Voor zover ik weet niet helaas. Heb de afgelopen jaren daar vrijwel elk jaar besteld ( op 1 jaar ergens na ) en elke keer is het een grote chaos daar. De forums zijn best grappig overigens als je van een beetje leedvermaak houdt.
----
Off topic yap sessie:
Vorig jaar besloten om het niet meer te doen, en aangezien ik ook slechte ervaringen met KPN en Vodafone heb heb ik gewoon besloten het beestje in 1x af te rekenen bij Apple zelf vanaf nu.
Die korting die je trouwens bij Odido en andere providers krijgt is niet meer zoveel waard als t ooit was, ooit was t best exclusief om die 200EUR-250EUR toestelkorting te krijgen op launch. Omdat de dure unlimited abbo's in sim only formaat even duur waren als met een telefoon erbij, dus dan was die 200-250EUR ''echte'' korting.
Maar de laatste jaren stunten ze veel vaker met die sim only abbo's (
Odido nog een paar weken terug , 200EUR+ cashback op 2 jaar abbo ) en die korting is dan t zelfde als dat je je toestel zou halen bij Odido.
Nogmaals, dit was vroeger andere koek, als je toch een dure unlimited abbo af zou nemen kon je t beste een toestel erbij nemen zodat je toestelkorting kreeg. En de sim only deals jaren terug waren heel vaak voor kleinere abbo's en niet de dure unlimited abbo's.
TLDR: Je kan beter een goede sim only deal kopen elke 1-2 jaar dan te verlengen omdat de toestel korting nu ook te krijgen is bij sim only cashback/korting deals.