Oh! ik heb wel namelijk een QR code ontvangen om 'm te laten scannen op de 19e binnen de winkel voor pickup en afbetalingReem0nN schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:01:
[...]
Dat zeggen ze bij alle modellen, maar verleden blijkt dat ze op het laatste moment de voorraad gaan tellen en de overige bestellingen als backorder laten staan.
Waar baseer je dit op? Apple weet direct hoeveel toestellen er gereserveerd zijn en die zullen ze gewoon versturen. Als er nog voorraad over is dan zal dit verdeeld worden onder de stores en niet onder resellers.PWA777 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:16:
[...]
- op release-day zelf (vrijdag de 19e) weet Apple precies hoeveel toestellen ze geleverd hebben gekregen, dit is vaak net iets meer dan ze vooraf in hebben geschat (om te voorkomen dat jij een bevestiging hebt dat het de 19e klaar ligt in de store, maar toch niet zo blijkt te zijn) en het 'overschot' gaat vroeg in de ochtend (rond 06h30) van de 19e nog weer in de verkoop via de Apple website; dan kun je dus kiezen voor ophalen in de Apple Store met een tijdslot op dezelfde dag.
Altijd lastig de discussie die nu gaat ontstaan maar even in grote lijnen heb je twee partijen die beide Apple heten. Voor het gemak: Apple en Apple Store. Apple levert toestellen aan ‘Apple Store’ en dat is de voorraad voor de webshop en de fysieke winkels van Apple zelf
[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 13-09-2025 12:33 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik belde net naar KPN en de medewerkster daar gaf aan dat alle varianten nog op levering voor de 19e staan. In hoeverre je daar op kunt vertrouwen is dan een tweede..
Apple heeft het bedrag vandaag van mijn bankrekening gehaald met Apple Pay.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier idem. Gister rond 19u besteld; vandaag rond 13u afgeschreven.carpebios schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:59:
Apple heeft het bedrag vandaag van mijn bankrekening gehaald met Apple Pay.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ieder jaar weer dezelfde berichten hier. Echt ex-act dezelfde berichten. 
Verheug me al op donderdagavond;
“Ohnee m’n iPhone gaat naar Brussel!!111!!!”
“Heb ik ‘m wel op tijd?!”
“KLOTE DHL!! Aarghhh”

“KLOTE DHL!! Aarghhh”
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha, ik was gewoon van plan om vrijdag eens naar een amac te sloffen en kijken of ze iets hebben
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Gisteren om 14:02 een zilveren Pro Max 256gb besteld, om 14:03 de bevestiging binnen via de website van Apple. In de Apple Store app is de status ‘verzending wordt voorbereid’ te zien.
Net toch nog een 17 Pro KO 256GB kunnen bestellen voor ophalen de 19e in de Apple Store Den Haag (formulier ingevuld). Store in de gaten houden loont nog steeds zo te zien.
Ik had vrijdag meteen rond 14:04 (zodra het op de app op mijn iphone kon) besteld, maar de bestelling ging vreemd, ik werd gevraagd om informatie die de app gewoon heeft zoals mijn adres en email adres. Maar de creditcard authorisatie ging wel goed en volgens de app was mijn bestelling succesvol. Ik kreeg alleen geen bevestigingsmail, zag mijn bestelling niet terug in de app en zag ook geen reservering op mijn creditcard.
Toen om 14:23 nog maar een keer bij apple via de app besteld, en dit keer wel een bevestigingsmail. Ook werd de bestelling nu wel in de app getoond.
Vandaag een reservering op mijn creditcard, geen idee voor welke van de twee bestellingen het is, maar de bestelling die in de app getoond wordt staat nu op 'Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending', dus ik neem aan dat de reservering op mijn creditcard voor de laatste bestelling is.
Geen idee wat er met de eerste bestelling gebeurd is, maar deze lijkt verdwenen in een zwart gat (wat ik verder prima vind, ik hoef er maar eentje).
Toen om 14:23 nog maar een keer bij apple via de app besteld, en dit keer wel een bevestigingsmail. Ook werd de bestelling nu wel in de app getoond.
Vandaag een reservering op mijn creditcard, geen idee voor welke van de twee bestellingen het is, maar de bestelling die in de app getoond wordt staat nu op 'Je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending', dus ik neem aan dat de reservering op mijn creditcard voor de laatste bestelling is.
