Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:24
JustJoostNL schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:56:
Iemand ervaring met pre-orders bij Odido? Heb gelijk op de 12de besteld maar helaas wel rond 17:00 pas. De standaard iPhone 17.

Nog kans dat ie op release datum binnenkomt? En wanneer sturen ze de echte verwachte leverdatum meestal uit? (dus niet "Leverbaar vanaf 19 september ")
Alleen bij de 15 Pro Max. Die had ik geloof ik destijds om 14:10 uur besteld. Na veel vage communicatie uiteindelijk pas 14 oktober in huis. Hoop dat ze dit jaar wat sneller zijn. Heb nu rond dezelfde tijd een 17 Pro Max besteld.

Zie hier een hoop leden die denken dat als ze een iPhone bij een provider hebben besteld hem as vrijdag in huis hebben. Vraag me af of dat wel realistisch is.

[ Voor 11% gewijzigd door ZoRr0 op 15-09-2025 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Nou, ben benieuwd dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
Voor het eerst sinds de iPhone 3G heb ik een jaar overgeslagen en wonder boven wonder leef ik nog. Ik ga dus van de 15 Pro naar een 17 Pro in uiteraard Cosmic Orange. Ben erg benieuwd!
JustJoostNL schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:56:
Iemand ervaring met pre-orders bij Odido? Heb gelijk op de 12de besteld maar helaas wel rond 17:00 pas. De standaard iPhone 17.

Nog kans dat ie op release datum binnenkomt? En wanneer sturen ze de echte verwachte leverdatum meestal uit? (dus niet "Leverbaar vanaf 19 september ")
Ik heb ook bij Odido (zakelijk) verlengd, om 14:38. Hoop gezeik met foutmeldingen tijdens het proces uiteraard. Geen idee of we bij de 19e batch zitten… Je kan je bestelling tracken via onderstaande link, maar het biedt weinig info momenteel. Hij staat waarschijnlijk op: [i]"Wachten op voorraad."[/i]
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeineAngst
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09:47
Aloy schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:06:
[...]

Mijn ervaring is dat het altijd op het afleveradres zelf geleverd wordt zonder verdere identificatie. Wel kan het zijn dat je een aflevercode krijgt in, bijvoorbeeld, de PostNL app. Deze moet wel aan de bezorger getoond worden, maar als je vriendin die code heeft, zal zij die ook mogen laten zien.
Klopt, KPN maakt tegenwoordig gebruik van een PostNL afhaalcode. Die code krijg je vanuit PostNL per e-mail op het moment dat zij het pakket van KPN hebben ontvangen. Met die code kan je vriendin inderdaad jouw pakket in ontvangst nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siui
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 11:16
mymac schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:43:
Voor het eerst sinds de iPhone 3G heb ik een jaar overgeslagen en wonder boven wonder leef ik nog. Ik ga dus van de 15 Pro naar een 17 Pro in uiteraard Cosmic Orange. Ben erg benieuwd!

[...]

Ik heb ook bij Odido (zakelijk) verlengd, om 14:38. Hoop gezeik met foutmeldingen tijdens het proces uiteraard. Geen idee of we bij de 19e batch zitten… Je kan je bestelling tracken via onderstaande link, maar het biedt weinig info momenteel. Hij staat waarschijnlijk op: [i]"Wachten op voorraad."[/i]
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Volgens het forum van vorig jaar leverden providers als KPN en Odido ook iPhones op de releasedatum. Ik denk dus dat we er hoop op hebben dat we ze op de releasedag krijgen! #Fingercross#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 21:30
VirinR schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:28:
De iPhone 13 mini ga ik samen met mijn persoonlijke iPhone 13 Pro Max en iPhone X inruilen bij Apple. De iPhone X zat vier jaar lang in een lade te verstoffen dus inruilen is beter. :p

iPhone 17 Pro Max 256 GB = 1479 EUR
Inruil iPhone 13 Pro Max = 300 EUR inruilwaarde
Inruil iPhone 13 mini = 150 EUR inruilwaarde
Inruil iPhone X = 60 EUR inruilwaarde

Kosten na inruil = 969 EUR

Ik weet dat ik meer kan krijgen via Marktplaats of V&A maar ik ben best tevreden met deze prijs. :D
Hoe heb je dan meerdere artikelen toegevoegd om in te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
sQuarecoW schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:49:
[...]

Hoe heb je dan meerdere artikelen toegevoegd om in te ruilen?
Niet :>

Ik ga mijn iPhone 13 mini en iPhone X inruilen voor een cadeaubon bij een Apple Store zodra ik mijn nieuwe werktelefoon heb ontvangen. Dan ga ik de cadeaubon gebruiken bij het bestellen van mijn iPhone 17 Pro Max.
Bij het bestellen geef ik wel aan dat ik een iPhone 13 Pro Max heb om in te ruilen.

Beetje omslachtig maar goed, scheelt toch aardig wat knaken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 21:30
Ah check, goeie tip

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:29
Ik lees mee! Vind het weer heerlijk om zo te lezen. Ik kan mij ook inbeelden hoe iedereen zicht voelt en donderdag inderdaad al alles in de gaten houd! Ik wacht met smacht op de AirPods Pro 3!😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:43
Siui schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:21:
[...]

Volgens het forum van vorig jaar leverden providers als KPN en Odido ook iPhones op de releasedatum. Ik denk dus dat we er hoop op hebben dat we ze op de releasedag krijgen! #Fingercross#
Ik fingercross mee! Probeer alleen wel mijn hoop wat te temperen want 2 jaar geleden bestelde ik op pre-order dag om 14.10 uur en toen kreeg ik uiteindelijk 20 oktober geleverd. Dacht toen helemaal vooraan in de rij te staan, maar kennelijk waren die 10 minuten al aan de late kant. Nu zo snel als kon besteld, maar lukte me echt niet eerder dan 14.07 uur en lees alweer meeste eerder. Ik wacht dus rustig af 😂👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
madamewijnen schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:19:
[...]

Ik fingercross mee! Probeer alleen wel mijn hoop wat te temperen want 2 jaar geleden bestelde ik op pre-order dag om 14.10 uur en toen kreeg ik uiteindelijk 20 oktober geleverd. Dacht toen helemaal vooraan in de rij te staan, maar kennelijk waren die 10 minuten al aan de late kant. Nu zo snel als kon besteld, maar lukte me echt niet eerder dan 14.07 uur en lees alweer meeste eerder. Ik wacht dus rustig af 😂👌
Ik heb ook geprobeerd om te pre-orderen om 14.00 uur, maar nadat ik bijna het formulier had ingevuld, herlaadde de website een paar keer..!
Als we geluk hebben, krijgen we woensdag bericht over de levering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:40
madamewijnen schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:19:
[...]

Twee jaar geleden had ik de 15 Pro een dag later gepreorderd en kon ik hem een week later gewoon ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58
DonRoger schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:47:
[...]

Twee jaar geleden had ik de 15 Pro een dag later gepreorderd en kon ik hem een week later gewoon ophalen :P
Same, rond de lanceringsdag gewoon in de winkel opgepikt. Nu besteld, leverdatum staat nog steeds op vrijdag. Denk dat de tijden dat voorraden maandenlang dramatisch waren wel beetje voor bij zijn, of wellicht alleen voor bepaalde modellen. Heb de pro max besteld.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:25
NiGeLaToR schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:41:
[...]
Denk dat de tijden dat voorraden maandenlang dramatisch waren wel beetje voor bij zijn
Volgens Kuo heeft Apple stevig opgeschaald met o.a. 60% meer geproduceerde Pro Maxen dan vorig jaar en zelfs 3x zoveel Air's dan vorig jaar iPhone Plussen.

https://9to5mac.com/2025/...o-max-the-star-performer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:46
Dennisdn schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:51:
[...]

