Ik snap je reactie, maar volgens de verkoopvoorwaarden mag het model zonder voorafgaand bericht gewijzigd worden… dat je onder je auto uitgekomen bent komt uiteindelijk gewoon omdat ze geen ontevreden klant willen hebben die precies doet wat jij doet…Grizzlyb1 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 17:24:
[...]
Screenshot genomen op 27 oktober 2024, datum onderaan leesbaar.
Dat mensen het zelf nooit zoeken, en zelf dus niets ervan begrijpen, wil niet zeggen dat het niet waar is.
[Afbeelding]
Ik heb ook nog het "wk2824_Nieuwe_CITROEN_E-C3_STORY_C-BOOK" van 26-9-2024 voor je.
Daar staat op pagina 13 dat o.a. het verschil tussen de YOU en de MAX is, dat er op de MAX het "winterpakket"standaard is. Het is dirrect van de Site van Citroën NL gedownload op 26-9-2024.
Halverwegen oktober is het daar pas veranderd. Ik heb alle bewijzen, dus mensen die proberen te vertellen dat het niet waar is, weten er niet veel van, hebben er slecht/geen onderzoek naar gedaan, of liegen gewoon.
Zeg maar waar ik kan uploaden voor de ongelovige Thomassen in deze wereld.
Daarnaast een persoonlijke email aan mij gericht van Citroën NL.
Wedden dat het allemaal ECHT waar is en geen "bijzonder verhaal".
Zet er maar €1000 op dat het niet waar zou zijn, dat is dan voor mij de makkelijkst verdiende rug in mijn leven.
:strip_exif()/f/image/SK6CAzXnrADK7aEmiCXU1sBq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben blij dat je tevreden bent met je dongfeng box en ik snap je emoties, maar het is niet vreemd dat een model soms veranderd (moet) worden…
De communicatie kan zeker beter, maar elk automerk wijzigt modellen zonder voorafgaande communicatie met de koper… soms ook in het voordeel van de koper…