Geen idee wat er met de eerste bestelling gebeurd is, maar deze lijkt verdwenen in een zwart gat (wat ik verder prima vind, ik hoef er maar eentje).
Wat was die hele flow lijst ookalweer van nieuwe iphone bestellen mijn apple pay is trouwens nog steeds niet zichtbaar er is nog steeds geen reservering op mijn creditkaart bij de rabobank
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
iemand nog meer een mail gekregen van vodafone dat ie is vertraagd?
Status is veranderd en de creditcard is belast!
Toppe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:07:
:strip_exif()/f/image/IikrfUgA9lDGCXmr0Ire2X8J.jpg?f=fotoalbum_large)
Same here
Vergeet de providers niet, heb je het gifje weer?Rivanov schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:29:
“KLOTE DHL!! Aarghhh”
Yup! Same here. Betaald met Apple Pay.Toppe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:07:
Ze zijn er vroeg bij dit jaar!
Dit is geen lastige discussie maar precies zoals jij aangeeft - “Apple zelf” doet de pre-orders en verstuurt deze naar de winkels. De “Apple-Store” weet nu nog niet hoeveel voorraad er vrijdag binnenkomt voor vrije verkoop en zet die vrijdag ochtend om 06h30 (als ze het wél weten) online. Als je daar snel bij bent kun je dus zonder pre-order op dit moment, alsnog je telefoon op vrijdag ophalen bij een Apple Store nadat je die vrijdagochtend vroeg gekocht hebt. Dit werkt al jaren zo.Toppe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:31:
[...]
Altijd lastig de discussie die nu gaat ontstaan maar even in grote lijnen heb je twee partijen die beide Apple heten. Voor het gemak: Apple en Apple Store. Apple levert toestellen aan ‘Apple Store’ en dat is de voorraad voor de webshop en de fysieke winkels van Apple zelf
Dat gebeurd deze week elke dag wel, het heeft elke ochtend zin om te kijken. Volgens mij zijn dat gewoon de annuleringen van de afgelopen 24u.PWA777 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:18:
[...]
Dit is geen lastige discussie maar precies zoals jij aangeeft - “Apple zelf” doet de pre-orders en verstuurt deze naar de winkels. De “Apple-Store” weet nu nog niet hoeveel voorraad er vrijdag binnenkomt voor vrije verkoop en zet die vrijdag ochtend om 06h30 (als ze het wél weten) online. Als je daar snel bij bent kun je dus zonder pre-order op dit moment, alsnog je telefoon op vrijdag ophalen bij een Apple Store nadat je die vrijdagochtend vroeg gekocht hebt. Dit werkt al jaren zo.
Weet iemand wanneer de eerste reviews online komen?
Volgens mij mag er vanaf a.s. woensdag gepubliceerd worden.Sinan10 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:44:
Weet iemand wanneer de eerste reviews online komen?
Hier (nog) geen mail gehad van Vodafone. Wat geef de pagina status bestelling bij jouw aan?Greg36 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:05:
iemand nog meer een mail gekregen van vodafone dat ie is vertraagd?
Bij mij geeft ie status “ We hebben jouw goedkeuring ontvangen en verwerkt. Je bestelling wordt verder verwerkt “ aan.Limitted schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:01:
[...]
Hier (nog) geen mail gehad van Vodafone. Wat geef de pagina status bestelling bij jouw aan?
[ Voor 20% gewijzigd door Greg36 op 13-09-2025 22:18 ]
Iemand ervaring met Mediamarkt preorder?
Iemand al bericht gekregen van kpn?
Heb 2 mails gehad van KPN. Een bestelbevestiging en een reserveringsbevestiging.Taxcommunism schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 23:16:
Ik ook. Ervaring uit het verleden is dat het hierbij blijft tot vrijdag. Dan krijg je óf je nieuwe iPhone óf weer een nieuwe e-mail dat ie nog niet op voorraad is.0c2 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 23:21:
[...]
Heb 2 mails gehad van KPN. Een bestelbevestiging en een reserveringsbevestiging.
Oh ik heb dit gekregen… dat is dus niet best..
Nog heel even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone Air 5G 512GB, Cloud White komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone Air 5G 512GB, Cloud White weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!
Nog heel even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone Air 5G 512GB, Cloud White komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone Air 5G 512GB, Cloud White weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!
