Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:37:
Hoe strict zijn ze met de time slots? Mocht je onverhoopt iets later arriveren, laten ze je dan gewoon nog de telefoon ophalen?
Zonder gekheid, boeit ze niets hoor, althans mijn laatste Amerikaanse ervaring was met de iPhone 15 Pro.
Ik had een tijdslot 0900 en mijn vrouw 1800. We zijn toen 1800 gegaan om nog wat aan de dag te hebben.

Ik moest wel wat langer wachten omdat de 1800 mensen voor gingen maar los daarvan geen issue, je hebt al betaald natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51

sjaakaq

It might get loud

Bestellen bij Vodafone is totaal onmogelijk. Hele site werkt niet. Of half.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:41:
[...]

Zonder gekheid, boeit ze niets hoor, althans mijn laatste Amerikaanse ervaring was met de iPhone 15 Pro.
Ik had een tijdslot 0900 en mijn vrouw 1800. We zijn toen 1800 gegaan om nog wat aan de dag te hebben.

Ik moest wel wat langer wachten omdat de 1800 mensen voor gingen maar los daarvan geen issue, je hebt al betaald natuurlijk.
Thanks. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 20:28
Amiet01 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:41:
[...]

Thanks! Als ik nu gewoon de oranje versie bestel met cc en uiteindelijk in de winkel toch de keuze maak voor blauw, kan ik deze dan gewoon gemakkelijk annuleren en switchen naar blauw?
Bij Apple zelf kun je een bestelde telefoon na ontvangst nog retourneren (en je geld terug krijgen). Het hangt er dan natuurlijk nog wel van af of de blauwe op dat moment nog op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AchtungYall schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:38:
[...]

Met die benzine prijzen en parkeerkosten ben je zo bijna 100 euro verder
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:37:
[...]

Leeuwarden is wel een t*fuseind hoor. :)
Ja uiteraard, en natuurlijk valide redenen.
Alleen dit zijn wel fans, die om 14:00 klaarzitten enz.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 12-09-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
Mediamarkt geeft in de mail aan: bezorging op 19 september.. ik ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken..

Daarnaast ook voor mijn compagnon besteld via Apple Store. Hier geeft de mail aan: wordt bezorgd: binnen 1-3 werkdagen na verzending door expreslevering..

Ik ben benieuwd of ik ze op 19 september ga krijgen.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:07
De pro ging altijd wel het meest populair worden denk ik.
Was de gewone 17 niet zo een goede deal nu, was het verschil wss nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38
Amiet01 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:34:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Cosmic Orange en Blue kleur voor de 17 Pro. Zijn ze nu al te zien in de Apple Store Amsterdam, of pas vanaf volgende week vrijdag? Ik neig meer naar de oranje en wil al bestellen, maar twijfel eraan hoe de kleur in het echt eruit ziet...
Vrijdag 19 september liggen de 17's in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:34
sjaakaq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:41:
Bestellen bij Vodafone is totaal onmogelijk. Hele site werkt niet. Of half.
Ik kan je een Vodafone Friends & Family code toesturen, moet je even je mail via PB sturen. Daar kun je wel direct bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2025 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:45
Hoe is het mogelijk dat een miljardenbedrijf (Vodafone) al meer dan vijftien jaar dezelfde fouten blijft maken? Telkens weer ligt de site eruit en wordt bestellen onmogelijk gemaakt. Diep triest. Uiteindelijk pas om 14:29 mijn bestelling kunnen plaatsen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:42
Limitted schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:45:
Hoe is het mogelijk dat een miljardenbedrijf al meer dan vijftien jaar dezelfde fouten blijft maken? Telkens weer ligt de site eruit en wordt bestellen onmogelijk gemaakt. Diep triest. Uiteindelijk pas om 14:29 mijn bestelling kunnen plaatsen. ;w
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad op release met bestellen in al die jaren.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker2020
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-09 15:51
[quote]Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:40:
[Afbeelding]

Toch verrassend. Dat tweakers het powermodel kopen is op zich niet onlogisch, maar m.i. heeft de reguliere variant de beste prijs/kwaliteitsverhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:11
Er zijn in Europa geen eSim modellen toch?

Stel je koopt het toestel bij Odido en kiest daar voor een eSim dan krijg je gewoon een toestel met sim tray neem ik aan?

Edit:
Buitenom de iPhone Air dan

[ Voor 9% gewijzigd door Evernote op 12-09-2025 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:39
Net besteld bij Vodafone, Iphone 17 Pro Max Silver White 2TB. Ging best wel lekker en paar honderd euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hoe is het mogelijk dat een miljardenbedrijf (Vodafone) al meer dan vijftien jaar dezelfde fouten blijft maken? Telkens weer ligt de site eruit en wordt bestellen onmogelijk gemaakt. Diep triest. Uiteindelijk pas om 14:29 mijn bestelling kunnen plaatsen. ;w
Pff. Ik ook net de bestelling erdoor weten te krijgen.

* Eerst in de wachtrij
* Toen op de "reguliere". bestelpagina die steeds half laadde of niet
* Toen verving Vodafone de hele shop met een "direct sales" link, echter die liet alleen zakelijke abonnementen zien en de prijs werd niet ge-updated waardoor de bestelling in de laatste stap mislukte
* En rond 14:30 was er eindelijk een werkende direct sales pagina...

De iPhone 3GS was volgens mij de eerste iPhone die je in 2009 in Nederland kon kopen. Dit zou dus de 16e pre-order moeten zijn van Vodafone...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Evernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:

Stel je koopt het toestel bij Odido en kiest daar voor een eSim dan krijg je gewoon een toestel met sim tray neem ik aan?
Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:35
Evernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:

De iPhone Air is toch e-sim only(ook voor Europa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SE USER schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:53:
[...]

De iPhone Air is toch e-sim only(ook voor Europa)?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

sjaakaq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:
[...]

Pff. Ik ook net de bestelling erdoor weten te krijgen.

* Eerst in de wachtrij
* Toen op de "reguliere". bestelpagina die steeds half laadde of niet
* Toen verving Vodafone de hele shop met een "direct sales" link, echter die liet alleen zakelijke abonnementen zien en de prijs werd niet ge-updated waardoor de bestelling in de laatste stap mislukte
* En rond 14:30 was er eindelijk een werkende direct sales pagina...

De iPhone 3GS was volgens mij de eerste iPhone die je in 2009 in Nederland kon kopen. Dit zou dus de 16e pre-order moeten zijn van Vodafone...
de iPhone 3GS was op release T-Mobile only, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cronixx schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:54:
[...]

de iPhone 3GS was op release T-Mobile only, dacht ik.
Klopt, voor de iPhone 3G en 3GS hadden ze de eerste maanden het alleenrecht.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

KPN.com ligt er ook al even uit zo te zien :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kunnen ze ook wel maar het boeit ze helemaal niet dat jij (en de rest) even een uurtje vertraging hebt 1x per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:03
Net via mobiel.nl mijn 1 jarig KPN contract verlengd voor een 17 Pro Max - Deep Blue - 256GB, en bij de Mediamarkt een losse iPhone Air - Space Grey - 256GB besteld.

Wil toch kijken welke ik zou willen houden. Heb helaas niet echt een Apple Store hier in de buurt anders had ik wel even erheen gereden om het te vergelijken.

Uiteindelijk via KPN verlenging (mobiel.nl) nog een kleine korting gehad en kwam op €1323 ipv €1479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:24
sjaakaq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:51:
[...]
Niet helemaal, de eerste paar iPhones waren exclusief bij Tmobile te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wout010
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een blauwe met 256 gb en heb hem bij Coolblue besteld met een pickup in de winkel. De site vloog er een paar keer uit maar om 14:15 uur is het toch gelukt. Ben benieuwd.

[ Voor 8% gewijzigd door Wout010 op 12-09-2025 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De pro glijd nu toch wel steeds verder weg, ook voor ophalen enz.

Nu zegt dat niets zonder we de aantallen weten maar afgelopen jaren was het in ieder geval anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:03

KenVerburg

Race-fan

En nu een mail van KPN dat het toestel gereserveerd is (14:03u besteld, 14:10u bestelbevestiging, 14:52u reserveringsbevestiging). Verder alleen 'als 1 van de eersten geleverd' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:57

Cordon

Lievelings jankert

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:56:

Nu zegt dat niets zonder we de aantallen weten maar afgelopen jaren was het in ieder geval anders.
En toch is de kans groot dat je hem op de dag zelf, of de dag er na, gewoon kan ophalen in de store (bepaalde opslag en kleuren). :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00

Zo. 6 - 13 oktober voor de iPhone 17 Pro Max 256 GB Zilver. Ik heb weer eens geluk gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777

Het heeft ook te maken met de inschatting die Apple van te voren maakt met hoeveel productie er gedraaid moet worden per model; nu de pre-orders live zijn kunnen ze dat natuurlijk beter gaan sturen / fine-tunen.
De oranje en blauwe zijn voorlopig nog wel gewoon te verkrijgen op de 19e - een uur na het live gaan van de pre-sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:18
iPhone pro max 512gb zilver besteld via Odido, levertijd 5-7 werkdagen staat er, dus lijkt gewoon op 19/9 geleverd te gaan worden.

>> Signature?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat kan het leven soms ook oneerlijk zijn.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Initieel negatief over de iPhone 17 (Pro), afkomende van mijn iPhone 13 Pro.
Toch lijkt de iPhone 17 base model best een nette deal, gezien nu ook de base modellen pro motion hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rvWN27I.png
Voor €850 t.o.v. mijn iPhone 13 Pro toch een behoorlijke upgrade qua camera (tele gebruik ik toch niet op mijn telefoon), scherm, usb-c.. prima!

De meerprijs van de Pro kon ik voor mijzelf in ieder geval niet rechtvaardigen. Iets snellere chip niet nodig, meer ram niet nodig, tele lens gebruik ik niet..

[ Voor 17% gewijzigd door Valandin op 12-09-2025 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

_Bailey_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:29:
niemand die de gewone 17 heeft besteld? is dit jaar toch wel echt 'best bang for your buck' iPhone dit keer.
Ik!

Heb nog wel even gedacht aan de 17 Pro want ik vind het design echt wel een vooruitgang en zeker het oranje model vind ik wel wat hebben! Maar voor mezelf geconcludeerd dat ik eigenlijk alleen de telelens camera zou missen. Tweede argument zou de betere batterij zijn, maar die is over de hele nieuwe reeks modellen eigenlijk gewoon goed en beter dan voorheen. Om daar nu 360 euro meer voor te betalen...

Het werd voor mij dus een keuze voor de iPhone Air of de normale iPhone 17. Ik vind de Air wel tof en op basis van het EU energy label heb ik ook vertrouwen in de accuduur. Maar ik vrees dat ik twee dingen ga missen: de ultrawide (0.5x) camera + de tweede speaker. Daar staat dan de normale iPhone 17 tegenover die dat allebei wel heeft en veel goedkoper is en ook nog op een aantal andere vlakken beter is (zoals accuduur en hoe snel je 'm kan opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:55
Hier de PM Blauw 256GB besteld, gewoon via Apple voor levering vrijdag. Afwachten of het DPD of DHL is, DPD geeft hier nog wel eens problemen met het aanpassen naar een afhaalpunt.

[ Voor 3% gewijzigd door Dalive op 12-09-2025 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:11
Odido was, zoals te verwachten, lekker traag 🤡. Maar ik heb wel om 14:02 en 14:12 een bestelling weten te plaatsen. Eerste ging echt vlot en daarna zo vaak moeten refreshen. Ik kan er verder maar één in de sheet zetten, dus ik heb die van 14:02 gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:32
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:28:
[...]

Probeer eens een keer optimistisch te zijn.
Jij hebt een hekel aan mij hè 😅
Je weet wel dat een tekst hier “platte tekst” is hè? Je weet helemaal niet hoe ik dit geschreven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:22

The Legend

*Plop*

Toch maar een pre-order gedaan, met name vanwege de extra inruildeal. Krijg nu nog bijna 300 euro voor de iPhone 13 mini van m’n vriendin. Krijgt zijn mijn 15 Pro, iedereen blij :P Benieuwd of dat inruilproces van Recommerce een beetje werkt, of dat ze met een microscoop krasjes gaan zoeken om de inruil af te keuren.

Daardoor wel pas net gepreordered, benieuwd of het weken wachten wordt of dat het meevalt volgende week :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 14:37

charlie7

pr0

Bestelling klaar bij KPN om 14:02
Bevestigingsmail om 14:07
Reseveringsmail om 14:51

hopelijk heb ik 'm vrijdag!

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penny
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 20:06

Penny

Aanhangsel

Bij mij zegt hij bij alle kleuren pro max 256 gb dat hij niet af te halen is in de store en dat hij bezorgd kan worden vanaf 6 oktober.
De gewone pro 256 alleen blauw nog ophalen in de store. Bezorgen zilver 29 september, oranje 24 september en blauw 19 september.
Zilveren lijkt ook met grotere opslag harder te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:04:
[...]

Ik!

Heb nog wel even gedacht aan de 17 Pro want ik vind het design echt wel een vooruitgang en zeker het oranje model vind ik wel wat hebben! Maar voor mezelf geconcludeerd dat ik eigenlijk alleen de telelens camera zou missen. Tweede argument zou de betere batterij zijn, maar die is over de hele nieuwe reeks modellen eigenlijk gewoon goed en beter dan voorheen. Om daar nu 360 euro meer voor te betalen...

Het werd voor mij dus een keuze voor de iPhone Air of de normale iPhone 17. Ik vind de Air wel tof en op basis van het EU energy label heb ik ook vertrouwen in de accuduur. Maar ik vrees dat ik twee dingen ga missen: de ultrawide (0.5x) camera + de tweede speaker. Daar staat dan de normale iPhone 17 tegenover die dat allebei wel heeft en veel goedkoper is en ook nog op een aantal andere vlakken beter is (zoals accuduur en hoe snel je 'm kan opladen).
Bij de air zou ik nog even afwachten wat de reviews zeggen wat betreft thermals.
Zou best nog wel eens erg oncomfortabel in de hand kunnen liggen als hij wat warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max_72
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-09 15:30
PWA777 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:00:
[...]

Het heeft ook te maken met de inschatting die Apple van te voren maakt met hoeveel productie er gedraaid moet worden per model; nu de pre-orders live zijn kunnen ze dat natuurlijk beter gaan sturen / fine-tunen.
De oranje en blauwe zijn voorlopig nog wel gewoon te verkrijgen op de 19e - een uur na het live gaan van de pre-sale.
Dank hiervoor, ik zou zweren dat ik de Pro (256 GB blauw) 20/30 minuten geleden op eind september zag staan, maar nu inderdaad weer op 19 september. Besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

Penny schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:06:
[...]

Zilveren lijkt ook met grotere opslag harder te lopen.
Of minder voorraad van?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Update mbt bestelling: KPN iPhone 17 Pro Max 256GB Cosmic Orange

Zojuist mail ontvangen dat men toestel gereserveerd is en ik hem dus als 1 van de eerste geleverd ga krijgen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Max_72 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:06:
[...]

Dank hiervoor, ik zou zweren dat ik de Pro (256 GB blauw) 20/30 minuten geleden op eind september zag staan, maar nu inderdaad weer op 19 september. Besteld :*)
Wellicht een ander slot wat vrij is gekomen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penny
  • Laatst online: 15-09 20:06

Penny

Aanhangsel

Kan ook (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:01
T1mmeh schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:32:
17 Pro Silver besteld vanuit de Apple Store om 14:14 uur. Hopelijk een beetje op tijd, want heb nog geen verwachte levertijd ontvangen..
Zojuist bevesting gekregen, bezorging op 19 september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:07
De Air nog altijd op 19 september. Pro zit al in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Valandin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:06:
[...]

Bij de air zou ik nog even afwachten wat de reviews zeggen wat betreft thermals.
Zou best nog wel eens erg oncomfortabel in de hand kunnen liggen als hij wat warm wordt.
Zou je inderdaad kunnen meewegen. Ik heb eerder ook een 15 Pro gehad en dat was qua heat management echt een ramp - zeker in de warmere zomer maanden. Het zou bij de Air misschien wel helpen dat ik niet voor het zwarte model zou gaan... scheelt volgens mij ook al aardig in de zonnige maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaczpere
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:05
Rokz schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:43:
Mediamarkt geeft in de mail aan: bezorging op 19 september.. ik ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken..

Daarnaast ook voor mijn compagnon besteld via Apple Store. Hier geeft de mail aan: wordt bezorgd: binnen 1-3 werkdagen na verzending door expreslevering..

Ik ben benieuwd of ik ze op 19 september ga krijgen.. haha
In de mail staat wel: "Let op: de levering van producten gebeurt op basis van beschikbaarheid en in volgorde van binnenkomst van bestellingen. De weergegeven leverdatum is slechts een indicatie [...]"

MacBook Pro 14-inch, Nov 2023 M3 Max 36GB / iPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
madamewijnen schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:05:
[...]

Jij hebt een hekel aan mij hè 😅
Je weet wel dat een tekst hier “platte tekst” is hè? Je weet helemaal niet hoe ik dit geschreven heb.
Ik heb aan niemand een hekel, ik ken niemand persoonlijk hier.

Maar merk wel dat het glas vaak half leeg is bij je wat betreft levering iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Waar is de sheet voor het invullen wanneer je hem hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16-09 09:34
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:37:
[...]

My man. d:)b Bumper case ligt al in de brievenbus te wachten. ;) Leren case voor extra bescherming is in de maak in Duitsland (Wiiuka cognac leer)
Haha nice, welke kleur bumper heb je gekozen? En denk je niet dat AppleCare+ een betere bescherming is dan een logge leren case? Kan zijn dat je natuurlijk heel erg van leer houdt, maar ik heb wel eens een leren case gehad en in de zomer vond ik dat helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

T1mmeh schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:09:
[...]

Zojuist bevesting gekregen, bezorging op 19 september!
Ik heb m op 14:08 bestel en ze zeggen 24 tot 29 sept voor een 17 pro max 256 zilver

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Valandin schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:06:
[...]

De SOC zit in de camera bump, dus die hitte ga je waarschijnlijk niet voelen waar je hem vast houdt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:20
17 Pro 256 Zilver - 19 sep levering 😁😇
Ook het Techwoven case in het zwart erbij gedaan.

Nu tijdelijk op een 11 Pro Max.. wordt een flinke upgrade dus.

