Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
21-10, dus 21 oktober aka maand levertijd.Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:24:
Apart,
Nu kun je bij de Media Markt alle 16 PM toestellen bestellen en morgen laten bezorgen of afhalen:
Bezorging op 21-10-2024.
Kunnen ze niet beter eerst hun klanten met pre-orders afhandelen?
Begin de hoop te verliezen.
Superman schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:39:
Update mobiel.nl bestelling was 18.36 door iDeal limiet.
Je aanvraag is goedgekeurd door Vodafone en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie
:strip_exif()/f/image/xpnvIBFf1Mg0QiCBvZmftWoD.jpg?f=fotoalbum_large)
Pro Max black 250
Hier ook ups status verplaatst naar “einde vd dag”Grandisimo schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:59:
Al de hele dag uit het raam te turen naar een UPS busje.
Begin de hoop te verliezen.
Zelfs telefoon van mijn vrouw die vandaag haar iphone heeft gekocht, is er eerder 🤪
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik keek idd niet goed. Vond het al zo vreemd...
Yep, keek niet goed...AppleTech schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:58:
[...]
21-10, dus 21 oktober aka maand levertijd.
Nu wel, erg laat. Maar had twee broers, jij ook?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Nee. Een blonde dame die ik wel vaker gezien heb en een jongeman die ik verder niet ken.Toppe schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:40:
[...]
Nu wel, erg laat. Maar had twee broers, jij ook?
Back-up is bijna teruggezet. Heb de Watch ook weer up & running.
Zojuist zijn mijn iphone en airpods geleverdsymen89 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:08:
[...]
Hier ook ups status verplaatst naar “einde vd dag”
Zelfs telefoon van mijn vrouw die vandaag haar iphone heeft gekocht, is er eerder 🤪

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2024 13:27 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Net track & trace van PostNL ontvangen, wordt morgen bezorgd.
...Kecin schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:50:
[...]
Ik heb gelijk mijn 16 Pro op V&A verkocht en een pieper gekocht. Veel beter denk ikl.

EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
En dan om 17:00 toch nog bericht krijgen dat ie op het PostNL punt klaar ligt. Heb ‘m nu in handen en transfer is in gang gezet.felixctt schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:55:
Helaas, PostNL zou komen tussen 16:00 en 17:20. Dus ik wilde om 15:00 op het werk vertrekken zodat ik om 15:30 thuis zou zijn. Bericht om 14:45 'we hebben u gemist, pakket naar PostNL punt'. PostNL punt alleen geopend maandag t/m vrijdag 10:00-12:30 en 13:30-18:30. Dus dit hele weekend nog zonder nieuw speelgoed.
Mobiel.nl zou 2-3 weken nodig hebben. Die bestelling geannuleerd en toen bij Belsimpel besteld omdat die daar op voorraad zou zijn. Blijkt die, als los toestel, nu ook ineens 2-3 weken levertijd te hebben 😢.
De iPhone 16 pro 256gb Natural Titanium is erg populair schat ik.
Is dat zelfs als je een tijdslot hebt?Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:47:
Er is dus binnen in Amsterdam een rij om je QR te laten scannen en dan daarna een rij om je product op te halen.
Wat nou de hype is over!
[Afbeelding]
Zag deze op 925mac in Singapore
:strip_exif()/f/image/gRrP1ixCvVCxWJpy1WVbSVRp.jpg?f=fotoalbum_large)
Yup, ook voor tijdslot.Dennisdn schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:49:
[...]
Is dat zelfs als je een tijdslot hebt?
Zag deze op 925mac in Singapore
[Afbeelding]
Dit was een normale online order dus geen tijdslot maar ze controleren alleen op de dag hoorde ik toevallig, tijd niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Morgen ochtend zou die er moeten zijn
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Wat ga je halen?Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:47:
Er is dus binnen in Amsterdam een rij om je QR te laten scannen en dan daarna een rij om je product op te halen.
Wat nou de hype is over!
[Afbeelding]
Bestelling bij Amac annuleren.passie101 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:36:
Vrijdag besteld bij Amac, pro max, maar door weigerende site (drukte denk ik) was de betaling rond 14:14 er doorheen. Verwachte leverdatum oktober (!) terwijl bij mediamarkt staat nu kopen maandag geleverd. Maar ja, amac heeft het geld op mijn creditcard gereserveerd dus betalen bij mediamarkt lukt nu ook niet. Verdomme 😡

Vraagje, gaat het om een los toestel in jouw geval?Buffelkneer schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:02:
Vorige week vrijdag om 14:06 bij Mobiel.nl bestellen bleek helaas niet tijdig genoeg: 2 tot 3 weken levertijd. In de namiddag bestelling geannuleerd en vervolgens bij Belsimpel besteld. Net de bevestiging ontvangen dat er morgen wordt geleverd
Ik heb echt weinig geluk met m'n bestellingen overal tot nu toe.
Nee, UPS bezorgd nooit op zaterdag bij ons. Op de website staat echter dat ze ook op zaterdag bezorgen. Dus er is nog hoop!symen89 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:09:
Bezorgd ups ook op zaterdag? Mijn status staat nog steeds op einde dag maar ik heb er een hard hoofd in dat mijn pakket vandaag nog komt.
[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 20-09-2024 20:11 ]
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Kans dat postnl morgen nog langs komt?😅
[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 20-09-2024 20:20 ]
Ongetwijfeld, zolang ze maar op tijd versturen.RandomAcc schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:20:
Uw nieuwe Apple iPhone 16 Pro 5G 256GB, Black Titanium is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Kans dat postnl morgen nog langs komt?😅
Ja ik heb daar besteld. Bestelling gedaan om 14:04, maar door een fout in het systeem was deze niet terug te vinden. Uiteindelijk is rond 16:00 een nieuwe bestelling kunnen doen. Vandaag een smsDrials schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:55:
Zijn er ook mensen die bij Vodafone hebben besteld?
gehad dat ik uiterlijk de 25ste informatie krijg over wanneer ze verwachten het toestel te leveren.
Ik niets maar mijn betere helft een s10 natural titanium.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, icm verlenging bij VodafoneEddie1993 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:06:
[...]
Vraagje, gaat het om een los toestel in jouw geval?
Ik heb echt weinig geluk met m'n bestellingen overal tot nu toe.
14:07 besteld, maar iets misgegaan. Rond 17:30 via de chat nieuwe bestelling gedaan. Heb de 16 Pro nu in mijn handen 😇Drials schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:55:
En zojuist verzonden. Das vlug. Doe je voordeel er mee zou ik zeggenImperium schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:20:
KPN ook maar geannuleerd voor vrouwlief. Besteld bij Belsimpel met Vodafone waar staat leverdatum morgen. Dus ik ben benieuwd.
Zojuist de bevestiging gekregen dat deze morgen beide worden bezorgd.
Best onverwacht gezien het late tijdstip van bestellen, maar je hoort mij niet klagen.
Telefonisch bestelling gedaan. Bevestiging, maar verder niets. Pro Max 1Tb Desert…Drials schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:55:
Met de kabel werkte helaas niet. Ging alleen mijn oude mobiel opladen met de accu van de nieuwe telefoonbibi2205 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:54:
@Dennisb1 Zo is het bij mij altijd gegaan maar ik doe ofwel een wireless transfer of iCloud backup terugzetten. Hoop voor jou dat er ivm Flitsmeister een andere optie is waarmee je apps wel mee kunnen.
Wel bleven gewoon dezelfde oude versies geïnstalleerd dus geen probleem. Wel vreemd genoeg 1 app kwijt omdat die uit de store is
Naar de Sligro geweest, iPhone thuisgelaten. Bij thuiskomst vond ik dat Wifi traag was en daardoor het restoren langzaam was. Zat op het trage 2.5 GHz in plaats van het supersnelle 6 GHz netwerk.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nog nietOE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:23:
[...]
Heb je wel een tijdvak erbij? Bij mij staat alleen verwacht:morgen.
Dat is wel erg lang. Ik doe over het algemeen draadloos en dat is zo gepiept normaal gesproken. Moet nog paar dagen geduld hebben.bedanktjoh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:13:
Pffff met kabel overzetten duurde bijna 4u en nu moet die nog alle apps downloaden. Jammer dat ik m’n Nederlandse eSIM niet automatisch kan overzetten. Voor m’n Amerikaanse nummer werkte dit wel.
Ik snap echt niet hoe dat kan hoor. Heb al zo vaak wired alles overgezet en het duurt nooit langer dan 30 minuten. Vandaag ook weer 2 keer moeten doen, ene keer 10 minuten, andere 20 minuten.bedanktjoh schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:13:
Pffff met kabel overzetten duurde bijna 4u en nu moet die nog alle apps downloaden. Jammer dat ik m’n Nederlandse eSIM niet automatisch kan overzetten. Voor m’n Amerikaanse nummer werkte dit wel.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Wired kan helemaal nietDavidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:15:
[...]
Ik snap echt niet hoe dat kan hoor. Heb al zo vaak wired alles overgezet en het duurt nooit langer dan 30 minuten. Vandaag ook weer 2 keer moeten doen, ene keer 10 minuten, andere 20 minuten.
Ook ik was 2u zoet met rechtstreeks via de wifi en simkaarten was al helemaal een drama omdat die niet mee kunnen. Nog niet gesproken over de bank, bah
Misschien heb je minder data.Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 23:15:
[...]
Ik snap echt niet hoe dat kan hoor. Heb al zo vaak wired alles overgezet en het duurt nooit langer dan 30 minuten. Vandaag ook weer 2 keer moeten doen, ene keer 10 minuten, andere 20 minuten.
Die iPhones komen een paar keer per week binnen. Hoe moet KPN nou precies weten wanneer jouw iPhone op voorraad is? Ze vragen X aantal en krijgen Y aantal.Tbr_22 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 00:05:
Hier een mail gekregen van KPN over mijn 16 PM NT 256GB waarin staat dat de telefoon nu niet op voorraad is. Spijtig genoeg geen enkele indicatie wanneer die dan wel geleverd gaat worden. Onhandig dat ze niet aangeven of het een paar dagen of een paar weken gaat duren. Twijfel namelijk om alles over te zetten naar een toestel wat ik nog heb liggen of de komende tijd uit te zitten met mijn kapotte scherm.
Ik verwacht onze 2e stiekem toch wel volgende week. Er zullen ook genoeg mensen zijn die geannuleerd hebben.THE_BASE schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:15:
[...]
Die iPhones komen een paar keer per week binnen. Hoe moet KPN nou precies weten wanneer jouw iPhone op voorraad is? Ze vragen X aantal en krijgen Y aantal.
Toch nog mijn nieuwe gadget dit weekeind binnen.
Geniet er vandaag nog even van.... De voorspanning is leuker dan hem eenmaal hebbenTranquility schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:36:
Wooot, kreeg vanmorgen een mail van DHL eCommere dat ze vanavond een pakket afleveren en vlak daarna een mail van Amazon dat mijn bestelling is verzonden! Ik had dit niet meer verwacht en had al een oude Android telefoon ingericht omdat ik er vanuit ging dat het wel eens dagen of wellicht weken kon gaan duren, maar dat valt dus mee..
Toch nog mijn nieuwe gadget dit weekeind binnen.
Haha, dat klopt, was wel spannend allemaal..Dennisdn schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:46:
[...]
Geniet er vandaag nog even van.... De voorspanning is leuker dan hem eenmaal hebben
Om de tijd te doden hier een zeer interessante batterijtest met de iPhone 15 en 16 serie en een paar Android toestellen. De 16 Pro Max heeft inderdaad een significant langere batterijduur dan de iPhone 15 Pro Max!
Kan zeker, je was er vroeg bij toch!turkeyhakan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:24:
[...]
Ik verwacht onze 2e stiekem toch wel volgende week. Er zullen ook genoeg mensen zijn die geannuleerd hebben.
En ik doe nooit meer een uitspraak over "koop het bij een provider, want die levert sws op dag 1". Lessons learned.... after all these years.
