Ben je iig wat flexibeler wbt track position.. maar die band zal wel te hoge degradatie hebbenRRCreations schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:41:
Waarom is red bull niet naar medium gegaan? Dan heb je toch aan je verplichtingen voldaan? Was is de plan??
Dat hij na de race ook een camping gaat boeken en stopt met racen. 🤡MikeyMan schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:39:
Zit op de camping... Zonder geluid. Wat zei max op de laatste boordradio?
Hopen op een late SC en dan profiteren omdat je nog een stop moet maken?RRCreations schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:41:
Waarom is red bull niet naar medium gegaan? Dan heb je toch aan je verplichtingen voldaan? Was is de plan??
Zou voor hem mooi zijn als ze hem laten winnen als hij het volhoudt.hoevenpe schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:41:
Oscar lekker bezig wel, laten we dat niet vergeten.
Veel penalties vandaag, ben daarnaast wel benieuwd hoe een twee stopper gaat uitpakken voor Verstappen. Daarom hopen op chaos door regen of een crash

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PIA wederom FL
Rondetijden voor ronde 26
Rondetijden voor ronde 26
1 | PIA | 1:23.133 |
2 | NOR | 1:23.469 |
3 | LEC | 1:23.321 |
4 | SAI | 1:23.503 |
5 | HAM | 1:23.673 |
6 | VER | 1:23.618 |
7 | PER | 1:23.975 |
8 | RUS | 1:23.575 |
10 | OCO | 1:26.383 |
Piastri blijft me toch imponeren hoor. Erg sterke coureur

PSN: xMaurice93
RedBull had altijd al hun minst goede race van het jaar op Monza, dus dit zegt nog niet alles.
Hoewel elk circuit wat nog komt behalve Singapore een hoger snelheid/minder-downforce circuit is en makkelijk inhalen.
Alleen als Max direct achter Norris blijft zitten en Singapore goed wint kan hij het kampioenschap nog winnen.
Hoewel elk circuit wat nog komt behalve Singapore een hoger snelheid/minder-downforce circuit is en makkelijk inhalen.
Alleen als Max direct achter Norris blijft zitten en Singapore goed wint kan hij het kampioenschap nog winnen.
How do you save a random generator ?
Lec blijf best redelijk bij...
Max komt niet dichter bij Hamilton.
Max komt niet dichter bij Hamilton.
Maar uh, gaat Magnussen nu een race ban krijgen na die 10s?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit vroeg ik mij dus net ook al af..DaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:42:
Maar uh, gaar Magnussen nu een race ban krijgen na die 10s?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarschijnlijk zijn de punten net op tijd vervallen, anders hadden ze 'm niet gegeven.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:42:
VER komt totaal niet in de buurt van z'n voorliggers. En dat op nieuwere banden.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
NOR > FL
Rondetijden voor ronde 28
Rondetijden voor ronde 28
1 | PIA | 1:23.168 |
2 | NOR | 1:23.067 |
3 | LEC | 1:23.284 |
4 | SAI | 1:23.751 |
5 | HAM | 1:23.640 |
6 | VER | 1:23.509 |
7 | PER | 1:23.598 |
8 | RUS | 1:23.383 |
Pff, Max rijdt net snelste ronde van zijn race met 23.5, NOR nu ff naar 23.0 op veel oudere banden.
Kan mij vergissen maar dan is hij de eerste die een race ban krijgt.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:42:
En nu moet het maar eens klaar zijn met het eindeloze gerant.Jeroenvde89 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:44:
VER komt totaal niet in de buurt van z'n voorliggers. En dat op nieuwere banden.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2024 15:46 ]
Stuivertje wisselen tussen PIA en NOR.
PIA > FL
Rondetijden voor ronde 29
PIA > FL
Rondetijden voor ronde 29
1 | PIA | 1:23.066 |
2 | NOR | 1:23.300 |
3 | LEC | 1:23.229 |
4 | SAI | 1:23.473 |
5 | HAM | 1:23.507 |
6 | VER | 1:23.452 |
7 | PER | 1:23.854 |
8 | RUS | 1:23.516 |
Verstappen komt nauwelijks dichter bij Hamilton. Je zou verwachten dat je deze hards gewoon oprookt omdat je toch nog naar binnen moet. Ik denk dat de auto gewoon niet harder meer kan en dat ze het qua strategie ook volledig verpest hebben. RB is het 4e team op de grid en het lijkt elke week slechter te worden.
Couldn't happen to a better driverD-dark schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:44:
[...]
Kan mij vergissen maar dan is hij de eerste die een race ban krijgt.
Niet goed..Jeroenvde89 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:44:
Ja, nog twee rondjes denk ik.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Maar de long runs van RB zagen er goed uitDentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:44:
Pff, Max rijdt net snelste ronde van zijn race met 23.5, NOR nu ff naar 23.0 op veel oudere banden.

