Het zal mij ook benieuwen. Gisteren een mail gekregen n.a.v. een andere vraag die ik had gesteld en daarin gaven ze aan dat ze overmorgen een levering zouden krijgen, dus denk dat je dan morgenmiddag of avond een mail krijgt dat het verzonden is.Hemdek schreef op woensdag 16 september 2026 @ 00:37:
[...]
Heb om 14:01 bevestiging gehad van Belsimpel en om 14:02 betalingsbevestiging ontvangen. Ben benieuwd of ik hem vrijdag binnen krijg (18 Pro Max Burgundy 256gb).
Overmorgen pas een levering dus op de 18e zelf? Lijkt mij sterk aangezien ze op de 18e uit komen. Lijkt me eerder dat ze of vandaag of morgen de levering krijgen en ze gelijk versturen toch?Mykos schreef op woensdag 16 september 2026 @ 06:53:
[...]
Het zal mij ook benieuwen. Gisteren een mail gekregen n.a.v. een andere vraag die ik had gesteld en daarin gaven ze aan dat ze overmorgen een levering zouden krijgen, dus denk dat je dan morgenmiddag of avond een mail krijgt dat het verzonden is.
Ik bedoel dat ze hun batch op de 17e geleverd krijgen, anders kunnen ze uiteraard niet op de 18e aan klanten leveren. Belsimpel is wel ontzettend snel. In de voorgaande jaren dus in de drukte besteld waarin je bij andere aanbieders 6-8 weken moest wachten. Zij konden bijna altijd de volgende dag al leveren en altijd binnen 2 uur na bestellen een track & trace gekregen met de mededeling dat het verzonden was en het ook daadwerkelijk de volgende dag gekregen.Hemdek schreef op woensdag 16 september 2026 @ 07:37:
[...]
Overmorgen pas een levering dus op de 18e zelf? Lijkt mij sterk aangezien ze op de 18e uit komen. Lijkt me eerder dat ze of vandaag of morgen de levering krijgen en ze gelijk versturen toch?
Maandag ochtend besteld bij KPN. 1x Pro 18 256GB black en 1x Pro 18 256GB burgundy. Van de zwarte variant heb ik gisterenavond ook een update gekregen dat die 'is verzonden'.
Ik heb van KPN nog niks gehad. Gisteren een 18 PM Black 256GB besteld. Doen ze meestal nog iets van updates over hun beschikbaarheid of moet ik gewoon lekker afwachten?
Nooit een telefoon bij een provider besteld.
Nooit een telefoon bij een provider besteld.
De vorige keer dat ik bij Vodafone een iPhone met launch had besteld kreeg je paar dagen erna een of andere speciale pagina met een soort tabel/excel overzichtje met verwachte levertijden per type/kleur/gb etc. Hopelijk dit jaar ook.
zaterdag middag besteld met tot heden geen status van Vodafone behalve dat die niet op voorraad is de 256 gb licht blauw iPhone 18 pro
De reservering van Apple voor de iPhone 18 Pro is inmiddels omgezet naar een definitive boeking. Weer een stapje in de juiste richting!
[ Voor 8% gewijzigd door Alpha89 op 16-09-2026 10:45 ]
Zaterdag rond 14:30 heb ik een Glacier 256GB bij KPN besteld en iedere dag krijg ik wel een melding/e-mail met een statusupdate. De laatste is een track & trace code maar PostNL heeft deze (vanzelfsprekend) nog niet verwerkt.Giga_ schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:07:
Ik heb van KPN nog niks gehad. Gisteren een 18 PM Black 256GB besteld. Doen ze meestal nog iets van updates over hun beschikbaarheid of moet ik gewoon lekker afwachten?
Aha, ik zie wel een mail direct na de bestelling met:vhal schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:45:
[...]
Zaterdag rond 14:30 heb ik een Glacier 256GB bij KPN besteld en iedere dag krijg ik wel een melding/e-mail met een statusupdate. De laatste is een track & trace code maar PostNL heeft deze (vanzelfsprekend) nog niet verwerkt.
