Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:43:
[...]

Daarom hoop ik altijd dat zoveel mogelijk mensen de sheet invullen, er zitten in dit topic ook een hoop ‘niet’ nerds…
Noem je mij nou een nerd? Hoe durf je! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
ChiLLeR schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:02:
iPhone pro max 512gb zilver besteld via Odido, levertijd 5-7 werkdagen staat er, dus lijkt gewoon op 19/9 geleverd te gaan worden.
Ben bang dat dat een standaard stukje tekst is 🫣
Levertijd wordt vaak pas de dag voor de 19de duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

Eerdere KPN-klanten die weten hoe de afschrijving precies werkt? Ik heb het toestel besteld met verlenging van m’n abo, dus rekeningnummer was bekend. Maar geen idee wanneer ze dit willen gaan afschrijven.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:16
Roos79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:51:
[...]

Ben bang dat dat een standaard stukje tekst is 🫣
Levertijd wordt vaak pas de dag voor de 19de duidelijker.
Dit gebeurt elk jaar, providers richten hun systemen niet in voor één zon’n release per jaar.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
The Legend schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:52:
Eerdere KPN-klanten die weten hoe de afschrijving precies werkt? Ik heb het toestel besteld met verlenging van m’n abo, dus rekeningnummer was bekend. Maar geen idee wanneer ze dit willen gaan afschrijven.
Volgens mij op de eerste factuur ná levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvanderkaaij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:34
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:02:
[...]
Ben benieuwd naar je leren case, had al gegoogled maar zag nog geen renders voor de Air variant. Enige leer wat ik zelf mooi zou vinden is als die heel strak over de chassis vloeit zonder onnodige bulk. En ook de randen van leer ipv zwart plastic wat je wel eens ziet bij leren cases.
Bedoel je zoiets als deze van leren case voor de iPhone Air van Mujjo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:07
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:43:
[...]

Daarom hoop ik altijd dat zoveel mogelijk mensen de sheet invullen, er zitten in dit topic ook een hoop ‘niet’ nerds…
Ik kocht zowel een air als pro max maar kan de sheet maar 1 keer invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Pufster schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:54:
[...]

Ik kocht zowel een air als pro max maar kan de sheet maar 1 keer invullen :)
Even een private window openen ;)

Laat maar weten of het gelukt is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:24
[...]

Ja sowieso pas afsluiten na 50-59 dagen zodat je 2 maandjes ''gratis'' hebt ;)
Ik heb al twee keer gehad dat ik bij het afsluiten van AppleCare+ met usb-kabel een diagnostische test moest doen voordat ze het contract opstelden. Dit lijken ze random te doen. Ik zou er dus niet op vertrouwen dat je hem in die eerste twee maanden kapot kan laten vallen en dan alsnog snel een contract kunt afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
[...]

Ja sowieso pas afsluiten na 50-59 dagen zodat je 2 maandjes ''gratis'' hebt ;)
Want als je hem na 14 dagen kapot laat vallen dan gaat Apple je gratis helpen? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16-09 09:34
cvanderkaaij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:54:
[...]

Bedoel je zoiets als deze van leren case voor de iPhone Air van Mujjo?
Ja die is top, zo hoort een leren case te zijn. Heb die van hun ook gehad voor de 11 Pro Max. Dit jaar ga ik wel naakt ( met de air ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:58:
[...]

Ja die is top, zo hoort een leren case te zijn. Heb die van hun ook gehad voor de 11 Pro Max. Dit jaar ga ik wel naakt ( met de air ).
Heb liever dat je je kleren aanhoudt om eerlijk te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:03
The Legend schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:52:
Bij een verlenging rechtstreeks via KPN krijg je een paar dagen na levering een aparte factuur van KPN, waarna het bedrag weer een paar dagen later automatisch van je bankrekening wordt afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:57:
[...]

Want als je hem na 14 dagen kapot laat vallen dan gaat Apple je gratis helpen? :s
Scheurtje in je scherm kunnen ze niet op afstand zien, dus moment dat je schade hebt gewoon AppleCare+ via je settings aanschaffen en 1 week later stuur je hem op ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:56:
[...]

Ik heb al twee keer gehad dat ik bij het afsluiten van AppleCare+ met usb-kabel een diagnostische test moest doen voordat ze het contract opstelden. Dit lijken ze random te doen. Ik zou er dus niet op vertrouwen dat je hem in die eerste twee maanden kapot kan laten vallen en dan alsnog snel een contract kunt afsluiten.
Ja dingen als waterschade of geopende chassis kunnen ze daarmee meten. Maar scheurtje/barst in je scherm kunnen ze niet zien met die test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:59:
[...]

Heb liever dat je je kleren aanhoudt om eerlijk te zijn
Dat zien we nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:59:
[...]

Scheurtje in je scherm kunnen ze niet op afstand zien, dus moment dat je schade hebt gewoon AppleCare+ via je settings aanschaffen en 1 week later stuur je hem op ter reparatie.
Tot ze kunnen aantonen dat je de boel oplicht en dan ga je op de zwarte lijst bij ze… en dat voor 3 tientjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:01:
[...]

