de stoep opkijken. Het neemt bovendien per week in volume toe.
De vorige keer dat ik bij de dealer langs was, liet de monteur al doorschemeren dat dit geluid bij Polestar ook wel eens voorkomt. Herkent iemand dit? Zijn er anderen die eerder met zo’n probleem te maken hebben gehad?
Ik ben benieuwd wat ze de komende dagen vinden en zal hier weer een update delen zodra ik meer weet.
Ik schakel tussen mens en IT, maar m’n Lynk 02 More hoeft dat gelukkig niet | 18.000+ km
De afstand voor-achter tussen de markeringspunten is 70 cm, de breedte voor 112 cm en achter 103 cm.Lidrosio schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:09:
Zou iemand met de 02 misschien de afstand (voor naar achter en links naar rechts) kunnen opmeten tussen de 4 fixed mounting points? Dan kan ik die vergelijken met de Zeekr X.
Zo, dat zijn een flink aantal kilometers.gwnmikedus schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 12:43:
Ik zit inmiddels bijna aan de 18.000 km. 🚗⚡
Ben je tevreden overall gezien over de 02? Zou je daar iets over kunnen zeggen?
Hier is de bestelling 2 weken geleden gedaan bij Ayvens vanuit mijn werkgever. Hoop dat de wachttijden meevallen. Als het werkelijk tussen de 4 en 6 weken is, zoals vermeld werd, dan rijd ik op zn vroegst over 2 weken in een Crystal White 02 More.
Ik heb weliswaar wat minder kilometers achter de rug met de 02 (ca. 10.000 waarvan meer dan de helft met een caravan) maar onder aan de streep is dit een veel fijnere auto dan mijn vorige elektrische gebakje (een VW id.3 1st).
Tot nu toe niet echt problemen waar ik bij de VW rond dit kilometrage al een aantal maal de garage had moeten opzoeken.
Wel voor iedere rit even wat irritante piepjes uitzetten. Maar dat is tegenwoordig bij iedere nieuwe auto een verplichting. Hopelijk komt daar een keertje een shortcut voor.
Vragen? Stel ze gerust.
Tot nu toe niet echt problemen waar ik bij de VW rond dit kilometrage al een aantal maal de garage had moeten opzoeken.
Wel voor iedere rit even wat irritante piepjes uitzetten. Maar dat is tegenwoordig bij iedere nieuwe auto een verplichting. Hopelijk komt daar een keertje een shortcut voor.
Vragen? Stel ze gerust.
Erg bedankt voor het nameten! Dan gaat het zeker lukken om iets te regelen voor de levering in November.KrlGl schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:57:
[...]
De afstand voor-achter tussen de markeringspunten is 70 cm, de breedte voor 112 cm en achter 103 cm.
Gefeliciteerd!
Ik moest met de handmatige instelling via verlichting de koplampen een stukje lager zetten deze schenen wel erg hoog.
Ik zag afgelopen donderdag eind van de ochtend een lichtblauwe rijden op de Drutenseweg (ten zuiden van Wijchen). Ik was echter onherkenbaar, zat op de motor.,
Ik moest met de handmatige instelling via verlichting de koplampen een stukje lager zetten deze schenen wel erg hoog.
Ik zag afgelopen donderdag eind van de ochtend een lichtblauwe rijden op de Drutenseweg (ten zuiden van Wijchen). Ik was echter onherkenbaar, zat op de motor.,
Thnx!
Ik heb de koplampen ook iets lager gezet. Kreeg redelijk wat lichtsignalen van tegenliggers vrijdagavond.
Ik heb de koplampen ook iets lager gezet. Kreeg redelijk wat lichtsignalen van tegenliggers vrijdagavond.
Vanmiddag een witte 02 in Meppel (rotonde bij Nieuwveense Landen)
Iemand van hier?
Iemand van hier?
Nog steeds best tevreden over de 02. Fijne, rustige en ruime auto om in te rijden. Komend uit een BMW merk je wel dat die wat strakker lag; de 02 is wat zachter, maar dat hoort ook bij dit type. Acceleratie is top, al was m’n MG4 XPower iets speelser. Het tikkende geluid bij het regenereren bleek van de aandrijfas te komen, dealer pakt het netjes op maar bij Lynk duurt alles net wat langer qua onderdelen en garantie. Laden gaat prima, ik laad publiek en stond vroeger vaker bij een tankstation dan nu bij een laadpaal. Wat minder is de communicatie: dealer doet z’n best, maar vanuit Lynk is het traag en onduidelijk. Zelfs bij Mobility Center Rotterdam kregen ze op mijn vraag over Game Link alleen maar uit: “wij moeten het ook maar van onze klanten leren.” What the faq?! Rijd er verder met veel plezier in, maar Lynk mag qua service en support echt nog wat stappen zetten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of iemand die Nintendo/GameLink-functie al aan de praat heeft gekregen?Jerusalem schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:08:
[...]
Zo, dat zijn een flink aantal kilometers.
Ben je tevreden overall gezien over de 02? Zou je daar iets over kunnen zeggen?
Hier is de bestelling 2 weken geleden gedaan bij Ayvens vanuit mijn werkgever. Hoop dat de wachttijden meevallen. Als het werkelijk tussen de 4 en 6 weken is, zoals vermeld werd, dan rijd ik op zn vroegst over 2 weken in een Crystal White 02 More.
Ik schakel tussen mens en IT, maar m’n Lynk 02 More hoeft dat gelukkig niet | 18.000+ km
Nog niet geprobeerd.. Leuke gimmick maar moet zeggen dat ik het nut er niet zo van inzie.. Ik ga voor die enkele keer dat ik langs de snelweg moet laden niet mijn switch mee nemengwnmikedus schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 00:41[/message]:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of iemand die Nintendo/GameLink-functie al aan de praat heeft gekregen?