Volgens Kuo heeft Apple stevig opgeschaald met o.a. 60% meer geproduceerde Pro Maxen dan vorig jaar en zelfs 3x zoveel Air's dan vorig jaar iPhone Plussen.

https://9to5mac.com/2025/...o-max-the-star-performer/
Dat zou mooi zijn. Vorig jaarook direct besteld en werd toen oktober. We zien het vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TURBOKOEKJE
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-09 12:22
Voor degenen die een pre-order hebben staan bij Vodafone en zijn overgestapt van een andere provider. Al iets gehoord over nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:35
TURBOKOEKJE schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:20:
Voor degenen die een pre-order hebben staan bij Vodafone en zijn overgestapt van een andere provider. Al iets gehoord over nummerbehoud?
De eerste bestelling heel snel een bericht dat het geregeld was. Toen mijn bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst via de klantenservice (toch een ander model iphone gekozen) en nu wacht ik nog op een bericht. Mijn nummer moest eerst weer worden vrijgegeven vandaar de annulering en nieuwe bestelling. Wellicht dat het daardoor nu iets langer duurt bij mij.

Mijn vriendin heeft nog steeds geen bericht gehad vanaf afgelopen zaterdag. Zij zit bij Odido en gaat naar Vodafone. Even contact gehad met Vodafone en gaven aan dat dit nog bij Odido ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Ruud0012 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:01:
[...]

Dat zou mooi zijn. Vorig jaarook direct besteld en werd toen oktober. We zien het vrijdag...
Maar dan bleef je leverdatum niet staan op vrijdag neem ik aan? Dat gaat normaliter wel redelijk qua levertijd inschattingen volgens mij?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:37
KPN:
Wij komen uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Cosmic Orange bezorgen op 18-9-2025 tussen 08:00 en 18:00 uur op het volgende, door u opgegeven adres

Ben benieuwd, dagje eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30
lennartb schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:46:
KPN:
Wij komen uw nieuwe Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Cosmic Orange bezorgen op 18-9-2025 tussen 08:00 en 18:00 uur op het volgende, door u opgegeven adres

Waarschijnlijk standaard gegenereerd op basis van het systeem, denk dat het heel sterk is dat je hem voor vrijdag hebt. Maar als wel dan ben je een dikke bofkont :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svencp
  • Laatst online: 11:22
KPN:

Mail over gehad of zie je dat via je bestellingspagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:28
KPN:

Fake

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lennartb
Eerst een sms, toen een mail om datum te kiezen. 18e gekozen en dit stond in de bevestiging van kpn. Eerstvolgende was 22-9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lennartb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sU48bxQNxLmiscABgzmyAphdjd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9PaK8cHVA9rz8BkL8jhBqQT7.jpg?f=fotoalbum_large

Waarom zou ik hier in hemelsnaam een fakebericht van maken? 8)7

Edit: 13:23 gebeld door AMP dat 19e 1e optie is ;-) nu 19e in de middag

[ Voor 12% gewijzigd door lennartb op 16-09-2025 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Denk dat t betekent dat KPN de voorraad al weet/binnen heeft?

Hopelijk ook snel info van Odido dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:54
Hier ook een update bij KPN (i.c.m. verlenging)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8jyOacjBliipm0HbViuXHfpf7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zo81uSALtVsDaGjTFdyAhygO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:50
Ik heb zojuist een update van Odido ontvangen.
"De bezorging van je nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver duurt iets langer. We verwachten je bestelling nu tussen 19 en 23 september"... Nog even geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
KPN is altijd sneller met het delen van updates, zoals vorig jaar. Ik hoop ook dat Odido ons snel de iPhones stuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Hier nu ook bericht van Odido

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kbQAp3BASXP_OxocA8-x8agN34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sc86Dovr5ui0XvVaVfywZxr5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
Kakaroto schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:15:
"De bezorging van je nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver duurt iets langer. We verwachten je bestelling nu tussen 19 en 23 september"... Nog even geduld..
Wanneer heb je de phone besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:42
Hier hetzelfde! Vind het een lekker onduidelijke update :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:43
Apple Store bestelling voor 17 Pro blauw staat nog mooi op 19e.

Ik hoop vooral dat ze niet net voor de deur staan als ik kwartiertje weg ben om mannetje van school te halen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Siui schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:17:
[...]

Wanneer heb je de phone besteld?
Om 14:15 op pre-order dag.

Iemand van Odido een andere bericht ontvangen? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kakaroto op 16-09-2025 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
Ik heb ook een update van Odido...
"De bezorging van je nieuwe Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Zilver duurt iets langer. We verwachten je bestelling nu tussen 19 en 23 september 2025."

Ik hoop dat het nog op 19 september kan komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:24
Hier zelfde bericht voor de Pro Max 256 GB blauw. Goed nieuws vind ik zelf. Moest bij m’n 15 Pro Max bijna een maand geduld hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door ZoRr0 op 16-09-2025 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Het kan nog alle kanten op 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

JSchut

.....

Kakaroto schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:18:
[...]

Om 14:15 op pre-order dag.

Iemand van Odido een andere bericht ontvangen? :)
Ik heb ook om 14:15 besteld. Een Pro Max 256 Cosmic Orange.
Nog geen update van ze ontvangen. Er staat nog steeds:

Je bestelling is goedgekeurd
Wachten op voorraad
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
JSchut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:24:
[...]

Wachten op voorraad
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
De status hierboven zou moeten zijn gewijzigd met een verwachte datum/periode, mogelijk nadat u de e-mail hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
JSchut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:24:
[...]

Wachten op voorraad

Die update had ik ook. Wellicht krijgen alle klanten in de loop van de dag een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
Zojuist een mail ontvangen van Odido dat mijn bestelling tussen 19-23 sept wordt bezorgd. Ik vind dat helemaal prima aangezien ik pas gisteren maandag heb besteld. En als het wat langer duurt vind ik dat ook niet erg.

[ Voor 14% gewijzigd door elaho op 16-09-2025 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Kakaroto schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:27:
[...]

Die update had ik ook. Wellicht krijgen alle klanten in de loop van de dag een update.
Inderdaad, lijkt mij ook. Komt op mij over dat ze nu weten welk voorraad ze binnen hebben gekregen of gaan krijgen. En eenmaal gekoppeld/klaar voor verzending nieuwe status update.

Heb trouwens de update mail nogmaals ontvangen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
elaho schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:28:
Zojuist een mail ontvangen van Odido dat mijn bestelling tussen 19-23 sept wordt bezorgd. Ik vind dat helemaal prima aangezien ik pas gisteren maandag heb besteld.
Dat is inderdaad netjes. Welk toestel heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siui
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:30:
[...]

Inderdaad, lijkt mij ook. Komt op mij over dat ze nu weten welk voorraad ze binnen hebben gekregen of gaan krijgen. En eenmaal gekoppeld/klaar voor verzending nieuwe status update.

Heb trouwens de update mail nogmaals ontvangen, haha.
Ik ook.. maar hezelfde email :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:23
Hier ook bericht Odido. Is gewoon standaard trigger in het systeem. X dagen na bestelling wanneer nog niet is uitgeleverd.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
overtones schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:38:
Hier ook bericht Odido. Is gewoon standaard trigger in het systeem. X dagen na bestelling wanneer nog niet is uitgeleverd.
Het lijkt mij wel heel specifiek tbh, ze snijden zichzelf anders goed in de vingers als alle klanten dit hebben ontvangen (want kunnen ze nooit waar maken om tot 23 sept alles uit te leveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:39:
[...]

Het lijkt mij wel heel specifiek tbh, ze snijden zichzelf anders goed in de vingers als alle klanten dit hebben ontvangen (want kunnen ze nooit waar maken om tot 23 sept alles uit te leveren).
Het lijkt me wel dat Odido wel inzicht heeft in hoeveel voorraad er binnenkomt en dat ze die toestellen aan een bepaalde groep klanten kunnen uitleveren, alleen moeten ze de toestellen nog klaarmaken en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Volgende Update mbt mijn KPN verlenging,

Ik zie inmiddels bij de bestelstatus een pakket vermelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
overtones schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:38:
Inderdaad dit, kreeg hem zelfs twee keer en ik heb om 14:05 een Air besteld en kan me gezien de animo niet voorstellen dat deze vertraagd is. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
Mixpower schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:11:
[...]

Inderdaad dit, kreeg hem zelfs twee keer en ik heb om 14:05 een Air besteld en kan me gezien de animo niet voorstellen dat deze vertraagd is. :+
Hier nog geen update besteld 14:09 denk ik. Bevestigingsmail is van 14:12. 17 pro blauw 256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svencp
In mijn bestelstatus staat nu dat het ingepakt wordt. Kan niks inplannen qua moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
thomastvd schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:25:
[...]

Hier nog geen update besteld 14:09 denk ik. Bevestigingsmail is van 14:12. 17 pro blauw 256
Hier ook geen bericht van Odido; ik heb m’n Pro toch echt een stuk later besteld dan de meesten hier. (14:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
[...]

ik heb hetzelfde Air besteld om 14:12 bij Odido.
Vandaag 2 keer mail 10:11 en 10:28 met melding tussen 19-23sep.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valyx_
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10:47
DonRoger schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:32:
[...]

Hier ook geen bericht van Odido; ik heb m’n Pro toch echt een stuk later besteld dan de meesten hier. (14:25)
Apart, ik bestelde pas op zaterdag en heb de mail al wel (blauwe pro 256gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Hier ook zaterdag besteld, blauwe pro 256gb. Nog geen mail. Lijkt al met al toch wat random :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
refused81 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:35:
[...]

ik heb hetzelfde Air besteld om 14:12 bij Odido.
Vandaag 2 keer mail 10:11 en 10:28 met melding tussen 19-23sep.
Zelfde tijden hier inderdaad, mijn inziens sturen ze deze mail om te voorkomen dat mensen contact op gaan nemen waar hun telefoon blijft.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
Vrijdag 12 september bestelling geplaatst voor een iPhone Air bij Vodafone (Verlenging). Heb nu nog steeds "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Iemand anders al een andere status bij Vodafone?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Mediamarkt heeft inmiddels dit op de site gezet:
Bestel nu, levering afhankelijk van beschikbaarheid
Bezorging vanaf releasedatum 19-09-2025
Toen ik bestelde stond er nog 'levering op 19-09' dus goed om te zien dat ze het aanpassen. Of dat betekent dat ik hem ook echt vrijdag krijg.. tjah, we zullen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06:56
krizzziz schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:41:
Vrijdag 12 september bestelling geplaatst voor een iPhone Air bij Vodafone (Verlenging). Heb nu nog steeds "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt". Iemand anders al een andere status bij Vodafone?
Nee, bij mij precies hetzelfde:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesskxr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:56
Nog niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:00
same..

Ff via de chat gevraagd of ze weten wanneer zij ongv. levermomenten gaan versturen zoals de andere providers vandaag en antw was:

"Wij hebben nog geen overzicht, indien je niet bij de eerste verzendingen zit en nog wat langer zal moeten wachten dan krijg je daar nog bericht over. De eerste toestellen zullen geleverd worden vanaf 19 september 2025"

[ Voor 33% gewijzigd door Birdie91 op 16-09-2025 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:23
[...]

