Dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar wat ook een (kleine) mogelijkheid is: er lopen zoveel mensen weg bij Tibber dat ze het besluit terugdraaien. Wat je bij de terugleverboete zag: omdat er onvoldoende weerstand kwam gingen de overige partijen dit ook doorvoeren. Ze zullen in de huidige vorm ook gewoon nl. ook winstgevend zijn en in tegenstelling tot langlopende contracten is de overstap zo geregeld.GVR schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:39:
Let op mijn woorden, zoals altijd in energieleverancierland zullen zeer waarschijnlijk andere leveranciers snel hetzelfde gaan doen. Ik ga dus niet halsoverkop opzeggen en overstappen, ik wacht rustig af. En de start van het echte terugleverseizoen duurt nog ff
Zonneplan krijgt er nu klanten bij, ze zullen daar ook wel bedenken dat wanneer ze dit ook doorvoeren, dat de klanten mogelijk ook weglopen. Tibber heeft nou eenmaal iets betere integraties. Bij gelijkblijvende bedragen regels zit ik liever bij Tibber.
Echter: ik hou niet van verrassingen in mijn nadeel, dus laat ik het ze nu maar voelen. (hoe klein ook).
Ik stuur er ook nog een mail achteraan om mijn ongenoegen te uiten en ik stel voor dat meer mensen dit gaan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door stfn345 op 28-11-2025 17:48 ]