Nog steeds best tevreden over de 02. Fijne, rustige en ruime auto om in te rijden. Komend uit een BMW merk je wel dat die wat strakker lag; de 02 is wat zachter, maar dat hoort ook bij dit type. Acceleratie is top, al was m’n MG4 XPower iets speelser. Het tikkende geluid bij het regenereren bleek van de aandrijfas te komen, dealer pakt het netjes op maar bij Lynk duurt alles net wat langer qua onderdelen en garantie. Laden gaat prima, ik laad publiek en stond vroeger vaker bij een tankstation dan nu bij een laadpaal. Wat minder is de communicatie: dealer doet z’n best, maar vanuit Lynk is het traag en onduidelijk. Zelfs bij Mobility Center Rotterdam kregen ze op mijn vraag over Game Link alleen maar uit: “wij moeten het ook maar van onze klanten leren.” What the faq?! Rijd er verder met veel plezier in, maar Lynk mag qua service en support echt nog wat stappen zetten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of iemand die Nintendo/GameLink-functie al aan de praat heeft gekregen?Jerusalem schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 18:08:
[...]
Zo, dat zijn een flink aantal kilometers.
Ben je tevreden overall gezien over de 02? Zou je daar iets over kunnen zeggen?
Hier is de bestelling 2 weken geleden gedaan bij Ayvens vanuit mijn werkgever. Hoop dat de wachttijden meevallen. Als het werkelijk tussen de 4 en 6 weken is, zoals vermeld werd, dan rijd ik op zn vroegst over 2 weken in een Crystal White 02 More.
Ik schakel tussen mens en IT
:strip_exif()/f/image/nZtizywa8TKDbj0NPW9lIIJC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cJ961u8dkwrMtMIFjV0TzVWs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A0GO0IwbSeBNa7HUhh6x1z0I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jvLrC3RhsC41UsEwH4B7QEVS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7VRf366EKuyirKa84YkpvgS9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4FrUkWha3GGRAHiMSVznWI7P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7VJw1I64BNP786uz8jyMSt8T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XPPQKHurxx2AaLP4NGfV8K9k.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d4nxGXc0kgSDA3ckTyYnURq0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/47ihpyWVRFecdcfYUBxMrrbX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qq7LPqm7xchrmhDX4Le6Jz93.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/AgX6yEDNOF2stzExNTaLy5Ul.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cxg4Uo4DgWPIiHXhV2DzOA9C.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/okKQHMvb7OejuqZmHdfcNw0c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Rw609bAdZTs2vDpDnekCKxzA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fly3FaItjL8k907JgcGDmLhT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hemCsz1dO3bBVktw96y0uHGG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/u3Ka1Vf0YJ0GA1gtL7C5nGmo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yueNAGFGNK6HF0hTM4nZeFr0.png?f=fotoalbum_large)