Dan zit je waarschijnlijk inderdaad niet bij de eerste levering aanstaande vrijdag, maar wel binnen 1 tot 2 weken daarna.Taxcommunism schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:38:
Oh ik heb dit gekregen… dat is dus niet best..
Nog heel even geduld
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
HahaRivanov schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:29:
“KLOTE DHL!! Aarghhh”
Hier gewoon vrijdagochtend ophalen bij de Apple Store in AMS

De medewerkers zijn vaak erg slecht op de hoogte 🤭firecaps30 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:22:
Ik belde net naar KPN en de medewerkster daar gaf aan dat alle varianten nog op levering voor de 19e staan. In hoeverre je daar op kunt vertrouwen is dan een tweede..
Als je nog een keer belt krijg je een heel ander antwoord 😜
Dit is zo waar haha. Heeft totaal geen zin de klantenservice te bellen. Die zeggen idd allemaal wat anders (ervaring van 2 jaar geleden) en ze lezen in dit geval wsl gewoon voor wat er in hun webshop te lezen valt: levering vanaf 19 september. Wat the-base hierboven zegt: je moet wachten tot vrijdag en dan krijg je of je telefoon of een wekelijkse mail dat je nog even geduld moet hebben.Roos79 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:59:
[...]
De medewerkers zijn vaak erg slecht op de hoogte 🤭
Tip: komende week deze link in de gaten houden. Die was afgelopen jaren meer/sneller up to date dan de link die KPN in de bestelbevestiging meestuurt.Taxcommunism schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 23:16:
Ik heb de witte iPhone 16 besteld, maar op sommige foto’s zie ik dat de zwarte eigenlijk meer donkergrijs is. Dat lijkt me ook wel wat. Heeft iemand ervaring met ruilen bij Apple? Moet je eerst de oude terugsturen voordat je een nieuwe kunt bestellen?
Als hij nog niet klaargemaakt of verzonden is kun je hem in je besteloverzicht annuleren.nazimv schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:33:
Ik heb de witte iPhone 16 besteld, maar op sommige foto’s zie ik dat de zwarte eigenlijk meer donkergrijs is. Dat lijkt me ook wel wat. Heeft iemand ervaring met ruilen bij Apple? Moet je eerst de oude terugsturen voordat je een nieuwe kunt bestellen?
Ook hier helaas de mail van Vodafone gehad met vertraging, nog meer mensen met Vodafone hier met een update?
Dit zijn gewoon geautomatiseerde mails die niks zeggen over de iPhone release. Gezien het gepruts met de pre-order site neem ik aan dat ze ook niet in staat zijn om de vertragingsmails uit te zetten voor deze pre-orders. Gewoon ff geduld hebben.Limitted schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:58:
Ook hier helaas de mail van Vodafone gehad met vertraging, nog meer mensen met Vodafone hier met een update?
Vond het alleen behoorlijk irritant dat je met de phone op dark mode geen tekst kunt zien in de email. Ze zijn best wel aan het prutsen voor zo'n bedrijf.
[ Voor 14% gewijzigd door CopyCatz op 14-09-2025 12:02 ]
Hier om 1407 afgelopen vrijdag besteld.lorenzopot schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:45:
Iemand ervaring met Mediamarkt preorder?
Alleen een bevestigingsmailtje ontvangen.
Daarin wel de volgende tekst:
Let op: de levering van producten gebeurt op basis van beschikbaarheid en in volgorde van binnenkomst van bestellingen. De weergegeven leverdatum is slechts een indicatie en kan variëren afhankelijk van de voorraadstatus. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte en geven updates over uw bestelling, maar kunnen de exacte leverdatum niet garanderen.
Verder niks gehoord dus gewoon afwachten dan maar.
Bij andere modellen op Coolblue staat er "Houd mij op de hoogte" ... Bij de Cosmic Orange 256GB kan je inderdaad ophalen in de winkel.Reem0nN schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:01:
[...]
Dat zeggen ze bij alle modellen, maar verleden blijkt dat ze op het laatste moment de voorraad gaan tellen en de overige bestellingen als backorder laten staan.
Ja dat zal ook well.. Vind zelf de Odido manier wel fijn: https://community.odido.n...-17-pro-17-pro-max-379102Roos79 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:59:
[...]
De medewerkers zijn vaak erg slecht op de hoogte 🤭
Het is in ieder geval iets dat ze doen om inzicht te geven.
Misschien niet de juiste plek. Maar ik vraag het toch maar. Heeft het nog zin om je provider, in mijn geval KPN, te bellen voor korting bij verlenging? Of is de online aanbieding, lees geen extra korting, waar je het mee moet doen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Bellen kan altijd, maar ik acht de kans klein. Zelf heb ik alleen bij de iPhone 13 bij Vodafone via de klantenservice een betere aanbieding kunnen afsluiten dan via de website. Toen belde ik omdat de online order de mist in was gegaan.OMX2000 schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:38:
Misschien niet de juiste plek. Maar ik vraag het toch maar. Heeft het nog zin om je provider, in mijn geval KPN, te bellen voor korting bij verlenging? Of is de online aanbieding, lees geen extra korting, waar je het mee moet doen?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Want dan wil je de witte gebruiken tot je de andere binnen hebt?nazimv schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:33:
Maar ik dacht idd dat je eerst het toestel moet retourneren voordat de nieuwe komt.
Beste kan je nu annuleren en opnieuw bestellen of bellen met Apple zelf 😊
Voorheen had KPN dat ook maar kan het nu niet vinden nog 😉firecaps30 schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:31:
[...]
Ja dat zal ook well.. Vind zelf de Odido manier wel fijn: https://community.odido.n...-17-pro-17-pro-max-379102
[ Voor 42% gewijzigd door Roos79 op 14-09-2025 14:22 ]
Yes hier ook..Limitted schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:58:
Vr 14:32 bestelbevestiging
vr 17:45 besteloverzicht met ordernr
za 17:59 Sorry voor de vertraging (inderdaad in dark mode niet te lezen.. )
Bij alle modellen geeft dit mij niet echt het gevoel dat ze up-to-date zijn:firecaps30 schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:31:
[...]
Ja dat zal ook well.. Vind zelf de Odido manier wel fijn: https://community.odido.n...-17-pro-17-pro-max-379102
De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 11-09-2025 om 11:00 uur.
Ben heel erg benieuwd naar de populariteit van de Pro. Heb zelfs de 16 Pro Max, en ik kijk het nog even aan. Elk jaar kriebelt het. Als ik hem ga halen dan pas eind december of januari. Eerst mijn vrouw even upgraden van de 15 naar 17. De 17 zal wel onwijs populair zijn en ik verwacht daar wel langere levertijden.
17 is wel echt heel erg mooi geworden.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Er is niks veranderd aan de 17 qua uiterlijk toch?SimD schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:36:
Ben heel erg benieuwd naar de populariteit van de Pro. Heb zelfs de 16 Pro Max, en ik kijk het nog even aan. Elk jaar kriebelt het. Als ik hem ga halen dan pas eind december of januari. Eerst mijn vrouw even upgraden van de 15 naar 17. De 17 zal wel onwijs populair zijn en ik verwacht daar wel langere levertijden.
ja, als ik in de winkel zie dat de zwarte meevalt, wil ik die dan omruilen.Roos79 schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:58:
[...]
Want dan wil je de witte gebruiken tot je de andere binnen hebt?
Maar ik dacht idd dat je eerst het toestel moet retourneren voordat de nieuwe komt.
Beste kan je nu annuleren en opnieuw bestellen of bellen met Apple zelf 😊
[...]
Voorheen had KPN dat ook maar kan het nu niet vinden nog 😉
Uhhhhhhhhh heb je de Keynote wel gekeken?AMDLegion schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:42:
[...]
Er is niks veranderd aan de 17 qua uiterlijk toch?
Ik denk we morgen de eerste update hiervan zullen krijgen, in het weekend zal hier niet aan gewerkt worden denk ik.randje schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:27:
[...]
Bij alle modellen geeft dit mij niet echt het gevoel dat ze up-to-date zijn:
De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 11-09-2025 om 11:00 uur.
Hij bedoeld denk ik kwa uiterlijk niet de specs
Ja? Dunnere schermranden en daarmee meer scherm dan de 16 van vorig jaar maar that’s it?
De air en pro hebben echt nieuwe designs
Hier ook, en de status pagina van m’n bestelling staat al sinds vrijdag hierop:Limitted schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:58:
:strip_exif()/f/image/Uv6QZ4VneVrR7dn9TogbbRz8.jpg?f=fotoalbum_large)
Precies. Ik krijg deze mail al een decennium lang. Normaal bestel je een telefoon en komt die een dag later. Dus als er na een dag nog geen verzending is geweest stuurt Vodafone zo’n mailtje.CopyCatz schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:00:
[...]