I served in a company of heroes.
D-dark schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:44:
[...]
Kan mij vergissen maar dan is hij de eerste die een race ban krijgt.
:strip_exif()/f/image/6ubrrOhcdkc7afLawwWLEbo8.jpg?f=fotoalbum_large)
NOR klaagt na 15 rondes op de hards al over slechte banden? Nou nou.
Fastest lap incoming! *denkt aan HAM*StefanVerkerk schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:46:
NOR klaagt na 15 rondes op de hards al over slechte banden? Nou nou.
per aspera ad astra
Nor gaat m-h-m, Max H-H-S?
Graining for cars ahead on this hard tire volgens GP.
"When you grow up your heart dies"
RUS PER gaat ook allemaal maar net goed
Wat... Quali om 4 uur, race om 3 uur...

Ik moest dit met m’n brakke hoofd 4 keer lezen voordat ik het kon ontcijferenDentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:47:
VER: "Als ik harder door bocht 6 - 7 ga, 'kill' ik mijn banden"
Gp naar max: "We had to disable some PU performance. You might get it back later."
Kan niet, NOR heeft geen 2 sets M. Soft als laatste stint lijkt me niet aangezien ze er al een Q-rondje op hebben zitten. Maar je weet maar nooit.Dentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:47:
Auw.Dentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:48:
Gp naar max: "We had to disable some PU performance. You might get it back later."
Wat was de laatste keer dat je f1 keek?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Enige voordeel is dat McLaren ook sterk is in het zichzelf in de voet schieten.
Perez be like waarom raced deze persoon tegen mij
Damn, Norris verliest net geen hele tiende op het rechte stuk met Leclerc met DRS.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Max zit nu voor Norris.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Norris pit: zo jammer dat Max nog naar binnen moet.
Nou, vooral omdat hij die plek net had terug gekregen..dglavimans schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:49:
VER krijgt NOR nog op zijn dak zo te zien
ICE ICE Baby
Norris dus M-H-H
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max vs Norris incoming
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
"They race me so hard!"dglavimans schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:49:
Vlak na het voorbij laten mag je niet meteen weer inhalendglavimans schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:49:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Die rijdt er zwaaiend voorbijVidaR-9 schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
Max vs Norris incoming
Neuh.sly___ schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
Oei...dit gaat Max hard verdedigen 😁
Dat is net als Abon: "They racing me so hard."G_Dragon schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
Sorry maar meent Perez dit? Zulke dingen weet je toch als je in de Formule 1 rijdt ..
[Afbeelding]
PIA: "it's getting worse pretty quickly"
20 rondes kan prima, met lichter wordende auto.sambalbaj schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:51:
Best vroeg die pit van NOR
Lijkt me iets te vroeg
Het is wel de race van de slechte pitsstops hè?
Schumacher heeft het ooit voorgedaan hoe je dan toch kampioen kan worden 😃sly___ schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
Oei...dit gaat Max hard verdedigen 😁
Zo gek is dat volgens mij niet. Hamilton heeft daardoor nog een keer zijn overwinning mee verloren.G_Dragon schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
Sorry maar meent Perez dit? Zulke dingen weet je toch als je in de Formule 1 rijdt ..
[Afbeelding]
Onzin. Dit is aangeven dat Russel niet direct meer mag aanvallen als hij zijn plek net heeft teruggegeven.plizz schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:51:
[...]
Dat is net als Abon: "They racing me so hard."
Perez was er zelf lekker achteraan blijven rijden.G_Dragon schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
[Afbeelding]
Beste scenario voor Ver…loopt Norris niet in namelijk….
Het is dan ook heel erg warm en dat heeft invloed op de concentratie vrees ik.StefanVerkerk schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:51:
Het is wel de race van de slechte pitsstops hè?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m60jtStpZ9iUka8bXJ3dVsvP.gif?f=user_large)
Het zou apart zijn dat Ferrari race gaat vinden. Het loopt niet echt vlekkeloos bin MCLaren.Dentist schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:51:
PIA: "it's getting worse pretty quickly"
Ik denk dat hij een beetje gelijk heeft omdat RUS door het afsnijden en weer langs laten van PER voordeel heeft. Hij zit er meteen precies achter, wat normaal niet zo het geval zou zijn.G_Dragon schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:50:
[Afbeelding]
Max heeft tijdelijk minder vermogen.werphengel schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:52:
Gat met Lewis wordt groter.
NOR > FL
Rondetijden voor ronde 34
Rondetijden voor ronde 34
1 | PIA | 1:23.456 |
2 | LEC | 1:23.430 |
3 | SAI | 1:23.285 |
4 | HAM | 1:23.531 |
5 | VER | 1:23.576 |
6 | NOR | 1:22.837 |
7 | PER | 1:23.611 |
Ham had dan bijna altijd het voordeel dat hij door kon rijdendr.lowtune schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:52:
[...]
Beste scenario voor Ver…loopt Norris niet in namelijk….
DUGG
In theorie wel maar je ziet die witte in de race na 22/23 rondes echt op zijn met flink oplopende rondetijden daarvoor.Vos schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:51:
[...]
20 rondes kan prima, met lichter wordende auto.
Hopelijk gaan ze er samen niet vanaf, dan daalt het niveau hier nog verder (tot ergens -20 NAP). Gewoon je best doen met verdedigen en zo niet, dan de volgende race weer.
Doe es normaal zeg
Doe es normaal zeg
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Is het nou donkerder aan het worden daar of?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tja, Mercedes, gebouwd als een panzerMach schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:53:
[...]
Ham had dan bijna altijd het voordeel dat hij door kon rijden

