Dus dat is nee, reservering is geen afschrijvingMCFS schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:52:
[...]
Jep, (reservering) gebeurd meestal circa 30-45 minuten na de bestelling.
idd, reservering gebeurd gewoon instant na je bestelling. Ik wacht nog op afschrijvingToppe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 17:05:
[...]
Dus dat is nee, reservering is geen afschrijving
Het bedrag wordt pas definitief afgeschreven zodra je bestelling wordt verzonden.Toppe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 17:05:
[...]
Dus dat is nee, reservering is geen afschrijving
Hier ook nog geen reservering op mijn ING CC maar ik heb al wel een mailbevestiging en datum voor ophalen.
Gebeurt bij mij (Rabo/visa) meestal pas de woensdag of donderdag voor levering
Dat weten we pas als we de toestellen in de hand hebben?_Bailey_ schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 18:10:
En? Hoe is de batterij?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl
Hier ook maar overstag gegaan. iPhone 18 Pro Zilver 256GB besteld en vrijdag 18 september ophalen in de store in Amsterdam. Niet verwacht dat het vrijdag nog zou lukken. Nu bijna 4 jaar met mijn iPhone 14 Pro gedaan, uiterst tevreden mee geweest behalve met de zijkanten die heel snel slijtage krasjes kreeg.
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.