Ik ben nog in afwachting van mijn Capri (Eind september..), maar het afplakken hiervan geeft geen storingsmeldingen en je kan "ongestoord" afgeleid worden?funkademic schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:39:
Ik las een paar dagen geleden dit artikel: Verplichte gezichtscamera in elke nieuwe auto
Vond het toch wel wat verregaand.. Ben dan maar eens op zoek gegaan in mijn eigen Ford Explorer (bouwjaar eind 2024) en inderdaad, winner winner chicken dinner !
[Afbeelding]
Links onderaan het mini dashboard achter het stuur. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het zal ongetwijfeld de verkeersveiligheid verhogen. Maar als er een flou artistique hangt over het privacy-aspect en wanneer in het verleden al privacy-data is gelekt bij Volkswagen, dan ben ik toch wat argwanend.. Inmiddels hangt er een stickertje over de lens en het bestuurderwaakzaamheidssysteem werkt nog net zoals tevoren![]()
Wat denken jullie van zo'n camera?
Say cheese !
Enige waar ik tegenop zie; Al die nieuwe piepjes en maatregelen.
Is hier aan een skortkey op stuur voor bedacht? To kill-them all (of gedeeltelijk) ? Of is het via het scherm?
[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 09-07-2026 10:10 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
:strip_exif()/f/image/jouoxwAB8zyNjZm4XVYGZSVi.jpg?f=fotoalbum_large)