Ik ook twee keer 😬

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:13

TheVMaster

Moderator WOS
Apple is begonnen met verzenden. Krijg net een mail van DHL dat er twee pakketjes onderweg zijn vanuit Vietnam. Dat zijn dus de iPhones en de AirPods Pro 3. 😍Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXZZ3Y4cALVwrzku378y2Z-cO68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ke4oQfPLPtvkToW5POi2aP1a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Ik heb zojuist begrepen dat als je de mail van Odido vandaag hebt ontvangen je bij de eerste batch zit, in hoeverre dit echt zo is weet ik niet zeker maar dat zou wel verklaren waarom niet iedereen de mail ontvangt.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Mixpower schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:24:
Ik heb zojuist begrepen dat als je de mail van Odido vandaag hebt ontvangen je bij de eerste batch zit, in hoeverre dit echt zo is weet ik niet zeker maar dat zou wel verklaren waarom niet iedereen de mail ontvangt.
Hmm, dan zit ik dus niet bij de eerste batch. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlsikosek
  • Registratie: December 2013
Greg36 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:48:
[...]

Nee, bij mij precies hetzelfde:(
Is die van jou veranderd? Die van mij staat nog steeds op “We hebben jouw goedkeuring ontvangen,….”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:10
TheVMaster schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:18:
Apple is begonnen met verzenden. Krijg net een mail van DHL dat er twee pakketjes onderweg zijn vanuit Vietnam. Dat zijn dus de iPhones en de AirPods Pro 3. 😍[Afbeelding]
Ik heb ook 1 mail van dhl gekregen (ook uit Vietnam). In de Apple Store zie ik nog geen tracking informatie dus weet niet of dit de telefoon, Watch, AirPods, of retourpakjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06:56
rlsikosek schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:31:
[...]

Is die van jou veranderd? Die van mij staat nog steeds op “We hebben jouw goedkeuring ontvangen,….”
Nee precies hetzelfde als wat jij hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 22:08

The Chosen One

Zie signature!

“ Nieuwe verwachte bezorgdatum:
24 september 2025”

En bedankt Amazon. ;p

Op de website staat nog 19.

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 16-09-2025 12:38 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cracking cloud schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:33:
[...]

Ik heb ook 1 mail van dhl gekregen (ook uit Vietnam). In de Apple Store zie ik nog geen tracking informatie dus weet niet of dit de telefoon, Watch, AirPods, of retourpakjes zijn
Staat er bij jou ook 2 stuks dan? Of de iPhones (of AirPods) worden allemaal afzonderlijk verstuurd, dan ga ik dus nog een mail krijgen. Geen idee of alles vanuit Vietnam(/China/India) komt btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kred1966
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 09:39
Volgens mij komen de volgende producten uit vietnam van apple: iPad, MacBook, HomePod, Apple Watch en AirPods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:10
TheVMaster schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:36:
[...]

Staat er bij jou ook 2 stuks dan? Of de iPhones (of AirPods) worden allemaal afzonderlijk verstuurd, dan ga ik dus nog een mail krijgen. Geen idee of alles vanuit Vietnam(/China/India) komt btw...
Ja, er staat 1 piece

En service EXPRESS BREAKBULK maar ik hoop dat ze de spullen heel laten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cracking cloud schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:46:
[...]

Ja, er staat 1 piece

En service EXPRESS BREAKBULK maar ik hoop dat ze de spullen heel laten 😂
Interessant, bij ons staat '2 stuks'. Laten we hopen dat dat de iPhones en AirPods zijn dan. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Kred1966 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:45:
Volgens mij komen de volgende producten uit vietnam van apple: iPad, MacBook, HomePod, Apple Watch en AirPods
In dat geval zijn het alleen de AirPods Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

The Chosen One schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:35:
24 september 2025”

En bedankt Amazon. ;p

Ik weet nog dat ik de PS5 had gepreordered bij Amazon Frankrijk. Ik zou ‘m zogenaamd de week na releaseday ontvangen. Op de releaseday zelf kreeg ik ineens een track and trace met dat die diezelfde avond, op releaseday dus, bezorgd werd.

