O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Same herecarpebios schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:44:
Nu een berichtje van Odido:
Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Op www.odido.nl/jouw-iphone staat de nieuwe verwachte levertijd. Tot snel, Odido
jij hebt tenminste een tijd bij DHL, die van mij blijft van regio naar regio gaan. Nu zelfs internationaalMadDonkey schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:46:
Waarom zijn de Watches en de iPhones via verschillende bezorgers verstuurdDHL blijft op einde dag staan. UPS komt voor het einde van de ochtend met de Watches.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou tot snel odildo, lekker bezig.carpebios schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:44:
Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Op www.odido.nl/jouw-iphone staat de nieuwe verwachte levertijd. Tot snel, Odido
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bezorgd of opgehaald?Tristan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:49:
Na een kleine vertraging door een systeem storing bij Coolblue Rotterdam heb ik mijn iPhones ook ontvangen!
Owner of DBIT Consultancy
Ik zat om 14:00 klaar en alles lukte tot ik een betalingsfout tegen kwam waardoor ik een nieuwe bestelling moest plaatsen. Dit heb ik toen om 18:00 gedaan in de winkel.
Mijn vrouw kijgt vandaag wel haar roze iPhone binnen
Met onderstaande filmpje kun je de tijd misschien een beetje doden.carpebios schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:47:
[...]
jij hebt tenminste een tijd bij DHL, die van mij blijft van regio naar regio gaan. Nu zelfs internationaal
YouTube: AirTag Exposes DHL Fraud (no joke)
Dan was in de winkel ophalen toch echt de snelste optie. Ik had hem ook om 14:06 besteld.
Vreemd, waren meerdere die wel vandaag geleverd worden via BelsimpelEL-Nino-1980 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:55:
Reactie van Belsimpel: wij verzenden pas als een artikel op voorraad is. Dus op de dag van release is pas volgende dag levering....DRAMA afhandeling!
Het artikel is alleen een dag voor release al op voorraad en dus op release binnen, mits er op tijd besteld is en de stappen juist doorlopen zijnEL-Nino-1980 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:55:
Reactie van Belsimpel: wij verzenden pas als een artikel op voorraad is. Dus op de dag van release is pas volgende dag levering....DRAMA afhandeling!
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Hah ik was er ook iets later (9:05). Maar vanwege de drukte die ze verwachten is het wel oké om op tijd te komen vandaag;).Waah schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:53:
Nou, maar op de fiets om hem op te halen dan. Om stipt 10 uur bij openingstijd bij de Odido-store te staan gaat me ook wat ver, dus maar iets later vertrekken...
Owner of DBIT Consultancy
Hier ook dezelfde SMS gekregen. Maar ik had ook dinsdag pas besteld (256gb Pro Max Natural Titanium voor mezelf en een 256gb Pro Desert voor vrouwlief). Als ik de bestelstatus opzoek zie ik nu dat de Pro nog wacht op voorraad en mijn Pro Max overgedragen is aan de transporteur (staat hij al sinds gistermorgen op). Had goede hoop vandaag te ontvangen maar nog geen track en trace ontvangen van PostNL.carpebios schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:44:
Bears and Bulls
Omdat het meer als 100 eur scheelt tov Apple Store.Cardwizard schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:02:
[...]
waarom bestellen mensen nog via providers
Niet alleen bij CoolBlue hoor, Amazon heeft er ook een handje van...DennusB schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:04:
Coolblue zegt nog steeds "We bezorgen vandaag", volgens mij is dat hele systeem over de zeik daar haha
Hoe laat gingen ze uitleveren? M'n zoontje moest echt om 10u naar bed dus ik ben weer naar huis gegaanTristan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:49:
Na een kleine vertraging door een systeem storing bij Coolblue Rotterdam heb ik mijn iPhones ook ontvangen!
Net met ze gebeld. Eerste batch die ze ontvangen is voor de preorders. Promax 256 en 512 waren zo goed als op. Enkel zwart 1tb hadden ze nog.mindcre8r schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:05:
krijgen de mediamarkts vandaag ook voorraad? ik wil er 1 los kopen zonder abbo en gelijk afhalen in een winkel.
Ik denk dat de bus opgeladen moet wordenDennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:09:
DHL gaat steeds weer weg en terug naar het sorteercentrum in Amsterdam. Dat wordt dus weer een latertje vanmiddag of avondlevering.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
mindcre8r schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:05:
krijgen de mediamarkts vandaag ook voorraad? ik wil er 1 los kopen zonder abbo en gelijk afhalen in een winkel.
Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:32:
Voor wie misgegrepen heeft en in de buurt woont van MM Ekkersrijt. Daar liggen vanmiddag twee stuks iPhone 16 Pro klaar.
- 128GB Desert Titanium
- 256GB Desert Titanium
DM mocht je interesse hebben.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RandomAcc schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:06:
Mensen met ervaring bij KPN wanneer je een toestel kan verwachten als je een pre order hebt geplaatst?
Ik had duidelijker moeten zijn
Ik ook een update met exact hetzelfde tijdslotnivvle schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:17:
🥳 (almost) time to play! Benieuwd of ik hem dit jaar wél ga houden en niet na een week terugstuur als de nieuwigheid er af is en ik besef dat het nog steeds exact hetzelfde iOS als op m’n 13 Mini is 🤪
[Afbeelding]

Heb dit 1 keer eerder gehad met een pakketje van Bax. Die kon toen niet meer mee met de bezorger. Dat werd uiteindelijk na het weekend.Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:12:
[...]
Ik denk dat de bus opgeladen moet worden
Maar denk gewoon eind van de middag / avond. Toestel van @RiccardoNL is al lang out for delivery.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Helaas nog steeds geen update.. ik twijfel om hem anders maar bij Apple te bestellen, zit deze ochtend toch al in Den Haag. Mja, Flying Blue Online Rewards loop ik dan wel flink mis. TwijfelsTranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:21:
[...]
Hier hetzelfde... Er zou nu plenty voorraad zijn dus snap ik het niet echt dit.
Ik heb ook gekozen voor in de winkel ophalenMartijnMartijn schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:53:
[...]
Dan was in de winkel ophalen toch echt de snelste optie. Ik had hem ook om 14:06 besteld.
"Beste klant, wij bezorgen je nieuwe Apple iPhone 16 5G 128GB, Ultramarine met bestelnummer SXXXX-XXXX op 20 september 2024 tussen 14.31 en 16.31 uur. Houd bij de bezorging je Rijbewijs (NL) en je bankpas met rekeningnummer NL************* gereed. Groet, KPN"
[ Voor 14% gewijzigd door Kecin op 20-09-2024 10:34 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Hoe bedoel je? Mijne ligt nog in A’dam volgens de laatste info van vanochtend 06:29Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:09:
DHL gaat steeds weer weg en terug naar het sorteercentrum in Amsterdam. Dat wordt dus weer een latertje vanmiddag of avondlevering.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nee alleen dat nu een tussenhandel ze aanbied op bol. Vorige keer kwamen ze pas online toen bol ze geleverd kregen.respawn123 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:02:
Iemand iets gehoord van Bol.com? Nog steeds niks op hun site
https://reserve-prime.app...erve/A/availability?iUP=N
Dat was de afgelopen jaren toch anders als ik het me goed herinner..
[ Voor 11% gewijzigd door bibi2205 op 20-09-2024 10:37 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
https://music.apple.com/n...4343?i=1616964347&l=en-GBDonstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:18:
[Afbeelding]
Oké doei allemaal. Tot volgend jaar.
Doeiouwekoei 👋🏻
Heb een paar keer departed, processed en arrived op DHL staan. Sindsdien niets meer vernomen. Zullen wel te weinig capaciteit hebben om het vanmiddag uit te leveren.Toppe schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:34:
[...]
Hoe bedoel je? Mijne ligt nog in A’dam volgens de laatste info van vanochtend 06:29
Hier geen enkele updateKecin schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:33:
Was Mobiel.nl bij mij met 09:06 echt de eerste levering in dit topic? Kan ik me haast niet voorstellen. Leuk toestel overigens. Overzetten duurde wel ffn, maar nu de meeste apps toegevoegd. Vervelendste was de 8 wallet-kaarten. Dus houdt ook ffn je oude telefoon online en ingelogd voor als je wat over moet syncen bijv codes uit apps enzo! Hier trouwens geen rijbewijs niets laten zien. De PostNL mevrouw kent me te goed denk ik, zelfs geen krabbel.
Die gaat bij levering de verkoop maar in of retour naar Amazon.
Net maar andere besteld bij Apple met ophalen vandaag in Amsterdam.. 15.30u kan ik hem ophalen
:strip_exif()/f/image/26khFRjc8oUcvPuCHZ7XYtOQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Pro Max 256GB Zwart afgehaald bij de Odido winkel. Besteld om 14:08
In de winkel slechts 1 medewerker dus moest ff geduld hebben, maar daar kom die medewerker ook niets aan doen aangezien er iemand allerlei moeilijke vragen ging stellen ("kan je zien hoeveel data ik verbruik, welk abbo moet ik dan, dan haal ik hem volgende week op, oh is dan de actie afgelopen. Bla bla bla)
Lagen al heel wat screenprotector-applicators op de toonbank, dus blijkbaar verkopen ze aardig wat extra spulletjes zo.
Weet iemand hoe 't werkt qua annuleren en iDeal? Apple zegt dat "er geen kosten in rekening worden gebracht" maar tis natuurlijk wel afgeschreven...mprkooij schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:16:
De Apple Store Den Haag en Amsterdam hebben zowat elk Pro/Pro Max model nog op voorraad voor ophalen vandaag!
Ah t mooie Fryslan!Waah schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:42:
[Afbeelding]
Pro Max 256GB Zwart afgehaald bij de Odido winkel. Besteld om 14:08
In de winkel slechts 1 medewerker dus moest ff geduld hebben, maar daar kom die medewerker ook niets aan doen aangezien er iemand allerlei moeilijke vragen ging stellen ("kan je zien hoeveel data ik verbruik, welk abbo moet ik dan, dan haal ik hem volgende week op, oh is dan de actie afgelopen. Bla bla bla)
Lagen al heel wat screenprotector-applicators op de toonbank, dus blijkbaar verkopen ze aardig wat extra spulletjes zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Wirret op 20-09-2024 10:51 ]
Lijkt dus de goede kant op te gaan
Gewoon de aanschafprijs van 1479 euro, anders gaat hij morgen terug naar Coolblue.
Wel een rij voor mij van een mens of 20 en toen besefte ik: moet je nagaan wat een geld vandaag de wereld word overgepompt 😂
https://reserve-prime.app...erve/A/availability?iUP=N
*edit* en weer weg
Als ik me niet vergis laten ze je dan buiten wachten tot je tijdslot begint..hugo92 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:55:
Kan je voor de aangegeven tijdstip naar de apple store gaan voor de iphone? 😜
[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 20-09-2024 11:02 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ben benieuwd...Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:38:
[...]
Heb een paar keer departed, processed en arrived op DHL staan. Sindsdien niets meer vernomen. Zullen wel te weinig capaciteit hebben om het vanmiddag uit te leveren.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Welke ordernummer heb je?PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:54:
Mobiel.nl hier, bij mij is het gewijzigd naar je aanvraag is in verwerking, tot voor kort stond er dat er een product ontbrak.
Lijkt dus de goede kant op te gaan
Laatste 3 cijfers kan je gewoon afschermen met xxx.Nevalus schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:
[...]
En wat is je postcode + huisnummer en geboortedatum?

Eerste cijfers zijn zelfde?OE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:02:
[...]
Laatste 3 cijfers kan je gewoon afschermen met xxx.
Dus het idee dat het een minder populair model is klopt wel aardig.UnitedJunk schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:59:
Voor wie nog een los toestel wil. Veel modellen zijn nu direct op te halen in de Apple Store (Amsterdam) volgens de website.
Hier was er geen afhaaltijd. Maar dat zal wel liggen aanWirret schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:51:
Ik kan vanmiddag om 14:30 bij Odido ophalen, gisteren om 13:45 door de winkel gebeld. 256GB Pro max black. Om 14:10 de vrijdag besteld. Mocht iemand referentie willen hebben.

427122X
Weer update: Je bestelling wordt afgerond. Je aanvraag is goedgekeurd en je bestelling is klaar om te worden verzonden.
[ Voor 9% gewijzigd door BazenKruistocht op 20-09-2024 11:07 ]
Ah, ik zit op 42713xx. Hopelijk dat er bij mij ook wat vaart komt.PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:05:
[...]
427122X
Weer update: Je bestelling wordt afgerond. Je aanvraag is goedgekeurd en je bestelling is klaar om te worden verzonden.
Jammer ook dat Amazon zwijgt als het graf en alles stil lijkt te staan. Die heeft waarschijnlijk net zulke mooie beloftes als MediaMarkt. Grmpf...
Ik zat vorige week om 14:00 al klaar maar was op werk en moest opeens een random reader gebruiken, dus kon de betaling pas aan het einde van middag voltooien. Hoelaat had jij hem besteld?OE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:06:
[...]
Ah, ik zit op 42713xx. Hopelijk dat er bij mij ook wat vaart komt.
Spigen heb ik ook ideaal met die overzet stuk.Knoezelbos schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:03:
[Afbeelding]
Huppetee!! Installeren die hap. Screenprotector van Spigen zit er al op. Tot over 2 jaar beste mensen en dat jullie em maar snel mogen ontvangen allemaal. 💪🏻
Tot over 1 jaar?!
Hoezo geen zin en dan toch zeuren? Ik woon op 150 km afstand en vaak genoeg naar Amsterdam of Haarlem of zelfs Duitsland gereden. Wie mooi wil zijn moet..Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:08:
Jammer dat Apple zo weinig winkels heeft. Heb geen zin om naar A'dam centrum te rijden om er eentje op te halen vanuit de Kop van Noord Holland.
Jammer ook dat Amazon zwijgt als het graf en alles stil lijkt te staan. Die heeft waarschijnlijk net zulke mooie beloftes als MediaMarkt. Grmpf...
Haha, true...turkeyhakan schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:09:
[...]
Hoezo geen zin en dan toch zeuren? Ik woon op 150 km afstand en vaak genoeg naar Amsterdam of Haarlem of zelfs Duitsland gereden. Wie mooi wil zijn moet..
Zelfde verhaal hier, pas later kunnen bestellen vanwege limiet. Iets na half 4 besteld.PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:08:
[...]
Ik zat vorige week om 14:00 al klaar maar was op werk en moest opeens een random reader gebruiken, dus kon de betaling pas aan het einde van middag voltooien. Hoelaat had jij hem besteld?
Klaag klaag... jij hebt er twee relatief dicht in de buurt (Amsterdam en Haarlem).Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:08:
Jammer dat Apple zo weinig winkels heeft. Heb geen zin om naar A'dam centrum te rijden om er eentje op te halen vanuit de Kop van Noord Holland.
Ik moet 137 km rijden voor de dichtstbijzijnde Nederlandse Apple Store, of 113 km naar de dichtstbijzijnde in Duitsland.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Maak je er een dagje uit van ;-)Tranquility schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:08:
Vervroegde vrij-mi-bo met pils in de zon en een nieuwe iPhone. Wat wil je nog meer?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Weer update mobiel.nlOE42 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:11:
[...]
Zelfde verhaal hier, pas later kunnen bestellen vanwege limiet. Iets na half 4 besteld.
Bestelling verzonden en heb al een track en trace ontvangen.
Morgen: tijdstip volgt.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Dacht je dat het 6 weken ging duren of kwam de servicedesk daarmee?Dams9666 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:55:
Zojuist Odido gebeld en bestelling geannuleerd. Net bij Apple besteld en kan ‘m zometeen 15:00 ophalen(ipv 6 weken Odido)
Ik heb zojuist ook maar even de status opgevraagd maar eigenlijk hebben ze geen idee

Mocht ie inderdaad niet ergens het komende weekend binnenkomen denk ik dat ik de boel maar annuleer en dan wacht ik wel op de 17 (6 weken wachten slaat natuurlijk nergens op, over een goeie 10 maanden wordt de nieuwe al aangekondigd
Dat zegt Odido zelf, 4 tot 6 weken3p0x schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:19:
[...]
Dacht je dat het 6 weken ging duren of kwam de servicedesk daarmee?
Ik heb zojuist ook maar even de status opgevraagd maar eigenlijk hebben ze geen idee"We hebben geen inzicht in het logistieke proces bij de servicedesk" Wie wel dan?
Al met al vind het een behoorlijk onprofessionele manier van bestellen, de klantenservice heeft geen idee, de status kan je als klant niet inzien via de website en verder moet je maar hopen dat je een keer wat hoort van de bestelling....
Mocht ie inderdaad niet ergens het komende weekend binnenkomen denk ik dat ik de boel maar annuleer en dan wacht ik wel op de 17 (6 weken wachten slaat natuurlijk nergens op, over een goeie 10 maanden wordt de nieuwe al aangekondigd)
Wauw, Duitsland...Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:11:
[...]
Klaag klaag... jij hebt er twee relatief dicht in de buurt (Amsterdam en Haarlem).
Ik moet 137 km rijden voor de dichtstbijzijnde Nederlandse Apple Store, of 113 km naar de dichtstbijzijnde in Duitsland.
Zit nog op m'n werk. Zie net dat ze open zijn tot 20:00 uur. Misschien toch maar even naar Amsterdamned rijden... In Amazon heb ik geen vertrouwen meer.
'Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 16 Pro 5G 128GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.'
Hopelijk morgen in huis.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 16 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.