Daarna niks meer gehadNog heel even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone 18 Pro Max 5G 256GB, Black komt er bijna aan. Als wij deze weer op voorraad hebben, bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!
Maandag besteld bij KPN (18 pro, 256GB glacier) met verlenging. Laatste melding in KPN app is dat hij wordt ingepakt
Iemand die bij Odido heeft besteld en al wat heeft gehoord?
[ Voor 10% gewijzigd door TNSN op 16-09-2026 11:27 ]
Nee.. volgens mij nog niemand. Ik denk/vrees dat ze pas met info komen als hij aangemeld is voor verzending.TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 11:18:
Gok dat ze nu al wel weten hoeveel ze er hebben en wie er in theorie aan de beurt komt vrijdag, maar dat ze geen zin hebben in extra werk.
I served in a company of heroes.
Twee keer de iPhone 18 Pro zwart 256GB besteld en nog niets gehoord. Bestelling geplaatst afgelopen zaterdag enkele minuten na 14:00.TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 11:18:
Ik heb dit jaar veel te laat besteld, pas zondag haha .. twijfelde of ik toch weer een nieuwe wilde of niet. alsnog gedaan ..TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 11:18:
Voorheen als je gewoon op dezelfde dag als release had besteld, dan zat je bij de eerste levering, bij een tweede dag bestelling helaas geen ervaring.
Chill haha, ik heb zondag pas besteld, zal waarschijnlijk een week of 2 langer moeten wachtenRibo89 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 12:38:
[...]
Twee keer de iPhone 18 Pro zwart 256GB besteld en nog niets gehoord. Bestelling geplaatst afgelopen zaterdag enkele minuten na 14:00.
Ik heb zaterdag 14:30 besteld, een half uur na de pre-order. Kan best zijn dat ik er buiten val als er weinig voorraad is en/of Zilver een populaire kleur is.Chamms schreef op woensdag 16 september 2026 @ 12:53:
[...]
Ik heb dit jaar veel te laat besteld, pas zondag haha .. twijfelde of ik toch weer een nieuwe wilde of niet. alsnog gedaan ..
Voorheen als je gewoon op dezelfde dag als release had besteld, dan zat je bij de eerste levering, bij een tweede dag bestelling helaas geen ervaring.
Zilver is het minst favoriet, maak je daar maar geen zorgen over.TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:00:
[...]
Ik heb zaterdag 14:30 besteld, een half uur na de pre-order. Kan best zijn dat ik er buiten val als er weinig voorraad is en/of Zilver een populaire kleur is.
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ik denk dat dit de volgorde van populariteit is:THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:37:
Zilver is het minst favoriet, maak je daar maar geen zorgen over.
- Black
- Burgundy
- Glacier
- Silver
Dat maken ze niet bekend toch verder?THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:37:
[...]
Zilver is het minst favoriet, maak je daar maar geen zorgen over.
I wake up in the morning and I piss excellence
Als je kijkt bij Apple wat je nog kunt ophalen vrijdag dan is het Zwart, Zilver, Blauw en Burgundy juist niet.Tranquility schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:50:
[...]
Ik denk dat dit de volgorde van populariteit is:
- Black
- Burgundy
- Glacier
- Silver
Dat kan betekenen dat ze van ZZB er meer gemaakt hebben, maar ook dat Burgundy juist het populairst is.
Ik ging uit van de poll die @THE_BASE had gepost:Donstil schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:52:
Als je kijkt bij Apple wat je nog kunt ophalen vrijdag dan is het Zwart, Zilver, Blauw en Burgundy juist niet.
Dat kan betekenen dat ze van ZZB er meer gemaakt hebben, maar ook dat Burgundy juist het populairst is.
Results: Welke kleur iPhone 18 Pro (Max) ga je kopen? - StrawPoll
mijn 512 gb zwarte 18 pro max komt vrijdag aan van apple.nl zelf :D
vorige week al Pitaka germany hoesje besteld... maar die gaat niet op tijd komen, wordt verzonden uit china.
Mous ultra thin aramid fiber maar besteld maandag komt vanavond....
vorige week al Pitaka germany hoesje besteld... maar die gaat niet op tijd komen, wordt verzonden uit china.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Heb voor mijn Glacier 18 Pro Max een Spigen Case Ultra Hybrid MagFit case en screenprotector besteld die als het goed is vanavond wordt bezorgd. Zonder deze neem ik de telefoon niet in gebruik.BruceLee schreef op woensdag 16 september 2026 @ 14:01:
mijn 512 gb zwarte 18 pro max komt vrijdag aan van apple.nl zelf :D
Screenprotectors zijn sinds de iPhone 17 Pro Max eigenlijk overbodig. Het scherm is qua krasbestendigheid flink verbeterd; na een jaar dagelijks gebruik in de broekzak is het nog steeds krasvrij.
Vanwege het al flinke gewicht van de iPhone 18 Pro Max wat de zwaarste iphone ooit is een minimalistische aramidevezel case de beste optie om extra massa te beperken heb ik dus ook weer gedaan.
Dat gewicht is overigens te verklaren door de hardware-upgrades: de koeling is uitgebreid met een 3x grotere vapor chamber en een extra grafietlaag. Onder zware belasting presteert de 18 Pro Max daardoor twee keer zo snel als de 16 Pro Max.
Met de verwachte redesign voor volgend jaar, waarschijnlijk met een omgevouwen 7-inch display, titanium randen, een glazen achterzijde en de designtaal van de iPhone Duo en Air—wordt het afwachten hoe ze deze koelprestaties behouden.
Voor de liefhebber zijn de prestaties en efficiëntie van de 18 PM uitstekend. Daarnaast is de hoofdcamera voor het eerst in vier à vijf jaar vernieuwd: het betreft een compleet nieuwe sensor met een verbeterde lay-out, wat resulteert in betere lichtgevoeligheid en meer dynamisch bereik.
Reviews komen vandaag om 15:00 !?
ow de eerste reviews zijn al uit
mkbhd YouTube: iPhone 18 Pro Review: All About that Chip
Vanwege het al flinke gewicht van de iPhone 18 Pro Max wat de zwaarste iphone ooit is een minimalistische aramidevezel case de beste optie om extra massa te beperken heb ik dus ook weer gedaan.
Dat gewicht is overigens te verklaren door de hardware-upgrades: de koeling is uitgebreid met een 3x grotere vapor chamber en een extra grafietlaag. Onder zware belasting presteert de 18 Pro Max daardoor twee keer zo snel als de 16 Pro Max.
Met de verwachte redesign voor volgend jaar, waarschijnlijk met een omgevouwen 7-inch display, titanium randen, een glazen achterzijde en de designtaal van de iPhone Duo en Air—wordt het afwachten hoe ze deze koelprestaties behouden.
Voor de liefhebber zijn de prestaties en efficiëntie van de 18 PM uitstekend. Daarnaast is de hoofdcamera voor het eerst in vier à vijf jaar vernieuwd: het betreft een compleet nieuwe sensor met een verbeterde lay-out, wat resulteert in betere lichtgevoeligheid en meer dynamisch bereik.
Reviews komen vandaag om 15:00 !?
ow de eerste reviews zijn al uit
mkbhd YouTube: iPhone 18 Pro Review: All About that Chip
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 16-09-2026 14:34 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zojuist gebeld door Odido en kan hem vrijdag ophalen in de winkel. Afgelopen vrijdag besteld om 15:10 via de klantenservice.
Maandag 11:07 besteld bij KPN, nu net aanmelding van pakket door PostNL als notificatie… (18 pro 256gb glacier)
Ja dat zegt mij dan weer niet zoveel.Tranquility schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:57:
[...]
Ik ging uit van de poll die @THE_BASE had gepost:
Results: Welke kleur iPhone 18 Pro (Max) ga je kopen? - StrawPoll
ODIDO zondag rondom 10:00 Iphone 18 pro zwart 256 GB besteld, zojuist gebeld om hem zaterdag op te halen ( vrijdag lukte mij niet ivm werk ) heb ik toch geluk gehad dit keer.TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 13:00:
[...]
Ik heb zaterdag 14:30 besteld, een half uur na de pre-order. Kan best zijn dat ik er buiten val als er weinig voorraad is en/of Zilver een populaire kleur is.
Vrijdag kort na 14:00u bij KPN een 18 Pro Max 256GB Black besteld, maar tot een paar minuten geleden was er geen beweging (alleen een bevestiging).
Zojuist een update dat het toestel wordt ingepakt.
Dus mocht jouw KPN-bestelling ook nog "hangen", houd moed!
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl
Oh apart, ik zaterdag iets na 14u bij KPN een 18 Pro Max zwart 256GB besteld en nog geen melding over inpakkeHeroic_Nonsense schreef op woensdag 16 september 2026 @ 16:24:
Vrijdag kort na 14:00u bij KPN een 18 Pro Max 256GB Black besteld, maar tot een paar minuten geleden was er geen beweging (alleen een bevestiging).
Oh zie nu in kpn app dat ze gaan inpakken
[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 16-09-2026 18:22 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Iemand al iets gehoord vanuit vodafone? 18 pro max 512 burgundy besteld
Zaterdag, 14.15 besteld ongeveer
[ Voor 19% gewijzigd door th3sander op 16-09-2026 18:31 ]
Nee nog niks, 14:08 18 pro max 512 blackth3sander schreef op woensdag 16 september 2026 @ 18:27:
Bij Odido op de bestelstatus pagina is het voor mij nu veranderd naar “op voorraad”. Dus levering vrijdag
I served in a company of heroes.
Hier ook Vodafone. Bestelling zaterdag 14:09 uur. Ik moet zeggen dat het bestellen dit jaar lekker vlot liep. Normaal bleef ik lang hangen in de wachtrij of kwam ik er haast helemaal niet doorheen, maar ging nu erg soepel. Ik heb eigenlijk goede hoop dat er morgen wel enige voortgang komt in de status.
Zojuist een update gehad dat de bestelling door KPN word ingepakt ✅. iPhone 18 Pro Max (Zwart) 256GB
Is er al iemand met ook een Belsimpel order die al een update heeft? Sinds de betaalbevestiging zaterdag geen updates gehad…
Belsimpel hele slechte ervaringen mee. Bij de iPhone 16 vertelde ze mij dat het op de release geleverd werd. 1,5 maand later pas binnen. Je hebt hier niets aan maar misschien een indicatie alvast 😅Sjoerdhof schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:13:
Is er al iemand met ook een Belsimpel order die al een update heeft? Sinds de betaalbevestiging zaterdag geen updates gehad…
Ik heb mijn Vodafone abo afgelopen zaterdag rond 18:15 verlengd icm een 18 Pro 256GB Black via de Friends&Family pagina. Vrij laat dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik wat langer zou moeten wachten.
Vanmiddag rond 16:30 kreeg ik een update, de status is nu ‘In behandeling. Je bestelling wordt momenteel ingepakt’.
Vanmiddag rond 16:30 kreeg ik een update, de status is nu ‘In behandeling. Je bestelling wordt momenteel ingepakt’.
Vorig jaar besteld. Staat er: leverbaar binnen 3-5 werkdagen. Schuift dat elke twee dagen op. Vertrouw die hut totaal niet.Sjoerdhof schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:13:
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Toch maar besteld bij Apple zelf, levering pas ergens tussen 8 en 15 oktober. Ondertussen maar even kijken of hij nog ergens beschikbaar komt voor snellere levering.
per aspera ad astra
MIjn reservering van apple is er zelf ook af enkel kan ik hem nog steeds annuleren.
Ik krijg zojuist bevestiging dat mijn nummerbehoud van kon naar vodafone is goedgekeurd. Lijkt alsof er beweging in het proces zit.