Hoop houden dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:04
The Chosen One schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 12:35:
24 september 2025”

En bedankt Amazon. ;p

Hier ook een iPhone Air via Amazon besteld met als leverdatum nu 22-09..
Het is wat het is, die paar dagen overleef ik ook nog wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Als dat zo is heb ik wel geluk zeg, had pas rond 17:00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Lijkt mij sterk dat dit zo is. Anders leveren ze niet op volgorde van bestellen uit.

Er zijn hier mensen die later besteld hebben (zelfde toestel) die wel een mail hebben. Terwijl ik dus (soms veel) eerder dan hun besteld heb.

Edit: Wellicht nog wat te maken met nieuw abonnement/verlenging en eventueel nummerbehoud.

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 16-09-2025 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
JustJoostNL schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:10:
[...]

Als dat zo is heb ik wel geluk zeg, had pas rond 17:00 besteld.
Met de 13 en 15 Pro heb ik enorm veel geluk gehad; ik vrees dat m’n geluk nu echt op is 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
JSchut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:17:
[...]

Lijkt mij sterk dat dit zo is. Anders leveren ze niet op volgorde van bestellen uit.

Er zijn hier mensen die later besteld hebben (zelfde toestel) die wel een mail hebben. Terwijl ik dus (soms veel) eerder dan hun besteld heb.

Edit: Wellicht nog wat te maken met nieuw abonnement/verlenging en eventueel nummerbehoud.
Er kan nog wel een verschil zitten in bezorgen of ophalen in de winkel. Geen idee of dit bij jou ook van toepassing zou kunnen zijn. En inderdaad wat jezelf al aangaf: nieuw of verlening, maar daar zou je geen verschil (mogen) verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:21:
[...]

Er kan nog wel een verschil zitten in bezorgen of ophalen in de winkel. Geen idee of dit bij jou ook van toepassing zou kunnen zijn. En inderdaad wat jezelf al aangaf: nieuw of verlening, maar daar zou je geen verschil (mogen) verwachten.
True. Bij mij is het een nieuw zakelijk abonnement met nummberbehoud.

Ach ik heb geen haast. Vrijdag zou leuk zijn maar ook geen ramp als het wat later wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
JSchut schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:23:
[...]

True. Bij mij is het een nieuw zakelijk abonnement met nummberbehoud.

Ach ik heb geen haast. Vrijdag zou leuk zijn maar ook geen ramp als het wat later wordt ;)
Ohh wellicht is zakelijk hier het verschil? Maar ik begrijp je hoor, het is gewoon leuk de hype en het zo snel mogelijk in ontvangst mogen nemen. Ik duim voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:24:
[...]

Ohh wellicht is zakelijk hier het verschil? Maar ik begrijp je hoor, het is gewoon leuk de hype en het zo snel mogelijk in ontvangst mogen nemen. Ik duim voor je!
Hier zakelijk zonder update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Als ik het goed begrijp krijgt Odido zelf de toestellen pas de 19e binnen. Dan wordt een levering op de 19e denk ik sowieso lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:24:
[...]

Hier particuliere verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
JustJoostNL schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:36:
Als ik het goed begrijp krijgt Odido zelf de toestellen pas de 19e binnen. Dan wordt een levering op de 19e denk ik sowieso lastig.
Waarom denk jij dat ze de toestelen pas de 19e krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Nu online
thomastvd schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:41:
[...]

Waarom denk jij dat ze de toestelen pas de 19e krijgen?
Dit kwam op het Odido forum naar voren en het volgende staat op de bestel status pagina:

“We verwachten dat de telefoon tussen 19 en 23 september 2025 binnen is. Zodra we meer weten, sturen we je een bericht.”

“Binnen is” klinkt als wanneer zij hem binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
Nog iemand via telenet besteld? Ik heb hem gekocht met de 100€ klantenkorting (869€) op 12/09 iets voor 16u. Bij mijn klantenkorting - als de site ooit eens laadt - staat hij nog altijd als "Wordt verwerkt" met als verwachte datum 24/10. Zou dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:46
NiGeLaToR schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:37:
[...]

