Die brief is standaard en krijg je altijd bij Enexis zodra de ATO is opgezegd. Zij hebben een hele goede klantenservice waar je zelfs kunt kiezen of het gesprek wordt opgenomen. Dat moeten overigens meer bedrijven doen.pentaw1nz schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:43:
[...]
Dat kan inderdaad ook.
Ik zie hier trouwens meerdere dossiers met een open einde. Netbeheerder houdt vol dat ze wel degelijk kosten in rekening mogen brengen, er wordt niet gereageerd door de tweakers en ook niet meer door de netbeheerder.
Is het daarmee klaar? Of komt er toch nog een keer een konijn uit de hoge hoed?
bijv Dossier bladebla
Ik belde dat ik een melding had gedaan, van geen gebruik meer en dat ik als een termijn had wanneer de gasmeter verwijderd zou worden. Ik mocht de brief over geen ATO contract dan negeren.
Voor de zekerheid bellen en het is ook goed voor jouw eigen gemoedsrust.
Update:
Ik heb het relaas van bladebla gelezen en beiden hebben gelijk alleen kom je daar niet verder mee.
Melding van geen gebruik doen is de meest eenvoudige wijze en soms moet je ook gewoonweg vertrouwen hebben. Jij bent niet de opdrachtgever want je doet alleen de melding en dan is het aan de netbeheerder hoe die dat gaat afhandelen. Het enige wat jij kunt doen is koffie of thee inschenken voor de aannemer als die de meter komt verwijderen. En een foto van de meterstand voor verwijderen is altijd handig als bewijsmiddel.
[ Voor 20% gewijzigd door esphome op 16-10-2024 21:02 . Reden: bladebla ]