Allereerst: het heet natuurlijk niet voor niets snelwegassistent. En dan is precies het midden aanhouden zeer gewenst. Op onze 60 km-wegen met die afwijkende belijning is er geen enkel systeem dat je kunt gebruiken, ook niet van Europese fabrikanten.
Zolang je het geforceerd tegensturen bij de lijn uitzet, presteert deze ACC beter dan mijn vorige (Europese) auto’s. En het voordeel bij deze auto is dat je dat tegensturen apart kunt uitzetten met behoud van de ACC.
Bij mijn vorige auto’s (allemaal Europees) meermalen schrikmomentjes gehad: natte sneeuw->weg ACC (natuurlijk precies wanneer je achterop een file stuit…). En zo nog een paar dingen zoals fantoom-rem acties etc. Dat ben ik bij deze auto nog niet tegengekomen (ook niet bij een zware bui, overigens). Inmiddels zo’n 10.000 km verder.
Zolang je het geforceerd tegensturen bij de lijn uitzet, presteert deze ACC beter dan mijn vorige (Europese) auto’s. En het voordeel bij deze auto is dat je dat tegensturen apart kunt uitzetten met behoud van de ACC.
Bij mijn vorige auto’s (allemaal Europees) meermalen schrikmomentjes gehad: natte sneeuw->weg ACC (natuurlijk precies wanneer je achterop een file stuit…). En zo nog een paar dingen zoals fantoom-rem acties etc. Dat ben ik bij deze auto nog niet tegengekomen (ook niet bij een zware bui, overigens). Inmiddels zo’n 10.000 km verder.
Lynk&co 02 software 1.2.0 / Plushuis met 7250 Wp in de tuin
:strip_exif()/f/image/u74ZR0LZauLv2ormDHanDmrD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nZtizywa8TKDbj0NPW9lIIJC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cJ961u8dkwrMtMIFjV0TzVWs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A0GO0IwbSeBNa7HUhh6x1z0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jvLrC3RhsC41UsEwH4B7QEVS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7VRf366EKuyirKa84YkpvgS9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4FrUkWha3GGRAHiMSVznWI7P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7VJw1I64BNP786uz8jyMSt8T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XPPQKHurxx2AaLP4NGfV8K9k.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d4nxGXc0kgSDA3ckTyYnURq0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/47ihpyWVRFecdcfYUBxMrrbX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qq7LPqm7xchrmhDX4Le6Jz93.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/AgX6yEDNOF2stzExNTaLy5Ul.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cxg4Uo4DgWPIiHXhV2DzOA9C.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/okKQHMvb7OejuqZmHdfcNw0c.png?f=fotoalbum_large)