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:29
Had om 14:46 reserveringsmail van KPN (verlenging abo), 256GB Pro Blauw.

"Als 1 van de eersten" vind ik alsnog vaag. Anyway, dit soort launches zijn niet meer zo gestoord als ze vroeger waren, dus komt vast wel goed. Als het een paar dagen na 19 September is vind ik het ook prima.

Upgrade vanaf een 13 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:54
Helaas op vakantie dus kan pas 27e bestellen. Of kan je bij kpn later laten bezorgen?

Verlengen 1 jaar - toestel in 1x 1170€.

Via swappie 13 pm verkopen krijg ik nog 300€ terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Beste Danielson,

Gefeliciteerd! Hierbij bevestigen wij je reservering van de Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Cosmic Orange met bestelnummer xxx. Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.

:)

KPN: 14:02 besteld, 14:04 bevestigingsmail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:58
Ricco02 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:13:
Waar is de sheet voor het invullen wanneer je hem hebt besteld?
https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 17:06
Ik heb nog steeds geen bevestiging ook geen reservering op de creditcard. 14.05 besteld iemand enige idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 14:37

charlie7

pr0

Sinan10 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:25:
Ik heb nog steeds geen bevestiging ook geen reservering op de creditcard. 14.05 besteld iemand enige idee
Creditcard duurt meestal wat langer. AW11 duurde bij mij 1 dag, levering nog steeds op 19-9.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:12:
[...]

Ik heb aan niemand een hekel, ik ken niemand persoonlijk hier.

Maar merk wel dat het glas vaak half leeg is bij je wat betreft levering iPhones.
“Vaak half leeg”. Denk dat je me met iemand anders verwart hoor? Ik was hier vorig jaar namelijk niet eens haha. Dat lege glas komt vooral omdat ik 2 jaar geleden echt bijna 2 maanden moest wachten uiteindelijk. Daarvan raakt mijn glas niet voller ;) anyway ik ben benieuwd 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ben benieuwd hoe het met Belsimpel gaat uitpakken. 14:03 had ik de mailbevestiging voor de Pro Max Oranje 256GB binnen maar toen moest ik nog door het proces van legitimatie, contract e.d.

Nu wachten op Odido.
Ons team Abonnementen zet je aanvraag nu door naar Odido. Je krijgt van ons bericht zodra Odido je aanvraag heeft goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
madamewijnen schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:28:
[...]

“Vaak half leeg”. Denk dat je me met iemand anders verwart hoor? Ik was hier vorig jaar namelijk niet eens haha. Dat lege glas komt vooral omdat ik 2 jaar geleden echt bijna 2 maanden moest wachten uiteindelijk. Daarvan raakt mijn glas niet voller ;) anyway ik ben benieuwd 🎉
Dan was het twee jaar geleden. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:59

JSchut

.....

ChiLLeR schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:02:
iPhone pro max 512gb zilver besteld via Odido, levertijd 5-7 werkdagen staat er, dus lijkt gewoon op 19/9 geleverd te gaan worden.
Waar zie je die levertijd staan?

Ik heb wel een bestelbevestigin maar daar staat niets in en in mijn (zakelijke) account is niets terug te vinden. (Ook de order niet)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:29:
[...]

Dan was het twee jaar geleden. Prima!
Goed geheugen dan! Heb ik kennelijk wel (negatieve) indruk op je gemaakt. Zal minder half vol doen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantilyst2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:14
Bij Oidido hebben de bij abonnement de prijzen enkele euro's omhoog gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:35
Danielson schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:23:
Gefeliciteerd! Hierbij bevestigen wij je reservering van de Apple iPhone 17 Pro 5G 256GB, Cosmic Orange met bestelnummer xxx. Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.

:)

KPN: 14:02 besteld, 14:04 bevestigingsmail gehad.
Hier idem dito:

14:04 besteld, 14:10 bevestigingsmail.

Reserveringsbevestiging 14:52.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Toch altijd weer een dag dat ik wordt geconfronteerd met mijn menselijkheid. Als een gefrustreerde gek rondklikken om te pre-orderen zodat ik die iPhone zo snel mogelijk heb. Terwijl mijn huidige iPhone nog voortreffelijk werkt en ik ook gewoon over twee maanden de winkel in had kunnen lopen en mijn toestel direct had kunnen meenemen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:18
JSchut schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:30:
[...]

Waar zie je die levertijd staan?

Ik heb wel een bestelbevestigin maar daar staat niets in en in mijn (zakelijke) account is niets terug te vinden. (Ook de order niet)
Hmm, ik denk dat ik het gezien had bij belsimpel en dat nu door elkaar heb gegooid. :D Dus ja geen idee inderdaad, hier ook zakelijk besteld. Zie idd op de order ook niet echt iets terug komen... naja zie 'm wel verschijnen.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
Ik heb een beetje ge-oopsed. Was druk bezig met iets anders om 14:00 en geen alarmpje gezet. Ik heb de bestelling van mijn witte 17 Pro dus om 14:47 gedaan, levering staat op 29 september tot 6 oktober. Gewoon bij Apple.

Heeft iemand ervaring met de situatie? Ik heb altijd meteen om 14:00 besteld en kreeg 'm altijd op de releasedag. Kan het nog meevallen? Dat ie toch wat eerder dan 29 september komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
PhilipsFan schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:38:
Heeft iemand ervaring met de situatie? Ik heb altijd meteen om 14:00 besteld en kreeg 'm altijd op de releasedag. Kan het nog meevallen? Dat ie toch wat eerder dan 29 september komt?
Ja vrijwel altijd komt ie eerder. Maar ik zou niet uitgaan van de releasedag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWA777
sjaakaq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:37:
Toch altijd weer een dag dat ik wordt geconfronteerd met mijn menselijkheid. Als een gefrustreerde gek rondklikken om te pre-orderen zodat ik die iPhone zo snel mogelijk heb. Terwijl mijn huidige iPhone nog voortreffelijk werkt en ik ook gewoon over twee maanden de winkel in had kunnen lopen en mijn toestel direct had kunnen meenemen.
Je kunt zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon volgende week de winkel in lopen en er 1tje oppikken.
De pre-orders voor de Air lijken zwaar tegen te vallen; alles nog op de 19e beschikbaar.
Ook de 'normale' 17 is nog te krijgen op de 19e, behalve de groene.
Ook de Pro is nog beschikbaar voor levering op de 19e; mus de zilveren.

De pre-orders zijn de laatste jaren minder 'gekkenhuis' dan voorheen; de noodzaak om er als de kippen bij te zijn ook kleiner. Maar vele tweakers hebben toch altijd een beetje nostalgie rondom de iPhone launches en zitten dan toch weer voor aan. Het hoort er bij. Net zoals we volgende week vrijdag weer massaal ons verkneukelen over het "verdorie rijdt hier dus nét een DHL busje door de straat maar mijn order staat nog op 'In voorbereiding' zou ie wel vandaag komen?!!" , terwijl we zelf ook stiekem voor het raam staan om te kijken of 'ie er al is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 23:08
AMDLegion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:14:
[...]

Haha nice, welke kleur bumper heb je gekozen? En denk je niet dat AppleCare+ een betere bescherming is dan een logge leren case? Kan zijn dat je natuurlijk heel erg van leer houdt, maar ik heb wel eens een leren case gehad en in de zomer vond ik dat helemaal niks.
Sahara beige bumper ism de wolkenwit. Lijkt me een mooie combo. Echte leren case bevalt altijd goed. Maar smaken verschillen.

Care+ kan nog binnen een maand na ontvangst van de air afgesloten worden. Al ettelijke jaren (5+) afgesloten maar nog nooit gebruikt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:49

0c2

PWA777 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:42:
[...]

Je kunt zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon volgende week de winkel in lopen en er 1tje oppikken.
De pre-orders voor de Air lijken zwaar tegen te vallen; alles nog op de 19e beschikbaar.

De pre-orders zijn de laatste jaren minder 'gekkenhuis' dan voorheen; de noodzaak om er als de kippen bij te zijn ook kleiner. Maar vele tweakers hebben toch altijd een beetje nostalgie rondom de iPhone launches en zitten dan toch weer voor aan. Het hoort er bij. Net zoals we volgende week vrijdag weer massaal ons verkneukelen over het "verdorie rijdt hier dus nét een DHL busje door de straat maar mijn order staat nog op 'In voorbereiding' zou ie wel vandaag komen?!!" , terwijl we zelf ook stiekem voor het raam staan om te kijken of 'ie er al is 8)
Heel eerlijk is dat 80% van de fun van een nieuwe iPhone voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Air de nieuwe Mini? Daarom volgend jaar een Mini Pro!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:08
Zo de pre-orders zijn wel snel gegaan zeker? Ging even kijken en de levering van de zilveren is al in oktober en oranje eind september :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 15:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXv4n0S_bwGcY2asJ72itebZvNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ebnPM8TdqLr1piRGCnBnQmR.png?f=fotoalbum_large

Ah crap ik heb deze mail van KPN gekregen, dus dat betekent iig dat ik hem vrijdag niet binnen heb :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

De pre-orders zijn de laatste jaren minder 'gekkenhuis' dan voorheen; de noodzaak om er als de kippen bij te zijn ook kleiner
Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk dat het stiekem nog steeds een gekkenhuis is. Alleen de infrastructuur en de voorraad is gewoon beter.

Je ziet nu nog steeds dat sites als Vodafone, KPN, Coolblue, MediaMarkt en zelfs Apple soms er kort uit liggen of minder goed bereikbaar zijn, maar het verschil met 10 jaar geleden is dat de infrastructuur echt wel beter is. 10 jaar geleden hadden die sites, met minder vraag, er waarschijnlijk heel de dag uit gelegen :9

Ook is het voor Apple super belangrijk om gewoon heel veel voorraad op te bouwen. Een heel groot deel van de inkomsten komt uit de iPhone en iPhone gerelateerde diensten. In de tijd van de iPhone 3G tot zo'n beetje de iPhone 7 konden ze het zich veel beter veroorloven dat modellen lange tijd niet goed leverbaar waren. Toen de 3GS uitkwam verkochten ze 5 miljoen toestellen in een heel kwartaal. Bij de iPhone 5 was dat al 5 miljoen toestellen in 3 dagen en bij de iPhone 6 al 10 miljoen toestellen in 3 dagen.

Ongetwijfeld verkopen ze nu in enkele dagen ook echt wel tientallen miljoenen toestellen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMDLegion
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:48:
[...]

Sahara beige bumper ism de wolkenwit. Lijkt me een mooie combo. Echte leren case bevalt altijd goed. Maar smaken verschillen.

Care+ kan nog binnen een maand na ontvangst van de air afgesloten worden. Al ettelijke jaren (5+) afgesloten maar nog nooit gebruikt.
Ja sowieso pas afsluiten na 50-59 dagen zodat je 2 maandjes ''gratis'' hebt ;)

Ben benieuwd naar je leren case, had al gegoogled maar zag nog geen renders voor de Air variant. Enige leer wat ik zelf mooi zou vinden is als die heel strak over de chassis vloeit zonder onnodige bulk. En ook de randen van leer ipv zwart plastic wat je wel eens ziet bij leren cases.

Sahara beige... ziet er inderdaad goed uit... lastig lastig lastig... maar ook weer leuk al dit gedoe, lekker achter de laptop zitten browsen en op de forums yappen. Blijft een goede vibe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
Hebben meer mensen dat er bij de bevestiging mail nog een extra plaats staat bij het afleveradres? Alleen in de mail heb ik nu mijn vorige woonplaats met daaronder mijn huidige woonplaats. Online (in de Apple Store app) kan ik dit nergens terugvinden. Lijkt wel alsof er een extra veld als toevoeging bij je adres met de oude woonplaats is gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:09
Is er bij Odido uberhaupt een manier om de verwachte leverdatum te achterhalen nadat je besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Er is voor de Air bij Apple en andere retailers heel veel voorraad of het loopt niet zo storm als gedacht :P Overal nog 19e leverbaar/ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Zwaar tegenvallen is wel overdreven. Er zijn meer Pro’s besteld als ik Tweakers en Reddit mag geloven.

Zelf ook de Air besteld als alternatief voor 16 Pro, maar als de Air niet bevalt wordt het ook geen 17 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:04:
Er is voor de Air bij Apple en andere retailers heel veel voorraad of het loopt niet zo storm als gedacht :P Overal nog 19e leverbaar/ophalen.
Of meer voorraad dan van de Pro’s. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
vantslot schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:57:
[Afbeelding]

Ah crap ik heb deze mail van KPN gekregen, dus dat betekent iig dat ik hem vrijdag niet binnen heb :(
Hoelaat had jij hem besteld en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Laatst online: 23:29
Heel odido liep vast kon niet betalen niets nu eindelijk betaalt voor de 17 pro

staat er

Wachten op voorraad.
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

Komt ie nu wel of niet op release day ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Er valt me trouwens nog wel 1 ding tegen: in de spreadsheet zie ik dat er tot dusver 83 mensen voor een Pro (Max) gaan, terwijl er daar maar twee van voor het 1 TB-model zijn gegaan en slechts eentje voor het 2 TB model. Had van de gemiddelde Tweaker toch wel meer verwacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:10:
Er valt me trouwens nog wel 1 ding tegen: in de spreadsheet zie ik dat er tot dusver 83 mensen voor een Pro (Max) gaan, terwijl er daar maar twee van voor het 1 TB-model zijn gegaan en slechts eentje voor het 2 TB model. Had van de gemiddelde Tweaker toch wel meer verwacht :9
Dan ben ik een van die twee 1TB-genieters. Liever nog was ik voor 2TB gegaan maar €500 duurder...poeh.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Grobbelboy schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:03:
Is er bij Odido uberhaupt een manier om de verwachte leverdatum te achterhalen nadat je besteld hebt?
Voor zover ik weet niet helaas. Heb de afgelopen jaren daar vrijwel elk jaar besteld ( op 1 jaar ergens na ) en elke keer is het een grote chaos daar. De forums zijn best grappig overigens als je van een beetje leedvermaak houdt.

