Welke gebruik jij als ik vragen mag?SE USER schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:14:
[...]
Screenprotector is heel interessant tegen krassen van sleutels, zand,etc... Trouwens de screenprotectors die ik op mijn phones heb zie je helemaal niet en je merkt er niks van.
Ik heb er ook twee besteld. Met 15 minuten verschil. Allemaal voor 14:45 in orde gemaakt. Maar de 256GB variant is volgens mij erg gewild of er zijn er maar weinig van binnen gekomen.THE_BASE schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:14:
[...]
Hoe laat had je uiteindelijk besteld dan? Ik heb echt voor het zoveelste jaar op rij op launch day een nieuwe iPhone in huis zoals ze beloven. En ik weet dat de levertijden op de dag van release worden aangepast naar reële levertijden.
Mijn 512GB is vanochtend bezorgd.
UPS kwam mijn watch afleveren, hier heb je hem, geen handtekening of niks nodig en hij was weer vertrokken.
Maar bij UPS had ik een indicatie, voor mijn iPhone met DHL weet ik wanneer de bezorger vertrokken is, maar geen idee in welk tijdbestek, of waar hij nu ongeveer is. Dat is een stuk ongebruiksvriendelijker dan UPS.
Maar bij UPS had ik een indicatie, voor mijn iPhone met DHL weet ik wanneer de bezorger vertrokken is, maar geen idee in welk tijdbestek, of waar hij nu ongeveer is. Dat is een stuk ongebruiksvriendelijker dan UPS.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan het berichtje niet meer bijwerken, maar ik maak voor het eerst zo'n *streek mee van KPN..
We gaan je niet helpen met fraude.Kitser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:18:
[...]
Ik vind dit soort adviezen heel lief.
Maar mijn vraag was of iemand hier al ervaring mee heeft / gedaan heeft.
Ik heb mijn 16p 256gb desert titanium net binnen. Hij is voor mij te roze, iemand die wil ruilen met dezelfde opslag?(naturel en black titanium)
Er bestaat ook nog zoiets als common sense.Kitser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:18:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bizar dat er nog steeds geen beweging is bij Coolblue en er nog steeds staat : We bezorgen vandaag, zijn ze bezopen daar ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vervelend om te horen! Was er al een beetje bang voor op basis van de videos...als hij wat neutraler/beige was geweest had ik hem ook genomen. Hopelijk kun je hem ruilen met iemand ipv terugsturen en weer helemaal achteraan in de rij komen voor een andere! Succes!Beers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:23:
Ik heb mijn 16p 256gb desert titanium net binnen. Hij is voor mij te roze, iemand die wil ruilen met dezelfde opslag?(naturel en black titanium)
Het is een klotestreek. Ze hebben geen voorraad en ze leveren uit op basis van wanneer de bestelling is geplaatst.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:21:
[...]
Kan het berichtje niet meer bijwerken, maar ik maak voor het eerst zo'n *streek mee van KPN..
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Oh meen je. Stond wel morgen geleverd i.i.g. we wachten het af dan maar weer😕Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:04:
[...]
Geloof het maar niet.
Ik heb er gisteren een PM besteld die vanavond geleverd zou worden. De status is al sinds bestellen niet gewijzigd en staat nog steeds op niet verzonden.
Heb nog geprobeerd bij Apple te bestellen voor afhalen in Amsterdam, maar kon de betaing niet afronden/verifieren omdat ik geen bereik had in de werkruimte op m'n werk.
Nu helaas ook daar uitverkocht. Dus toch wachten op Amazon en maar hopen dat 'ie dan morgen afgeleverd zal worden.
Ze scannen hem bij binnenkomst en dan the computer says no…Kitser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:18:
[...]
En hij is binnen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met wat? De boel oplichten?Kitser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:18:
[...]
Mobiel.nl heeft zojuist ook een minder fijne order update:
Voorraadverwachting
Apple iPhone 16 Pro 256GB Natural Titanium: Levertijd ongeveer 2 - 3 weken
Apple Watch Series 10 Jet Black 46mm WiFi: Verwacht vanaf 20 september
Voorraadverwachting
Apple iPhone 16 Pro 256GB Natural Titanium: Levertijd ongeveer 2 - 3 weken
Apple Watch Series 10 Jet Black 46mm WiFi: Verwacht vanaf 20 september
Mailtje gehad van Mobiel.nl 16PM word morgen geleverd door PostNL.
Update mobiel.nl bestelling was 18.36 door iDeal limiet.
Je aanvraag is goedgekeurd door Vodafone en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie
Je aanvraag is goedgekeurd door Vodafone en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie
[ Voor 10% gewijzigd door Superman op 20-09-2024 13:40 ]
Top! Kreeg net een belletje.
Toestel is binnen in de Vodafone winkel, zometeen afhalen!
16 Pro Black 256GB, besteld om 14.01 uur en contract binnen om 14.10
Toestel is binnen in de Vodafone winkel, zometeen afhalen!
16 Pro Black 256GB, besteld om 14.01 uur en contract binnen om 14.10
Heb ik zeker een erg populaire versie uitgekozen dat het bij mij weken gaat duren?
Had het 13-09 14:20u besteld.
Bij welke provider? Ik heb ook de iPhone 16 Pro naturel titanium 256 GB besteld rond half 4.Eddie1993 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:44:
Heb ik zeker een erg populaire versie uitgekozen dat het bij mij weken gaat duren?
Ik heb 'm binnen. Nu alleen nog 2 uur wachten voor alle data van m'n oude iPhone is overgezet.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Los toestel.OE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:45:
[...]
Bij welke provider? Ik heb ook de iPhone 16 Pro naturel titanium 256 GB besteld rond half 4.
Mijn vriendin heeft een iPhone 16 Pro Natural Titanium (128 GB) besteld met overstap naar KPN (vanaf ODIDO) via mobiel.nl. Zij kan sinds vanochtend op de mobiel.nl-orderpagina zien dat de levertijd voor dat toestel momenteel 3 weken is.Grimmbeard schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:12:
Had nog nooit eerder bij Mobiel.nl iets besteld maar wel spijtig dat ze daar zo weinig informatie kunnen verschaffen over wacht- en levertijden. Wachten vind ik op zich niet erg, maar er is wel een verschil tussen 1 week of 4 weken, zeker als het toestel elders op voorraad is en direct besteld/opgehaald kan worden. Bij navraag via Whatsapp alleen "Zodra het toestel op voorraad is ontvang je meer informatie hierover." Pas gisteren besteld i.c.m. abonnement/verlenging bij KPN, maar ziet er weinig hoopgevend uit zo
Ik heb zelf een iPhone 16 Pro White Titanium (128 GB) met een nieuw KPN-abonnement besteld via mobiel.nl, en krijg het toestel vanmiddag.
Het verschil is dat ik op vrijdag iets na 14:00u heb besteld, en mijn vriendin zondag.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Amazon status is nu "Dispatched" en helaas komt hij morgen pas, maar in ieder geval wat beweging.
iPhone van @RiccardoNL via UPS is binnen. Nu nog wachten totdat Duurt Heel Lang ook eindelijk af komt leveren. Zal wel weer eind van de middag worden.
Update van de MM, ligt klaar voor afhalen
Straks er langs gaan
Straks er langs gaan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Heeft iemand nog ervaring met leveringen van mobiel.nl? Moet ik zelf aanwezig zijn om de iphone 16 pro in ontvangst te nemen, of mag het ook iemand anders zijn met mijn ID?
Dat is een hoopvol bericht. Hier is de status nog steeds onderanderd. Wanneer had je besteld en wat?shinoken__ schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:47:
Amazon status is nu "Dispatched" en helaas komt hij morgen pas, maar in ieder geval wat beweging.
PostNL bezorgt voor mobiel.nl en je moet je legitimeren en tekenen voor ontvangst. Dus je moet wel zelf het pakketje aannemen.OE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:51:
Heeft iemand nog ervaring met leveringen van mobiel.nl? Moet ik zelf aanwezig zijn om de iphone 16 pro in ontvangst te nemen, of mag het ook iemand anders zijn met mijn ID?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ik lees op Reddit ook wel een aantal teleurgestelde ervaringen over de té roze kleur van de Desert Titanium. Had al een idee dat het toch te roze zou zijn.Beers schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:23:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Direct op vrijdag rond 15:00, de iPhone 16 Pro Black - 256GB, hij stond vanmorgen nog even voorradig met 2 stuks.Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:51:
[...]
Dat is een hoopvol bericht. Hier is de status nog steeds onderanderd. Wanneer had je besteld en wat?
Dat ligt echt wel aan de bezorger hoor. Tekenen ja, legitimeren: niet altijd.Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:53:
[...]
PostNL bezorgt voor mobiel.nl en je moet je legitimeren en tekenen voor ontvangst. Dus je moet wel zelf het pakketje aannemen.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
PostNL kan ook hele mooie tekeningen voor mij maken hoor, kunstwerk kan ik na levering dan altijd bewonderen in de PostNL app.THE_BASE schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:55:
[...]
Dat ligt echt wel aan de bezorger hoor. Tekenen ja, legitimeren: niet altijd.
Luke Miani (is in Australië voor de launch zodat hij de toestellen eerder heeft en heeft ze ook allemaal in alle kleuren gekocht... gekkenwerk!) meldde ook al dat DT er in het echt wat rozig uitziet. Op beeld in zijn video's lijkt het inderdaad op de Rose Gold kleur die ten tijde van de iPhone 5S de flagshipkleur was.THE_BASE schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:54:
[...]
Ik lees op Reddit ook wel een aantal teleurgestelde ervaringen over de té roze kleur van de Desert Titanium. Had al een idee dat het toch te roze zou zijn.
YouTube: iPhone 16 & 16 Pro ALL COLORS Unboxing and Comparison!
Klopt, maar er móet getekend worden. Dat is niet altijd de ontvanger.shinoken__ schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:56:
[...]
PostNL kan ook hele mooie tekeningen voor mij maken hoor, kunstwerk kan na levering dan altijd bewonderen in de PostNL app.
Da's mooi - dan kun je later altijd claimen dat je niks hebt ontvangen.shinoken__ schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:56:
[...]
PostNL kan ook hele mooie tekeningen voor mij maken hoor, kunstwerk kan ik na levering dan altijd bewonderen in de PostNL app.
Bizar, ik hoefde niet eens te tekenen voor ontvangst (kpn via PostNL)
...less is more
Geen flauw idee eigenlijk, ik vraag altijd aan de verkoper om er een screenprotector op te doen(dit omdat als ik het zelf doe er nog meestal één of ander stofje te bespeuren valt). En de screenprotector beslaat het gehele scherm dus geen lelijke uitsparing bovenaan (buiten de kleine opening aan de speaker, maar daar zie je niks van).
[ Voor 8% gewijzigd door SE USER op 20-09-2024 14:08 ]
Als ze net zo leveren als op de 13e en gisteren bestelde telefoons help ik je hopen dat die er morgen isLuca92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:54:
Vanmorgen nog een pro Max 16 256gb bij Amazon weten te bemachtigen. Wordt morgen geleverd. (Zijn nu weer allemaal uitverkocht)
. KPN kon nog geannuleerd worden.

13e 16 Pro Max Black besteld.. Geen leverdatum (wel voorraad op website)
19e 16 Pro Max White besteld.. Leverdatum vandaag voor 20h (nog niet verzonden)
Vandaag 16 Pro Max besteld bij Apple, zo ophalen..

Tot volgend jaar allemaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks. Dat staat er bij mij inmiddels ook. Dat vind ik toch wat te onzeker/lang wachten dus ik ga maar annuleren en los bestellen, zodat ik hem morgen heb normaalHeroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:47:
[...]
Mijn vriendin heeft een iPhone 16 Pro Natural Titanium (128 GB) besteld met overstap naar KPN (vanaf ODIDO) via mobiel.nl. Zij kan sinds vanochtend op de mobiel.nl-orderpagina zien dat de levertijd voor dat toestel momenteel 3 weken is.
Ik heb zelf een iPhone 16 Pro White Titanium (128 GB) met een nieuw KPN-abonnement besteld via mobiel.nl, en krijg het toestel vanmiddag.
Het verschil is dat ik op vrijdag iets na 14:00u heb besteld, en mijn vriendin zondag.
En toch is het elk jaar zo met de providers…turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:21:
[...]
Sommige hebben geluk en zitten in de eerste batch en de andere hebben pech.
Mobiel.nl, Pro Max 256GB Desert Titanium - zojuist de traceercode ontvangen via PostNL, wordt morgenmiddag geleverd tussen 15:15 en 17:45. Ik ben zelf nog op vakantie, maar iemand anders ouder dan 18+ kan ook gewoon tekenen en legitimeren voor ontvangst gaven ze telefonisch aan.
Nooit meegemaakt dat ik iets moest tekenen voor ontvangst.Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:53:
[...]
PostNL bezorgt voor mobiel.nl en je moet je legitimeren en tekenen voor ontvangst. Dus je moet wel zelf het pakketje aannemen.
Hier ook niet. Mijn vrouw liep toevallig op de oprit. U bent ook (achternaam) ? Ja, alstublieft ....funk-e schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:01:
Bizar, ik hoefde niet eens te tekenen voor ontvangst (kpn via PostNL)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Binnen. @Toppe
Top! Ga ik wachten
Hier alleen in coronatijd niet (toen werd een iPhone 12 letterlijk en figuurlijk over de schutting gepleurd door DHL). Verder altijd legitimatie en handtekening.SE USER schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:17:
[...]
Nooit meegemaakt dat ik iets moest tekenen voor ontvangst.
Waarschijnlijk zijn wij Nijmegenaren gewoon bij voorbaat al verdacht §(8(|)
Ahh wat liev!
Hoesje alsnog gekomen vandaag! 14.34 mail dat hij klaar ligt.
Straks dus telefoon én hoesje ophalen
Hoesje alsnog gekomen vandaag! 14.34 mail dat hij klaar ligt.
Straks dus telefoon én hoesje ophalen
Amazon is toch wel eel letdown, 15e besteld en het zou vandaag geleverd worden. Kreeg het bericht dat het vandaag verzonden is en morgen wordt geleverd.
Vanochtend al eentje kunnen ophalen bij Apple DH, dus hij gaat retour.
Vanochtend al eentje kunnen ophalen bij Apple DH, dus hij gaat retour.
Mediamarkt heeft enkele Pro 1TB's voor levering morgen in verschillende kleuren en de Natural Titanium 256GB.
*snip* offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2024 13:27 ]
Helaas, PostNL zou komen tussen 16:00 en 17:20. Dus ik wilde om 15:00 op het werk vertrekken zodat ik om 15:30 thuis zou zijn. Bericht om 14:45 'we hebben u gemist, pakket naar PostNL punt'. PostNL punt alleen geopend maandag t/m vrijdag 10:00-12:30 en 13:30-18:30. Dus dit hele weekend nog zonder nieuw speelgoed.
*snip* offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2024 13:27 ]
Mijn Belsimpel bestelling komt ook morgen rond 13:00 via PostNL. Prima :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 20-09-2024 15:07 ]
Odido zei dit ook. Maar op het pakje staat "Handtekening voor ontvangst, alleen huisadres". Ik heb iig niet persoonlijk getekent. PostNL wil t pakje ook gewoon kwijt.Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:53:
[...]
I served in a company of heroes.
PostNL bezorging…. Identificatie plicht en moet er voor tekenen.
Ik was niet thuis, is zo onder de carport gelegd…
Dat de bezorger zelf een handtekening kan zetten snap ik nog wel, maar de identificatie hebben ze dan 123 ingevuld ofzo…?
Dat de bezorger zelf een handtekening kan zetten snap ik nog wel, maar de identificatie hebben ze dan 123 ingevuld ofzo…?
[ Voor 10% gewijzigd door refused81 op 20-09-2024 16:16 ]
Waar woon je? Vraag t voor een vriend van merefused81 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:24:
Morgenavond thuis neem aan dat die er dan nog ligt 🤡
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Europalaan 1, KaatsheuvelAlekz87 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:25:
[...]
Waar woon je? Vraag t voor een vriend van me
Of vraag het aan een van de reviewers van z'n V&A advertenties. Zit ook iemand tussen die 't bij Refused opgehaald heeft, dealtje maken: z'n adres voor €500.Alekz87 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:25:
[...]
Waar woon je? Vraag t voor een vriend van me
-edit- ah jammer, ligt al bij de buurman!
[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 20-09-2024 15:29 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Buurman maar gevraagd om het binnen te leggen 😇refused81 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:24:
Morgenavond thuis neem aan dat die er dan nog ligt 🤡
lijkt me niet verstandig om dit te meldenAntraXxX schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:29:
[...]
Of vraag het aan een van de reviewers van z'n V&A advertenties. Zit ook iemand tussen die 't bij Refused opgehaald heeft, dealtje maken: z'n adres voor €500.
-edit- ah jammer, ligt al bij de buurman!