Dit zijn gewoon geautomatiseerde mails die niks zeggen over de iPhone release. Gezien het gepruts met de pre-order site neem ik aan dat ze ook niet in staat zijn om de vertragingsmails uit te zetten voor deze pre-orders. Gewoon ff geduld hebben.
Vond het alleen behoorlijk irritant dat je met de phone op dark mode geen tekst kunt zien in de email. Ze zijn best wel aan het prutsen voor zo'n bedrijf.
Volgens mij doet Vodafone gewoon niks speciaal met betrekking tot iPhone pre-orders. Geen speciale mails. Geen extra capaciteit op de website. Gewoon lekker alles op z’n beloop laten.
leoaq.fm // Jeune Loop
Denk dat het voor hun gewoon heel lastig opschalen is voor misschien één dag per jaar. Meer capaciteit voor de website kun je tijdelijk nog wel inkopen. Je kunt ook nog wel een bak uitzendkrachten inhuren. Maar die moeten allemaal getraind worden en dan is het de moeite al niet meer…sjaakaq schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:32:
[...]
Volgens mij doet Vodafone gewoon niks speciaal met betrekking tot iPhone pre-orders. Geen speciale mails. Geen extra capaciteit op de website. Gewoon lekker alles op z’n beloop laten.
Kan enkel als er voorraad is natuurlijk en je het toestel niet echt in gebruik hebt genomen.nazimv schreef op zondag 14 september 2025 @ 16:02:
[...]
ja, als ik in de winkel zie dat de zwarte meevalt, wil ik die dan omruilen.
Ja en al die extra kosten maak je dan ook nog eens voor niets. Want behalve wat ongeduldige bestellers brengt het ze niets, “ze wachten maar” is een prima business model voor die ene dag per jaar.Dennisdn schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:40:
[...]
Denk dat het voor hun gewoon heel lastig opschalen is voor misschien één dag per jaar. Meer capaciteit voor de website kun je tijdelijk nog wel inkopen. Je kunt ook nog wel een bak uitzendkrachten inhuren. Maar die moeten allemaal getraind worden en dan is het de moeite al niet meer…
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze krijgen gewoon een x aantal telefoons. Alles meer dan dat wordt vervolgens besteld en dan is het afhankelijk van beschikbaarheid.sjaakaq schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:32:
Crap. M’n pre-order hier in the USA staat nu on-hold aangezien m’n Nederlandse creditcard nu geweigerd wordt. Waarschijnlijk door mismatch billing address op de order en factuuradres van creditcard.
Iemand idee hoe dit te omzeilen? Heb ook een Revolut account, maar die lijkt ook niet te werken.
Iemand idee hoe dit te omzeilen? Heb ook een Revolut account, maar die lijkt ook niet te werken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vreemd, nooit gehad.Rivanov schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:11:
Crap. M’n pre-order hier in the USA staat nu on-hold aangezien m’n Nederlandse creditcard nu geweigerd wordt. Waarschijnlijk door mismatch billing address op de order en factuuradres van creditcard.
Maar heb je bij Factuur adres wat anders opgevoerd dan? Want ik heb een adres in de v.s. (PO Box, bij een forward) en dat vul ik altijd in als Factuur adres. Nooit problemen gehad i.c.m. een Nederlandse kaart.
Billing Address heb ik van het hotel in Seattle.
Mastercard aanmaken via N26 al geprobeerd?Rivanov schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:20:
Billing Address heb ik van het hotel in Seattle.
Net toevallig iphone 17 pro cosmic orange kunnen bestellen via app store 19/9 ophalen 🫣
Koop je benodigde balans met Apple gift cards ( moet je wel een US Apple ID hebben/aanmaken. )Rivanov schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:11:
Of top up je account ( nogmaals, met US Apple id omdat je een iPhone uit Amerika wil )
Pre-order is geplaatst met NL Apple ID. Dat kun je niet wijzigen. @Donstil heeft dit in het verleden ook altijd op die manier gedaan.AMDLegion schreef op maandag 15 september 2025 @ 00:14:
[...]