----

Off topic yap sessie:

Vorig jaar besloten om het niet meer te doen, en aangezien ik ook slechte ervaringen met KPN en Vodafone heb heb ik gewoon besloten het beestje in 1x af te rekenen bij Apple zelf vanaf nu.

Die korting die je trouwens bij Odido en andere providers krijgt is niet meer zoveel waard als t ooit was, ooit was t best exclusief om die 200EUR-250EUR toestelkorting te krijgen op launch. Omdat de dure unlimited abbo's in sim only formaat even duur waren als met een telefoon erbij, dus dan was die 200-250EUR ''echte'' korting.

Maar de laatste jaren stunten ze veel vaker met die sim only abbo's ( Odido nog een paar weken terug , 200EUR+ cashback op 2 jaar abbo ) en die korting is dan t zelfde als dat je je toestel zou halen bij Odido.

Nogmaals, dit was vroeger andere koek, als je toch een dure unlimited abbo af zou nemen kon je t beste een toestel erbij nemen zodat je toestelkorting kreeg. En de sim only deals jaren terug waren heel vaak voor kleinere abbo's en niet de dure unlimited abbo's.

TLDR: Je kan beter een goede sim only deal kopen elke 1-2 jaar dan te verlengen omdat de toestel korting nu ook te krijgen is bij sim only cashback/korting deals.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Uniciteit schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:10:
Of de gemiddelde tweaker gaat voor 256GB omdat ze ieder jaar upgraden en dit scheelt in de prijs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-09 14:27
Zoveel opslag is alleen nuttig als je echt veel videos maakt ? Bij mij gaat alles gewoon lekker iCloud in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02:25
Odido was wel vervelend inderdaad, kon pas rond 14:26 de bestelling afronden. Gaat geen 19 september worden ben ik bang :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

mprkooij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:12:
[...]

Of de gemiddelde tweaker gaat voor 256GB omdat ze ieder jaar upgraden en dit scheelt in de prijs :)
Dat is in ieder geval ook mijn strategie. Was vooral een kleine vriendelijke knipoog naar alle Tweakers in dit topic, aangezien de mensen hier denk ik bovengemiddeld vaak voor 'bigger and better' gaan :9

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 12-09-2025 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:12:
[...]

Jup.
128GB was zelfs voor mij ook voldoende geweest. 2TB iCloud dus altijd voldoende opslag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

AchtungYall schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:14:
Zoveel opslag is alleen nuttig als je echt veel videos maakt ? Bij mij gaat alles gewoon lekker iCloud in
Ondanks HEVC zijn al die video's wel echt groter geworden door 4K resoluties... in HDR... en 60 of 120 fps. Bij mij gaat ook alles richting iCloud. Ik zit nu tegen de 200 GB grens aan (€2,99 p/m tier). Maar de eerstvolgende stap is 2 TB voor €9,99 en dat vind ik dan wel weer teveel van het goede, omdat ik ook elders al voor cloudopslag betaal (wat natuurlijk niet compatible is met de Photos app op de iPhone).

Kan me dus goed voorstellen dat de personen die echt goed van het camerasysteem gebruikmaken met veel foto's en video's eerder kiezen voor een model met wat meer opslag. (En dan elders nog een tweede opslag als back-up, offline of bij andere cloudopslag aanbieder).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:16
Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!

Link naar de sheet: https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA
Link naar de resultaten: https://docs.google.com/s...jdgaVla8/edit?usp=sharing

Let op! Alles wat een timestamp heeft vóór 14:00:01 verwijder ik!
!!!

Ik had verwacht dat meer mensen de 17 of air zouden nemen. Maar de pro doet het weer prima dit jaar.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Laatst online: 15-09 15:57
Ik denk dat op een website zoals Tweakers het normaal is dat er meer Pro gegaan wordt, alleen al vanwege de interesse of de batterij die toch langer meegaat.
Wat zou een gewone mens kopen? Een gewone 17 of zou die toch eerder voor een 16e of Pro kiezen? Ik kan dat alvast niet inschatten.

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:16
Vaganzza schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:40:
Ik denk dat op een website zoals Tweakers het normaal is dat er meer Pro gegaan wordt, alleen al vanwege de interesse of de batterij die toch langer meegaat.
Wat zou een gewone mens kopen? Een gewone 17 of zou die toch eerder voor een 16e of Pro kiezen? Ik kan dat alvast niet inschatten.
Daarom hoop ik altijd dat zoveel mogelijk mensen de sheet invullen, er zitten in dit topic ook een hoop ‘niet’ nerds…

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.