Zo links en rechts op Amazon ook beschikbaarheid. Ik heb een 16 Pro (Desert titanium) besteld met levering morgen - we gaan het zien. Of ik 'm ga houden is nog niet zeker, mijn vrouw heeft een 12 Pro en wil misschien upgraden.
Idem dito @refused81 ' reply toch van "oh het ligt onder de carport maar ben over 24h pas thuis"? Play stupid games, win stupid prizes.Superman schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:30:
[...]
lijkt me niet verstandig om dit te melden
Maar het zal wel aan mij liggen en tevens bedoelde ik het als grapje.
[ Voor 10% gewijzigd door AntraXxX op 20-09-2024 15:35 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zojuist mijn bestelling bij mobiel.nl geannuleerd. Dit ging verrassend makkelijk via Whatsapp.
Vond de levertijd van 2 tot 3 weken iets teveel terwijl die elders op voorraad is.
Het zelfde "boodschappenlijstje" bij Belsimpel besteld. Benieuwd of het echt morgen in huis komt.
(Gaat om de Iphone 16 Pro 256GB Natural Titanium, screenprotector, case en Apple watch series 10 black.)
Vond de levertijd van 2 tot 3 weken iets teveel terwijl die elders op voorraad is.
Het zelfde "boodschappenlijstje" bij Belsimpel besteld. Benieuwd of het echt morgen in huis komt.
(Gaat om de Iphone 16 Pro 256GB Natural Titanium, screenprotector, case en Apple watch series 10 black.)
Wat is volgens jullie de snelste manier om 300gb aan data over te zetten op de nieuwe iPhone? Je krijgt altijd 2 opties en bij beide heb ik de ervaring dat het heel lang duurde.
Gek dat tot op heden niks online is gekomen via bol.com zelf, enkel en alleen via resellers die er meer geld voor vragen.
Valt sowieso wel op dat Bol.com de laatste paar jaar steeds meer releases (ook van andere merken) overslaat én voorraad weinig aanvult. De iPhone 15 en iPhone 15 Pro zijn bijvoorbeeld ook alleen maar via de resellers te koop.TNSN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:50:
Gek dat tot op heden niks online is gekomen via bol.com zelf, enkel en alleen via resellers die er meer geld voor vragen.
Misschien dat er te weinig voordeel voor ze in zit om het zelf te gaan aanbieden? Als je al 5+ verschillende resellers hebt die het product aanbieden (voor vaak nog lagere prijzen ook (los van release)), waarom zou je zo'n product zelf dan ook nog aanbieden? Marges voor winkeliers op Apple producten zijn immers sowieso al laag. Dan ga je als Bol.com concurreren op misschien letterlijk enkele euro's.
Heb de laatste maanden regelmatig via Bol nieuwe Apple toestellen besteld maar altijd via een reseller omdat Bol zelf niets aanbiedt. Wellicht kunnen ze onvoldoende onderscheidend zijn op dat vlak maar inderdaad, het verbaasde mij ook…TNSN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:50:
Wat een waardeloos bedrijf AMP (iPhone via Odido). Tijdvak tussen 12 en 14u. Krijg ik eerst nog SMS dat tijdvak verlengd / verlaat is, en nu net e-mail dat bezorging niet gelukt is. Was gewoon thuis en mobiel ook aan. Nu dinsdag pas weer een nieuwe afspraak

*snip* offtopic
[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2024 13:27 ]
Rechtstreeks overzetten, beide iPhones verbinden met je USB C of Lightning cable. Dan is alles zo over.bedanktjoh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:45:
Wat is volgens jullie de snelste manier om 300gb aan data over te zetten op de nieuwe iPhone? Je krijgt altijd 2 opties en bij beide heb ik de ervaring dat het heel lang duurde.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Beide telefoons met elkaar verbinden met een kabel.bedanktjoh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:45:
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Kan dat? Een USB C naar Lightning kabel?Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:01:
[...]
Rechtstreeks overzetten, beide iPhones verbinden met je USB C of Lightning cable. Dan is alles zo over.
Ik heb het overgezet via iCloud. Het heeft mij maar liefst 4 uur gekost uiteindelijk om alle data over te zetten!
Ja, bij mij was alles in nog geen 30 minuten klaar.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:02:
[...]
Kan dat? Een USB C naar Lightning kabel?
Ik heb het overgezet via iCloud. Het heeft mij maar liefst 4 uur gekost uiteindelijk om alle data over te zetten!
Nou, bij mij gaat PostNL roet het eten gooien. Bezorgtijd is vertraagd en verzet naar vanavond. Dat betekend hier in de praktijk altijd dat het dus niet komt vandaag. Jammer.
Hier vaak genoeg meegemaakt dat die alsnog in de avond komt.MartijnRGS schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:07:
Nou, bij mij gaat PostNL roet het eten gooien. Bezorgtijd is vertraagd en verzet naar vanavond. Dat betekend hier in de praktijk altijd dat het dus niet komt vandaag. Jammer.
Moet je dan nog een adapter gebruiken of is een USB-C naar Lightning kabel voldoende? Ik hoop die andere zsm binnen te krijgen en kan dan eventueel deze methode proberen.Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:04:
[...]
Ja, bij mij was alles in nog geen 30 minuten klaar.
USB C naar Lightning adapter.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:16:
[...]
Moet je dan nog een adapter gebruiken of is een USB-C naar Lightning kabel voldoende? Ik hoop die andere zsm binnen te krijgen en kan dan eventueel deze methode proberen.
Het lijkt erop dat de app liegt. Zou er nu ineens binnen een half uur moeten zijn. Even afwachten dus haha!NLjorn schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:11:
[...]
Hier vaak genoeg meegemaakt dat die alsnog in de avond komt.
Apart,
Nu kun je bij de Media Markt alle 16 PM toestellen bestellen en morgen laten bezorgen of afhalen:
Bezorging op 21-10-2024.
Kunnen ze niet beter eerst hun klanten met pre-orders afhandelen?
[edit] Wat een oen, zit inderdaad een maand tussen!
Nu kun je bij de Media Markt alle 16 PM toestellen bestellen en morgen laten bezorgen of afhalen:
Bezorging op 21-10-2024.

[edit] Wat een oen, zit inderdaad een maand tussen!

[ Voor 13% gewijzigd door Tranquility op 20-09-2024 17:36 ]
Bol is geen officiële verkooppartner, dus ja dan wordt het ook lastig om direct al bij de release te kunnen concurreren met andere partijen.Plucky schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 15:55:
[...]
Heb de laatste maanden regelmatig via Bol nieuwe Apple toestellen besteld maar altijd via een reseller omdat Bol zelf niets aanbiedt. Wellicht kunnen ze onvoldoende onderscheidend zijn op dat vlak maar inderdaad, het verbaasde mij ook…
Doen ze toch ook,zit een maand tussenTranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:24:
Bezorging op 21-10-2024.
Hier net een 16 Pro 128 Zwart besteld via belsimpel. Was al enige weken van plan om te verlengen icm een iPhone 15 Pro (heb nu nog de 12) omdat ik de keynote niet heel spectaculair vond.
Maar omdat de 16 Pro zowel op voorraad, en maar 150 euri meer kostte t.o.v. de 15 Pro via belsimpel heb ik mijzelf toch weer laten verleiden
Maar omdat de 16 Pro zowel op voorraad, en maar 150 euri meer kostte t.o.v. de 15 Pro via belsimpel heb ik mijzelf toch weer laten verleiden
[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 20-09-2024 16:36 ]
Nou, ineens is mijn status bij ups veranderd in : bezorgdatum wordt spoedig bekent gemaakt.
Serieus kan dat? Dat is een handige tip!Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:01:
[...]
Rechtstreeks overzetten, beide iPhones verbinden met je USB C of Lightning cable. Dan is alles zo over.
Hopelijk gaan dan ook de oude app versies mee want sommige (bijv. Flitsmeister ivm gratis CarPlay) wil ik niet updaten.
Als je data overzet naar een nieuwe iPhone neemt hij apps niet mee, die worden achteraf gedownload uit de App Store (en voor zover ik weet altijd de nieuwste versie).Dennisb1 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:48:
[...]
Serieus kan dat? Dat is een handige tip!
Hopelijk gaan dan ook de oude app versies mee want sommige (bijv. Flitsmeister ivm gratis CarPlay) wil ik niet updaten.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Dat was niet zo met een bepaalde manierbibi2205 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:51:
[...]
Als je data overzet naar een nieuwe iPhone neemt hij apps niet mee, die worden achteraf gedownload uit de App Store (en voor zover ik weet altijd de nieuwste versie).
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.