Tot ze kunnen aantonen dat je de boel oplicht en dan ga je op de zwarte lijst bij ze… en dat voor 3 tientjes :9
Er is een reden dat die verzeker bedrijven die met Belsimpel werken etc je 3 maanden gratis geven, meestal gaat de telefoon niet kapot in die eerste maanden omdat je er nog voorzichtig mee bent.

Hoe langer je hem hebt hoe losser je ermee omgaat.

En die zwarte lijst geloof ik niet in, ten eerste omdat ze gewoon onmogelijk het tegendeel kunnen bewijzen. En ten tweede omdat dit soort ''grey areas'' allang in de marges zijn ingebakken. Ze verdienen zoveel op AppleCare+ dat ze geen enkel nieuws artikel online willen hebben van een klant die geblacklist is.

AppleCare is een verdienmodel geen goed bedoelde service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 10:03
SL65 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:03:
Hebben meer mensen dat er bij de bevestiging mail nog een extra plaats staat bij het afleveradres? Alleen in de mail heb ik nu mijn vorige woonplaats met daaronder mijn huidige woonplaats. Online (in de Apple Store app) kan ik dit nergens terugvinden. Lijkt wel alsof er een extra veld als toevoeging bij je adres met de oude woonplaats is gevuld.
Ja, ik ook. Zou me er niet druk om maken, komt het in ieder geval 2x zo zeker in de juiste woonplaats :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat een scheurtje heel makkelijk is te zien door de elektrische spanning van een scherm te meten. En een harde val is sowieso te meten, dat bieden ze zelfs als dienst aan voor noodgevallen. Ik zou dat risico voor een paar tientjes in ieder geval niet nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2025 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
Dalive schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:04:
Hier de PM Blauw 256GB besteld, gewoon via Apple voor levering vrijdag. Afwachten of het DPD of DHL is, DPD geeft hier nog wel eens problemen met het aanpassen naar een afhaalpunt.
UPS of DHL doet Apple toch?

En bestellingen via providers is en blijft een gok.
Vaak is er maar een kleine batch die daadwerkelijk de eerste dag krijgt en de rest loopt al snel na enkele weken op.
En dat noemt de provider dan nog steeds als een van de eerste in huis!

@Xeanor Dat kan die vrijdag zijn maar ook enkele dagen/weken later idd…

@sacaji Je kan best al bestellen levertijden lopen al best op via providers

@PhilipsFan Nee die datum komt meestal niet meer naar voren die kans is erg klein.

@vantslot Die mail is logisch want de toestellen hebben ze nog niet in huis.
Waarschijnlijk krijgen ze die pas enkele dagen voor de 19de de hoeveelheden door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:08:
[...]

Ik denk dat een scheurtje heel makkelijk is te zien door de elektrische spanning van een scherm te meten. En een harde val is sowieso te meten, dat bieden ze zelfs als dienst aan voor noodgevallen.
Harde val meten is irrelevant want telefoons kunnen een harde val overleven zonder hoesje en zonder screen protector zelfs, mits de inslag gunstig is.

En als de inslag niet gunstig is zou die het alsnog kunnen overleven met een hoesje en screen protector. Dus die theorie gaat niet op.

En ik heb zelf dit eens gedaan toen ik nog geen AppleCare+ had en kwam zo de diagnostische test door terwijl mn scherm gebarsten was. Ook op Reddit kan je zien dat het undetectable is.

En volgens Gemini:

''No, Apple cannot remotely see if your iPhone's screen is shattered. The built-in diagnostics tools and software don't have the capability to detect physical damage like a broken screen or internal issues. They would need to visually inspect the phone in person to determine if there is any physical damage to the device. ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:12:
[...]

Harde val meten is irrelevant want telefoons kunnen een harde val overleven zonder hoesje en zonder screen protector zelfs, mits de inslag gunstig is.
Nee hoor, ze kunnen herstel weigeren en zeggen dat je er niet zorgvuldig mee om bent gegaan en onzorgvuldig gebruik word altijd uitgesloten.

Ja, in theorie kunnen ze dat bij elke claim doen en dat calculeren ze in maar als ze het idee hebben dat je de boel belazerd dan kunnen ze zich hierop beroepen en je kan dan als gebruiker er weinig tegen doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Toppe op 12-09-2025 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:16:
[...]

Nee hoor, ze kunnen herstel weigeren en zeggen dat je er niet zorgvuldig mee om bent gegaan en onzorgvuldig gebruik word altijd uitgesloten.

Ja, in theorie kunnen ze dat bij elke claim doen en dat calculeren ze in maar als ze het idee hebben dat je de boel belazerd dan kunnen ze zich hierop beroepen en je kan dan als gebruiker er weinig tegen doen.
Wat bedoel je precies? Praten we nu over het scenario dat je na een harde val bij Apple aanklopt met AppleCare+ of zonder Applecare+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:16:
[...]

