Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:52

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

mkmi schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:42:
[...]

Het is een nette prijs bij telenet voor hun klanten. Ik ben zelf geen Telenet klant en op zoek naar een vergelijkbare aanbieding. Helaas is bij mobiel.nl de combinatie van de iPhone 17 met een Odido-abonnement van één maand bij weer verhoogd naar 966 euro.
De korting is inderdaad mooi maar dat is dan het enige positieve. Een kijkje op het telenet en/of beyondgaming forum zegt al genoeg. Ik heb vorig jaar moeten wachten tot eind november. Het jaar daarvoor eind oktober. Ze schrijven wel meteen het bedrag van je rekening en annuleren is zo goed als onmogelijk want er is nul communicatie. Als je in tussentijd eens contact op neemt met hun kunnen ze nooit een antwoord geven en verbreken ze de verbinding.
De korting is verleidelijk maar ik en vele anderen hebben hun lesje wel geleerd ondertussen.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas7777777
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 20:48
fruitsla2800 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:47:
[...]

De korting is inderdaad mooi maar dat is dan het enige positieve. Een kijkje op het telenet en/of beyondgaming forum zegt al genoeg. Ik heb vorig jaar moeten wachten tot eind november. Het jaar daarvoor eind oktober. Ze schrijven wel meteen het bedrag van je rekening en annuleren is zo goed als onmogelijk want er is nul communicatie. Als je in tussentijd eens contact op neemt met hun kunnen ze nooit een antwoord geven en verbreken ze de verbinding.
De korting is verleidelijk maar ik en vele anderen hebben hun lesje wel geleerd ondertussen.
Ik heb ook bij Telenet besteld. De communicatie waarover u spreekt geldt dan toch niet voor mij. Ik heb via de chatfunctie gevraagd of ik - indien het toestel later dan 19 september geleverd wordt - mijn bestelling kan annuleren, en dit kon. Het geld is inderdaad al afgeschreven maar ik veronderstel dat indien ik de bestelling annuleer ze dit braaf zullen terugstorten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Toppe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:15:
[...]

Vergeet de providers niet, heb je het gifje weer? :9
Uiteraard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlzWOE9Vp32yrFsUcWyJkEj69Kk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xlTXYPZ3mBQM2tAjD7gh4uwH.gif?f=user_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:28
- Odido
- Bevestiging per mail ontvangen op 12-09-2025 14:09 uur
- 17 pro max oranje

Vandaag niets gehoord van Odido.

Ik krijg het vermoeden dat de late bestellers allemaal vandaag bericht hebben gekregen.

De vroege bestellers hebben nog geen bericht gehad.

Not sure maar heb het idee dat bij de late groep bij voorbaat al te zeggen is dat ze later dan de 19e geleverd gaan krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWT2iqlx4nIyh7CdSLnLwSZkUN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IzP7Rzm8cy7inMM9cr50RtfQ.jpg?f=fotoalbum_large

KPN, vrijdag rond 15.00 besteld.

[ Voor 68% gewijzigd door The Legend op 16-09-2025 17:19 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
ik zou je adres even weghalen.......

[ Voor 35% gewijzigd door refused81 op 16-09-2025 17:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Furrr schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:13:
- Odido
- Bevestiging per mail ontvangen op 12-09-2025 14:09 uur
- 17 pro max oranje

Vandaag niets gehoord van Odido.

Ik krijg het vermoeden dat de late bestellers allemaal vandaag bericht hebben gekregen.

De vroege bestellers hebben nog geen bericht gehad.

Not sure maar heb het idee dat bij de late groep bij voorbaat al te zeggen is dat ze later dan de 19e geleverd gaan krijgen.
Hm, niet helemaal correct, ik heb namelijk wel een update ontvangen en om 14:02 dezelfde configuratie besteld :). En de update is niet dat het later dan de 19e komt, maar 19-23 sept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:07
Thomas7777777 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:57:
[...]

Ik heb ook bij Telenet besteld. De communicatie waarover u spreekt geldt dan toch niet voor mij. Ik heb via de chatfunctie gevraagd of ik - indien het toestel later dan 19 september geleverd wordt - mijn bestelling kan annuleren, en dit kon. Het geld is inderdaad al afgeschreven maar ik veronderstel dat indien ik de bestelling annuleer ze dit braaf zullen terugstorten.
Klantendienst zegt ook maar wat. Bel je nog eens en kom je bij iemand anders terecht, zeggen die iets anders.
Je zal wel je geld terugkrijgen als je ook kan annuleren, maar wanneer is een andere vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:20:
[...]