[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 21-09-2024 07:54 ]
De volgorde is nog altijd: Apple, providers, onafhankelijke retailers. Je hebt nu even pech gehad. Ik heb echt al mijn iPhones op release day van KPN geleverd gekregen.turkeyhakan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:54:
[...]
En ik doe nooit meer een uitspraak over "koop het bij een provider, want die levert sws op dag 1". Lessons learned.... after all these years.
Ja we zijn weer even ontnuchterd wat betreft de vele beloftes die gedaan werden!turkeyhakan schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:54:
[...]
Wel blij dat Amazon alsnog zijn belofte waar gaat maken, hetzij een dag later, maar dat vind ik in dit geval niet erg.
Maar ik zag hem gisteren op de website van Coolblue opeens op voorraad bij de Coolblue winkel in Rotterdam : Nieuwe order gemaakt, "Direct af te halen", besteld : "U kunt hem morgen ophalen", krijg ik net een mail " Het is heel druk in ons magazijn. Daarom ligt je pakketje <> niet vandaag, maar een dag later voor je klaar bij Coolblue Rotterdam Centrum", what de f*ck zeg. Ik heb nog nooit zo'n bende bij Coolblue meegemaakt... ongelofelijk.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ze kwamen buiten het tijdvak (snap ik door de drukte van gisteren) en was net 5 min de kids halen. Staat online dat zelfs de tweede bezorgpoging mislukt is en dat ze de volgende werkdag opnieuw komen. Briefje in de deur gehad en hierop staat dat het de laatste bezorgpoging was en dat het pakket wordt terug gestuurd.
Online kan ik op dit moment geen andere bezorgoptie kiezen. Er staat nu wel 'De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven'. Ik wil hem nu eigenlijk af laten leveren bij een UPS punt echter kan ik dit niet wijzigen en krijg ik 'Uw UPS-ID is niet aan dit pakket gekoppeld.'
/f/image/6P7ppcAxKCp7n1yupDz0AG9o.png?f=fotoalbum_large)
©2004
En volgend jaar begint het gewoon weer opnieuw.Tranquility schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:03:
[...]
Ja we zijn weer even ontnuchterd wat betreft de vele beloftes die gedaan werden!
heb gister ook een pro max 16 besteld via amazon. komt vanavond binnen volgens DHL en Amazon;)Tranquility schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:03:
[...]
Ja we zijn weer even ontnuchterd wat betreft de vele beloftes die gedaan werden!
Wel blij dat Amazon alsnog zijn belofte waar gaat maken, hetzij een dag later, maar dat vind ik in dit geval niet erg.
Gisteren niets gehoord, dus even gebeld. Hele vriendelijke gast aan de lijn. iPhone was gevonden in systeem en zou gisteren zijn verzonden vanuit Odido magazijn naar de fysieke winkel. Hopelijk vandaag sms,mail of belletje dat hij af te halen is.
Had echt verwacht dat ophalen op releasedag gewoon zou lukken…
16 PM Zwart 256GB
Edit: Vandaag 12:01 SMS gekregen dat de telefoon klaar ligt om opgehaald te worden in de winkel.
[ Voor 10% gewijzigd door NeHoX op 21-09-2024 15:04 . Reden: Extra info ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Wanneer besteld?Tbr_22 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 00:05:
Hier een mail gekregen van KPN over mijn 16 PM NT 256GB waarin staat dat de telefoon nu niet op voorraad is. Spijtig genoeg geen enkele indicatie wanneer die dan wel geleverd gaat worden. Onhandig dat ze niet aangeven of het een paar dagen of een paar weken gaat duren. Twijfel namelijk om alles over te zetten naar een toestel wat ik nog heb liggen of de komende tijd uit te zitten met mijn kapotte scherm.
Ik dacht why not, vanmiddag wordt deze geleverd.
Komende van 12 is het een mooie stap
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Voor mij reden om voor natural of white te gaan.
Denk dat het white zal worden, komt erg fris over en vind de natural maar letterlijk natural en dus wat saai....
Dat gebeurt bij elk toestel ben ik bang. Ook bij de DT gebeurt dat maar ook alle voorgaande varianten van Apple in welke kleur dan ook.Sc0tTy schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 10:25:
Zwarte PM is binnen! Ben nu toch wel beetje aan het twijfelen om de NT die vanavond komt te accepteren om ze te vergelijken.[Afbeelding]
De zeikanten worden toch wel heel snel vies van vingers...
Komt door de keus van materiaal.
Jaja. Belsimpel flikt t gewoon hoor. Hij is binnen 😁. Zonder preorder.Eddie1993 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 07:56:
Gisteren dus mijn preorder bij mobiel.nl geannuleerd via Whatsapp. (Wat erg makkelijk ging)
Vervolgens hetzelfde besteld bij Belsimpel gistermiddag. Vandaag komt de iPhone binnen hoor! Enkel de watch series 10 heeft vertraging. Dat had ik dan weer niet verwacht.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5yRdzOuaaN5PHeozbNUe4QdX.jpg?f=fotoalbum_large)
Releasedag, rond 20:00. Ik vind het ook niet raar dat de telefoon niet gelijk leverbaar is, enkel even balen dat er geen leverindicatie beschikbaar is.
ik zou gewoon gaan kijken bij het pakketpunt.T-T schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 13:29:
Nu mag PostNL wel een beetje op gaan schieten.
Gisteren de bezorger gemist en de 16 pro wordt nu bij een PostNL punt afgeleverd.
[Afbeelding]
Pakketpunt waar die heen gaat sluit de deuren om 15:00 en gaat dan dinsdag pas weer open.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Coolblue is niet de beste keuze om je iPhone op de eerste dag te hebben. Op alle andere momenten zijn ze wel betrouwbaar(der).DennusB schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:25:
Zie opeens dat m'n iPhone 16 Pro 256GB Desert gewoon op voorraad is bij Belsimpel voor bezorging morgen, annuleren bij Coolblue dus maar en dan maar via Belsimpel
Coolblue heeft wel wat beters te doen dan ervoor te zorgen dat die paar iPhone bestellingen tijdig de deur uit gaan.UTMachine schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:45:
[...]
Coolblue is niet de beste keuze om je iPhone op de eerste dag te hebben. Op alle andere momenten zijn ze wel betrouwbaar(der).
Lullig voor ons als fanboy's, maar in de wereld van e-commerce en logistiek is het gewoon van belang dat zoveel mogelijk zendingen tijdig worden verstuurd, dus ja, dan kan het zijn dat ze keuzes moeten maken en niet alle orders kunnen processen.
Er zit heus niet iemand heel de dag te F5-en om te zien of alle iPhone 16 bestellingen wel tijdig verzonden zijn terwijl er nog tienduizenden andere orders de deur uit moeten
[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 21-09-2024 14:53 ]
In de winkel hadden ze alle verloven ingetrokken en stonden ze gister met 15 mensen telefoons uit te delen waar er anders 4 personeelsleden zijn…paul-s83 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 14:53:
[...]
Coolblue heeft wel wat beters te doen dan ervoor te zorgen dat die paar iPhone bestellingen tijdig de deur uit gaan.
Ben benieuwd 🤨Njor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:25:
Coolblue heeft zojuist weer wat voorraad van de 16 Pro in de winkels gekregen volgens de site. Voorraad wisselt gedurende de dag. Systeem gaf aan dat na bestelling, telefoon meteen af te halen was. Zo meteen maar kijken of het ook echt zo is.
UPS bellen, anders Apple zelf bellen. Ik heb alleen ervaring mret UPS chauffeurs die het adres niet kunnen vinden of zelf besluiten naar een ophaalpunt te gaan.hk12nl schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 08:53:
Hier mensen ervaring met bezorging van UPS wat niet gelukt is?
Ze kwamen buiten het tijdvak (snap ik door de drukte van gisteren) en was net 5 min de kids halen. Staat online dat zelfs de tweede bezorgpoging mislukt is en dat ze de volgende werkdag opnieuw komen. Briefje in de deur gehad en hierop staat dat het de laatste bezorgpoging was en dat het pakket wordt terug gestuurd.