Gat Max vs Lando is eind van de race dan 30s ofzo? Als er geen bijzonderheden gebeuren. Misschien nog wel meer. Pijnlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 01-09-2024 15:54 ]
Eens kijken of Max nor wat kan ophouden. En of LEC met FER wat langer kan doorgaan zodat LEC voor NOR eindigd.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
VER: "If it is possible to defend, do you want me to race him?"
Max moet verdedigen naar Lando maar volgens Max is dat niet mogelijk.
Tenminste dat is wat ik van die radio maak.
Verkeerd gehoord dus.
Tenminste dat is wat ik van die radio maak.
Verkeerd gehoord dus.
[ Voor 37% gewijzigd door sjaool op 01-09-2024 15:56 ]
Max: "When it's possible to defend, you want me to race him?"
GP: "Yes"
GP: "Yes"
En 35 achter Piastri.Vos schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:54:
Gat Max vs Lando is eind van de race dan 30s ofzo? Als er geen bijzonderheden gebeuren. Misschien nog wel meer. Pijnlijk.
Perez gaat wel erg vroeg naar de mediums.....why.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Als Max vandaag <7 punten verliest op Nor is dat winst.
Max moet gewoon zorgen dat Lec wint.
Zien wat het met de auto doet zodat ze weten wanneer Max over moet.siggy schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:55:
Perez gaat wel erg vroeg naar de mediums.....why.....
Precies dit.pietr schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:55:
Als Max vandaag <7 punten verliest op Nor is dat winst.
Hmm.. vind het juist logisch dat wanneer een rijder zijn plek teruggeeft, daarna direct gaat weer gaat racen met de gene die hij erlangs laat. Daarom snap ik de reactie van Perez ook nietHippocampus schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:52:
[...]
Ik denk dat hij een beetje gelijk heeft omdat RUS door het afsnijden en weer langs laten van PER voordeel heeft. Hij zit er meteen precies achter, wat normaal niet zo het geval zou zijn.
Norris pakt Max ook zonder DRS op het rechte stuk. Het verschil tussen die 2 is te groot.
[ Voor 28% gewijzigd door Vuvuzela op 01-09-2024 15:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |