• Cruisix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:02
Ljsvv schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 15:15:
What the f?

Onderstaand artikel sluit af met standaard V2L , one pedal driving en stoplichtherkenning? Dat zal vast niet met een software update te fixen zijn voor de “oude” Capris??
Dat mag ik toch &^^%$ aannemen dat het WEL te updaten is! Als ik binnenkort tijd heb ga ik toch eens even de dealer 'lief' aankijken. Het zal toch niet zo zijn dat in dit geval mijn Capri premium na 9 maanden al EOL is qua software...

[ Voor 4% gewijzigd door Cruisix op 21-01-2026 20:05 ]

• Skit3000
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:47
Cruisix schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 19:30:
[...]

Dat mag ik toch &^^%$ aannemen dat het WEL te updaten is! Als ik binnenkort tijd heb ga ik toch eens even de dealer 'lief' aankijken. Het zal toch niet zo zijn dat in dit geval mijn Capri premium na 9 maanden al EOL is qua software...
Sowieso zitten er nog ernstige veiligheidsproblemen in de software, zoals bijvoorbeeld het vol op de rem trappen als je de dynamische snelheidsregeling aan hebt staan en het systeem (onterecht) een bord verkeerd herkent (bijvoorbeeld 50 terwijl je 130 km/uur rijdt).

• harrewarre
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:34
Ik heb laatst even met de lokale Ford werkplaats gesproken over de 12v accu (ik zit nog op software vesie 1.0 - Explorer van November 2025) en eventueel benodigde updates.

Er werdt me uitlgelegd dat "er geen acties open stonden" voor mijn auto en er dus geen reden was om langs te komen, behalve als ik even de 12v accu wilde laten meten.
Skit3000 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:47:
[...]
Sowieso zitten er nog ernstige veiligheidsproblemen in de software, zoals bijvoorbeeld het vol op de rem trappen als je de dynamische snelheidsregeling aan hebt staan en het systeem (onterecht) een bord verkeerd herkent (bijvoorbeeld 50 terwijl je 130 km/uur rijdt).
Deze kun je gelukkig volledig uitschakelen, daar schrok ik me de eerste keer ook te pletter van!
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste