Haha, misschien doe ik dat wel.UnitedJunk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:12:
[...]
Maak je er een dagje uit van ;-)
Vervroegde vrij-mi-bo met pils in de zon en een nieuwe iPhone. Wat wil je nog meer?
Scheelt 25 km en ik hoef niet langs Utrecht - win-winTranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:24:
[...]
Wauw, Duitsland...
Zit nog op m'n werk. Zie net dat ze open zijn tot 20:00 uur. Misschien toch maar even naar Amsterdamned rijden... In Amazon heb ik geen vertrouwen meer.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ah ja gewoon de algemene info, uiteraard kreeg ik natuurlijk net de sms dat ie klaarligt in de winkel

Yes hij is binnen! Tijdslot was tussen 08.00u en 12.30u. Dat werd gisteravond laat verkleind naar 10.30 - 12.30.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 06:10:
[...]
Krijg je het wel vandaag dan? Volgens mij moet je een afspraak maken.
Ik kan je vertellen dat ik om 10.30 door de bezorger van AMP gebeld werd dat ik NU naar buiten moest komen want hij had het bizar druk

ter info: nieuw abo bij KPN, 14.25u afgerond, Pro Black 256gb
[ Voor 4% gewijzigd door low_n_slow op 20-09-2024 11:31 ]
Ik heb net ook even gebeld, voor de Pro 256gb black hadden ze er 620 ontvangen met ~900 bestellingen. De "op voorraad" status op de website is BS. Morgen zouden ze vermoedelijk meer weten over nieuwe batches en gebaseerd op voorgaande jaren dacht de medewerker dat die maandag of dinsdag binnen zouden komen. Over de 128gb die jij hebt zeiden ze dat er nog meer bestellingen waren. Ik hoop voor je dat hij idd geleverd wordt, maar de communicatie vanuit KPN is dramatisch en onbetrouwbaarTweakers99 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:25:
Net toch even met KPN gebeld. KPN heeft voldoende iPhones op voorraad zeggen ze. Mijn bestelling staat nu op:
'Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.'
Hopelijk morgen in huis.
Heb hier inderdaad ook naar gerefereerd aan de telefoon, maar de klantenservice medewerker verzekerde me ervan dat er genoeg op voorraad zijn. Maar ze kletsen volgens mij allemaal langs elkaar heen.jesper216 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:32:
[...]
De "op voorraad" status op de website is BS.
Beetje jammer dat Apple met UPS verstuurd, deze geven i.t.t. tot elke andere bezorgdienst geen indicatie van het tijdvak, dus je moet de hele dag thuisblijven.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Gezien ik er nog weinig vertrouwen in heb dat hij ergens komende week bezorgd gaan worden heb ik nog net een witte PM256 kunnen bemachtigen bij de Coolblue in Arnhem voor morgen. Kostte me veel refreshen en een leeg mandje zodra ik op 'stop in winkelmandje' drukte maar het is gelukt
Hier is mijn KPN 16PM 512GB binnen! Screenprotector zit er op en nu instellen! Hopelijk is het andere toestel ook snel binnen.
Krijg Odido niet te pakken voor de losse verkoop van de iPhone 16 pro max desert titanium 256gb. 😞 mocht iemand tips hebben. Dm!
Gulfstream G650
Bij DHL alleen maar 'voor einde van de dag' en hij moet nog gesorteerd worden in Amsterdam. Dan nog twee uur naar 'het hoge noorden' rijden. Je weet wel, zo hoog dat je bijna van de wereld valt.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:40:
Beetje jammer dat Apple met UPS verstuurd, deze geven i.t.t. tot elke andere bezorgdienst geen indicatie van het tijdvak, dus je moet de hele dag thuisblijven.
Ik snap er niks meer van, heeft KPN nou wel of geen voorraad, want ze adverteren met voorraad en morgen in huis..
Dat was ook zeker mijn voorkeur geweest. Ik heb een allergie voor Amsterdam en zeker voor het centrum.CH94 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:30:
[...]
Jammer dat Haarlem nog gesloten is vanwege verbouwing, anders kon je daar heen.
Maar dit verklaart ook meteen waarom Haarlem geen voorraad heeft. Logisch als ze gesloten zijn wegens een verbouwing...
Naar mijn weten komen de horloges met UPS. Maar de telefoons met DHL.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:40:
UPS blijft het tijdvak opschuiven. DHL geeft alleen aan dat hij voor einde dag komt.
Bij mij is hij inmiddels wel 'onderweg met bezorger' (DHL) vanuit Eindhoven vertrokken naar omgeving Breda om 09:47...maar geen enkele indicatie over de tijd. Dus dat wordt spannend.Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:48:
[...]
Bij DHL alleen maar 'voor einde van de dag' en hij moet nog gesorteerd worden in Amsterdam. Dan nog twee uur naar 'het hoge noorden' rijden. Je weet wel, zo hoog dat je bijna van de wereld valt.
Voor losse verkoop zou ik lekker bestellen bij Apple. Grote kans dat je 'm dan vandaag kan ophalen.SalimRMAF schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:47:
Krijg Odido niet te pakken voor de losse verkoop van de iPhone 16 pro max desert titanium 256gb. 😞 mocht iemand tips hebben. Dm!
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Telefoon bij Apple besteld. UPS heeft al 3x het tijdvak verschoven. Komt nu tegen 19:00 staat er.
Same here, ook Breda. Zal je wel een update geven als die van mij er is.sdg875 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:51:
[...]
Bij mij is hij inmiddels wel 'onderweg met bezorger' (DHL) vanuit Eindhoven vertrokken naar omgeving Breda om 09:47...maar geen enkele indicatie over de tijd. Dus dat wordt spannend.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Dat heb ik geprobeerd, maar zodra je de bestelling wilt afronden zijn de tels ineens niet meer beschikbaar voor ophaling.UnitedJunk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:52:
[...]
Voor losse verkoop zou ik lekker bestellen bij Apple. Grote kans dat je 'm dan vandaag kan ophalen.
Gulfstream G650
Heb zojuist even gebeld met KPN over mijn bestelling (16pro 128gb naturel, 18-9 pas geplaatst). Hij staat in backorder, en de verwachting is pas eind volgende week levering. Ik ga er dus van uit dat ze de preorders eerst gaan uitleveren voordat ze nieuwe orders kunnen uitleveren.Reem0nN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:50:
Ik snap er niks meer van, heeft KPN nou wel of geen voorraad, want ze adverteren met voorraad en morgen in huis..
Mijn telefoon komt met UPS. Er staat nu wel opeens een tijdvak. De status is ook veranderd van “Onderweg” naar “Is onderweg’.MadDonkey schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:51:
[...]
Naar mijn weten komen de horloges met UPS. Maar de telefoons met DHL.
UPS blijft het tijdvak opschuiven. DHL geeft alleen aan dat hij voor einde dag komt.
2022:Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:48:
[...]
Bij DHL alleen maar 'voor einde van de dag' en hij moet nog gesorteerd worden in Amsterdam. Dan nog twee uur naar 'het hoge noorden' rijden. Je weet wel, zo hoog dat je bijna van de wereld valt.
06:36 - Arrived at Amsterdam
08:41 - Processed at Amsterdam
11:44 - Out for delivery
14:20 - Delivered
2023:
06:15 - Arrived at Amsterdam
09:16 - Processed at Amsterdam
11:54 - Out for delivery
14:21- Delivered
2024:
06:29 - Arrived at Amsterdam
11:53 - Out for delivery
[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 20-09-2024 11:55 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hier wel hoor, met live kaartje erbij.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:40:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die van mij moet naar Rijsbergen dus dan weet een van ons straks in ieder geval wanneer hij in de buurt is ;-)Davidas schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:52:
[...]
Same here, ook Breda. Zal je wel een update geven als die van mij er is.
Resterende tijd iCloud back-up terugzetten: ongeveer 3-5 uur!! Wow Gaat maar om 200GB.
Edit: nu opeens 1 uur.
1Gbit verbinding thuis.
Edit 2: 6 minuten. Dat gaat snel.
Edit: nu opeens 1 uur.
1Gbit verbinding thuis.
Edit 2: 6 minuten. Dat gaat snel.
[ Voor 34% gewijzigd door turkeyhakan op 20-09-2024 11:58 ]
Update van PostNL: tijdsvenster is aangepast naar 13:50 tot 15:50u (was 12:30 tot 15:00u)
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
@Toppe Hier ook out for delivery

Dat ervaar ik ook. Uiterste tijd is bij mij nu 16.30.NvO_91 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:52:
Telefoon bij Apple besteld. UPS heeft al 3x het tijdvak verschoven. Komt nu tegen 19:00 staat er.
Ja, ik hier ook met livekaartje erbij. Als die uit distributiecentrum gaat krijg je een mail en kun je doorklikken in de app op een kaartjeAaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:40:
*eerste post met iPhone 16 Pro - 256 GB - Natural titanium!
[offtopic[Knoezelbos schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:03:
[Afbeelding]
Huppetee!! Installeren die hap. Screenprotector van Spigen zit er al op. Tot over 2 jaar beste mensen en dat jullie em maar snel mogen ontvangen allemaal. 💪🏻
Vind persoonlijk de mooie looks van de iphone zoveel achteruit gaan door de screenprotector. Wat komt tegen het scherm aan waardoor je dit nodig hebt? Zelf nooit een screenprotector gehad en doe eigenlijk alles met mijn mobiel.
[ontopic]
Iphone 16 pro 256gb zwart titaniuim -> levering tussen 12.00 en 14.00 met DHL. Besteld om 13.59 bij mediamarkt.
Ik heb trouwens met verschillende medewerkers van KPN gesproken over de 16 Pro Max 256 GB.
De één zei dat die was uitverkocht. De ander zei dat het heel goed zou kunnen dat die vandaag verder in behandeling wordt genomen ivm drukte en morgen aankomt....
Wie moet je nu geloven?
De één zei dat die was uitverkocht. De ander zei dat het heel goed zou kunnen dat die vandaag verder in behandeling wordt genomen ivm drukte en morgen aankomt....
Wie moet je nu geloven?
Jezelf als hij geleverd is.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:59:
Ik heb trouwens met verschillende medewerkers van KPN gesproken over de 16 Pro Max 256 GB.
Wie moet je nu geloven?
Ben nog afwachtende van een ander toestel.
Hier geen kaartje van UPS, dus ouderwetsch bij de voordeur bivakkerenMr.ZeroNull! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:57:
[...]
Ja, ik hier ook met livekaartje erbij. Als die uit distributiecentrum gaat krijg je een mail en kun je doorklikken in de app op een kaartje
*eerste post met iPhone 16 Pro - 256 GB - Natural titanium!
Voor wie net als ik de zwarte Apple Watch Ultra 2 bij Vodafone vooruit had besteld: volgens de afdeling order status hebben ze geen exemplaren ontvangen en horen we dinsdag/woensdag meer
Hier ook mijn 16 Pro 255GB Black ontvangen. Vanavond maar eens instellen, eerst maar werken om ‘m terug te verdienen 😉
Werken? Ik werk vandaag thuis, op de bank, met zicht naar buiten.eXec schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:06:
Hier ook mijn 16 Pro 255GB Black ontvangen. Vanavond maar eens instellen, eerst maar werken om ‘m terug te verdienen 😉
Je bent weerinspecteur?Toppe schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:07:
[...]
Werken? Ik werk vandaag thuis, op de bank, met zicht naar buiten.
Nee hoor, vandaar die conclusie?
Ah, goed om te weten, gelukkig hier zojuist wel de Track & Trace ontvangen (vanochtend besteld). Van de Pro Max hebben ze overigens niet meer alle configuraties op voorraad zie ik, van de Pro wel.TNSN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:36:
[...]
Heb je al een bevestiging dat hij morgen geleverd wordt? Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat ik daar bestelde onder die voorwaarden en na betaling zat er toch op eens levertijd op.
Keuze stress, iPhone 16 PM 512GB Naturel voor €1536 euro incl 2 jarig abonnement 35 euro per maand aanbetaling €1277,- of de iPhone 16 PM 256GB Black €1479 beide directe levering..
Oh damn. Nadat ik ingelogd heb op ups.com krijg ik ook het kaartje!carpebios schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:55:
[...]
Hier wel hoor, met live kaartje erbij.
Had nog nooit eerder bij Mobiel.nl iets besteld maar wel spijtig dat ze daar zo weinig informatie kunnen verschaffen over wacht- en levertijden. Wachten vind ik op zich niet erg, maar er is wel een verschil tussen 1 week of 4 weken, zeker als het toestel elders op voorraad is en direct besteld/opgehaald kan worden. Bij navraag via Whatsapp alleen "Zodra het toestel op voorraad is ontvang je meer informatie hierover." Pas gisteren besteld i.c.m. abonnement/verlenging bij KPN, maar ziet er weinig hoopgevend uit zo

Screenprotector is heel interessant tegen krassen van sleutels, zand,etc... Trouwens de screenprotectors die ik op mijn phones heb zie je helemaal niet en je merkt er niks van.grote_oever schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:58:
[...]
[offtopic[
Vind persoonlijk de mooie looks van de iphone zoveel achteruit gaan door de screenprotector. Wat komt tegen het scherm aan waardoor je dit nodig hebt? Zelf nooit een screenprotector gehad en doe eigenlijk alles met mijn mobiel.
[ontopic]
Iphone 16 pro 256gb zwart titaniuim -> levering tussen 12.00 en 14.00 met DHL. Besteld om 13.59 bij mediamarkt.
[ Voor 8% gewijzigd door SE USER op 20-09-2024 12:15 ]
Oh netjes! En je hebt hem vandaag besteld?thamm schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:11:
[...]
Ah, goed om te weten, gelukkig hier zojuist wel de Track & Trace ontvangen (vanochtend besteld). Van de Pro Max hebben ze overigens niet meer alle configuraties op voorraad zie ik, van de Pro wel.
Mailtje binnen van Mediamarkt dat m'n bestelling klaarligt.
Maar DHL is nog onderweg met m'n Apple bestelling.
Maar DHL is nog onderweg met m'n Apple bestelling.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een nieuweling hier op het forum.. vanwege al het gedoe vorig jaar, besloten na lancering te bestellen. Gisteren besteld bij KPN en zojuist bericht gekregen om afspraak te maken met koerier (ik kom van Vodafone af) helaas niet vandaag of morgen dus maar aanstaande maandag omdat de koeriersdienst het druk heeft. iPhone 16 plus 128GB White. Al met al een vlotte fijne ervaring bij KPN
Een bus laat zich (gelukkig) niet vanaf de bank besturenToppe schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:07:
[...]
Werken? Ik werk vandaag thuis, op de bank, met zicht naar buiten.
Ben allang blij dat de bezorger wat eerder kwam dan volgens het tijdvak van gisteren. Dan was de kans levensgroot geweest dat ik hem had gemist en pas dinsdag mijn nieuwe telefoon in handen had...
512 GB!Reem0nN schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:11:
Keuze stress, iPhone 16 PM 512GB Naturel voor €1536 euro incl 2 jarig abonnement 35 euro per maand aanbetaling €1277,- of de iPhone 16 PM 256GB Black €1479 beide directe levering..
Vorige week vrijdag iets voor 14:00u mijn iPhone 16 Pro 256GB Natural Titanium besteld bij AMAC (afhalen in de winkel) Ben gebeld door ze dat die klaar ligt.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
"Delivery attempted" , ik was gewoon thuis maar er is niet aangebeld.
Nu moet ik wachten tot het op een afhaalpunt ligt
Dit zie je soms vaker helaas. Woon je in een appartement?Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:30:
"Delivery attempted" , ik was gewoon thuis maar er is niet aangebeld.
Yepturkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:32:
[...]
Dit zie je soms vaker helaas. Woon je in een appartement?
Dan hebben ze simpelweg geen zin om omhoog te lopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of ze kunnen ook wachten tot wanneer er iemand naar beneden komt. Wat meestal zo gebeurd.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:34:
[ Voor 4% gewijzigd door SE USER op 20-09-2024 12:39 ]
Oh maar daar hebben ze al helemaal geen tijd voor. Hier is het zelfs zo erg dat ze soms aanbellen en al direct naar de buren lopen.SE USER schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:38:
[...]
Of ze kunnen ook wachten tot wanneer er iemand naar beneden komt.
Idd. heb dit ook al eens voor gehad.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:39:
[...]
Oh maar daar hebben ze al helemaal geen tijd voor. Hier is het zelfs zo erg dat ze soms aanbellen en al direct naar de buren lopen.
Precies.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:34:
@Aaargh! helaas weinig tegen te doen. Toen ik nog in een appartement woonde maakte ik heel regelmatig hetzelfde mee.
Net opgehaald in de Odido winkel in Sittard, besteld 13/9 om 14:00, bestelling aangepast op zaterdag 14/9. 16 Pro 256GB zwart.
This is the Way.
Net een belletje van de AMAC m'n 16PRO ligt klaar om op te halen.
Niks aan de hand met AMAC, gewoon netjes vandaag geleverd, niks aan het handje.
Ik had hem pas vrijdag avond besteld. Nu lekker uitpakken en aan de slag.
Niks aan de hand met AMAC, gewoon netjes vandaag geleverd, niks aan het handje.
Ik had hem pas vrijdag avond besteld. Nu lekker uitpakken en aan de slag.
Tja, ik snap dat het vandaag druk is, ze zullen alleen in Nederland al miljoenen iPhones moeten afleveren. Maar dan moet je gewoon meer mensen inhuren.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:39:
[...]
Oh maar daar hebben ze al helemaal geen tijd voor. Hier is het zelfs zo erg dat ze soms aanbellen en al direct naar de buren lopen.
Haha geen miljoenen hoor. Paar duizend waarschijnlijk.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:43:
[...]
Tja, ik snap dat het vandaag druk is, ze zullen alleen in Nederland al miljoenen iPhones moeten afleveren. Maar dan moet je gewoon meer mensen inhuren.
Hier wel vaker mee gemaakt.
DHL busje zoeft door de straat ...
We hebben U gemist
ja met aanrijden ja malloot!
stoppen en aanbellen is optioneel voor die gasten en doen ze vaker niet dan wel.
Sindsdien, alles naar afhaal punten. Daar komt het tenminste wel aan
DHL busje zoeft door de straat ...
We hebben U gemist
ja met aanrijden ja malloot!
stoppen en aanbellen is optioneel voor die gasten en doen ze vaker niet dan wel.
Sindsdien, alles naar afhaal punten. Daar komt het tenminste wel aan
Nederland heeft bijna 18 miljoen inwoners. Als maar 1 op de 20 mensen een nieuwe iPhone aanschaft (wat me erg laag lijkt) heb je 't al over 900.000 iPhones.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:45:
[...]
Haha geen miljoenen hoor. Paar duizend waarschijnlijk.
Waarschijnlijk bestellen die niet allemaal de afgelopen week.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:49:
[...]
Nederland heeft bijna 18 miljoen inwoners. Als maar 1 op de 20 mensen een nieuwe iPhone aanschaft (wat me erg laag lijkt) heb je 't al over 900.000 iPhones.
Mocht je ambities hebben als financieel controller of macro-econoom: ik zou nog eventjes doorleren!Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:49:
[...]
Nederland heeft bijna 18 miljoen inwoners. Als maar 1 op de 20 mensen een nieuwe iPhone aanschaft (wat me erg laag lijkt) heb je 't al over 900.000 iPhones.
Ook inhoudelijk nog maar wat toevoegen dan: nieuws: '12,7 procent minder preorders voor iPhone 16, minder vraag naar Pro-...
[ Voor 31% gewijzigd door MrAcid op 20-09-2024 12:56 ]
LOL. Dream on.Aaargh! schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:49:
[...]
Vanmorgen nog een pro Max 16 256gb bij Amazon weten te bemachtigen. Wordt morgen geleverd. (Zijn nu weer allemaal uitverkocht)
. KPN kon nog geannuleerd worden.
Telefoon is binnen hier!sdg875 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:55:
[...]
Die van mij moet naar Rijsbergen dus dan weet een van ons straks in ieder geval wanneer hij in de buurt is ;-)
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
*snip* we gaan hier niet helpen met fraude
[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2024 13:30 ]
Pff UPS is van tijdsvak naar einde dag voor 19:00 gegaan.
Via UPS MyChoice kun je de locatie van de bus zien.lisa1994 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:02:
Pff UPS is van tijdsvak naar einde dag voor 19:00 gegaan.
Zullen ze niet accepteren.
[ Voor 55% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2024 13:30 ]
Geloof het maar niet.Luca92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:54:
Vanmorgen nog een pro Max 16 256gb bij Amazon weten te bemachtigen. Wordt morgen geleverd. (Zijn nu weer allemaal uitverkocht)
Ik heb er gisteren een PM besteld die vanavond geleverd zou worden. De status is al sinds bestellen niet gewijzigd en staat nog steeds op niet verzonden.
Heb nog geprobeerd bij Apple te bestellen voor afhalen in Amsterdam, maar kon de betaing niet afronden/verifieren omdat ik geen bereik had in de werkruimte op m'n werk.
Nu helaas ook daar uitverkocht. Dus toch wachten op Amazon en maar hopen dat 'ie dan morgen afgeleverd zal worden.
Met dikke vertragingRivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:03:
[...]
Via UPS MyChoice kun je de locatie van de bus zien.
Laatste keer dat ik UPS had vertelde de chauffeur dat hij 100 toestellen had.
Waar dan?Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:03:
[...]
Via UPS MyChoice kun je de locatie van de bus zien.
Kan het niet vinden in de app, of trackingspagina.
Te laat, heb te lang getwijfeld en de Naturel 512GB is niet meer op voorraad, heb net wel de 256Gb Black binnen gehad, dus denk dat ik dit jaar maar los toestel en sim only ga doen, helaas niet de €184 toestelkorting bij een 2 jarig abonnement.
Op UPS.comlisa1994 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:05:
[...]
Waar dan?
Kan het niet vinden in de app, of trackingspagina.
Nou de levertijden op de website van KPN zijn bijgewerkt 3-4 weken!!!
Echt een * actie van KPN.
[ Voor 22% gewijzigd door turkeyhakan op 20-09-2024 13:10 ]
Op Mobiel.nl wacht mijn bestelling nog altijd op een lancering Ordernummer 4275xxx.
Dat is toch logisch. Zij registreren de serienummers. Voor hetzelfde geldt stuur jij één of ander geïmporteerd model terug.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2024 13:11 ]
Zal wel vanaf nu zijn. Pre orders komen vast nog wel eerst doorturkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:09:
Laten we maar hopen..Luca92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:10:
[...]
Zal wel vanaf nu zijn. Pre orders komen vast nog wel eerst door
Hoop het ook. Anders is de bus stuk, want staat al een half uur op dezelfde positie.Toppe schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:05:
[...]
Met dikke vertraging
Laatste keer dat ik UPS had vertelde de chauffeur dat hij 100 toestellen had.
Dat ze het testen lijkt me logisch. Maar of dat per se gekoppeld is aan serienummer vraag ik me af.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:10:
[...]
Dat is toch logisch. Zij registreren de serienummers. Voor hetzelfde geldt stuur jij één of ander geïmporteerd model terug.
Zodra ie gewoon opstart en alles werkt zou ik het toch in orde moeten zijn.
Een import uit China is vaak gemodde Android telefoon.
Hoe laat had je uiteindelijk besteld dan? Ik heb echt voor het zoveelste jaar op rij op launch day een nieuwe iPhone in huis zoals ze beloven. En ik weet dat de levertijden op de dag van release worden aangepast naar reële levertijden.turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:09:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Even Odido gebeld. Die zeggen dat de Pro Max (besteld dinsdag de 17e) al sinds de 17e overgedragen is aan PostNL. PostNL zegt van niks te weten.... Dat klinkt hoopvolScuzzNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:05:
[...]
Hier ook dezelfde SMS gekregen. Maar ik had ook dinsdag pas besteld (256gb Pro Max Natural Titanium voor mezelf en een 256gb Pro Desert voor vrouwlief). Als ik de bestelstatus opzoek zie ik nu dat de Pro nog wacht op voorraad en mijn Pro Max overgedragen is aan de transporteur (staat hij al sinds gistermorgen op). Had goede hoop vandaag te ontvangen maar nog geen track en trace ontvangen van PostNL.

Gewoon niet doen.Kitser schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:13:
[...]
Dat ze het testen lijkt me logisch. Maar of dat per se gekoppeld is aan serienummer vraag ik me af.
Zodra ie gewoon opstart en alles werkt zou ik het toch in orde moeten zijn.
Een import uit China is vaak gemodde Android telefoon.
Update Brussel voor de geïnteresseerden 
Pro Max Natural Titanium 512GB en
Pro in alle kleuren en capaciteiten nog beschikbaar voor reservatie.
Die Pro Max zal vermoedelijk snel weg zijn, vanmorgen waren enkel de 1TB's nog beschikbaar.
Pro Max Natural Titanium 512GB en
Pro in alle kleuren en capaciteiten nog beschikbaar voor reservatie.
Die Pro Max zal vermoedelijk snel weg zijn, vanmorgen waren enkel de 1TB's nog beschikbaar.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ik vind dit soort adviezen heel lief.
Maar mijn vraag was of iemand hier al ervaring mee heeft / gedaan heeft.
turkeyhakan in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:09:
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.