Koop je benodigde balans met Apple gift cards ( moet je wel een US Apple ID hebben/aanmaken. )
Of top up je account ( nogmaals, met US Apple id omdat je een iPhone uit Amerika wil )
Heb nu de Revolut VISA gekoppeld. Die wordt vooralsnog geaccepteerd.
Oh lijp, wist niet dat je met een Nederlands Apple ID in Amerika iets kon kopen online. In de store zou ik t nog wel snappen.Rivanov schreef op maandag 15 september 2025 @ 00:38:
[...]
Pre-order is geplaatst met NL Apple ID. Dat kun je niet wijzigen. @Donstil heeft dit in het verleden ook altijd op die manier gedaan.
Heb nu de Revolut VISA gekoppeld. Die wordt vooralsnog geaccepteerd.
Maar goed, ik weet niet of Apple tegoed dan wel of niet daar werkt want NL Apple ID gebruikt euro’s.
En dit was een tip voor als het niet lukt met je credit cards.
Ik ben ook benieuwd, bij mij staat er precies hetzelfde. Mijn besteltijd is 14:07.Jjfs29 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:36:
Iemand bekend met serivce mediamarkt?
Vrijdag 14:04 besteld.[Afbeelding]
MacBook Pro 14-inch, Nov 2023 M3 Max 36GB / iPhone 15 Pro
Meerdere keren besteld nooit op de vrijdag geleverd, dit jaar daarom niet daar gedaanJjfs29 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:36:
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Vanochtend mijn bestelling gewijzigd bij Vodafone. Van een 17 PM Deep Blue naar een 17 Pro Silver. M’n vriendin al een deep blue besteld dus dan ik maar silver.
Na jaren de PM te hebben gehad wil ik het toch een keer proberen met de normale pro. Ik heb kleine handen en de iPhone 13 van mijn werk bevalt goed qua formaat. Als het niet bevalt kan ik bij de 18 altijd weer terug naar de PM.
Door mijn wijziging kom ik wel weer onder op de stapel maar is niet zo erg i.v.m. mijn vakantie. Ben pas de 27e weer terug.
Meneer aan de telefoon zei ook al dat de hype niet zo groot is als normaal. Levering voor mij zal dan eind september/begin oktober worden verwachtte hij. Voor mij helemaal prima.
Na jaren de PM te hebben gehad wil ik het toch een keer proberen met de normale pro. Ik heb kleine handen en de iPhone 13 van mijn werk bevalt goed qua formaat. Als het niet bevalt kan ik bij de 18 altijd weer terug naar de PM.
Door mijn wijziging kom ik wel weer onder op de stapel maar is niet zo erg i.v.m. mijn vakantie. Ben pas de 27e weer terug.
Meneer aan de telefoon zei ook al dat de hype niet zo groot is als normaal. Levering voor mij zal dan eind september/begin oktober worden verwachtte hij. Voor mij helemaal prima.
Mediamarkt is elk jaar hetzelfde, ze zetten de pre-orders open, accepteren er veel meer dan ze er daadwerkelijk krijgen, beloven te leveren maar komen dat helaas vaak niet na (zie de afgelopen jaren in dit topic en voorgaande delen).Jjfs29 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:36:
Mediamarkt en AMAC moet je vermijden met preorderen. Maar goed je zou zo maar geluk kunnen hebben.Jjfs29 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:36:
iPhone 17 Pro Max gepre-ordered bij Vodafone.
Bestelstatus staat al een tijdje op;
“We hebben jouw goedkeuring ontvangen en verwerkt. Je bestelling wordt verder verwerkt”.
Hebben meer mensen dit?
“We hebben jouw goedkeuring ontvangen en verwerkt. Je bestelling wordt verder verwerkt”.
Hebben meer mensen dit?
Bij mij precies hetzelfde… 15:03 besteld.rlsikosek schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:46:
Hebben meer mensen dit?
Vanochtend iPhone 17 Pro 256gb besteld in orange en voor het eerst geen pro Max gedaan.
[ Voor 26% gewijzigd door elaho op 15-09-2025 11:06 ]
Vorig jaar iPhone 16 Pro en Watch 10 besteld, beide netjes op de release dag binnen, twee jaar daarvoor de 14 Pro ook daar besteld en ook gewoon netjes op release dag binnen, altijd rond de 14.00-14.05 uur op de preorder vrijdag daar besteld, komt helemaal goed en luister niet naar de vorige commentsJjfs29 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:36:
Dit jaar verleng ik via m'n abo met een 17 Pro, anders had ik ook gewoon weer bij MM besteld.