Online kan ik op dit moment geen andere bezorgoptie kiezen. Er staat nu wel 'De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven'. Ik wil hem nu eigenlijk af laten leveren bij een UPS punt echter kan ik dit niet wijzigen en krijg ik 'Uw UPS-ID is niet aan dit pakket gekoppeld.'
[Afbeelding]
Heb je wel 1st choice bij UPS ? Bij mij gaat dat altijd goed, paketten verschijnen vanzelf in de app.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet verwacht, maar is gelukt. Besteld, heen gereden en opgehaald; en dat alles binnen één uurtje. Actuele voorraadinformatie voor wat betreft de winkels van Coolblue lijkt dus accuraat. Succes voor degenen die het nog gaan proberen!Njor schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 15:25:
Coolblue heeft zojuist weer wat voorraad van de 16 Pro in de winkels gekregen volgens de site. Voorraad wisselt gedurende de dag. Systeem gaf aan dat na bestelling, telefoon meteen af te halen was. Zo meteen maar kijken of het ook echt zo is.
[ Voor 4% gewijzigd door Njor op 21-09-2024 16:21 ]
:strip_exif()/f/image/mo5ZDuYWR0sk2glf2q8ZYGcq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TgDAaRxszle2rXW3m4HVWnCI.jpg?f=fotoalbum_large)
Kvind die NT echt veel mooier! Achterkant is ook echt anders dan ik dacht. Zwarte gast terug. Of iemand moet hem hier op willen halen
Oorspronkelijk wilde ik de NT wijgeren maar dat had niet eens gekunt want DHL heeft em in de brievenbus gedaan en door gereden.
Gisteren ook al die van m'n vriendin.
Bizar.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Pro of Pro Max? Lijkt om een Pro te gaan, ben op zoek naar de zwarte Pro MaxSc0tTy schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:21:
NT is net ook bezorgd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kvind die NT echt veel mooier! Achterkant is ook echt anders dan ik dacht. Zwarte gast terug. Of iemand moet hem hier op willen halen
Oorspronkelijk wilde ik de NT wijgeren maar dat had niet eens gekunt want DHL heeft em in de brievenbus gedaan en door gereden.
Gisteren ook al die van m'n vriendin.
Bizar.
[ Voor 3% gewijzigd door rschipper01 op 21-09-2024 17:30 ]
DHL is onderweg en de mijne zou ieder moment afgeleverd moeten worden.elaho schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:19:
Hebben mensen die gisteren of eergisteren hebben besteld bij Amazon de iPhone al ontvangen?
Bij Amazon staat: "Bezorging vandaag voor 20h".
[ Voor 47% gewijzigd door elaho op 21-09-2024 19:35 ]
Volgens mij had hij het er over dat dit een PM is: pro Max dus. Zou hem even snel een DM sturen danrschipper01 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:29:
[...]
Pro of Pro Max? Lijkt om een Pro te gaan, ben op zoek naar de zwarte Pro Max
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Niet echt een tijdvak.elaho schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 19:34:
Was even benieuwd naar de service/levertijd van Amazon. Had je geen tijdvak gekregen? Zonder tijdvak echt lastig omdat je dan hele dag thuis moet blijven.
Ik heb uiteraard de track en trace in de gaten gehouden, maar de laatste wijziging was om 15:08 dat het is aangekomen in mijn regio. Sindsdien is het stil gebleven en is geen nieuwe informatie toegevoegd. Het is ondertussen acht uur geweest dus denk dat ze niet meer komen. Zondag rijden ze niet en maandag geloof ik ook niet dus zal het dinsdag worden ben ik bang.
Ik heb echt zo vaak issues met DHL. Ik vind het met afstand een van de slechtste koeriersdiensten die er zijn. Balen dus, maar aan de andere kant hebben alle koeriersdiensten het natuurlijk megadruk zo vlak na release day met al die iPhones..
Vrouwlief was mee en na het rondkijken in de winkel wilde ze de paarse iPhone 16 hebben. Idee was om eerst te wachten op de SE, maar ze vond de kleur erg mooi. En haar SE van 2020 is wel gaar en klaar. Toen ook maar besloten om voor junior een 16 te halen. Ik wilde hem eigenlijk upgraden naar een 15, maar we waren er nu toch.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.