Telefoon koppelen met scherm en netflix streamen tijdens een laadsessie zou ik dan wel kunnen waarderen. Geen idee of dit al kan trouwens.
Heet iemand V2L al geprobeerd?
Kan je een universele V2L adapter kan gebruiken?
Ik heb deze en die doet het prima.OmnikOmvormer schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:22:
Heet iemand V2L al geprobeerd?
https://www.geelyevs.com/...e-adapter-type2-for-zeekr
Universeel werkt niet altijd, iets met een ontbrekend weerstandje.
:strip_exif()/f/image/nZtizywa8TKDbj0NPW9lIIJC.jpg?f=fotoalbum_large)
De auto bevalt na de eerste 1000 km goed. Maar op de snelweg krijg ik soms piepjes die ik niet echt kan plaatsen. Met en zonder cruise control komen deze af en toe. Ik heb er nog geen patroon in kunnen vinden. Hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie misschien wat de piepjes betekenen? Ik krijg in ieder geval geen melding op het scherm, dus het is niet dat ik te dicht op de auto voor me zit bijvoorbeeld.
Dat is niet het piepje (uitschakelbaar) dat een wijziging van de maximum snelheid aangeeft?
Nee, van de ADAS settings stonden snelheid, bestuurdersaandacht en waarschuwing voor het wisselen van rijstrook stonden uit.
We krijgen binnenkort aanvullende uitleg.Headozz schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:00:
[...]
Nog niet geprobeerd.. Leuke gimmick maar moet zeggen dat ik het nut er niet zo van inzie.. Ik ga voor die enkele keer dat ik langs de snelweg moet laden niet mijn switch mee nemen![]()
Telefoon koppelen met scherm en netflix streamen tijdens een laadsessie zou ik dan wel kunnen waarderen. Geen idee of dit al kan trouwens.
:strip_exif()/f/image/cJ961u8dkwrMtMIFjV0TzVWs.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet je zeker dat je beide toggles mbt snelheid hebt uitgeschakeld? Er zijn er namelijk twee: waarschuwing overschrijding en waarschuwing bij een nieuwe maximumsnelheid. Ik had in het begin hetzelfde “issue”, maar rij nu compleet zen 😌. Grappig is dat als je die uitzet en vervolgens de bestuurdersaandacht probeert uit te schakelen, hij meteen begint te zeuren. Laat je het aanstaan, dan vindt de auto het alweer onveilig dat je het mistachterlicht gebruikt. Waarom zitten de primaire functies van de auto niet gewoon in het snelmenu dat je naar beneden schuift!?jelledg99 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 18:12:
Nee, van de ADAS settings stonden snelheid, bestuurdersaandacht en waarschuwing voor het wisselen van rijstrook stonden uit.
Hoe bevalt het rijden met de caravan erachter?
Wij gaan dat ook doen en ik ben vooral benieuwd naar het bereik
Een collega heeft een EX40 met google automotive, daarin kan je snelkoppelingen maken. Ik heb het bij de 02 geprobeerd maar ik kan het niet vinden. Weet iemand of dat op de een of andere manier wel kan?gwnmikedus schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 18:29:
[...]
Waarom zitten de primaire functies van de auto niet gewoon in het snelmenu dat je naar beneden schuift!?
Gewoon aan laten staan en een stickertje op het cameraatje bovenop de stuurkolom?gwnmikedus schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 18:29:
[...]Grappig is dat als je die uitzet en vervolgens de bestuurdersaandacht probeert uit te schakelen, hij meteen begint te zeuren. Laat je het aanstaan, dan vindt de auto het alweer onveilig dat je het mistachterlicht gebruikt. Waarom zitten de primaire functies van de auto niet gewoon in het snelmenu dat je naar beneden schuift!?
Ik ga het morgen eens proberen!
Sinds maandag eigenaar van een grijze Core versie. En erg fijne auto om in te rijden.
Ik heb alleen een software vraagje en ben benieuwd of andere die ook ervaren.
Het verschil in geluid volume tussen radio, apple music en telefoon is gigantisch. Als ik radio luister op normale stand en ik als dan word gebeld, dan staat het geluid steeds ineens erg zacht. Ik versta de degene aan de andere kant niet. Ik moet hem steeds weer harder zetten. Als ik daarna via Apple CarPlay naar Apple musuc ga is het geluid meteen weer zacht. Is dit snel op te lossen, want logisch vind ik dat niet
Ik heb alleen een software vraagje en ben benieuwd of andere die ook ervaren.
Het verschil in geluid volume tussen radio, apple music en telefoon is gigantisch. Als ik radio luister op normale stand en ik als dan word gebeld, dan staat het geluid steeds ineens erg zacht. Ik versta de degene aan de andere kant niet. Ik moet hem steeds weer harder zetten. Als ik daarna via Apple CarPlay naar Apple musuc ga is het geluid meteen weer zacht. Is dit snel op te lossen, want logisch vind ik dat niet
Ik was in de veronderstelling dat elke toepassing zijn eigen geluidsniveau heeft. Dus dat het geluidsniveau voor die toepassing ook wordt onthouden. Ik heb het zelf nog niet echt ervaren dat het geluid ineens erg zacht staat.
Logt je auto wel autmatisch in op je profiel en niet steeds als gast? Mogelijk krijg je dan steeds standaard instellingen.
Logt je auto wel autmatisch in op je profiel en niet steeds als gast? Mogelijk krijg je dan steeds standaard instellingen.