Heeft iemand al eens wat van Belsimpel gehoord? Mijn nieuwe contract is nog niet bevestigd. Zal wel goedkomen, maar ik zoek toch ook een beetje spanning in het leven. Vooral omdat ik maar 4-jaarlijks upgrade.
Bij mijn vriendin is dit ook zo. Het is wachten op akkoord nummerbehoud van Odido in haar geval. Vanochtend contact gehad met Vodafone hierover.rlsikosek schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:46:
Hebben meer mensen dit?
Bij mij staat dit er nu:rlsikosek schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:46:
Hebben meer mensen dit?
/f/image/eUae5vX8MT0oxKrgEkZVLNnv.png?f=fotoalbum_large)
En nu echt :): Status staat al sinds de bestelling vrijdag op "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"
[ Voor 8% gewijzigd door bob-nwk op 15-09-2025 11:41 ]
Bij KPN bestelling staat nu een nieuwe kolom, waar staat, je pakket kan je hier volgen. Zodra we meer weten ,laten we je hier zien wat er met je pakketje gebeurt. We sturen je ook een update via e-mail en sms, zodra we het pakketje klaar gaan maken.
Zegt nog steeds niks, maar het is een update!
Hier hetzelfde Iphone 17 black 256 GB (zaterdag avond besteld)svencp schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:01:
Bij KPN bestelling staat nu een nieuwe kolom, waar staat, je pakket kan je hier volgen. Zodra we meer weten ,laten we je hier zien wat er met je pakketje gebeurt. We sturen je ook een update via e-mail en sms, zodra we het pakketje klaar gaan maken.
A person who never made a mistake never tried anything new.
om een contract te verlengen (of af te sluiten bij een nieuwe) moet het toestel binnen zijn.GeorgeMichael schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:23:
Heeft iemand al eens wat van Belsimpel gehoord? Mijn nieuwe contract is nog niet bevestigd. Zal wel goedkomen, maar ik zoek toch ook een beetje spanning in het leven. Vooral omdat ik maar 4-jaarlijks upgrade.
Daarom is er nu nog geen verandering.
Op mijn telefoon staat dat bericht wel, maar op mijn macbook dan weer niet. Ach ja, ik zie het wel vrijdag! (Toch hoop ik dat die vrijdag gewoon binnen komt)Nick25 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:05:
[...]
Hier hetzelfde Iphone 17 black 256 GB (zaterdag avond besteld)
Ik heb ook om 14:04 de Air besteld bij MM.. Hopen dan maar dat ik het op release (of dag later) ontvangs0kkie schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:16:
[...]
Vorig jaar iPhone 16 Pro en Watch 10 besteld, beide netjes op de release dag binnen, twee jaar daarvoor de 14 Pro ook daar besteld en ook gewoon netjes op release dag binnen, altijd rond de 14.00-14.05 uur op de preorder vrijdag daar besteld, komt helemaal goed en luister niet naar de vorige comments
Dit jaar verleng ik via m'n abo met een 17 Pro, anders had ik ook gewoon weer bij MM besteld.
Ik zie het in de KPN app op mijn telefoon inderdaad en op mijn macbooksvencp schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:28:
[...]
Op mijn telefoon staat dat bericht wel, maar op mijn macbook dan weer niet. Ach ja, ik zie het wel vrijdag! (Toch hoop ik dat die vrijdag gewoon binnen komt)
Natuurlijk iedereen zou hem graag direct willen als je bestelt hebt maar ik zie bij Belsimpel nu op sommige leveringen al aardig +- 3 weken staan. (vooral de witte en groene)
Maar ben benieuwd hoe KPN dit kan rocken met hun voorraad en bestellingen.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Weet iemand hoe het zit met legitimeren bij thuislevering? Ik ben vrijdag niet thuis, maar mijn vriendin wel. Kan zij het pakket aannemen, of moet ik zelf mijn ID laten zien? (bestelling bij KPN gedaan)
Kan prima hoor, vorige chauffeurs afgelopen jaren vroegen nergens naar. Let op: dit gaat om een verlenging. bij een nieuwe aanvraag is het van belang dat je zelf het pakket aanneemt en je kunt identificeren.Msi92 schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:46:
Weet iemand hoe het zit met legitimeren bij thuislevering? Ik ben vrijdag niet thuis, maar mijn vriendin wel. Kan zij het pakket aannemen, of moet ik zelf mijn ID laten zien? (bestelling bij KPN gedaan)
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Gaat idd om een verlenging, nou fingers crossed dat het goed komtTHE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:02:
[...]