Oh ik was te snel want je had nog wat toegevoegd.

Hoe kunnen ze het idee krijgen dat je de boel belazerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:18:
[...]

Wat bedoel je precies? Praten we nu over het scenario dat je na een harde val bij Apple aanklopt met AppleCare+ of zonder Applecare+
Het afsluiten van AppleCare ná een kapot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:12:
[...]

En als de inslag niet gunstig is zou die het alsnog kunnen overleven met een hoesje en screen protector. Dus die theorie gaat niet op.

En ik heb zelf dit eens gedaan toen ik nog geen AppleCare+ had en kwam zo de diagnostische test door terwijl mn scherm gebarsten was. Ook op Reddit kan je zien dat het undetectable is.

En volgens Gemini:

''No, Apple cannot remotely see if your iPhone's screen is shattered. The built-in diagnostics tools and software don't have the capability to detect physical damage like a broken screen or internal issues. They would need to visually inspect the phone in person to determine if there is any physical damage to the device. ''
Nou ga ik niet uit van oude reddits en al helemaal niet van AI, maar al zouden ze een gebroken scherm absoluut niet kunnen zien… voor de diagnostische test moet het scherm aan staan en reageren op touch, anders kun je hem überhaupt niet starten. Als ie dan net verkeerd is gevallen dikke pech voor een paar tientjes besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:19:
[...]

Het afsluiten van AppleCare ná een kapot scherm.
Zoals ik heb aangetoond, Apple kan dat op afstand niet zien middels de diagnostische test. Dus hoe kunnen ze je dan weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:19:
[...]

Nou ga ik niet uit van oude reddits en al helemaal niet van AI, maar al zouden ze een gebroken scherm absoluut niet kunnen zien… voor de diagnostische test moet het scherm aan staan en reageren op touch, anders kun je hem überhaupt niet starten. Als ie dan net verkeerd is gevallen dikke pech voor een paar tientjes besparing.
Dus je vertrouwd Reddit en AI ( enigszins begrijp ik dat wel ) en -mijn persoonlijke ervaring- niet?

En inderdaad, de edge case dat je scherm dermate gesneuveld is dat je er niks meer mee kan, ja dan kom je die test niet door. Maar ik heb dat zelf buiten extreme drop tests nog nooit gezien. Zal echt wel iemand gebeuren, maar dat vind ik toch wel een aparte manier om de discussie te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27
Zijn hier überhaupt leden hier die weleens een iPhone op launchdag gekregen hebben via een provider? Ik heb vorig jaar geen iPhone gekocht, maar mijn iPhone 15 Pro Max 256 kocht ik om 14:10 uur in 2023 bij Odido en kreeg ik uiteindelijk op 14 oktober. Daar houd ik nu eigenlijk ook wel rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
[...]
En inderdaad, de edge case dat je scherm dermate gesneuveld is dat je er niks meer mee kan, ja dan kom je die test niet door. Maar ik heb dat zelf buiten extreme drop tests nog nooit gezien. Zal echt wel iemand gebeuren, maar dat vind ik toch wel een aparte manier om de discussie te draaien.
Ik draai geen discussie want ik voer geen discussie, ik wijs alleen op de risico’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:20:
[...]

Zoals ik heb aangetoond, Apple kan dat op afstand niet zien middels de diagnostische test. Dus hoe kunnen ze je dan weigeren?
Sla je niet door? Als ze opzet vermoeden kunnen ze je claim afwijzen, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:25:
[...]

Sla je niet door? Als ze opzet vermoeden kunnen ze je claim afwijzen, zo simpel is het.
Maar hoe kunnen ze dat aantonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:25:
[...]

Ik draai geen discussie want ik voer geen discussie, ik wijs alleen op de risico’s.
En waar zijn die risico's op gebaseerd, buiten die edge case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
[...]

Dus je vertrouwd Reddit en AI ( enigszins begrijp ik dat wel ) en -mijn persoonlijke ervaring- niet?
Je geeft hier dus toe dat je dit al eens eerder hebt gedaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
[...]

Je geeft hier dus toe dat je dit al eens eerder hebt gedaan…
Ja? Ik heb dat een paar berichten terug al aangegeven zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:28:
[...]

Ja? Ik heb dat een paar berichten terug al aangegeven zelfs.
@Apple lezen we mee :9

Dit is al voldoende bewijs.

Een toestel van 1000 euro kopen om vervolgens 3 tientjes te besparen. Wat een wereld.
offtopic:
Bedrijven als Apple kunnen prima Ai inzetten om dit opnieuw sporen.

[ Voor 26% gewijzigd door Toppe op 12-09-2025 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:30:
[...]

@Apple lezen we mee :9

Dit is al voldoende bewijs.
Ben je nou aan t trollen? heb ik mij laten baiten lol

Mocht je serieus zijn, hoe is mijn forum post hier relevant tot het ontdekken van AppleCare+ misbruik? Ik gebruik hier geen enkele persoonlijke informatie dat zou kunnen herleiden naar mijn Apple account of mij als persoon.