Hm, niet helemaal correct, ik heb namelijk wel een update ontvangen en om 14:02 dezelfde configuratie besteld :). En de update is niet dat het later dan de 19e komt, maar 19-23 sept.
Dacht het opgelost te hebben!
Dan snap ik er niks van, geen patroon in te ontdekken vooralsnog 😅

Misschien nog een belangrijke variabele, ik heb voor afhalen in de winkel gekozen.

[ Voor 9% gewijzigd door Furrr op 16-09-2025 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Nu online
Furrr schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:28:
[...]

Haha het patroon is door bij Odido te gaan werken en ons volgend jaar te verklappen hoe je te werk gaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:32
Sweet!
Ik denk dat het dan ligt aan het model wat ik heb gekozen (PM zilver). Misschien is die meer besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jverlinde
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4D-xqh-M8KUCcWbA0QgjRmeVzXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46sjG2dbYeCzs04xwQ9yhvUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Zaterdag 09:41 besteld. Zit kennelijk toch een flink verschil in levertijd tussen de verschillende kleuren.

Never underestimate the power of very stupid people in large groups.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:42
[...]

Misschien nog een belangrijke variabele, ik heb voor afhalen in de winkel gekozen.
Vergis je niet in samenstelling van kleur, formaar/model, opslag en evt verlenging of nieuw abbonement. Misschien ook nog het moment van betalen van de aanbetaling? Wellicht dat die betaling de reservering pas bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:35
jverlinde schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:40:
[Afbeelding]

Zaterdag 09:41 besteld. Zit kennelijk toch een flink verschil in levertijd tussen de verschillende kleuren.
Ik heb dit ook. Kun jij ook klikken op het derde ‘vinkje’?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
  • Laatst online: 22:11
Hier KPN besteld 14:02, Pro Max 256 Zilver maar staat nog steeds op controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

madamewijnen schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:33:
[...]

Sweet!
Ik denk dat het dan ligt aan het model wat ik heb gekozen (PM zilver). Misschien is die meer besteld?
Kan het verklaren, mijn AWU3 bestelling bij KPN is nog ongewijzigd (stap 1).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53
[...]

Voor een patroon zouden we meer informatie moeten hebben van iedereen die besteld heeft. Dus welk type, kleur, opslag, nieuw abonnement of verlenging, bezorgen of afhalen etc.
Misschien als we dat weten zit er een patroon in.

Ik heb de update mail gehad van Odido en om 19:00 besteld op 12-09.
iPhone 17 Pro 256gb Blauw, verlenging en bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50
Garret1410 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:42:
[...]

Voor een patroon zouden we meer informatie moeten hebben van iedereen die besteld heeft. Dus welk type, kleur, opslag, nieuw abonnement of verlenging, bezorgen of afhalen etc.

Afgaand op de beschikbare informatie van het spreadsheet (17 Pro blauw is meer besteld dan oranje), is het onlogisch dat jij wel een mail hebt ontvangen en ik bijvoorbeeld nog niet. Ik heb 14:35 ongeveer besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:12
Mensen die bij proximus zijn, iphone max 17 met abo besteld hebben?
Hebben jullie al iets gekregen of veranderd gezien in opvolging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:43
Thomas7777777 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:57:
[...]

Welke verwachte leverdatum heb jij staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas7777777
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 20:48
Dhene schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:16:
[...]

Welke verwachte leverdatum heb jij staan?
24/10 zoals iedereen blijkbaar. Heb een maat die ook die leverdatum heeft bij Telenet. Maar hij wist me te vertellen dat het 2 jaar geleden ook zo was en hij de iPhone toen wel op leverdatum heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:43
Thomas7777777 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:29:
[...]

24/10 zoals iedereen blijkbaar. Heb een maat die ook die leverdatum heeft bij Telenet. Maar hij wist me te vertellen dat het 2 jaar geleden ook zo was en hij de iPhone toen wel op leverdatum heeft ontvangen.
Laat ons hopen dat het opnieuw zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:41
Sinds vrijdag met de Pixel 9 Pro XL. Geen slecht toestel, maar het voelt onwennig. Krijg steeds meer heimwee naar de iPhone. We wachten ongeduldig tot vrijdag af. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50
Wat betreft de Odido pre-orders gaat het op volgorde van binnenkomst en het maakt niet uit of je gekozen hebt voor levering of ophalen in de winkel. Aldus een bevriend (ex) medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Garret1410 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:42:
[...]

🤣
Bedankt voor de toelichting..

Enne,

Een patroon herkennen is nou juist dat je met weinig info al een verband ziet. Als je eerst alle data compleet moet hebben, dan heet het geen patroon maar gewoon een overzicht maken.

Maakt verder ook niet uit, wordt te filosofisch zo.

Hoe dan ook, ik probeerde louter naar verbanden te zoeken.

✌🏻

[ Voor 24% gewijzigd door Furrr op 16-09-2025 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
mymac schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 20:50:
Wat betreft de Odido pre-orders gaat het op volgorde van binnenkomst en het maakt niet uit of je gekozen hebt voor levering of ophalen in de winkel. Aldus een bevriend (ex) medewerker.
Ik ben benieuwd!

Mensen die veel later, maar ook eerder dan ik besteld hebben, met blijkbaar ook een oranje 17 pro max, hebben een email gekregen. Ik kreeg om 14:09 uur een bevestiging van mijn bestelling binnen en heb geen verdere berichten ontvangen.

Zou leuk zijn als ze de 19e zouden halen, zo niet, ook prima! 👍🏻

😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Laatst online: 21:42
Furrr schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:16:
[...]

Ik ben benieuwd!

Mensen die veel later, maar ook eerder dan ik besteld hebben, met blijkbaar ook een oranje 17 pro max, hebben een email gekregen. Ik kreeg om 14:09 uur een bevestiging van mijn bestelling binnen en heb geen verdere berichten ontvangen.

Zou leuk zijn als ze de 19e zouden halen, zo niet, ook prima! 👍🏻

😁
De email met “vertraging” levering komt tussen 19 en 23 oid?

Moesten jullie ook een deel aanbetalen of in de winkel pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
glydoscoop schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:33:
[...]

De email met “vertraging” levering komt tussen 19 en 23 oid?

Moesten jullie ook een deel aanbetalen of in de winkel pas?
Ja, die ja! Niet gehad dus. Dus maakte ik de aanname dat de mensen die wat laat waren betreffende bericht hadden ontvangen.

Omdat ik voor ophalen heb gekozen betaal ik in de winkel. Alvast (aan-)betalen was dan niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Nu online
Zijn er ook mensen die wat gehoord hebben van Belsimpel?

Los toestel besteld maar geen update meer gehad sinds vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Nu online
Furrr schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:43:
[...]

Ja, die ja! Niet gehad dus. Dus maakte ik de aanname dat de mensen die wat laat waren betreffende bericht hadden ontvangen.

Omdat ik voor ophalen heb gekozen betaal ik in de winkel. Alvast (aan-)betalen was dan niet mogelijk.
Als je voor ophalen hebt gekozen krijg je geen updates: “Haal je je bestelling op in een Odido Shop? Dan neemt de Shop contact met je op als je bestelling op voorraad is. Deze stappen hoef je dan niet te volgen.” dit staat bij stap 2 op de bestelstatus pagina.

Ik zit bijvoorbeeld bij stap 3 voor thuisbezorgen en dus ook die update ontvangen vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Bjjorntjje schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:48:
Zijn er ook mensen die wat gehoord hebben van Belsimpel?

Los toestel besteld maar geen update meer gehad sinds vrijdag
Ik heb ook nog niks gehoord verder. Mijn status is: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Skybox_ schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:02:
[...]

Als je voor ophalen hebt gekozen krijg je geen updates: “Haal je je bestelling op in een Odido Shop? Dan neemt de Shop contact met je op als je bestelling op voorraad is. Deze stappen hoef je dan niet te volgen.” dit staat bij stap 2 op de bestelstatus pagina.

Ik zit bijvoorbeeld bij stap 3 voor thuisbezorgen en dus ook die update ontvangen vanochtend.
Makes sense.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6HSY3Inaa2uVPIikGWF1ysJ4-HQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8G6Q3EFfpQbny7rdvF3IPnN2.png?f=fotoalbum_large

Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Nu online
GeorgeMichael schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:08:
[...]

Ik heb ook nog niks gehoord verder. Mijn status is: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.
Dan wachten we nog even rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llJb-4X2CIgLZ5gHQl2V4AfF1ng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UnpZ9u1QRg9Q5Ggi20hrFlqj.jpg?f=fotoalbum_large
Status is bij KPN aangepast!
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.