Kan prima hoor, vorige chauffeurs afgelopen jaren vroegen nergens naar. Let op: dit gaat om een verlenging. bij een nieuwe aanvraag is het van belang dat je zelf het pakket aanneemt en je kunt identificeren.
Mijn ervaring is dat het altijd op het afleveradres zelf geleverd wordt zonder verdere identificatie. Wel kan het zijn dat je een aflevercode krijgt in, bijvoorbeeld, de PostNL app. Deze moet wel aan de bezorger getoond worden, maar als je vriendin die code heeft, zal zij die ook mogen laten zien.Msi92 schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:46:
[ Voor 0% gewijzigd door Aloy op 15-09-2025 16:07 . Reden: Typo ]
Als ik de sheet moet geloven is de pro op dit moment de koploper. Was het andere jaren niet altijd de pro max? Niet dat het veel scheelt. Had wel meer air bestellingen verwacht eigenlijk.
Vorige bestelling, wel via Vodafone heeft de bezorger de telefoon gewoon voor de deur neergezet. Geen krabbeltje niks. Daarom nu de telefoon maar in de winkel besteld.Msi92 schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:46:
De Air moet nog even op gang komen, denk dat er meer mensen zijn die hem eerst even in het echt willen beoordelen.cracking cloud schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:06:
Als ik de sheet moet geloven is de pro op dit moment de koploper. Was het andere jaren niet altijd de pro max? Niet dat het veel scheelt. Had wel meer air bestellingen verwacht eigenlijk.
De Pro kun je meer op gevoel bestellen.
Mjah niet alleen dat, als je de marques brownlee (podcast) en bv techradar bekijkt dan bestempelen ze de Pro wel als een enorme stap vooruit (naast het feit dat de normale 17, voor de meeste consumenten de beste koop is)THE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:14:
[...]
De Air moet nog even op gang komen, denk dat er meer mensen zijn die hem eerst even in het echt willen beoordelen.
De Pro kun je meer op gevoel bestellen.
Onze eerste bestelde pro staat nog op 19 september voor levering een tweede bestelling is verschoven naar 7-14 oktober. Dus lijkt toch best wat animo te zijn.
Ligt er aan wat men nu heeft. Vind het een grote stap als je ouder hebt dan 14 Pro. Daarboven valt het mee. En het is gewoon geen mooi ding, maar dat is persoonlijk.okio schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:20:
[...]
Mjah niet alleen dat, als je de marques brownlee (podcast) en bv techradar bekijkt dan bestempelen ze de Pro wel als een enorme stap vooruit (naast het feit dat de normale 17, voor de meeste consumenten de beste koop is)
Onze eerste bestelde pro staat nog op 19 september voor levering een tweede bestelling is verschoven naar 7-14 oktober. Dus lijkt toch best wat animo te zijn.
De afgelopen dagen heb ik al 2 mensen die mij vroegen: “Wanneer krijg je hem binnen? Want wil hem eerst even bekijken voor ik bestel….”THE_BASE schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:14:
[...]
De Air moet nog even op gang komen, denk dat er meer mensen zijn die hem eerst even in het echt willen beoordelen.
Iemand ervaring met pre-orders bij Odido? Heb gelijk op de 12de besteld maar helaas wel rond 17:00 pas. De standaard iPhone 17.
Nog kans dat ie op release datum binnenkomt? En wanneer sturen ze de echte verwachte leverdatum meestal uit? (dus niet "Leverbaar vanaf 19 september ")
Nog kans dat ie op release datum binnenkomt? En wanneer sturen ze de echte verwachte leverdatum meestal uit? (dus niet "Leverbaar vanaf 19 september ")
Die ‘vanaf’ blijven ze communiceren. Helaas heb je pas een definitieve datum als je ze verzendbevestiging hebtJustJoostNL schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:56:
Iemand ervaring met pre-orders bij Odido? Heb gelijk op de 12de besteld maar helaas wel rond 17:00 pas. De standaard iPhone 17.
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.