Maar dan bleef je leverdatum niet staan op vrijdag neem ik aan? Dat gaat normaliter wel redelijk qua levertijd inschattingen volgens mij?
Bij verlenging Vodafone krijg je geen levertijd. Alleen opdrachtbevestiging. Je moet gewoon afwachten wanneer je aan de beurt bent. Als je optijd besteld, ben je misschien bij de eerste zending van vrijdag. Morgen of overmorgen weet ik meer. Hopelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
JustJoostNL schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:45:
[...]

Dit kwam op het Odido forum naar voren en het volgende staat op de bestel status pagina:

“We verwachten dat de telefoon tussen 19 en 23 september 2025 binnen is. Zodra we meer weten, sturen we je een bericht.”

“Binnen is” klinkt als wanneer zij hem binnen krijgen.
Meestal krijgt iedere provider morgen/donderdag voorraad binnen en dan weten ze ook pas wat en hoeveel ze hebben.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01:39

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Dhene schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 14:24:
Nog iemand via telenet besteld? Ik heb hem gekocht met de 100€ klantenkorting (869€) op 12/09 iets voor 16u. Bij mijn klantenkorting - als de site ooit eens laadt - staat hij nog altijd als "Wordt verwerkt" met als verwachte datum 24/10. Zou dat kloppen?
Telenet kennende zou dit kunnen kloppen. Elk jaar hetzelfde verhaaltje bij hun.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4gGEvqKdv33vFT-GuofmuJ9JrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZYfoAl5oQi6sROWrIbHdQDV.jpg?f=fotoalbum_large

Bij jullie is de status dus al veranderd? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
DonRoger schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:17:
[Afbeelding]

Bij jullie is de status dus al veranderd? :P
Bij mij niet -O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GduMVif0ZHkwXf33bVy8967sEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZcxLZhjcag0Utsj6q55UkF92.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Ook ophalen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:11
fruitsla2800 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:03:
[...]

Telenet kennende zou dit kunnen kloppen. Elk jaar hetzelfde verhaaltje bij hun.
Het is een nette prijs bij telenet voor hun klanten. Ik ben zelf geen Telenet klant en op zoek naar een vergelijkbare aanbieding. Helaas is bij mobiel.nl de combinatie van de iPhone 17 met een Odido-abonnement van één maand bij weer verhoogd naar 966 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
Dat niet, hij wordt bezorgd op het kantooradres. Ophalen in de winkel was niet zo handig. Al was het voordeel dat je dan betaalt bij ophalen i.p.v. bij pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5OBJHnFHg212ToynViE0kQ3c3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nuk7TB3OdarBcASeibotXUYw.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoe laat de mensen bij KPN die nu al geleverd krijgen hem hebben besteld. Ik sta nog steeds op stap 1 en heb vrijdag 14.07 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
madamewijnen schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:08:
[Afbeelding]

Benieuwd hoe laat de mensen bij KPN die nu al geleverd krijgen hem hebben besteld. Ik sta nog steeds op stap 1 en heb dinsdag 14.07 uur besteld.
Hetzelfde :) zaterdag avond besteld

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
madamewijnen schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:08:
[Afbeelding]

Benieuwd hoe laat de mensen bij KPN die nu al geleverd krijgen hem hebben besteld. Ik sta nog steeds op stap 1 en heb dinsdag 14.07 uur besteld.
Heb je pas vandaag besteld? Dan is stap 1 toch niet zo raar?☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
elaho schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:16:
[...]

Heb je pas vandaag besteld? Dan is stap 1 toch niet zo raar?☺️
Oeps goed dat je het zegt! Bedoelde uiteraard afgelopen vrijdag om 14.07 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ooooh dan snap ik het dat je had gehoopt dat er al vooruitgang in je bestelling zou zijn. 😊😊
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.