Beste medeTweakers, ik heb een tijdje rond zitten zoeken maar geen antwoord kunnen vinden, wellicht weten jullie dit:
- Hoe kan ik de actuele verbruik tijdens het rijden zien? Via de bestuurdersscherm kan ik een verbruik zien, maar dat is denk ik het gemiddelde verbruik van de gehele rit?
- Op het swipe menu kan ik de geluidsmeldingen uitschakelen van de snelheidslimiet. Het is een 120 icoon met een streep erdoorheen. Meldingen uitschakelen is dan denk ik alleen voor snelheden boven de 120km/u, want de geluidsmeldingen krijg ik nog steeds heel vaak te horen bij andere snelheden. Weet iemand hoe deze uit te schakelen ook bij lage snelheden?
- Op het swipe menu is een ELKA knop, waar is dit voor?
- Enkele keren stond er op het bestuurdersscherm dat het regeneratief remmen tijdelijk is verminderd. Kan dat te maken te hebben dat de accu dan vol genoeg is?
- Bij instellingen > vergrendeling > ontgrendelen in twee stappen. Wat houdt dat in?
- Bij instellingen > lichten > uitstapverlichting. Wat houdt dat in? Heb het aangezet en merk geen verschil (extra lichten) bij het uitstappen.
- Alle stickers en nummers in en op de auto heb ik bekeken, maar vind nergens de exacte kleur/lakcode van de auto (kleur Grid Grey). Iemand deze wel kunnen achterhalen? Vanwege steenslag wil ik een lakstift kopen.
- Een USB stick (USB-A) met muziek (allemaal .mp3 bestanden) is ingeplugd in de aansluiting achter de armsteun, maar het systeem ziet geen muziekbestanden erop. Hoe krijg ik muziek via USB werkend?
- Gisteren kwamen de iconen ISA, ALCA en EMA (alledrie geel) in beeld op de bestuurdersscherm, na enkele minuten weer verdwenen. Iemand daar ervaring mee en weet wat ze betekenen?
- In het accountbeheer zie ik nog een account staat van iemand met met een emailadres eindigend op qq.com met Aziatische naam. Hadden jullie dat ook? Denk van iemand in de fabriek die het systeem aan het instellen/testen was?
- Gaat het laden met 11kw ook eerder op tempo als je de accu voorverwarmt? Of in de praktijk alleen van toepassing bij snelladen?
Alvast bedankt!
[
Voor 5% gewijzigd door
Newtequser op 26-02-2026 14:57
]