Apart ik bestel om 14.30 en krijg bericht niet op voorraad 😂m-buurman schreef op woensdag 16 september 2026 @ 19:46:
Ik heb mijn Vodafone abo afgelopen zaterdag rond 18:15 verlengd icm een 18 Pro 256GB Black via de Friends&Family pagina. Vrij laat dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik wat langer zou moeten wachten.
Hier ookCJSP schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:36:
Ik krijg zojuist bevestiging dat mijn nummerbehoud van kon naar vodafone is goedgekeurd. Lijkt alsof er beweging in het proces zit.
KPN. Pakket verzonden met PostNL ✅
Besteld zaterdag 10 min na launch.
Pro Max Burgundy
Besteld zaterdag 10 min na launch.
Pro Max Burgundy
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Vaak op releasedag (of een dag ervoor) zijn er iPhones die beschikbaar komen om op te halen bij Apple zelf. Hou de store goed in de gaten.LAD93 schreef op woensdag 16 september 2026 @ 20:18:
Toch maar besteld bij Apple zelf, levering pas ergens tussen 8 en 15 oktober. Ondertussen maar even kijken of hij nog ergens beschikbaar komt voor snellere levering.
Bij mij is de status ook versprongen naar ''op voorraad''. Dus ik verwacht de zilveren 18 Pro wel te ontvangen vrijdag. Echter hoe vaker ik de Burgundy kleur zie hoe mooier ik hem vind. Iemand hier ervaring met caseless 17 Pro iPhones in kleuren? Chippen deze snel ook al ben je er voorzichtig mee?
Heb hem al vaker voorbij zien komen, maar helaas lukt het me niet om hem op te halen. Verzending is voor mij het beste..Silversin schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:16:
[...]
Vaak op releasedag (of een dag ervoor) zijn er iPhones die beschikbaar komen om op te halen bij Apple zelf. Hou de store goed in de gaten.
per aspera ad astra
Om 20:11 uur bericht van Vodafone dat de bestelling wordt voorbereid voor verzending. Inmiddels trek&trees van PostNL ook binnen
[ Voor 11% gewijzigd door Nol_NL op 16-09-2026 22:20 ]
Ik heb zaterdag om 14.18 een zilveren Pro 18 besteld met verlenging.th3sander schreef op woensdag 16 september 2026 @ 18:27:
Zojuist mail ontvangen:
Fijn dat je bij ons blijft! We bereiden je bestelling voor om te versturen. Je krijgt snel een e-mail met meer informatie over de bezorging.
Hopen dat ie er vrijdag is dan maar :-)
Ik zie in postnl app dat die morgen geleverd gaat worden
Dat zie ik ook inderdaad, maar ik zie ook "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"Rickrebr schreef op woensdag 16 september 2026 @ 22:14:
Ik geloof er dus nog niet zoveel van, eerst maar eens zien dat PostNL ook daadwerkelijk het pakket heeft. Ik ga er nog steeds vanuit dat PostNL 'm morgen ontvangt en vrijdag gaat leveren.
Oei.TNSN schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:17:
Bij mij is de status ook versprongen naar ''op voorraad''. Dus ik verwacht de zilveren 18 Pro wel te ontvangen vrijdag. Echter hoe vaker ik de Burgundy kleur zie hoe mooier ik hem vind. Iemand hier ervaring met caseless 17 Pro iPhones in kleuren? Chippen deze snel ook al ben je er voorzichtig mee?
Bij iPhones in de kleur Zilver zie je het gewoon veel minder. Als je netjes bent zie je schade of krasjes ook op andere kleuren niet. Maar omdat deze gelakt zijn is het natuurlijk sneller zichtbaar bij diepere krasjes.
Ik zie nu steeds Glacier voorbij komen ziet er toch wel fancy uit. Maar moet er ook over een paar maanden nog blij mee zijn.
Staat er nu, wacht nog maar een paar uurtjes af.Rickrebr schreef op woensdag 16 september 2026 @ 22:14:
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.