En dat is ervanuitgaande dat ze als privé detectives het internet afstruinen bij een AppleCare+ aanmelding, complete sprookjeswereld.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Dit topics is voor het melden van beschikbaarheid en levertijden. Het aanzetten tot het doen van verzekeringsfraude is dan ook niet gewenst @AMDLegion. Laat dit soort berichten dan ook achterwege.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
*snip* troll

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 12-09-2025 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:14
- 17 Pro Max
- 256Gb
- Oranje
- Online via odido.nl besteld - verlening van huidig contract
- 14:09 uur bevestiging ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8M4NyWPjKpQqxsdWikC6xWaD4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sSgYp1JjEXP2G3BsWDvgnv7j.jpg?f=fotoalbum_large

Heb een jaar of 20 mijn huidige tel nr (ooit begonnen bij Ben) en heb ik op dit moment een Unlimited Premium abo en bevalt mij goed.
Vanmiddag zag ik een variant, Unlimited Snelst, met vergelijkbare ‘specs’. Heb ik dat goed gezien? Is het enige verschil dat je punten krijgt voor extra services bij de Premium variant?
Het scheelt nogal in prijs namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 12-09-2025 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:54
Roos79 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:08:
[...]

UPS of DHL doet Apple toch?

En bestellingen via providers is en blijft een gok.
Vaak is er maar een kleine batch die daadwerkelijk de eerste dag krijgt en de rest loopt al snel na enkele weken op.
En dat noemt de provider dan nog steeds als een van de eerste in huis!

@Xeanor Dat kan die vrijdag zijn maar ook enkele dagen/weken later idd…

@sacaji Je kan best al bestellen levertijden lopen al best op via providers

@PhilipsFan Nee die datum komt meestal niet meer naar voren die kans is erg klein.

@vantslot Die mail is logisch want de toestellen hebben ze nog niet in huis.
Waarschijnlijk krijgen ze die pas enkele dagen voor de 19de de hoeveelheden door.
Dank je, KPN gesproken en die zeiden ja hoor, postnl doorgeven. Nou dat vertrouw ik sowieso niet 😂. Dan bestel ik maar als ik terug ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Furrr schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:45:
- 17 Pro Max
- 256Gb
- Oranje

[Afbeelding]

Heb een jaar of 20 mijn huidige tel nr (ooit begonnen bij Ben) en heb ik op dit moment een Unlimited Premium abo en bevalt mij goed.
Vanmiddag zag ik een variant, Unlimited Snelst, met vergelijkbare ‘specs’. Heb ik dat goed gezien? Is het enige verschil dat je punten krijgt voor extra services bij de Premium variant?
Die abonnementen zijn inderdaad hetzelfde. Alleen qua punten niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02:25
Furrr schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:45:
- 17 Pro Max
- 256Gb
- Oranje

[Afbeelding]

Geen last gehad van de Odido site die niet werkte? Bij mij begon het pas rond 14:20 weer een beetje normaal te doen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
kaczpere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:11:
[...]

In de mail staat wel: "Let op: de levering van producten gebeurt op basis van beschikbaarheid en in volgorde van binnenkomst van bestellingen. De weergegeven leverdatum is slechts een indicatie [...]"
Oja is ook! Goeie!

Apple heeft 19 september als leverdatum!
Mediamarkt dus nog geen idee!

Maar zou wel loslopen. 2x 17pro blauw 256GB
Volgensmij niet een heel populair modelletje…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:11
DonRoger schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:55:
[...]

Geen last gehad van de Odido site die niet werkte? Bij mij begon het pas rond 14:20 weer een beetje normaal te doen, helaas.
Mij lukte het (gelukkig) om 14:02 al en daarna wel redelijk wat problemen gehad voor een tweede bestelling, die kreeg ik er pas rond 14:12 door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
Had wat problemen met de Apple website. Rond 14.20 kunnen bestellen (iPhone 17 Pro Max 256gb zilver). Levering staat nu tussen 29 september en 6 oktober. Hoop dat het nog wordt vervroegd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevalus
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-09 14:11
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:05:
[...]

Er is een reden dat die verzeker bedrijven die met Belsimpel werken etc je 3 maanden gratis geven, meestal gaat de telefoon niet kapot in die eerste maanden omdat je er nog voorzichtig mee bent.

Hoe langer je hem hebt hoe losser je ermee omgaat.

En die zwarte lijst geloof ik niet in, ten eerste omdat ze gewoon onmogelijk het tegendeel kunnen bewijzen. En ten tweede omdat dit soort ''grey areas'' allang in de marges zijn ingebakken. Ze verdienen zoveel op AppleCare+ dat ze geen enkel nieuws artikel online willen hebben van een klant die geblacklist is.

AppleCare is een verdienmodel geen goed bedoelde service.
Dat verzekerbedrijf dat met Belsimpel werkt zijn zij zelf. https://www.tulipassist.nl/klantenservice/over-tulip-assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Dennisweb schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:53:
[...]

Die abonnementen zijn inderdaad hetzelfde. Alleen qua punten niet.
Dank! 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:35
*snip* offtopic. Zie modbreak.

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 12-09-2025 18:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Furrr
DonRoger schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:55:
[...]

Zeker wel last van gehad! Moest tig keer refreshen… Desalniettemin op mn 13 pro max al zittende op een toilet bij mn werkgever kunnen bestellen! 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02:25
Skybox_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:58:
[...]

Mij lukte het (gelukkig) om 14:02 al en daarna wel redelijk wat problemen gehad voor een tweede bestelling, die kreeg ik er pas rond 14:12 door.
Dat is inderdaad snel. Ik had destijds met de 15 Pro geluk, toen kon ik direct pre-orderen en zat ik bij de eerste batch. Nu ga ik er maar vanuit dat ik er niet bij zit, dan wacht ik wel een paar weken langer :P
Furrr schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:03:
[...]

Zeker wel last van gehad! Moest tig keer refreshen… Desalniettemin op mn 13 pro max al zittende op een toilet bij mn werkgever kunnen bestellen! 😅
Wat een frustratie inderdaad, na 20/25 minuten lukte het pas bij mij 😬

[ Voor 26% gewijzigd door DonRoger op 12-09-2025 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie het al, het wordt oranje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Net mijn keuze gemaakt en een blauwe 17 Pro besteld via Apple. Levering 19 september.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

vantslot schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:57:
[Afbeelding]

Ah crap ik heb deze mail van KPN gekregen, dus dat betekent iig dat ik hem vrijdag niet binnen heb :(
Was dit het eerste bericht na je bestelling? Of kreeg je eerst wel de mail met de tekst dat je bij de eersten zou zitten voor levering?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:06
Zijn er mensen die nog steeds wachten op een bevestigingsmail? Afschrijving ook niet zichtbaar. Rond 14:05 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Sinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:53:
Zijn er mensen die nog steeds wachten op een bevestigingsmail? Afschrijving ook niet zichtbaar. Rond 14:05 besteld
Van wie?

Apple schrijft pas volgende week af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08
Sinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:53:
Afschrijving is meestal pas op moment van verzenden. Bevestigingsmail hoor je wel al gehad te hebben. Tenminste als je bij Apple hebt besteld. Andere aanbieders weet ik niet.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:21
Vanmiddag maar de iPhone 17 zwart 256 GB besteld bij een Vodafone winkel. Wil de telefoon daar laten bezorgen. In de winkel gingen ze er wel vanuit dat de telefoon op 19 september klaar ligt op opgehaald te worden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38

JSchut

.....

Voor mijn vrouw haar iPhone pro heb ik van kpn een mail gekregen met je toestel is gereserveerd. Had om 14:08 besteld ongeveer.

Voor mijn pro max alleen bevestigingsmail verder niets. Besteld bij Odido.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:06
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:57:
[...]

Afschrijving is meestal pas op moment van verzenden. Bevestigingsmail hoor je wel al gehad te hebben. Tenminste als je bij Apple hebt besteld. Andere aanbieders weet ik niet.
Ja bij Apple gewoon betaald met creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:43
17 Pro Max 256GB Zilver besteld om 14:03 bij KPN. Wel mail gehad dat die nog niet op voorraad was. Kan het mij bijna niet voorstellen, nog meer mensen? Of komt die nog deze of aankomende alsnog geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
NLjorn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:04:
17 Pro Max 256GB Zilver besteld om 14:03 bij KPN. Wel mail gehad dat die nog niet op voorraad was. Kan het mij bijna niet voorstellen, nog meer mensen? Of komt die nog deze of aankomende alsnog geleverd.
Koffiedik kijken. Pas donderdag avond weet je het zeker als je een T&T hebt gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38
Liep vanmiddag in lunchtijd de Apple Store Leidseplein binnen.
Werd direct aangesproken door een vriendelijke mevrouw van vermoedelijk Vlaamse herkomst.
'Wat kan ik voor je doen? Wil met de nieuwe iPhones foezelen'.
Misschien wat onhandig verwoord, hoop dat ze er volgende week vrijdag ook is.
En dat ze me dan een oranje 17 Pro overhandigt en zegt: 'CU op Koningsdag!'. -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:43
Zelf bij Belsimpel de 17 256GB in het groen besteld met KPN verlenging om 14:05. Dacht ga eens voor wat anders dan zwart of naturel, maar zie dat de levertijd daarvan op dit moment langer lijkt te zijn...

Zie dat ze nu per variant een verwachte levertijd hebben dus heb het even op een rijtje gezet:

iPhone 17 256GB zwart, wit, paars, blauw: 5-7 werkdagen. Groen 3 weken.
iPhone 17 512GB zwart, wit, groen, blauw: 5-7 werkdagen. Paars 3 weken.

iPhone 17 Pro 256GB zilver 5 weken, 512GB 3 weken, alle andere kleur en opslag varianten 5-7 werkdagen.

iPhone Air, alle kleur en opslag varianten 5-7 werkdagen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:46
Even een vraag wat betreft overstappen. Ik zit nu bij KPN en wil overstappen naar Vodafone. Krijg ik dan wel direct de telefoon?

Bij Vodafone staat dat je 120 dagen voor de einddatum nummerbehoud kunt aanvragen. Ik zit daar precies op dus dat zit wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mittavic schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:31:
Even een vraag wat betreft overstappen. Ik zit nu bij KPN en wil overstappen naar Vodafone. Krijg ik dan wel direct de telefoon?

Bij Vodafone staat dat je 120 dagen voor de einddatum nummerbehoud kunt aanvragen. Ik zit daar precies op dus dat zit wel goed.
Ja, vanaf 120 dagen van te voren kan je de overstap aanvragen. Je krijgt dan al de telefoon. De daadwerkelijke maandelijkse kosten beginnen pas zodra je contract daadwerkelijk in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:09:
[...]

Koffiedik kijken. Pas donderdag avond weet je het zeker als je een T&T hebt gekregen
Vanavond ook zo'n mailtje van KPN ontvangen, een uur na mijn bestelling. Heb om 20.30u een 17 256Gb in blauw besteld via KPN verlengen. In de app, Mijn KPN staat in de status:

"Je hebt een iPhone 17 5G 256GB besteld in de voorverkoop!
Omdat jij dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als een van de eersten."

Hoop 19 september een berichtje te krijgen dat ie onderweg is, maar dat zal even afwachten zijn. Dat ie nu niet op voorraad is, snap ik. Nu maar hopen dat ze 19 september wel op voorraad zullen zijn. En dan zo snel mogelijk kan ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:59:
Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!

Link naar de sheet: https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA
Link naar de resultaten: https://docs.google.com/s...jdgaVla8/edit?usp=sharing

Let op! Alles wat een timestamp heeft vóór 14:00:01 verwijder ik!
!!!
Hij is ingevuld!😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Im7TUlsNF4ElVVpLvireM_nX9ME=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PJP3BitfJbqppzH47j6rKPq.jpg?f=fotoalbum_large

Iphone 17 Pro Max
Silver
256 GB
Belsimpel
Los toestel

Besteld om 17:30 uur
3 weekjes in de wachtkamer dus heb mijn nummertje alvast getrokken🤪

[ Voor 108% gewijzigd door CarolV op 12-09-2025 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

25 iPhone Air besteld volgens het formulier. Had veel meer verwacht eigenlijk…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:46
Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:03:
[...]

Ja, vanaf 120 dagen van te voren kan je de overstap aanvragen. Je krijgt dan al de telefoon. De daadwerkelijke maandelijkse kosten beginnen pas zodra je contract daadwerkelijk in gaat.
Thnx!

iPhone 17 Pro Max 512 GB Deep Blue besteld! Ben op vakantie tot de 27e van september dus even kijken hoe dat zit met de levering. Al verwacht ik nu wel even wat langer te moeten wachten na alle bestellingen van vandaag.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:46
Op MacRumors lees ik dat veel Amerikanen na bestelling 25/9 te zien kregen, maar dat deze nu opgeschoven zijn naar 19/9.

Dus voor diegene hier die ook 25/9 hebben, dat biedt hoop voor jullie. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 00:01

mv1

Hier zojuist van de CC afgeschreven

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:38
mv1 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 02:11:
En nu moet iedereen in paniek raken omdat dat bij hen nog niet het geval is?

Geef op z’n minst even aan waar je je toestel aangeschaft hebt.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
mv1 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 02:11:
Ok niet bij Apple besteld dus. Want die schrijven pas af als ze gaan verzenden. Doen de meeste webshops overigens, Coolblue en bol ook.

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 20:28
joblamie schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:51:
[...]

Ok niet bij Apple besteld dus. Want die schrijven pas af als ze gaan verzenden. Doen de meeste webshops overigens, Coolblue en bol ook.
Klopt; wat ook logisch is want anders kun je als klant een dispuut starten waarin je zegt dat je wél betaald hebt, maar niets ontvangen (veel creditcards bieden een dergelijke mogelijkheid). De meeste webwinkels wachten daarom met afschrijven tot ze iets hebben verzonden.

Vaak maakt de webwinkel wél alvast een reservering op de kaart, zodat gecontroleerd kan worden of de creditcard wel echt bestaat / geldig is.

[ Voor 11% gewijzigd door PWA777 op 13-09-2025 08:11 ]

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd hoe Apple dit logistiek regelt.
Zullen de iPhones al in het land of Europa zijn op een beveiligde plek en vóór de 19e getransporteerd worden naar de winkels? In ieder geval lijkt me bekend hoeveel iPhones winkels krijgen en wellicht bij Apple Stores wat verder vooruit gepland voor de komende weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
SURFivor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:15:
Zullen de iPhones al in het land of Europa zijn op een beveiligde plek en vóór de 19e getransporteerd worden naar de winkels? In ieder geval lijkt me bekend hoeveel iPhones winkels krijgen en wellicht bij Apple Stores wat verder vooruit gepland voor de komende weken.
Die komen uit het grote distributiecentrum (Syncreon) in Waalwijk.
Vanuit daar eerst naar (DHL) Brussel. Vanuit daar naar alle klanten in Europa en dus ook weer terug naar Nederland.
Meen dat Tsjechië ook een groot distributiecentrum heeft voor Apple.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2025 08:41 ]

• Toppe
Resellers plaatsen een bestelling en het is gokken hoeveel ze krijgen. Maar verder liggen de toestellen begin volgende week ‘gewoon’ in apple’s distributiecentra in verschillende landen.

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:12
Waar kan ik een kosmisch oranje iphone pro nog kopen met ophalen of bezorging 19/9 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:45
Zojuist mijn bestelnummer gehad van Vodafone. (Gisteren om 14:29 order geplaatst) nog meer mensen bij Vodafone al een update gehad?

• Dennisweb
hugo92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:07:
Waar kan ik een kosmisch oranje iphone pro nog kopen met ophalen of bezorging 19/9 🫣
Ik denk dat je daarmee te laat bent. De beste optie is vanaf 19 september controleren of een van de Stores voorraad heeft. En je zou eventueel ook Coolblue en Bol in de gaten kunnen houden.

• hugo92
Dennisweb schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:12:
[...]

Ik denk dat je daarmee te laat bent. De beste optie is vanaf 19 september controleren of een van de Stores voorraad heeft. En je zou eventueel ook Coolblue en Bol in de gaten kunnen houden.
Ik zie bij coolblue bij bezorgen “verwacht op 19/9” zou dit wel kloppen? Heb zelf geen ervaring met coolblue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Voor de 512Gb versie kan je op 19/9 nog terecht bij de Apple Store in Amsterdam.

• Dennisweb
hugo92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:14:
[...]

Ik zie bij coolblue bij bezorgen “verwacht op 19/9” zou dit wel kloppen? Heb zelf geen ervaring met coolblue
Verwacht is niet hetzelfde als voorraad. Coolblue heeft eerder weleens mails gestuurd met: "Sorry, je moet toch iets langer op je toestel wachten."

Ik zou even wachten totdat er vrijdag bij Coolblue, Bol of MediaMarkt staat dat er voorraad is. Of dat je er een op kunt halen bij een van de Apple Stores. Maar dan is het wel vroeg opstaan: rond 08.00 elke dag wordt duidelijk of een Apple Store jouw gewenste toestel op voorraad heeft. Bijvoorbeeld door het bevoorrading is annulering van andere klanten.

• hugo92
Dennisweb schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:18:
[...]

Verwacht is niet hetzelfde als voorraad. Coolblue heeft eerder weleens mails gestuurd met: "Sorry, je moet toch iets langer op je toestel wachten."

Ik zou even wachten totdat er vrijdag bij Coolblue, Bol of MediaMarkt staat dat er voorraad is. Of dat je er een op kunt halen bij een van de Apple Stores. Maar dan is het wel vroeg opstaan: rond 08.00 elke dag wordt duidelijk of een Apple Store jouw gewenste toestel op voorraad heeft. Bijvoorbeeld door het bevoorrading is annulering van andere klanten.
Duidelijk! Thanks. Is er dit jaar ook een soort bot bijv. op tg die de voorraad check?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Heel interessant om te zien dat de iPhone air bij Apple in alle kleuren en opslagcapaciteit beschikbaar is voor de 19e ophalen/leveren. Ik denk als ik de resultaten van het formulier zie dat mensen het of nog niet aandurven en reviews afwachten of ze gewoon voor de pro gaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 13-09-2025 09:25 ]

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 00:01

mv1

z0bin schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:03:
[...]

En nu moet iedereen in paniek raken omdat dat bij hen nog niet het geval is?

Geef op z’n minst even aan waar je je toestel aangeschaft hebt.
Jeetje ik wist niet dat er zo fel gereageerd zou worden.

Besteld bij Apple om op te halen in de winkel. Wel in Singapore.

• Dennisweb
Ah. @Rivanov is gewoon een trendsetter. ;)

Er zijn veel meer Nederlanders die in Amerika een iPhone 17 kopen.

https://archive.is/9FPxt

[ Voor 33% gewijzigd door Dennisweb op 13-09-2025 10:06 ]

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:42
Limitted schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:09:
Zojuist mijn bestelnummer gehad van Vodafone. (Gisteren om 14:29 order geplaatst) nog meer mensen bij Vodafone al een update gehad?
Ik kreeg dat gister gelijk nadat ik had besteld (15:00) en een uurtje later kreeg ik mn contract opgestuurd omdat ik hem moest goedkeuren… staat er bij jou bestelling ook status onbekend??

[ Voor 6% gewijzigd door Greg36 op 13-09-2025 10:09 ]

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:45
Greg36 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:07:
[...]

Ik kreeg dat gister gelijk nadat ik had besteld (15:00) en een uurtje later kreeg ik mn contract opgestuurd omdat ik hem moest goedkeuren… staat er bij jou bestelling ook status onbekend??
Vreemd dat ik hem een dag later pas binnen krijg. Misschien omdat ik verlenging heb?

Status:
Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt
Bestelnummer: 5506680XX

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:42
Limitted schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:31:
[...]

Vreemd dat ik hem een dag later pas binnen krijg. Misschien omdat ik verlenging heb?

Status:
Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt
Bestelnummer: 5506680XX
Ik heb zelf ook een verlenging… wel telefonisch gedaan. Mijn bestelnummer 5505069XX

• hugo92
Bij coolblue kan je kosmisch oranje gewoon ophalen 19/9 en betalen in de winkel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
hugo92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:52:
Bij coolblue kan je kosmisch oranje gewoon ophalen 19/9 en betalen in de winkel
Dat zeggen ze bij alle modellen, maar verleden blijkt dat ze op het laatste moment de voorraad gaan tellen en de overige bestellingen als backorder laten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mprkooij schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:23:
Heel interessant om te zien dat de iPhone air bij Apple in alle kleuren en opslagcapaciteit beschikbaar is voor de 19e ophalen/leveren. Ik denk als ik de resultaten van het formulier zie dat mensen het of nog niet aandurven en reviews afwachten of ze gewoon voor de pro gaan :)
Same. Heb de Air besteld, maar weet helemaal nog niet of dat een blijvertje is. Ik mis een soort ‘ik moet hem hebben!’ gevoel bij de nieuwe iPhones van dit jaar.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Er zijn een aantal Apple distributie centra, o.a. eentje in Nederland. Daar zijn ze al of komen ze begin deze week binnen.

Ik had er afgelopen release eentje die uit Tsjechië kwam maar ook eentje uit Waalwijk.

Niet echt een pijl op te trekken. Behalve dat 19e wel goed komt als ze dat op je order staat.
joblamie schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:51:
[...]

“Preparing for shipment” is wanneer ze de cc belasten. Bij mijn AirPods al sinds donderdag om die reden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij de Apple Store in Amsterdam, de 512 en 1 TB zijn nog af te halen komende vrijdag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 20:28
Dennisweb schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:12:
[...]

Op dit moment zijn er nog heel veel modellen / kleuren / opslagcapaciteiten die gewoon op de 19e opgehaald kunnen worden.
Mocht je een model willen wat op dit moment niet meer opgehaald / verzonden kan worden op de 19e zijn er nog 2 opties om dit alsnog voor elkaar te krijgen:

- bol.com doet (zoals elk jaar) niet mee aan de pre-sale, ze kijken eerst welke voorraad ze vanuit Apple krijgen en zetten die pas op de 19e online; als je dan koopt weet je ook zeker dat je uit vooraard koopt. Via Select kun je kiezen voor Same-day-delivery en heb je hem alsnog dezelfde dag. Dit werkt anders dan andere retailers (zoals Coolblue), die een inschatting maken van hoeveel toestellen ze van Apple geleverd krijgen en dan maar hopen dat het er genoeg zijn op de 19e, in sommige gevallen krijg je bij zo'n partij dus een mailtje "helaas duurt het wat langer".
- op release-day zelf (vrijdag de 19e) weet Apple precies hoeveel toestellen ze geleverd hebben gekregen, dit is vaak net iets meer dan ze vooraf in hebben geschat (om te voorkomen dat jij een bevestiging hebt dat het de 19e klaar ligt in de store, maar toch niet zo blijkt te zijn) en het 'overschot' gaat vroeg in de ochtend (rond 06h30) van de 19e nog weer in de verkoop via de Apple website; dan kun je dus kiezen voor ophalen in de Apple Store met een tijdslot op dezelfde dag.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 07:10
Het portaal van mijn werkgever om nieuwe telefoons te bestellen is nu dicht dus ik moet eerst daarop wachten en dan kan ik alles van mijn zakelijke iPhone 13 overzetten naar de nieuwe iPhone 16e.

De iPhone 13 mini ga ik samen met mijn persoonlijke iPhone 13 Pro Max en iPhone X inruilen bij Apple. De iPhone X zat vier jaar lang in een lade te verstoffen dus inruilen is beter. :p

iPhone 17 Pro Max 256 GB = 1479 EUR
Inruil iPhone 13 Pro Max = 300 EUR inruilwaarde
Inruil iPhone 13 mini = 150 EUR inruilwaarde
Inruil iPhone X = 60 EUR inruilwaarde

Kosten na inruil = 969 EUR

Ik weet dat ik meer kan krijgen via Marktplaats of V&A maar ik ben best tevreden met deze prijs. :D

Wel jammer dat de levertijd nu op 7/10 tot 14/10 staat voor de iPhone 17 Pro Max 256GB in oranje maar goed, ik kan volgende week even de kleuren in het echt zien voordat ik hem echt bestel.

[ Voor 10% gewijzigd door VirinR op 13-09-2025 12:31 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.