• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

RPGP schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:00:
[...]

Als je comfort belangrijk vind zou ik de optionele AGR stoelen eens proberen, lees daar goede verhalen over.

Voor de kofferbak heeft Ford mooie all-weather matten beschikbaar, die zijn van goed stevig materiaal en hebben een opstaande rand, zo vang je water mooi op en ze zijn makkelijk te reinigen. Ze zijn er ook voor het interieur.
Ik zal morgen de lijst nog eens bekijken. Er staan verschillende Explorers op de lijst. Ik heb begrepen dat afwijken van wat aangeboden is niet mogelijk is.
Evengoed kan ik dergelijke zaken wel bij mijn baas als investeringsvoorstel indienen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• FTech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:08
Ynte schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:14:
[...]

Een Capri Premium RWD (2027.25) besteld half juni. Vandaag bericht gehad van de dealer dat hij 17 oktober wordt gebouwd. Aflevering zou dan half november kunnen zijn.
Wauw, dat schiet op! Wij hebben de 3e week van juni besteld. Benieuwd of wij binnenkort ook iets te horen krijgen!
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste