Ja, klimaatsettings zijn in juli gekomen.nkijkuit schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 12:52:
die remote klimaat regeling zat al in de vorige versie volgens mij. Maar de response tijden zijn zo beroerd dat het nauwelijks bruikbaar is. Zelfs als de auto voor de deur staat en mijn wifi kan gebruiken, dan nog duurt een reactie soms bijna een minuut. Zelfde gedrag als vergrendelen/ontgrendelen.
Het lijkt wel of de Ford slechts zo nu en dan contact opneemt met de server om te kijken of er statuswijzigingen zijn (data besparen??). Ook houdt de app de status niet vast van de vergrendeling. Beetje domme app.
Verder is de ontwikkelsnelheid ongeveer net zo hoog als de responsiviteit van de auto op de app. Ze zijn nu nog functies aan het toevoegen die 5-10 jaar geleden zelfs bij Volvo al standaard in de app zaten.
Overigens maakt het me voor klimaat niet zo heel veel uit, 1 min eerder of later aan maakt het verschil niet.
Wat me dan opvalt: tijdens laden is de info in de app volgens mij wel realtime kloppend...
:strip_exif()/f/image/35SAp7XAten04R31oyGXZ6Lt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/59ounwrRSUleSWKfWccAnVvW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NkXDRQSwy2vaTFio5P7Ec25j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bfi8EllR2Nhs8RIl6quARgZ1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Q4YlAgPTc3fi5oheEhjyExJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2N8TJku8KODBqLuPeXZT6GAR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4h5vNbLhJ5lxrWD4PdG32vIS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YH1XVT4DqoszRl9175GoaNkG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dBYnBeoa7YhI9z5HM2bEtAck.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zHBGU91Sgi6T1D9V9PAOUGyn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J0cdqOLufOhzu4AEC34XBwmW.jpg?f=fotoalbum_large)